طرح درس چهارم ابتدایی

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و تلگرام : 09159886819 و آیدی : @dabiryar  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی ها   لیست اقدام پژوهی ها         تجربیات ارتقای شغلی

36 - طرح درس روزانه مطالعات اجتماعی چهارم نشانه های ملی

بازديد: 0
36 - طرح درس روزانه مطالعات اجتماعی چهارم نشانه های ملی

معرفی :

 

طرح درس روزانه مطالعات اجتماعی چهارم نشانه های ملی

 

اهداف

 

-        فراگیران با نشانه های ملی آشنا می شوند.(حیطه شناختی)

-        فراگیران نسبت به شناخت نشانه های ملی  علاقه نشان می دهند.(حیطه عاطفی)

فراگیران به نشانه های ملی خود احترام  می گذارند.(حیطه روانی حرکتی)

                 از فراگیران انتظار می رود در پایان درس بتوانند :

-        نشانه های ملی ایران را نام ببرند.(سطح دانش -  حیطه شناختی)

-        در مورد قانون اساسی توضیح دهند..(سطح درک وفهم -  حیطه شناختی)

-        در مورد مفهوم رنگ های پرچم توضیح دهند.(سطح درک وفهم حیطه شناختی)

-        در مورد نشانه های ملی کشور صحبت کنند.  (سطح ترکیب حیطه شناختی)

-        در مورد ایستادن در هنگام پخش سرود ملی دلیل آورند.(سطح ارزشیابی حیطه شناختی)

-        رنگ های پرچم رامشخص کنند. (سطح تجزیه و تحلیل حیطه شناختی)

-        تعداد روز های سال را بر اساس تقویم شمسی محاسبه کنند. (سطح کاربرد حیطه شناختی)

-        درس نشانه های ملی را دنبال می کند. (سطح دریافت یا توجه حیطه عاطفی)

-        سرود ملی را به طور دسته جمعی بخوانند. (سطح واکنش یا پاسخ حیطه عاطفی)

-        برای نشانه های ملی کشور خود اهمیت قائل شوند. (سطح ارزش گذاری حیطه عاطفی)

-        دوستانشان راجهت احترام گذاشتن به نشانه های ملی کشورخود  دعوت کنند. (سطح ارزش گذاری حیطه عاطفی)

-        همزمان با پخش سرود ملی به احترام این نشانه ی ملی از جای خود بر خیزند. (سطح عادی شدن حیطه  روانی حرکتی)

-        از تقویم در بررسی تاریخ استفاده  کنند.( سطح اجرای مستقل حیطه روانی حرکتی)

-        نکات  اضافه را در دفترمطالعات اجتماعی  خود  بنویسند. (سطح مشاهده و تقلید- حیطه روانی حرکتی)

-        پرچم کشور را بسازند. (سطح دقت حیطه روانی حرکتی)

 

فایل بصورت ورد و قابل ویرایش -  تعداد صفحات : هشت صفحه - قیمت : فقط هزار تومان  :

 


برای اطمینان شما عزیزان:

  فایل پی دی اف کامل این طرح درس فقط برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قایل ویرایش و بدون آرم این طرح درس به قیمت  هزار تومان از لینک خرید دریافت نمائید .ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

 

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این طرح درس را از لینک خرید زیر و با قیمت هزار تومان دریافت نمائید :

 

راهنمای خرید :   برای خرید آنلاین و دریافت بلافاصله فایل ورد ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی آسمان شوید . لینک خرید :

 

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

 

 توجه :

شما فرهنگیان گرامی می توانید تحقیقات اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی ، درس پژوهی ، تجربیات ارتقای شغلی ، طرح جابر  و مقالات پرسش مهر مورد نیاز خود را از لینک های زیر تهیه نمائید :( سایت علمی و پژوهشی آسمان ) بر روی هر لینک کلیک نمائید :


 
 
 
 
 
 
منبع : سايت علمي و پژوهشي آسمان
اين مطلب در تاريخ: شنبه 19 آبان 1397 ساعت: 9:40 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,
نظرات()

35 - طرح درس روزانه فارسی چهارم ابتدایی درس پرسشگری

بازديد: 0
35 - طرح درس روزانه فارسی چهارم ابتدایی درس پرسشگری

معرفی :

 

 طرح درس روزانه فارسی چهارم ابتدایی درس پرسشگری

 

اهداف

 

هدف کلی در حیطه ی شناختی: آشنایی دانش آموزان با زندگی ابوریحان بیرونی

هدف کلی در حیطه ی عاطفی: علاقه مند شدن دانش آموزان به آشنایی درباره ی سرگذشت دانشمندان و یافتن پاسخ سوالات خود

هدف کلی در حیطه ی روانی حرکتی: دانش آموزان بتوانندمتن درس را به درستی بخوانند و به سوالات پاسخ دهند

 

اهداف جزئی در حیطه ی شناختی:

پس از پایان درس جدید از دانش آموزان انتظار می رود:

1)ابوریحان بیرونی را بشناسند.

2)ویژگی های این دانشمند را بشناسند.

3)فواید یافتن پاسخ سوال های خود را بدانند.

 

فایل بصورت ورد و قابل ویرایش -  تعداد صفحات : هفت صفحه - قیمت : فقط هزار تومان  :

 


برای اطمینان شما عزیزان:

  فایل پی دی اف کامل این طرح درس فقط برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قایل ویرایش و بدون آرم این طرح درس به قیمت  هزار تومان از لینک خرید دریافت نمائید .ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

 

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این طرح درس را از لینک خرید زیر و با قیمت هزار تومان دریافت نمائید :

 

راهنمای خرید :   برای خرید آنلاین و دریافت بلافاصله فایل ورد ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی آسمان شوید . لینک خرید :

 

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

 

 توجه :

شما فرهنگیان گرامی می توانید تحقیقات اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی ، درس پژوهی ، تجربیات ارتقای شغلی ، طرح جابر  و مقالات پرسش مهر مورد نیاز خود را از لینک های زیر تهیه نمائید :( سایت علمی و پژوهشی آسمان ) بر روی هر لینک کلیک نمائید :


 
 
 
 
 
 
منبع : سايت علمي و پژوهشي آسمان
اين مطلب در تاريخ: شنبه 19 آبان 1397 ساعت: 9:19 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
نظرات()

28 - طرح درس سالانه همه دروس چهارم ابتدایی

بازديد: 7
28 - طرح درس سالانه همه دروس چهارم ابتدایی

معرفی :

 

 طرح درس سالانه همه دروس چهارم ابتدایی بصورت ورد

 

شامل درس های هنر - قرآن - هدیه ها - علوم - ریاضی -بخوانیم و بنویسیم

  - بصورت ورد  و قابل ویرایش -  تعداد صفحات : بیست و هشت صفحه - قیمت : سه هزار تومان  :

 


برای اطمینان شما عزیزان:

  فایل پی دی اف کامل این طرح درس فقط برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قایل ویرایش و بدون آرم این طرح درس به قیمت  سه هزار تومان از لینک خرید دریافت نمائید .ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

 

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این طرح درس را از لینک خرید زیر و با قیمت سه هزار تومان دریافت نمائید :

 

راهنمای خرید :   برای خرید آنلاین و دریافت بلافاصله فایل ورد ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی آسمان شوید . لینک خرید :

 

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

 

 توجه :

شما فرهنگیان گرامی می توانید تحقیقات اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی ، درس پژوهی ، تجربیات ارتقای شغلی ، طرح جابر  و مقالات پرسش مهر مورد نیاز خود را از لینک های زیر تهیه نمائید :( سایت علمی و پژوهشی آسمان ) بر روی هر لینک کلیک نمائید :


 
 
 
 
 
 
منبع : سايت علمي و پژوهشي آسمان
اين مطلب در تاريخ: جمعه 18 آبان 1397 ساعت: 16:7 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,
نظرات()

طرح درس اجتماعی پایه چهارم

بازديد: 91

بزودی

منبع : سايت علمي و پژوهشي آسمان
اين مطلب در تاريخ: پنجشنبه 05 مرداد 1396 ساعت: 10:9 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,
نظرات()

طرح درس علوم چهارم ابتدایی درس آهنربا

بازديد: 927

 

مشخصات كلي :

عنوان درس : آهنربا              روش تدريس : پژوهش آموزي          كلاس : چهارم ابتدايي     

هدف كلي :

 نامگذاري سرهاي آهنربا - خاصيت آهنربا - تاثير قطب ها آهنربا

دانستنيها و مهارتها :

 گفتگو درباره تصوير عنواني - همكاري جهت تهيه وسايل مورد نياز - با انجام آزمايشي پي به خاصيت آهنربا در دو سر آهنربا ببرند - با آزمايشي تاثير قطب هاي آهنربا بر همديگر را بدانند - با اطلاعات قبلي كه دارند فرضيه سازي كنند - بهترين فرضيه را براي آزمون انتخاب كنند - از طريق مشاهده و آزمايش اطلاعاتي را كسب كنند - يادداشت برداري كنند - براي اطلاعات و نتيجه گيري كه كرده اند سازماندهي دهند - درباره درستي و نادرستي فرضيه ها قضاوت در گروه داشته باشند - از انجام پژوهش خود گزارش تهيه كنند - ارائه گزارش كنند .

نگرش ها :

 احساس كنجكاوي نسبت به تهيه آهنرباء وسايل - نشان دادن علاقه نسبت به كار با آهنربا - فعاليت در انجام كار گروهي - پشت سر گذاشتن مراحل آزمايش - رعايت نكات ايمني - رعايت نكات بهداشتي - مشورت كردن در گروه - همكاري در گروه - استفاده از نظرات همديگر - تقويت روحيه پرسش و كنجكاوي -

مفاهيم :

 قطب هاي غير همنام همديگر را جذب مي كنند - قطب هاي همنام همديگر را دفع مي كنند - خاصيت آهنربايي در دو سر آهنربا بيشتر است - قطبي كه به سمت شمال است قطب شمال و با علامت N و قطبي كه به سمت جنوب است قطب جنوب و با علامت S نشان مي دهند .

 

وسايل كمك آموزشي :

كتاب درسي - انواع آهنربا ها - براده آهن - سنجاق و سوزن آهني و فلزي كتاب - تخته سياه - گچ -

روش ياددهي و يادگيري :

 الگوي تدريس پژوهش آموزي - روش فعال و گروهي - بحث و گفتگو - بارش فكري -

فعاليتهاي قبل از شروع درس :

 سلام و احوالپرسي - حضور و غياب طبق روال كار در كلاس - سوال از درس قبلي از چند نفر از دانش آموزان در رابطه با الكترسيته و تشويق آنها - رفع ابهامات و اشكالات درسي - چون جلسه قبل اعلام كرده بودم كه بچه ها درس جلسه بعد درباره آهنربا است و هركس در خانه آهنربايي كه دارد با آن هرچه به ذهنش مي رسد را انجام دهد و تجربيات و سوالاتي را كه برايش پيش آمده را يادداشت كند كه دانش آموزان با علاقه و افتخار هركدام در اين لحظه مي خواهند كه كارهايي را كه خودشان انجام داده اند را بيان كنند كه نشان از آمادگي آنها براي ارائه درس جديد است كه همراه با دانش آموزان كلاس را براي رفتن به آزمايشگاه ترك مي كنيم .

گام اول : مشخص كردن مسئله :

۱- آهنربا چه چيزهايي را جذب نمي كند ؟

۲- كدام قسمت آهنربا بيشتر مواد را جذب مي كند ؟

۳- چرا و قتي دو آهنربا را به هم نزديك مي كنيم بعضي وقت ها به همديگر مي چسبد و بعضي از وقت ها نمي چسبد ؟

 

 

گام دوم : بيان مسئله

موضوع پژوهش ( نامگذاري سرهاي آهنربا ) را در تخته يادداشت مي كنم .

اهداف پژوهش را به شرح زير در تخته سياه مي نويسم : خاصيت آهنربايي در كدام قسمت آهنربا بيشتر است ؟

از چه علائمي براي نشان دادن آهنربا استفاده مي كنيم ؟ - قطب در آهنربا چه معنايي دارد ؟ - قطب هاي همنام و غير همنام در آهنربا چه تاثيري بر هم دارند ؟

سوال هاي پژوهش : بچه ها آيا در خانه با آهنربا كار كرديد چه سوالاتي هنگام كار با آهنربا براي شما پيش آمد ؟

فرضيه هاي پژوهش : يادآوري مي كنيم بچه ها پاسخي كه شما براي سوالهايتان پيدا كرده ايد را فرضيه مي گويند بايد آزمايش كنيم تا ببينيم درست است يا نه .

بچه ها عجله مي كنند و مي خواهند كه با آهنرباهايي كه با خود به كلاس آورده اند را بيان كنند - بچه ها هدف ما اين است كه ببينيم ما چگونه مي توانيم آهنربا را نامگذاري كنيم پس در گروه ها روي پاسخهاي احتمالي ( فرضيه ) فكر كنيد و آن پاسخها را يادداشت كنيد .

گام سوم : جمع آوري اطلاعات :

بعد از اينكه با سركشي به گروه ها مطمئن شديم كه فرضيه هاي دانش آموزان آزمودني است وسايل لازم را در اختيار آنها قرار مي دهيم تا آزمايش كنند و با سركشي به گروه ها و طرح سوال گروه آنها را هدايت مي كنيم و راهنمايي هاي لازم را انجام مي دهيم و از آنها مي خواهيم مشاهداتشان را يادداشت كنند و همكاري بين گروه را فراموش نكنند.

 

 

 

گام چهارم : تجزيه تحليل اطلاعات :

بچه ها مي توانند به يادداشت هاي خود كه هنگام آزمايش برداشته اند ، به كتاب درسي يا اگر منبع ديگري داشتند مراجعه كنند و درباره درست بودن فرضيه خود قضاوت كنند ، حتي اگر فرضيه هاي آنها درست نباشد به فراگيران مي گوييم كه از ارزش كار آنها چيزي كم نخواهد شد .

گام پنجم : ارائه گزارش :

گروه ها مي توانند از پژوهش خودشان خلاصه اي را در يك صفحه بنويسند و ياد آور مي شويم كه هنگام نوشتن يك گزارش خوب بايد به موضوع ، سوال ، پاسخ هاي احتمالي ، خلاصه آزمايش و نتيجه آن اشاره كنند . بعد گزارش ها توسط سرگروه بصورت شفاهي يا كتبي ارائه مي شود و گروه ها مورد تشويق قرار مي گيرند .

 

 

 توجه :

شما فرهنگیان گرامی می توانید تحقیقات اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی ، درس پژوهی ، تجربیات ارتقای شغلی ، طرح جابر  و مقالات پرسش مهر مورد نیاز خود را از لینک های زیر تهیه نمائید :( سایت علمی و پژوهشی آسمان ) بر روی هر لینک کلیک نمائید :


 
 
 
 
 
 

 

منبع : سايت علمي و پژوهشي آسمان
اين مطلب در تاريخ: شنبه 12 فروردين 1396 ساعت: 11:7 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,
نظرات()

ليست صفحات

تعداد صفحات : 2

موضوعات

پيوندهاي روزانه

امکانات جانبي

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام و نام خانوادگی نام فایل و ایمیل خود را به شماره همراه 09159886819 ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل به ایمیل شما  فرستاده می شود .

نظرسنجي

چقدر از تحقیقات سایت راضی هستید و به دیگران سایت را معرفی می کنید ؟




درباره ما

آدرس مشهد قاسم اباد - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 10000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , کارآموزی