اقدام پژوهی آموزگار اول ابتدایی | سایت علمی و پژوهشی آسمان

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و تلگرام : 09159886819 و آیدی : @dabiryar  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .فایل بعد از خرید هم مستقیم دانلود می شود هم به ایمیل شما فرستاده می شود (پوشه inbox یا s pam )

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی ها   لیست اقدام پژوهی ها         تجربیات ارتقای شغلی

لیست اقدام پژوهی های آموزگاران اول ابتدایی

بازديد: 4765
لیست اقدام پژوهی های  آموزگاران اول ابتدایی

لیست اقدام پژوهی های مخصوص آموزگاران اول ابتدایی


توضیح : برای دیدن فایل پی دی اف کامل قبل از خرید آنلاین و خرید آنلاین  فایل ورد و قابل ویرایش هرکدام با قیمت های بعضی ها 2 هزار تومان ، بعضی ها 3 هزار تومان ، بعضی 4 هزار تومان و بعضی 5هزار تومان بر روی آنها کلیک نمائید.

 

اقدام پژوهی مخصوص آموزگار اول ابتدایی :

 

 

شماره 6 : اقدام پژوهی چگونه توانستم با روش تدريس مبتني بر فناوری اطلاعات ( IT ) اختلالات يادگيري سمانه راحل کنم .

شماره 32 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم به نرگس در مشکل عدم قانون‏پذیری کمک کنم

شماره 47 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتارهای نادرست و ناشایست دانش آموز پایه اول ابتدایی ام را اصلاح کنم ؟

شماره 54 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم اختلال در املا نویسی مینا را درمان کنم؟

شماره 58 : اقدام پژوهی چگونه توانستم ميزان علاقه مندي دانش‌آموزان پايه اول را به درس قرآن و فعاليت هاي مربوط به آن افزایش دهم

شماره 133 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم اعتماد به نفس محمد امین دانش آموز پایه اول را بالا ببرم ؟

شماره 135 :  چگونه توانستم وابستگی بیش از حد زهرا دانش اموز کلاس اول را به مادرش کاهش دهم ؟

شماره 159 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم نظم دانش آموزان پايه اول را تقويت كرده و بهبود بخشم ؟

شماره 273 : اقدام پژوهی چگونه توانستم آگاهي دانش‌آموزان دختر پايه اول نسبت به مضرات عروسك باربی افزایش دهم

شماره  293 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان پایه دوم ابتدایی را به درس ریاضی و انجام فعالیت های عملکردی علاقمند نمایم

شماره 297 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم بار وشهای نوین نمایشی به موفقیت تحصیلی دانش آموزان کمک نمایم .

شماره 300 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم اضطراب یکی از دانش آموزان را با روش های تلفیقی کاهش و آن را برطرف سازم

شماره 301 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم فرهنگ مطالعه صحیح و موثر را در دانش آموزانم نهادینه سازم .

شماره 311 : اقدام پژوهی چگونه توانستم با اجرای طرح کرامت ، تاثیر مطلوبی بر رفتار دانش آموزان ایجاد کنم ؟

شماره 318 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل کم رویی و عدم اعتمادبه نفس دانش آموز طلاق را افزیش دهم

شماره 321 :  اقدام پژوهی آموزش صحیح نشستن در کلاس با استفاده از حرکات اصلاحی و ورزشی

شماره 322 :  اقدام پژوهی (مخصوص مقطع ابتدایی ) چگونه توانستم باروش تشویق ومحبت افزایش اعتمادبه نفس وتوانایی دانش اموز درانجام کارهای روزانه ی کلاسی را تقویت کنم

شماره 324 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم روحیه همکاری را بین دانش آموزان کلاس سوم در درس علوم تقویت کنم .

شماره 327 : اقدام پژوهی چگونه توانستم جلو خصلت دروغگویی یکی از دانش آموزان را گرفته و آن را برطرف سازم .

شماره 330 : اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل کم رویی بهاره دانش آموز پایه دوم ابتدایی را حل نمایم ؟

شماره 332 : اقدام پژوهی چگونه توانستم اعتماد به نفس یکی از دانش آموزان پایه چهارم را افزایش دهم ؟

شماره 333 : اقدام پژوهی چگونه توانستم مهارت روخوانی را در دانش آموز پایه دوم ابتدایی تقویم نمایم؟

شماره 334 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم اختلال یادگیری مهدی را در املا بهبود بخشم ؟

شماره 337 : اقدام پژوهی چگونه دانش آموزان را به طرح کرامت علاقمند نمایم ؟

شماره 342 : اقدام پژوهی چگونه توانستم استفاده از لوازم التحریر ایرانی را در دانش آموزانم نهادینه سازم ؟

شماره 339 : اقدام پژوهی چگونه توانستم سختی جدایی از والدین را در یکی از دانش آموزان دور کنم ؟

شماره 340 : اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتار های ناپسند دانش آموز را از روش های جدید کاهش دهم؟

شماره 347 : اقدام پژوهی چگونه توانستم بیش فعالی برخی دانش آموزان پایه اول ابتدایی را درمان نمایم؟

شماره 348 : اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتارهای ناشایست و نادرست زهرا را اصلاح نمایم؟

شماره 350 : اقدام پژوهی چگونه توانستم با افزایش اعتماد به نفس دانش آموز سطح یادگیری را بهبودبخشم؟

شماره 351 : اقدام پژوهی چگونه توانستم استرس و اضطراب یکی از دانش آموزانم با روش های ترکیبی برطرف نمایم ؟

شماره 355 : اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل املای دانش آموزم را برطرف کنم؟

شماره 356 : اقدام پژوهی چگونه توانستم حس خدا شناسی دانش آموزان را تقویت کنم؟

شماره 357 : عنوان اقدام پژوهی :چگونه توانستم دانش آموزان را طرح تفکیک زباله و زمین پاک علاقمند سازم ؟

شماره 359 : عنوان اقدام پژوهی : چگونه توانستم از اسلام گریزی دانش آموزانم جلوگیری نمایم ؟

شماره 363 :  اقدام پژوهی :چگونه توانستم شعارمفهوم اقتصادمقاومتی وتولیدواشتغال رادرمدرسه عملیاتی کنم؟

شماره 358 : عنوان اقدام پژوهی : بررسي ميزان موفقيت دانش آموزان ديرآموزپايه اول درطرح تلفيقي

شماره 362 : اقدام پژوهی: چگونه میتوانم از طریق خواندن داستان کوتاه دانش آموزان رادرحل مسائل ریاضی کمک کنم؟

شماره 365 :  اقدام پژوهی:چگونه توانستم بااستفاده از کارت های آموزشی خواندن و نوشتن دانش آموزراتقویت نمایم

شماره 367 : اقدام پژوهی :چگونه توانستم مشکل پرخاشگری دانش آموز پایه .......را برطرف سازم؟

شماره 370 : عنوان اقدام پژوهی : چگونه توانستم خوب دیدن وخوب شنیدن (خلاقیت)را در دانش آموزان تقویت کنم؟

شماره 371 : عنوان اقدام پژوهی:چگونه توانستم بااستفاده مشوق دینی اسلامی تغییرمناسبی بررفتاردانش آموزبگذارم

شماره 372 : اقدام پژوهی:چگونه توانستم بااستفاده ازحس های چندگانه آموزش علوم رادردانش آموزان بهترنمایم .

381- اقدام پژوهی : چگونه توانستم تاثیرمحرکهای نوشتاری وشفاهی را بر یادگیری دانش آموزانم بررسی نمایم

402-اقدام پژوهی آموزگار اول ابتدایی با موضوع: ارتقای یادگیری ریاضی در شناسایی از استفاده علامت کمتر و بیشتر در پایه اول ابتدایی

405-اقدام پژوهی آموزگار اول ابتدایی: تقویت روحیه نوع دوستى ونيكوكارى در دانش آموزان

406-چگونه توانستم رنگ آمیزی دانش آموزم آوا را در کلاس اول دبستان ... بهبود بخشم .؟

409- اقدام پژوهی آموزگار اول ابتدایی: رفع اضطراب و نگرانی دانش آموزان تازه وارد

428-اقدام پژوهی آموزگار اول ابتدایی : آرام سازی کلاس شلوغ

433-اقدام پژوهی آموزگار اول ابتدایی با موضوع: ‌چگونه توانستم صبر و بردباری را در دانش آموزان تقویت نمایم

439-اقدام پژوهی آموزگاراول ابتدایی:چگونه توانستم باکارهای عملی و کادرستیها دانش آموزان را به علوم علاقمند نمایم

443- اقدام پژوهی آموزگار اول ابتدایی با موضوع: چگونه توانستم بوسیله نقش والدین در تکالیف دانش آموزان در پیشرفت تحصیلی آنها موثر باشم

446 - اقدام پژوهی : چگونه توانستم اختلال املانویسی دانش آموز پایه اول ابتدایی را برطرف سازم ؟

454 - چگونه توانستم بوسیله ورزش یادگیری دانش آموزان را افزایش دهم

 

( توجه)

همچنین می توانید لیست کامل ودسته بندی شده بیش از 500  اقدام پژوهی  دسته بندی شده برای  دبیران وآموزگاران ومدیران ومعاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنیدوبه سایرهمکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

 

 

منبع : سايت علمي و پژوهشي آسمان
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت: 9:55 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

480 - اقدام پژوهی چگونه توانستم استرس و اضطراب دانش آموز را که به صورت ناخن جویدن نمود پیدا می کرد درمان نمایم ؟

بازديد: 3
480 - اقدام پژوهی چگونه توانستم استرس و اضطراب دانش آموز را که به صورت ناخن جویدن نمود پیدا می کرد درمان نمایم ؟

نمونه کامل اقدام پژوهی برای همه آموزگاران و دبیران و هنر آموزان

معرفی :

 اقدام پژوهی   چگونه توانستم استرس و اضطراب دانش آموز را که به صورت ناخن جویدن نمود پیدا می کرد درمان نمایم ؟-  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات  شانزده صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان-

ابتدا فهرست مطالب ، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) را در زیر ببینید :

 

 

فهرست مطالب

چكيده3

مقدمه. 4

بيان مسأله. 5

گام 1. عنوان پژوهش: چگونه توانستم مشكل ناخن جويدن علی را درمان نمايم؟. 5

گام 2. توصيف وضعيت موجود:5

گام 3: روش گردآوري اطلاعات ( شواهد شماره 1).6

گام 4 : تجزيه و تفسير داده‌ها:6

گام 5: انتخاب راه جديد.7

تعريف و تبيين كليد واژه ها:8

اضطراب :8

گام 6 : اجراي راه جديد: براي تغيير رفتار او اقدمات زير را بعمل آوردم.9

جلسه مشاوره با خانواده:9

گام 7: گردآوري اطلاعات (شواهد شماره 2)10

نتيجه گيري:11

گام 8: ارزشيابي تأثير اقدام جديد و تعيين اعتبار آن:11

محدوديت‌ها12

پيشگيري.. 12

پيشنهادات.. 14

منابع:16

 

چكيده

اينجانب  ، ................ آموزگار مدرسه‌ي ..................، داراي ............. سال سابقه تدريس در مقطع ابتدايي مي‌باشم. شاكر خداوند مهرباني هستم كه لطفش را هيچ‌وقت از بنده‌اش دريغ نمي‌ورزد و افتخار مي‌كنم كه بتوانم راهرو و ادامه دهنده راه انبيا و اولياي الهي باشم و نور دانش و توانايي را در اين دانش‌آموزان ميهن اسلامي شعله ور نمايم. در هفته‌هاي اول سال تحصيلي ................ متوجه دانش‌آموزي به نام علی شدم كه دائماً در حال جويدن ناخن بود. علی دانش‌آموزي به ظاهر ساكت، اما دروني طوفاني و متلاطم داشت. لذا مشاهده‌ي اين وضعيت برايم خوشايند نبود. به خدا توكل كردم و از او خواستم تا با كمكش مشكل بنده‌ي معصوم‌اش را برطرف نمايم. در اين زمينه در عوامل به وجود آورنده مشكل علی چند فرضيه  مطرح شد؟ براي پيدا كردن جواب‌هاي فرضيه شروع به گردآوري اطلاعات كردم كه علت اصلي اختلاف والدين و درگيري آن‌ها بود كه علی براي آرام كردن خود و ابراز آن به ناخن جويدن روي آورده است، براي اصلاح رفتار آن اقداماتي از قبيل از 1ـ جلسه مشاوره با خانواده 2ـ مسئوليت دادن و شركت دادن علی در كارها و فعاليت‌هاي گروهي 3ـ جلسه مشاوره با انجمن اولياء و شوراي دانش‌آموزي 4ـ معرفي علی به مركز مشاوره مجد شهرستان .............. انجام گرفت كه نتيجه آن باعث شد كه علی عادت بد ناخن جويدن را كنار بگذارد و خودش هم به اين مسأله پي برد كه ناخن جويدن راهي براي حل مشكل نمي‌تواند باشد بايد با فكر كردن و تلاش و كمك گرفتن از بزرگترها به حل مشكل خود بپردازد.

 

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این اقدام پژوهی   را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط 2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :


http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

( توجه)

برای مشاهده سایر اقدام پژوهی های مشترک بر روی لینک زیر کلیک نمائید.


لیست اقدام پژوهی مشترک

 

 

( توجه)

همچنین می توانید لیست کامل ودسته بندی شده بیش از430  اقدام پژوهی  دسته بندی شده برای  دبیران وآموزگاران ومدیران ومعاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنیدوبه سایرهمکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

منبع : سايت علمي و پژوهشي آسمان
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 24 دي 1397 ساعت: 15:59 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

479 - اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان را به یادگیری درس ریاضی علاقمند کنم ؟

بازديد: 13
479 - اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان  را به  یادگیری درس ریاضی علاقمند کنم ؟

نمونه کامل اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی درس ریاضی

معرفی :

اقدام پژوهی  چگونه توانستم دانش آموزان  را به  یادگیری درس ریاضی علاقمند کنم ؟.فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و چهار صفحه -  قیمت فقط دو هزار تومان

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) را در زیر ببینید:

 

فهرست

چكيده3

مقدمه. 4

بيان مسئله. 5

توصيف وضع موجود. 6

توصیف وضع موجود ( شواهد 1)8

الف. شاخص‌های کیفی وضع موجود. 8

ب. شاخص‌های کمّی وضع موجود. 10

گردآوری داده‌ها10

گرد آوری داده‌ها جهت ارائه راه­حل‌ها12

الف. مصاحبه  به منظور کسب اطلاعات مفید­تر،12

ب. مشاهده12

ج. پرسش نامه­13

د. مطالعه. 13

ادبیات موضوع. 14

الف: پیشینه نظری.. 14

ب. پیشینه ی عملی:15

اهداف تحقیق.. 16

راه حل‌های پیشنهادی.. 16

1.   پرورش دقّت و تقویت حافظه دیداری و شنیداری.. 17

2.   اجرای بازی­های تمرینی هدفدار17

3.   ایجاد شادی و نشاط در زنگ ریاضی.. 17

۴. استفاده از طرح­های ابتکاری جهت پرورش خلاقیت دانش­آموزان در دروس ریاضی.. 18

انتخاب راه حل‌ها18

اعتبار بخشی به راه حل‌ها20

1.  تنظیم جدولی به منظور ارزشیابی تشخیصی، تعیین روش تدریس و غیره20

1-1.   استفاده از روش ایفای نقش توسط دانش‌آموزان.. 20

توصیف وضع مطلوب (شواهد2)21

ب. شاخص‌های کمّی وضع مطلوب... 22

نتيجه گيري.. 23

پيشنهادات... 24

منابع مآخذ. 25

 

چكيده

درس ریاضی بدون شک یکی از مهم ترین درس هایی است که دانش آموزان در تمام مقاطع تحصیلی به دانستن و درک آن احتیاج دارند. بسیاری از دانش آموزان به دلایل گوناگون از جمله شیوه تدریس دبير، تجربه های ناموفق، فشارهای والدین، کم تمرینی و دشواری در یادگیری مفاهیم ریاضی چنان از این درس دچار ترس و اضطراب می شوند و از خود مقاومت نشان می دهند که گاهی ساده ترین اعمال ریاضی را هم نمی توانند انجام دهند. در حالی که امروزه با توجه به تسلط رشته ریاضی بر علوم و تکنولوژی جدید ضرورت بیشتری برای یادگیری این علم و فهم و درک قوانین آن حس می شود. از این رو آنچه دبيران نیاز به دانستن آن دارند، ساده سازی در مفاهیم، تاکید بر مبانی اولیه علم ریاضی و ارائه تمرین ها و مثال های گوناگون است ومهم تر از همه اینها ایجاد انگیزه است و بهترين انگيزه که مخصوصا در يادگيري و علاقه به رياضي نقش عمومي ايفا مي کند بيان ريشه هاي تاريخي و بيان تارخ رياضيات در پيشرفت رياضي مي باشد.به طور خلاصه می توان گفت که مفاهیم ریاضی، یکی از اثربخش ترین و کارآمد ترین مواد درسی می‌باشد. به طوری که  ریاضیات یکی از عالی ترین تراوش‌های اندیشه ی آدمی است که منعکس کننده­ی اراده­ی انسان و نشان دهنده­ی سیر عقل و برهان و هم­چنین بیان کننده­ی میزان علاقه­ی بشر به کمال و زیبایی است.  نقش بنیادی علم ریاضی در پیشبرد سایر علوم و فنون نیز مورد پذیرش همگان است، به طوری که نرسیدن به هدف‌های آموزشی در زمینه­ی ریاضی موجب ضعف ، ناتوانی و دست نیافتن به اهداف مربوط به پیشرفت علوم و فنون دیگر خواهد بود اينجانب    در اقدام پژوهي فوق راهكارهاي چگونگي علاقه مند ساختن دانش آموزان پایه .................. را به درس رياضي مورد بررسي قرار داده ام. اميد است پژوهش مذكور بتواند در جهت پيشبرد اهداف آموزشي مورد قبول واقع شود.

 

برای اطمینان

شما عزیزان فایل پی دی اف این اقدام پژوهی آموزگار بصورت ورد در زیر فقط برای مشاهده آمده است . ابتدا فایل پی دی اف و دارای آرم را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش در متن و بدون هیچ آرمی ، را از لینک خرید و به قیمت فقط دو هزار تومان دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید:


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

 

در صورت مشاهده فایل پی دی اف و رضایت ، فایل ورد و قابل ویرایش و بدون آرم این اقدام پژوهی  آموزگار  را از لینک خرید زیر و به قیمت فقط دو هزار تومان دریافت نمائید.

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

( توجه)

برای مشاهده سایر اقدام پژوهی های مشترک و قابل استفاده برای همه دبیران و آموزگاران بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

لیست اقدام پژوهی های مشترک

لیست اقدام پژوهی های مشترک مشکلات روحی عاطفی

 

( همچنین می توانید)

 لیست کامل ودسته بندی شده بیش از 450 اقدام پژوهی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنید وبه سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

منبع : سايت علمي و پژوهشي آسمان
اين مطلب در تاريخ: جمعه 14 دي 1397 ساعت: 20:53 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

475 - اقدام پژوهی چگونه توانستیم به دانش آموزان کلاس آداب معاشرت بیاموزیم؟

بازديد: 0
475 - اقدام پژوهی چگونه توانستیم به دانش آموزان کلاس آداب معاشرت بیاموزیم؟

نمونه کامل اقدام پژوهی برای همه آموزگاران و دبیران و هنر آموزان

معرفی :

 اقدام پژوهی   چگونه توانستیم به دانش آموزان کلاس آداب معاشرت بیاموزیم؟ -  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات  بیست و هشت صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان-

ابتدا فهرست مطالب ، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) را در زیر ببینید :

 

 

فهرست مطالب

چکیده. 7

مقدمه. 8

بیان مساله. 8

توصیف وضعیت موجود:10

شیوه گرد آوری اطلاعات (شواهد 1 )11

تجزیه وتحلیل داده ها11

نظرات همکاران:11

نظرات دانش آموزان :12

یافته های علمی.. 13

اجرای راه حل جدید :16

گرد آوری اطلاعات (شواهد 2 )21

نتیجه گیری :26

کلام آخر :27

منابع قابل استفاده :28

 

 چکیده

انسان موجودی اجتماعی است و بر همین مبنا یکی از جنبه های روانی انسان جنبه اجتماعی است که از طریق ادراکات زبان، اندیشه ها مو جبات ارتباط افراد با همد یگرفراهم می آید منظور از رشد اجتماعی رشد و توسعه آداب معاشرت است بطوریکه فرد بتواند با جامعه اش هماهنگ و سازگار باشد .به عبارت دیگر اجتماعی شدن فرایندی است که کودکان به کمک آنها ارزشها، اعتقادات، معیارهای رفتاری را که فرهنگشان ازآنها انتظار دارد می آموزند. رشد اجتماعی از خانواده آغاز می گردد و در مدرسه بعنوان یک اجتماع بزرگتر توسعه می یابد. امروزه برای علمای تربیت روشن است که مدرسه یک وظیفه اجتماعی داردکه اهمیت آن کمتر از آموزش و پرورش فردی نیست و به نظر آنان مدرسه همچون خانواده، یک واحد اجتماعی است و در ساخت شخصیت اجتماعی فرد بسیار موثر است. زیرا، بوسیله ی آن فرد راه و رسم زندگی و طرز معاشرت با دیگران را یاد می گیرد و نیز مدرسه است که کیفیت همکاری یا رقابت یابا دیگران را یاد می دهد. مدرسه بهترین مرکز برای فعالیتهای گوناگون اجتماعی است و می توان علاوه بر فعالیت های آموزشی با تشکیل اجتماعات، انجمن ها، گردشهای علمی وبه تربیت اجتماعی افراد کمک کرد. اجتماعی شدن فرایندی است که کودکان به کمک آن ارزشها، اعتقادات و معیارهای رفتاری را که فرهنگشان از آنها انتظار دارد می آموزند.مدرسه بهترین مرکز برای فعالیتهای گونان اجتماعی است و می توان علاوه بر فعالیتهای آموزشی با تشکیل اجتماعات، انجمنها،گردشهای علمی و به تربیت اجتماعی افراد کمک کرد.

علاوه بر تأثیر برنامه های آموزش رسمی و مدون بر میزان اجتماع پذیری دانش آموزان، نباید از واقعیتی همچون رد و بدل شدن اطلاعات در محیط های آموزشی در جریان تعاملات میان دانش آموزان و تأثیر آن بر جنبه های گوناگون شخصیتی آنان غافل شد.

با توجه به آنچه گفته شد در سال تحصیلی اخیر تصمیم گرفتم آداب معاشرت و جامعه پذیری مثبت را در دانش آموزانم در کلاس بوجود آورده و پرورش دهم.

 

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این اقدام پژوهی   را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط 2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :


http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

( توجه)

برای مشاهده سایر اقدام پژوهی های مشترک بر روی لینک زیر کلیک نمائید.


لیست اقدام پژوهی مشترک

 

 

( توجه)

همچنین می توانید لیست کامل ودسته بندی شده بیش از430  اقدام پژوهی  دسته بندی شده برای  دبیران وآموزگاران ومدیران ومعاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنیدوبه سایرهمکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

منبع : سايت علمي و پژوهشي آسمان
اين مطلب در تاريخ: سه شنبه 13 آذر 1397 ساعت: 10:6 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

471 - اقدام پژوهی چگونه توانستم با طرح سوالات استاندارد امتحانی وضعیت یادگیری را در دانش اموزان بهبود دهم ؟

بازديد: 9
471 - اقدام پژوهی چگونه توانستم با طرح سوالات استاندارد امتحانی وضعیت یادگیری را در دانش اموزان بهبود دهم ؟

نمونه کامل اقدام پژوهی برای همه آموزگاران و دبیران و هنر آموزان

معرفی :

 اقدام پژوهی   چگونه توانستم با طرح سوالات استاندارد امتحانی وضعیت یادگیری را در دانش اموزان بهبود دهم ؟ -  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات  سی صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان-

ابتدا فهرست مطالب ، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) را در زیر ببینید :

 

 

فهرست مطالب

چکیده4

مقدمه. 5

تعریف برخی از واژه ها و مفاهیم. 6

گرد آوری اطلاعات شواهد(1)7

مصاحبه:7

آزمون. 8

پیشینه تحقیق.. 8

یافته های علمی.. 8

اصول ارزشیابی.. 10

الف) سطوح مختلف هدف‌هاي آموزشي در حيطه شناختي.. 14

ج- سطوح يادگيري در حیطه روانی و حرکتی ( مهارتی )20

تجزیه و تحلیل اطلاعات.. 21

نتایج و عواقب.. 22

طرح ریزی امتحان. 22

ارائه راه حل. 23

اجرای راه حل. 24

گرد آوری اطلاعات شواهد(2)25

تفسیر فرم نظر خواهی دانش آموزان. 25

مزایای طرح. 26

پیشنهادات :27

فهرست منابع. 29

 

چکیده

رضایت خاطری که از انجام یک کار نیک به انسان دست می دهد، به خصوص وقتی که آن کار برای خدا و رضای او صورت می گیرد، بالاترین اجر و پاداش معنوی است. معلم نیز آنگاه به پاداش خود می رسد که نتیجه کار خود را مطلوب و مناسب یابد و این مهم میسر نمی شود مگر آنکه روی یافته های خود با اطمینان کافی در باره شاگردانش قضاوت کند.

در گذشته این تصور وجود داشت که هرگاه فردی در یک موضوع دانش وتخصص لازم را دارا باشد می تواند آموزش آن را موضوع را نیز بر عهده بگیرد.

امروزه داشتن دانش وتخصص در یک موضوع برای اشتغال در شغل خطیر معلمی در آن زمینه اگرچه شرط لازم به شمار می رود اما کافی نیست. کسی که به کار آموزش و پرورش اشتغال می ورزد علاوه بر دانش و تخصص در موضوع مورد تدریس می باید به دانش و مهارت عملی در اصول و روش های تعلیم و تربیت نیز مجهز باشد.

از جمله فنون تعلیم و تربیت که هیچ معلمی از آن بی نیاز نیست، آشنایی با شیوه های نوین ارزشیابی است. ارزشیابی از یک طرف به عنوان عامل کنترل کننده تمامی عناصر تعلیم و تربیت مانند هدف، برنامه، روش و وسایل آموزشی و از طرف دیگر به عنوان روشی برای شناخت و هدایت فعالیت های تحصیلی دانش آموزان به شمار می رود. سنجش و ارزشیابی به عنوان یکی از ارکان اصلی و جدایی ناپذیر آموزش و پرورش است. بنابراین یکی از صلاحیت های فردی برای احراز شغل معلمی داشتن دانش نظری ومهارت عملی در زمینه ارزشیابی است.

تحقیق حاضر به بررسی یکی از عوامل مهم ارزشیابی یعنی امتحان پرداخته و سعی شده است با ارائه تاثیرات طراحی یک نمونه سوال جذاب و استاندارد برافزایش بازدهی تحصیلی دانش آموزان، همکاران محترم را به طراحی سوالات جذاب ودر برگیرنده تمامی سطوح یادگیری ترغیب نماید. امید است همکاران محترم با مطالعه این فعالیت مختصر به ادامه راه و ارائه روش های بهتر بپردازند.

 

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این اقدام پژوهی   را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط 2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :


http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

( توجه)

برای مشاهده سایر اقدام پژوهی های مشترک بر روی لینک زیر کلیک نمائید.


لیست اقدام پژوهی مشترک

 

 

( توجه)

همچنین می توانید لیست کامل ودسته بندی شده بیش از430  اقدام پژوهی  دسته بندی شده برای  دبیران وآموزگاران ومدیران ومعاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنیدوبه سایرهمکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

 

 

 

 

منبع : سايت علمي و پژوهشي آسمان
اين مطلب در تاريخ: چهارشنبه 07 آذر 1397 ساعت: 10:45 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

ليست صفحات

تعداد صفحات : 17

موضوعات

پيوندهاي روزانه

امکانات جانبي

logo-samandehi

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام و نام خانوادگی نام فایل و ایمیل خود را به شماره همراه 09159886819 ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل به ایمیل شما  فرستاده می شود .

نظرسنجي

چقدر از تحقیقات سایت راضی هستید و به دیگران سایت را معرفی می کنید ؟




درباره ما

آدرس مشهد قاسم اباد - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 10000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , کارآموزی