قرارداد پیمانکاری فروش و توزیع محصولات ایرانسل|سایت علمی پژوهشی آسمان

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و تلگرام : 09159886819 و آیدی : @dabiryar  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی ها   لیست اقدام پژوهی ها         تجربیات ارتقای شغلی

توجه

در صورت هرگونه مشکل در خرید و دریافت به شماره موبایل 09159886819 اسمس و یا با تلگرام پیام بدهید.باتشکر
درهنگام خریددر ردیف اول نام و نام خانوادگی و در ردیف دوم ایمیل وارد کنید.

نمونه قرارداد پشتیبانی شبکه فروش و توزیع

بازديد: 3
نمونه قرارداد پشتیبانی شبکه فروش و توزیع

نمونه قرارداد پشتیبانی شبکه فروش و توزیع  بصورت رایگان :

 

فایل ورد و قابل ویرایش  مربوط به قرارداد پشتیبانی شبکه فروش و توزیع  را می توانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود نمایید.

 

  

http://up.asemankafinet.ir/view/2553241/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF.jpg

 

همچنین متن قرارداد بالا در زیر قرار داده شده است :

 

 

قرارداد پشتیبانی شبکه فروش و توزیعپیش نویس

 

طرفین قرارداد

این قرارداد بین شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل ( سهامی خاص) به شماره ثبت 252949 و نشانی ثبتی : تهران ، خیابان آفریقا ، کوچه آناهیتا ، ساختمان امین ، طبقه دوازدهم ، به نمایندگی آقای ......................... به عنوان کارفرما از
 یکطرف و شرکت..............................................به شماره ثبت ....................و به نشانی ...........................................................
به نمایندگی آقای.......................................که از این پس " پیمانکار" نامیده می شود از طرف دیگر ، با شرایط ذیل منعقد گردید و طرفین متعهد به رعایت کامل مفاد و مندرجات آن می باشند.

 

1-تفسیر لغات و عبارات

1- 1عناوین و عبارات به کار رفته در بندهای این قرارداد صرفاً جهت سهولت ارجاع بوده و نباید در تفسیر مفاد قرارداد از آنها استفاده کرد.

2-1 کلمات و اصطلاحاتی که در هر بند تعریف شده اند ، به جهت استفاده در این قرارداد ، در بر گیرنده همان معانی هستند که در آن جزء برای آنها ذکر شده است.

3-1 هر گونه اشاره ای به مفرد یک کلمه در بر گیرنده جمع آن نیز می باشد و بالعکس.

4-1 اشاره به اشخاص حقوقی عندالاقتضای سیاق عبارت در بر گیرنده اشاره به اشخاص حقیقی نیز می باشد و بالعکس و هر گونه اشاره به یک جنس شامل جنس مخالف نیز می شود.

5-1 در این قرارداد ، در صورتیکه خلاف آن در متن نیامده باشد یا با کلیت قرارداد در تضاد نباشد ، کلمات و اصطلاحات ذیل به معنایی خواهند بود که در بند زیر به آنها اطلاق می شود.

 

2-تعاریف

1- 2 "قرارداد" : عبارت است از این نمونه قرارداد و تمام ضمایم و پیوستهای آن و کلیه دستورالعمل هایی که در راستای اجرای این قرارداد متعاقباً توسط ایرانسل صادر میگردد.

2-2 " پروژه" : عبارت است از خدمات پشتیبانی شبکه فروش و توزیع شرکت ایرانسل ، پیمانکار موظف و متعهد به اجرای آنها می گردد.

3-2 " دستورالعمل " به معنای نوشته ای است که رسماً از سوی ایرانسل به پیمانکار جهت اجراء ابلاغ میگردد.

4-2 " کارکنان پیمانکار" به معنای افرادی هستند که در استخدام پیمانکار می باشند و از طرف پیمانکار در این قرارداد به عنوان پیمانکار عمل می نمایند.

5-2 "NDA" : به معنای قرارداد منع افشای اطلاعات می باشد که به عنوان ضمیمه شماره 3 (سه) و جزء لاینفک قرارداد به این قرارداد الحاق شده و باید به امضای پیمانکار رسیده باشد.

6-2  از آنجا که کارفرما در این قرارداد ، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل می باشد لذا در هر جای این قرارداد منظور از کارفرما ایرانسل و منظور از ایرانسل کارفرما می باشد.

7-2 "هزینه خدمات" : عبارتست از مبلغی که پیمانکار ماهانه مطابق با مفاد قرارداد حاضر ، صورتحساب نموده و پس از تأیید کارفرما به پیمانکار پرداخت میگردد.

 

3-موضوع قرارداد

موضوع قرارداد عبارتست از ارائه خدمات پشتیبانی شبکه توزیع و فروش ایرانسل شامل :

1-جمع آوری و تحویل اسناد ثبت نام سیم کارت های ایرانسل

2- آموزش نمایندگان فروش ایرانسل در سطح کشور

3- بازدیدهای دوره ای از فروشگاههای نمایندگان فروش

4-  رساندن به موقع اقلام تبلیغاتی و ابلاغات ایرانسل به نمایندگان فروش

5- اجرای دستورالعمل های موردی ایرانسل (و دیگر خواسته های ایرانسل در جهت پشتیبانی شبکه توزیع و فروش که به صورت موردی به پیمانکار ابلاغ میگردد به وسیله پیمانکار در مقابل دریافت هزینه طبق قرارداد حاضر).

تبصره- چگونگی اجرای هر مورد از موارد فوق با فرم های مربوطه به صورت دستورالعمل کامل به پیمانکار ابلاغ میگردد.

 

4- زمان شروع و مدت قرارداد

1-4 این قرارداد از تاریخ امضای آن توسط طرفین و تودیع ضمانتنامه حسن انجام کار توسط پیمانکار یا هر کدام که موخر باشد ، آغاز شده و تا مدت 12 ماه پس از این تاریخ و یا مدت زمانی که از سوی ایرانسل تعیین می گردد معتبر باقی خواهد ماند ، مگر آنکه طرفین به صورت کتبی درمورد خلاف آن به توافق رسیده و یا قرارداد با توجه به ضوابط مذکور در آن ، فسخ گردیده یا به هر طریقی پایان یابد.

2-4 علیرغم موارد بالا ، تعهدات طرفین مربوط به حفظ اسرار تا زمانی که در ماده 17 (هفده) قرارداد حاضر ذکر شده و همچنین ماده 23  (بیست و سه) این قرارداد پس از پایان مدت قرارداد همچنان بر قوت و اعتبار خود باقی خواهند ماند.

3-4 در صورت تمایل و رضایت از خدمات پیمانکار ، ایرانسل می تواند یکماه قبل از پایان قرارداد با اعلام کتبی نسبت به تمدید قرارداد ( با حفظ نرخ مندرج در این قرارداد) به مدت معین دیگر اقدام نماید.

 

5- تعهدات پیمانکار

1-5 پیمانکار متعهد می گردد تا موضوع این قرارداد را با کیفیت و در سطح استانداردهای بین المللی قابل قبول در سطح کشور ارائه نماید.

2-5 پیمانکار اذعان می دارد که از کلیه مقررات این قرارداد ، موضوع آن و امور محول شده در آن ، اطلاع کامل داشته و توانایی و امکانات لازم جهت به انجام رساندن کلیه تعهدات خود بر اساس این قرارداد را دارا می باشد.

3-5 پیمانکار موظف است تا کلیه مکاتبات ، مراسلات ، صورتحسابها ، درخواستها و... را به دو زبان انگلیسی و فارسی تهیه و به ایرانسل تحویل دهد.

4-5 پیمانکار باید دستورالعمل های هر مورد را در طول زمان مورد نظر ایرانسل به انجام برساند.

5-5 پیمانکار موظف است در هر مرحله از اجرای این قرارداد ، تمام موارد گزارش روند اجرایی پروژه شامل و نه محدود  به : میزان پیشرفت ، مشکلات احتمالی و ... را تهیه و به صورت کتبی به ایرانسل تسلیم نماید.

6-5 کلیه خدمات پیمانکار می بایست با مناسبترین کیفیت ارائه شود ، لذا در صورتیکه عدم اجرای این شرط به هر طریق و در هر زمان برای ایرانسل محرز گردد ، ایرانسل می تواند قرارداد را با حفظ کلیه حقوق خود فسخ و خسارات وارده به خود را از محل تضمینات پیمانکار یا دیگر مطالبات وی کسر نماید.

7-5 پیمانکار متعهد می گردد که در اجرای این قرارداد و تکمیل کردن گزارشات، به طور کلی در همه مراحل مربوط به اجرای این قرارداد با حسن نیت و صداقت کامل عمل نموده و در هر مرحله که خلاف این امر برای ایرانسل محرز گردد حق فسخ این قرارداد به صورت یکطرفه و ضبط ضمانتنامه پیمانکار برای ایرانسل محفوظ است.

8-5 با توجه به اهمیت بنیادی  زمان در اجرای موضوع قرارداد ، پیمانکار بایستی اجرای هر مورد خدمات را ( از ابتدا تا انتها) در ظرف زمان مورد نظر به پایان برساند. در غیر اینصورت ، پیمانکار مسئول خسارات وارده به ایرانسل خواهد بود.

9-5 پیمانکار بایستی اجرای هر سفارش را (از ابتدا تا انتها) به گونه ای برنامه ریزی و به اجرا گذارد که ایرانسل به خاطر محدودیت زمانی متضرر نگردد.

 

6-تعهدات ایرانسل

1-6 ایرانسل برای اجرای هر مورد از موضوع این قرارداد ابتدا دستورالعمل مربوطه را به پیمانکار ابلاغ مینماید.

2-6 ایرانسل در پایان هر ماه ، در صورتیکه موضوع این قرارداد مطابق با شرایط این قرارداد ( پیوست پیشنهاد قیمت )و دستورالعمل های ابلاغی مربوطه انجام شده باشد ، مبلغ هر صورتحساب را مطابق با شرایط و مقررات پرداختی ایرانسل طی چک به پیمانکار می پردازد.

 

7- نحوه ابلاغ و اجرا

1-7 پیمانکار موظف است تا پشتیبانی شبکه فروش و توزیع ایرانسل را طبق مقررات و مواد مذکور در قرارداد حاضر با رعایت کلیه ملاحظات مربوطه به انجام رسانده و در صورت نقض مقررات اجرا و یا این قرارداد طبق ماده نقض قرارداد مذکور در این قرارداد با وی رفتار خواهد شد.

2-7 هر سفارش مربوط که از جانب ایرانسل صادر و به تایید و امضای معاونت تدارکات یا نماینده معرفی شده از سوی معاونت مذکور رسیده باشد لازم الاجرا و جزء لاینفک این قرارداد می باشد لذا هر مدت زمان تعیین شده که در آن قید گردیده باشد برای پیمانکار لازم الاجرا بوده و هر گونه نقض و یا تاخیر در اجرا یا عدم رعایت آن ، بر اساس مواد مذکور در این قرارداد با پیمانکار رفتار خواهد شد.

3-7 هر گونه دستورالعمل که به امضای معاونت تدارکات یا نماینده معرفی شده وی نرسیده باشد فاقد اعتبار بوده و پیمانکار مسئولیتی نسبت به اجرای آن نخواهد داشت مگر اینکه ابلاغ رسمی از سوی شرکت باشد.

 

8- نحوه ارائه گزارش خدمات

1-8 پیمانکار موظف است تا موضوع هر مورد سفارش ایرانسل را طبق شرایط و مقررات مذکور در دستورالعمل مربوط و مواد این قرارداد اجراء نماید و مستندات مربوط را به ایرانسل ارائه نماید.

2-8 در صورت تاخیر در اجرای موضوع سفارش ، ایرانسل می تواند جریمه مذکور در ماده 12 این قرارداد را از صورتحساب مربوطه ، تضمینات و یا از دیگر مطالبات پیمانکار کسر نماید.

 

9- صدور صورتحساب

1-9 پیمانکار صورت عملکرد ماهانه را بر مبنای جدول قیمت تعیین شده درپیوست تهیه و پس از تایید معاونت گیرنده خدمات ( بخش فروش و توزیع) جهت اقدام به پرداخت به معاونت تدارکات ارائه می نماید.

2-9 پس از پایان هر سفارش موردی و اجرای کامل موضوع سفارش ، پیمانکار کلیه هزینه های مربوطه را در صورتحسابی جداگانه منضم به تایید کتبی اجرای کامل سفارش به وسیله نماینده ایرانسل به ایرانسل ارائه مینماید و ایرانسل مبلغ هر صورتحساب را طبق مقررات مذکور در ماده 10 این قرارداد به پیمانکار پرداخت خواهد کرد.

 

10- نحوه پرداخت

مبلغ صورتحساب هر ماه که بر مبنای جدول قیمت پیوست تهیه و اجرای پشتیبانی شبکه توزیع و فروش
در حد انتظار و مورد تایید معاونت توزیع و فروش باشد ظرف مدت حداکثر 30 روز از تاریخ تایید و کسر کسورات قانونی به پیمانکار پرداخت میگردد.

 

11- تضمینات

1-11 پیمانکار ضمانتنامه بانکی شماره ..................بانک.................به مبلغ10% مبلغ قرارداد که بدون قید و شرط و دارای اعتبار تا تاریخ .............. صادر گردیده و به درخواست ایرانسل با هزینه پیمانکار قابل تمدید می باشد را جهت تضمین حسن انجام تعهدات این قرارداد به ایرانسل سپرد تا در صورت اعلام نقض قرارداد ، تاخیر و.. در اجرای تعهدات پیمانکار ، ایرانسل خسارات وارده را از محل آن برداشت نماید.ایرانسل بدون نیاز به انجام هیچگونه تشریفات قانونی از جمله اطلاع به پیمانکار و یا بدون توضیح برای بانک صادر کننده و به تشخیص خود خسارات وارده به خود را از ضمانتنامه فوق برداشت نموده و در صورت عدم تکافو از طریق برداشت از سایر مطالبات حاضر یا بعدی پیمانکار و یا از طریق مراجعه به مراجع قانونی از پیمانکار مطالبه و خسارات وارده به خود را  جبران مینماید.

2-11 در صورتی که به دلیل هر یک از موارد قید شده در بند فوق تمامی یا بخشی از ضمانتنامه توسط ایرانسل ضبط گردید پیمانکار موظف است ظرف مدت 30 روز پس از کسر مبلغ مذکور و اعلام کتبی ایرانسل ، میزان مبلغ کسر شده را با تودیع ضمانتنامه جدید و یا تکمیلی مشابه جایگزین نماید.

3-11 پس از پایان دوره قرارداد یا در صورت فسخ قرارداد و تسویه حسابهای مربوطه توسط پیمانکار و ارائه
تسویه حساب ماده 38 با سازمان تامین اجتماعی ، در صورتی که پیمانکار کلیه تعهدات خود را بدون عیب و نقص و با اعلام رضایت ایرانسل انجام داده و یا در صورت بروز هر گونه نقص در اجرا یا نقض تعهدات ، نقایص را طبق مقررات این قرارداد جبران کرده باشد ، ایرانسل ضمانتنامه بانکی حسن انجام تعهدات را به وی باز خواهد گرداند.

 

12- جریمه تاخیر و فسخ

1-12 بدینوسیله پیمانکار اذعان می نماید که دراین قرارداد زمان از اهمیت اساسی برخوردار بوده و چنانچه موضوع هر مورد با تاخیر انجام پذیرد شرکت ایرانسل می تواند جریمه تاخیر را از صورتحساب ، تضمینات و یا مطالبات دیگر پیمانکار کسر نماید.

2-12 چنانچه پیمانکار در اجرا و به انجام رساندن موضوع هر مورد طبق زمانبندی مذکور در دستورالعمل مربوطه مرتکب تاخیر شود در ازای هر روز تاخیر  2درصد از مبلغ پرداخت ماهانه به عنوان جریمه تاخیر از صورتحساب آن ماه کسر می گردد.

3-12 در صورتیکه پیمانکار در اجرای به موقع موضوع دو سفارش و در هر یک بیش از 3 روز تاخیر نماید در صورت تکرار این تاخیر برای بار سوم و بیش از 2 روز ، ایرانسل می تواند با حفظ کلیه حقوق خود مبنی بر اخذ خسارات و دیگر حقوق خود ، قرارداد را به صورت یکطرفه فسخ و خسارات وارده به خود را از مطالبات و یا تضمینات پیمانکار
بهر طریق مقتضی دیگر کسر یا استیفا نماید.

 

13- مالکیت معنوی

1-13 پیمانکار مکلف است ظرف 20 روز پس از اتمام و پایان قرارداد به هر طریق از موارد پایان آن، کلیه اقلامی که ایرانسل جهت اجرای پروژه ها در اختیار وی قرار داده است اعم از نرم افزار ، سخت افزار و ... را به ایرانسل باز گردانده و رسید دریافت نماید.

2-13 پیمانکار اذعان می نماید که ایرانسل مالک انحصاری کلیه خدمات، کالاها و اطلاعاتی است که برای اجرای این قرارداد از جمله : حق امتیاز ، علامت تجاری ، فیلم ، زینک فرم ، نرم افزار ، سخت افزار و... ایرانسل در اختیار پیمانکار قرار داده است.

3-13 پیمانکار باید کلیه کارکنان خود را طبق قانون کار و تامین اجتماعی طی قرارداد رسمی استخدام نموده و تمام حقوق و مزایای کارکنان خود را طبق قوانین مذکور تمام و کمال پرداخت نماید و بدینوسیله حق هر گونه اعتراض یا اقامه دعوا با هر ماهیت از سوی کارکنان پیمانکار علیه ایرانسل در این رابطه از اشخاص ذیربط سلب و متوجه پیمانکار خواهد بود و در صورت صدور حکم از سوی مراجع ذیصلاح ، ایرانسل مجاز میباشد هزینه پیمانکار را یا از محل طلب ها و یا ضمانت نامه پیمانکار به شکات مربوطه پرداخت و یا از مطالبات پیمانکار کسر نماید.

4-13 از آنجا که کلیه اقلام تحویل شده به وسیله ایرانسل به عنوان امانت در اختیار پیمانکار قرار گرفته است
( ید ضمانی)، استفاده از اموال ایرانسل اعم از : نرم افزار ، سخت افزار، ایده ، طرحهای تبلیغاتی و... منحصرا در راستای اجرای این قرارداد و اهداف ایرانسل مجاز بوده و هر گونه استفاده دیگر ممنوع و پیمانکار مسئول جبران یک یا کلیه خسارات ناشی از آن می باشد.

 

14-رابطه طرفین

پیمانکار .......................... در این قرارداد فقط به عنوان پیمانکار پشتیبانی شبکه فروش و توزیع مستقل برای شرکت ایرانسل فعالیت داشته و هر یک از مسئولین ، کارمندان و پیمانکاران وی صرفا طرف قرارداد .................................. میباشند و هیچگونه رابطه استخدامی ، نمایندگی و غیره با ایرانسل ندارند.

 

15- واگذاری

1- 15 پیمانکار..................موظف و متعهد است که این قرارداد را خود انجام داده و بدون موافقت کتبی ایرانسل نسبت به واگذاری تمام یا بخشی از موضوع قرارداد به پیمانکار دیگر یا پیمانکاران جزء خودداری نماید و در صورت اثبات خلاف این
موضوع ، ایرانسل میتواند نسبت به فسخ یکطرفه قرارداد اقدام و یا به تشخیص خود پیمانکار را جریمه نماید.

2-15 پیمانکار مسئول انتخاب و انعقاد قرارداد با پیمانکاران جزء واجد شرایط و قابلیت انجام مطلوب موضوع هر سفارش بوده و مدیریت و نظارت بر اجرای کلیه تعهدات ناشی از قراردادهای ذیربط به عهده پیمانکار است.

 

16- هدیه و پاداش

1-16 پیمانکار برای ترغیب انجام کار یا اجتناب از انجام کار یا جهت پاداش انجام کار یا عدم انجام کار در ارتباط با انعقاد یا اجرای این قرارداد یا هر قرارداد دیگری با ایرانسل به هیچ فردی نباید هدیه یا پاداش از هر نوع ، یا برای ابراز لطف نسبت به هر فردی که به هر نحو رابطه ای با قرارداد وی با ایرانسل داشته باشد ، داده یا پیشنهاد نماید.

2-16 همچنین در ارتباط با این قرارداد نبایستی توسط پیمانکار ، از طرف وی و یا با اطلاع وی هیچگونه وجهی به شخص ثالثی پرداخت شده و یا برای پرداخت آن موافقت حاصل شده باشد .

3-16 هر گونه تخلف از این ماده توسط پیمانکار یا توسط اشخاصی که در استخدام وی بوده یا از طرف وی اقدام
می نمایند به ایرانسل این حق را میدهد  که قرارداد را بدون محدودیت در حقوقی که طبق این قرارداد و بر اساس قانون به وی تعلق میگیرد بصورت یکطرفه فسخ و خسارات وارده به خود را از محل تضمینات پیمانکار یا مطالبات وی برداشت نماید.

 

17- رازداری

1-17 پیمانکار باید در طول دوره اعتبار این قرارداد نسبت به حفظ اطلاعات ایرانسل به صورت محرمانه متعهد و طبق قرارداد عدم افشای اطلاعات (NDA) که تحت عنوان ضمیمه شماره سه به قرارداد حاضر ضمیمه و به امضای پیمانکار رسیده است ، اقدام نماید.

2-17 به منظور پیشگیری از هر گونه ابهام و شبهه ، تعریف " اطلاعات محرمانه" باید در بر گیرنده جزئیات مربوط به این قرارداد ، جزئیات مربوط به مذاکرات منجر به انعقاد قرارداد حاضر و جزئیات و اطلاعات ارائه شده به طرفین در طول مذاکرات ، جزئیات مربوط به خدمات ارائه شده و کلیه اطلاعات مربوط به عملکرد و امور طرفین باشد. پیمانکار پیش از دریافت تاییدیه کتبی از ایرانسل ، نباید از نام ایرانسل در نشریات عمومی ، سیستم های اطلاع رسانی یا  تبلیغاتی و یا برای سایر اهداف تبلیغاتی استفاده نماید.

3-17 کلیه اطلاعاتی که مربوط به مسائل تبلیغاتی ایرانسل بوده و جهت تهیه تیزرها ، بیلبوردها ، تراکتها و .... در اختیار پیمانکار قرار میگیرند تا زمانی که در معرض اطلاع عموم قرار نگرفته باشند جزء اطلاعات محرمانه ایرانسل به شمار رفته و پیمانکار موظف است تا از افشای آنها اکیداً خودداری نماید.

4-17 پیمانکار موظف است به مدت 6 ماه ( شش ماه ) پس از دریافت آخرین اطلاعات از ایرانسل نسبت به مقررات قرارداد عدم افشای اطلاعات (NDA) و این بند پایبند بوده و آنها را به هیچ وجه افشا یا نقض ننماید.

5-17 در صورت افشا یا نقض مقررات مندرج در قرارداد عدم افشای اطلاعات و مقررات این بند ، ایرانسل خسارات وارده به خود را به تشخیص خود از تضمینات و مطالبات پیمانکار کسر نموده و می تواند قرارداد را با حفظ کلیه حقوق مربوط به اخذ خسارات به صورت یکطرفه فسخ نماید و بدینوسیله پیمانکار حق هر گونه اعتراض را از خود سلب می نماید.

 

18- نقض قرارداد

1-18  در صورتیکه پیمانکار یکی از مواد و یا مقررات قرارداد حاضر و یا سفارش قطعی ایرانسل را نقض نماید ایرانسل
می تواند پس از ارسال اخطاریه 15 روزه مبنی بر جبران نقض ، با حفظ کلیه حقوق خود قرارداد را به صورت یکطرفه فسخ و خسارات وارده را از مطالبات و تضمینات پیمانکار کسر و برداشت نماید.

2-18 پیمانکار موظف است موارد نقض مذکور در بند فوق را در کمترین زمان ممکن جبران نماید. در صورتی که مورد نقض در دوره 4 ماهه ( چهار ماهه) 3 بار تکرار شود ایرانسل می تواند با حفظ کلیه حقوق خود ، قرارداد را به صورت یکطرفه فسخ و خسارات وارده را از مطالبات و تضمینات پیمانکار کسر و برداشت نماید.

 

19- اموال متعلق به ایرانسل

1-19 ابزار ، وسایل، اسناد و... که جهت اجرای موضوع هر مورد طبق درخواست پیمانکار از اموال ایرانسل در اختیار پیمانکار قرار میگیرد صرفاً جهت اجرای قرارداد در اختیار پیمانکار بوده و هر گونه استفاده دیگر از آنها از موارد نقض قرارداد حاضر به شمار می رود.

2-19 پیمانکار موظف است تا در حفظ کلیه اموال ایرانسل که در اختیار اوست نهایت تلاش خود را به انجام رسانده و مسئولیت بروز هر گونه خسارت به اموال مذکور را کاملاً به عهده گیرد. ضمناً اموال مذکور در ماده 13 نیز جزو اموال ایرانسل محسوب شده و مفاد این بند شامل آنها نیز میگردد.

3-19 پس از پایان قرارداد به هر صورت اعم از فسخ ، پایان دوره قرارداد و ... تسویه حساب نهایی منوط به دریافت کلیه اموال متعلق به ایرانسل که نزد پیمانکار است خواهد بود.

 

20- کسورات

1-20 از کلیه مبالغ پرداختی به پیمانکار مالیات قانونی متعلقه توسط ایرانسل کسر و به حوزه مالیاتی مربوطه پرداخت و گواهی آن تسلیم پیمانکار خواهد شد.

2-20 از هر پرداختی به پیمانکار %5 ( پنج در صد) بابت ماده 38 قانون تامین اجتماعی کسر و در حساب مخصوص نزد کارفرما نگهداری می شود و استرداد 5 درصد مذکور و آخرین صورت وضعیت پیمانکار پس از ارائه مفاصا حساب سازمان تامین اجتماعی از سوی پیمانکار و با رعایت مفاد ماده فوق با اصلاحات الحاقی به آن در پایان مدت قرارداد انجام خواهد شد.

3-20 بدینوسیله پیمانکار اذعان می دارد که ایرانسل حق دارد تا مطالبات خود ، موارد تعدیلی در صورتحسابهای پیمانکار ، خسارات احتمالی وارده از جانب پیمانکار، جریمه های معین شده در قرارداد را از صورتحسابها ، تضمینات و دیگر مطالبات پیمانکار کسر نموده و در موارد مربوطه صرف نماید. از آنجا که ایرانسل مرجع محاسبه خسارات و
جریمه هاست لذا پیمانکار حق هر گونه ادعا و اعتراضی را از خود سلب و اسقاط نمود.

 

21- بازرسی و کنترل کیفیت

1-21  ایرانسل می تواند در حین اجرای مراحل مختلف و یا نتیجه هر مورد را مورد بازرسی و کنترل کیفیت قرار دهد.

2-21 در هر مورد شبکه توزیع و فروش حسب مورد و با توجه به نوع کار ارجاعی ، شرایط و نحوه بازرسی و کنترل اعمال میگردد.

3-21 عدم بیان نحوه کنترل و بازرسی در حین اجراء دلیل بر اعراض از حق بازرسی نبوده و در هر شرایطی ایرانسل
 می تواند کلیه مراحل اجرای موضوع قرارداد حاضر را اعم از تولید ، نصب در محلهای مورد نظر ، اجرا و ...از نظر کمی و کیفی مورد بازرسی قرار داده و در صورت وجود هر گونه نقص پیمانکار را مطلع سازد .در چنین شرایطی پیمانکار موظف است ظرف مدت مقرر در سفارش هر مورد پس از دریافت اعلام ایرانسل مبنی بر وجود نقص اقدام به برطرف سازی نقص نماید.

4-21 در صورتی که پیمانکار نسبت به برطرف سازی نقص کوتاهی کرده یا مرتکب تاخیر گردد ایرانسل می تواند جریمه تاخیر و یا خسارات وارده به خود را از تضمینات و یا دیگر مطالبات وی کسر نموده و در صورتیکه این کوتاهی بیش از
 10 روز به طول انجامد قرارداد را با حفظ کلیه حقوق خود فسخ نماید.

5-21 چنانچه در صورت تاخیر پیمانکار ، ایرانسل خود نسبت به رفع نقایص اعلام شده اقدام نماید ، هزینه مربوطه و جریمه مشمول از صورتحساب پیمانکار و یا دیگر مطالبات وی کسر خواهد شد.

 

22- فورس ماژور

1-22 در صورت بروز هر گونه حادثه غیر مترقبه ( فورس ماژور) که غیر قابل پیش بینی بوده و خارج از کنترل هر یک از طرفین باشد از جمله جنگ ، شورش ، سیل ، زلزله ، آتش سوزی ، شیوع بیماریهای مسری ، یا اعتصاب عمومی و... ، عدم اجرای تعهد یا تعهدات متاثر از فورس ماژور از سوی متعهد قصور یا تخلف محسوب نمی گردد و دوره فورس ماژور متناسباً به مدت توافق نامه افزوده خواهد شد. بدیهی است پس از رفع حالت فورس ماژور طرفین به تعهدات معوقه خود عمل خواهند نمود.

2-22 در صورت بروز شرایط فورس ماژور که موجب ایجاد اختلال در انجام تعهدات توسط طرف متعهد گردد، طرف مقابل می تواند با اعلام کتبی 10 روزه به طرف واقع در شرایط فورس ماژور ، قرارداد را فسخ نماید . در این وضعیت هیچ
جریمه ای به طرفین تعلق نمیگیرد.

3-22 در صورت بروز اختلاف در وقوع فورس ماژور و یا تاثیر آن بر اجرای قرارداد وقوع و تاثیر آن باید به تایید
مراجع ذیصلاح محلی برسد.

 

23- قانون حاکم و حل اختلاف

1-23 این قرارداد از هر حیث تابع قوانین و مقررات موضوعه جمهوری اسلامی ایران است.

2-23 کلیه اختلافات ناشی از تفسیر و یا اجرای این قرارداد به طریق دوستانه حل و فصل خواهد شد و در صورت عدم توافق هر یک از طرفین ، می تواند برای حل اختلاف خود به محاکم صالحه جمهوری اسلامی ایران مراجعه نماید.

 

24- تغییرات در قرارداد

1- 24 قرارداد حاضر جایگزین کلیه توافقات ،مراسلات و ... چه شفاهی و چه کتبی که تاریخ آنها قبل از تاریخ انعقاد این قرارداد است ، بوده و طرفین اذعان می دارند که کلیه موارد مذکور پس از امضای این قرارداد فاقد اعتبار بوده و ارزش قانونی نخواهند داشت.

2-24 اسناد مناقصه مربوط به این قرارداد جزء لاینفک این قرارداد بوده و از موارد مذکور در بند فوق مستثنی می باشند.

3-24 هر گونه تغییر در این قرارداد از جمله و نه محدود به : کاهش ، افزایش، متمم یا اصلاحیه قرارداد ، موافقتنامه ضمن قرارداد و ... تا زمانی که به صورت مکتوب و به مهر و امضای صاحبان امضای مجاز طرفین نرسیده باشند اعتباری نداشته و لازم الاجرا نمی باشند لذا ایرانسل هیچگونه مسئولیتی را در ارتباط با چنین تغییرات یا توافقت بعدی نخواهد پذیرفت. 4-24 ایرانسل می تواند در هر مرحله از اجرای مناقصه تا قبل از امضای این قرارداد توسط طرفین قرارداد حاضر را
 اصلاح ، تکمیل و یا تغییر دهد.

 

25- تفکیک پذیری

1-25 در صورتیکه هر یک از مواد این قرارداد به هر دلیلی غیرقانونی و یا غیر قابل اجرا شود و یا به واسطه وضع قانون یا تغییر در قوانین و یا به هر دلیل دیگر از اعتبار ساقط گردد ، دیگر مواد این قرارداد بر اعتبار خود باقی بوده و طرفین متعهد به اجرای کامل مقررات مندرج در مابقی مواد خواهند بود.

2-25 پس از پایان دوره اجرای این قرارداد یا فسخ آن یا پایان یافتن آن به هر طریقی ، مفاد و مندرجات مواد 17 (هفده) و 23 ( بیست و سه) و شرایط و مقررات مذکور در "NDA" به اعتبار خود باقی خواهند ماند.

 

26- فسخ قرارداد

1-26 در هر زمان که ایرانسل به تشخیص خود به این نتیجه برسد که پیمانکار توانایی لازم جهت انجام تعهدات خود ذیل این قرارداد را ندارد می تواند با ارسال اخطاریه 15 (پانزده) روزه مبنی بر فسخ قرارداد ، قرارداد حاضر را فسخ و خسارات وارده به خود را از مطالبات و یا از تضمینات پیمانکار کسر نماید.

2-26 در صورتی که طرفین نسبت به فسخ قرارداد حاضر به توافق برسند می توانند حسب توافق با اعلام کتبی قبلی
15 روزه قرارداد حاضر را فسخ نمایند در این صورت اگر ایرانسل جهت فسخ قرارداد ادعای خسارت نماید پیمانکار موظف به جبران خسارت خواهد بود. در طول دوره 15 روزه کلیه حقوق، تعهدات، وظایف و مسئولیتهای طرفین بقوت خود باقی خواهد ماند.

3-26 هر گاه و به هر دلیلی که بر اساس مقررات مذکور در این قرارداد به ایرانسل حق فسخ داده شده ، در صورت فسخ قرارداد کلیه حقوق ایرانسل محفوظ بوده و می تواند خسارت وارده به خود را به تشخیص خود از تضمینات پیمانکار ، صورتحسابها و دیگر مطالبات وی کسر نماید. بدینوسیله پیمانکار حق هر گونه اعتراض را از خود سلب و اسقاط نمود.

4-26 در صورت فسخ قرارداد پیمانکار موظف است کلیه اموال ایرانسل که در اختیار اوست را ظرف مدت 20 روز طبق شرایط مندرج در بند 19 (نوزده) به ایرانسل باز گرداند.

 

ماده 27-  محتویات و نسخ قرارداد

این قرارداد در 27 ماده و1 پیوست و 1 تبصره در 3 نسخه تنظیم گردید که هر کدام از نسخ در اعتبار و حکم واحد و لازم الاجرا بوده و طرفین با اطلاع کامل از مفاد و مندرجات آن ، قرارداد را مهر و امضا نمودند.

 

کارفرما : شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل                                                                 پیمانکار :

                                                                       

            ...................................                                                                                      .......................................................

             سمت : مدیر عامل                                                                                         سمت :.............................................

                      امضاء                                                                                                                      امضاء

 

شاهد 1 :                                                                                                                  

 

 

شاهد2 :                                                                                                                   

 

 

 

 

منبع : سايت علمي و پژوهشي آسمان
اين مطلب در تاريخ: سه شنبه 12 تير 1397 ساعت: 12:27 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

نظرات


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی

موضوعات

ارسال لينک

پيوندهاي روزانه

امکانات جانبي

خبرنامه سایت

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام و نام خانوادگی نام فایل و ایمیل خود را به شماره همراه 09159886819 ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل به ایمیل شما  فرستاده می شود .

اینستاگرام سایت

به کانال اینستوگرام سایت ما بپیوندید

نظرسنجي

چقدر از تحقیقات سایت راضی هستید و به دیگران سایت را معرفی می کنید ؟




درباره ما

آدرس مشهد قاسم اباد - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 10000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , کارآموزی