اقدام پژوهی آموزگار کلاس ششم ابتدایی - سایت علمی و پژوهشی آسمان

منو



http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/ertegha.jpg


پشتیبانی با اسمس و
تلگرام
09159886819
به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید

موضوعات

ارسال لینک

پیوندهای روزانه

صفحات جانبی

امکانات جانبی

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و تلگرام : 09159886819 و آیدی : @dabiryar  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

4 - در هنگام خریداگر باخطای شماره موبایل اشتباه است مواجه شدید ، زبان گوشی یا کامپیوترخود را در هنگام وارد کردن شماره موبایل انگلیسی قرار دهید مشکل حل می شود .

http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/rahnemaonline.jpghttp://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/kart.jpg

لیست گزارش تخصصی ها   لیست اقدام پژوهی ها         تجربیات ارتقای شغلی

تلگرام

به کانال تلگرام فرهنگیان بپیوندید@dabiranyar
مطالب ما رادر زیر هر مطلب با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

لیست اقدام پژوهی آموزگار ششم ابتدایی

بازدید: 2361
لیست اقدام پژوهی آموزگار ششم ابتدایی

 

لیست اقدام پژوهی های مخصوص آموزگاران ششم ابتدایی


توضیح : برای دیدن فایل پی دی اف کامل قبل از خرید آنلاین و خرید آنلاین  فایل ورد و قابل ویرایش هرکدام با قیمت های بعضی ها 2 هزار تومان ، بعضی ها 3 هزار تومان ، بعضی 4 هزار تومان و بعضی 5هزار تومان بر روی آنها کلیک نمائید.

 

اقدام پژوهی آموزگار ششم ابتدایی :

 

 

 

 

شماره 67 :  اقدام پژوهی چگونه می توانم میزان فراگیری دانش اموزانم را در درس کار و فناوری پایه ششم ابتدایی بااستفاده از کامپیوتر افزایش دهم

  

شماره 73 : اقدام پژوهی چگونه دانش آموزان کلاس ششم ابتدایی رابه کار گروهی یا همیاری درکلاس علاقه مند کنم ؟

 

شماره 151 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتار های نامطلوب علی دانش آموز کلاس ششم را برطرف نمايم؟

  

شماره 177 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم میزان علاقه مندی دانش آموزان کلاس ششم را به ریاضی افزایش دهم .

 

شماره 178 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم روان خوانی را در یکی از دانش آموزان کلاس ششم تقویت کنم .

 

شماره 247 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم سطح یادگیری ریاضی دانش آموزان کلاس ششم را بهبود بخشم

 

شماره 260 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل یادگیری دروس مخصوصا درس املا دانش آموز پایه ششم ابتدایی را که سابقه بیماری صرع دارد برطرف سازم

 

شماره 272 : اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از بازی های بومی محلی یادگیری درس تبدیل واحد ها ی کلاس ششم را در دانش آموزان تقویت نمایم

 

شماره 288 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از برد هوشمند ، یادگیری و توجه دانش آموزان پایه ششم را در درس ریاضی افزایش دهم

 

شماره  293 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان پایه دوم ابتدایی را به درس ریاضی و انجام فعالیت های عملکردی علاقمند نمایم

 

 

شماره 297 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم بار وشهای نوین نمایشی به موفقیت تحصیلی دانش آموزان کمک نمایم .

 

شماره 300 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم اضطراب یکی از دانش آموزان را با روش های تلفیقی کاهش و آن را برطرف سازم

 

شماره 301 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم فرهنگ مطالعه صحیح و موثر را در دانش آموزانم نهادینه سازم .

 

شماره 311 : اقدام پژوهی چگونه توانستم با اجرای طرح کرامت ، تاثیر مطلوبی بر رفتار دانش آموزان ایجاد کنم ؟

 

شماره 312 : اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از تلفن همراه ، یادگیری دانش آموزان را در درس ریاضی افزایش دهم

 

شماره 318 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل کم رویی و عدم اعتمادبه نفس دانش آموز طلاق را افزیش دهم

 

شماره 321 :  اقدام پژوهی آموزش صحیح نشستن در کلاس با استفاده از حرکات اصلاحی و ورزشی

 

شماره 322 :  اقدام پژوهی (مخصوص مقطع ابتدایی ) چگونه توانستم باروش تشویق ومحبت افزایش اعتمادبه نفس وتوانایی دانش اموز درانجام کارهای روزانه ی کلاسی را تقویت کنم

 

شماره 323 : اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش اموزان ششم را به یادگیری مناسب برنامه پاور پوینت علاقمند نمایم

 

شماره 324 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم روحیه همکاری را بین دانش آموزان کلاس سوم در درس علوم تقویت کنم .

 

شماره 327 : اقدام پژوهی چگونه توانستم جلو خصلت دروغگویی یکی از دانش آموزان را گرفته و آن را برطرف سازم .

 

شماره 328 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم در دانش آموزان پایه ششم رغبت بیشتری برای شرکت در نماز جماعت ایجاد کنم

  

شماره 330 : اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل کم رویی بهاره دانش آموز پایه دوم ابتدایی را حل نمایم ؟

 

شماره 332 : اقدام پژوهی چگونه توانستم اعتماد به نفس یکی از دانش آموزان پایه چهارم را افزایش دهم ؟

  

شماره 334 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم اختلال یادگیری مهدی را در املا بهبود بخشم ؟

 

شماره 334 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم اختلال یادگیری مهدی را در املا بهبود بخشم ؟

 

شماره 337 : اقدام پژوهی چگونه دانش آموزان را به طرح کرامت علاقمند نمایم ؟

 

شماره 342 : اقدام پژوهی چگونه توانستم استفاده از لوازم التحریر ایرانی را در دانش آموزانم نهادینه سازم ؟

 

شماره 339 : اقدام پژوهی چگونه توانستم سختی جدایی از والدین را در یکی از دانش آموزان دور کنم ؟

 

شماره 340 : اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتار های ناپسند دانش آموز را از روش های جدید کاهش دهم؟

 

شماره 347 : اقدام پژوهی چگونه توانستم بیش فعالی برخی دانش آموزان پایه اول ابتدایی را درمان نمایم؟

شماره 348 : اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتارهای ناشایست و نادرست زهرا را اصلاح نمایم؟

شماره 350 : اقدام پژوهی چگونه توانستم با افزایش اعتماد به نفس دانش آموز سطح یادگیری را بهبودبخشم؟

شماره 351 : اقدام پژوهی چگونه توانستم استرس و اضطراب یکی از دانش آموزانم با روش های ترکیبی برطرف نمایم ؟

شماره 355 : اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل املای دانش آموزم را برطرف کنم؟

شماره 356 : اقدام پژوهی چگونه توانستم حس خدا شناسی دانش آموزان را تقویت کنم؟

شماره 357 : عنوان اقدام پژوهی :چگونه توانستم دانش آموزان را طرح تفکیک زباله و زمین پاک علاقمند سازم ؟

شماره 359 : عنوان اقدام پژوهی : چگونه توانستم از اسلام گریزی دانش آموزانم جلوگیری نمایم ؟

شماره 363 :  اقدام پژوهی :چگونه توانستم شعارمفهوم اقتصادمقاومتی وتولیدواشتغال رادرمدرسه عملیاتی کنم؟

شماره 360 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل عدم تمرکزدانش آموزان پایه ششم ابتدایی رابرطرف سازم؟

 

نکته : از  بعضی از  اقدا م پژو هی ها ی زیر نیز می توانید برای پایه ششم ابتدایی استفاده کنید :


شماره 1 : اقدام پژوهی چگونه توانستم درس انشا را برای دانش آموزان جذاب نمایم .

 

شماره 2 : اقدام پژوهی چگونه توانستم درس املا را در دانش اموزان تقویت نمایم.

 

شماره 4 : اقدام پژوهی چگونه مي توانم پرخاشگري را در محمد برطرف سازم ؟

 

شماره 6 : اقدام پژوهی چگونه توانستم با روش تدريس مبتني بر فناوری اطلاعات ( IT ) اختلالات يادگيري سمانه راحل کنم .

 

شماره 10 : اقدام پژوهی راههاي مقابله با ترس و اضطراب در دانش آموز

 

شماره 11 : اقدام پژوهی بررسی علل گستاخی برخی دانش آموزان در برابر معلم

 

شماره 12 : اقدام پژوهی چگونه توانستم اضطراب فاطمه را در کلاس از بین ببرم؟

 

شماره 13 : اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل گوشه گیری فاطمه را برطرف نمایم

 

شماره 14 : اقدام پژوهی چگونه توانستم ضعف درسی دانش آموزانم را بهبود بخشم

 

شماره 16 : اقدام پژوهی چگونه می توانم ازطریق شیوه های املاء نویسی اضطراب آرزو را در درس املاء بهبود بخشم؟

 

شماره 17 : اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل روخوانی دانش آموزان پایه پنجم را برطرف کنم.

 

شماره 18 : اقدام پژوهی چگونه از رفتارهای نامطلوب دانش آموزان جلوگیری کردم .

 

شماره 19 : اقدام پژوهی چگونه توانستم مهارت انشانويسي دانش آموزان را افزايش دهم.

 

شماره 27 : اقدام پژوهی چگونه در درس انشاء و نگارش دوره راهنمایی تحول ایجاد کردم .

 

شماره 31 :  اقدام پژوهی چگونه می توانم با استفاده از انواع فعالیت های جذاب، خط نوشتاری زهرا را بهبود بخشم

 

شماره 32 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم به نرگس در مشکل عدم قانون‏پذیری کمک کنم

 

شماره 33 : اقدام پژوهی چگونه در درس انشا ء دوره راهنمایی تحول ایجاد کردم .

 

شماره 34 :  اقدام پژوهی چگونه می توانم یادگیری نماز را در دانش آموزانم تثبیت کنم؟

 

شماره 35 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم ناسازگاری دانش آموز س .م رابرطرف کنم.

 

شماره 36 :  اقدام پژوهی چگونه می توانم مشکل افسردگی دانش آموز فاطمه را حل کنم.

 

شماره 39 : اقدام پژوهی چگونه انزوا وگوشه گیری علی را برطرف کنم؟

 

شماره 41 :  اقدام پژوهی بررسی علل اشکالات در املانویسی دانش آموزان و راهکارهای درمان آن در قالب پژوهش

 

شماره 43 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک تکنیک های خلاقیت, وضعیت درس ادبیات دانش آموزان سال سوم راهنمایی را بهبود بخشم

  

شماره 47 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتارهای نادرست و ناشایست دانش آموز پایه اول ابتدایی ام را اصلاح کنم ؟

 

شماره 53 :  اقدام پژوهی چگونه خصلت احترام به شخصیت همدیگر و روابط مرسوم اجتماعی را در دانش آموزان پایه پنجم نهادینه سازم

 

شماره 54 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم اختلال در املا نویسی مینا را درمان کنم؟

 

شماره 54 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم اختلال در املا نویسی مینا را درمان کنم؟

 

شماره 58 : اقدام پژوهی چگونه توانستم ميزان علاقه مندي دانش‌آموزان پايه اول را به درس قرآن و فعاليت هاي مربوط به آن افزایش دهم

  

شماره 62 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم با طرح سوالات جذاب و کاربردی در افزایش سطح یادگیری دانش آموزانم موثر باشم

 

شماره 63 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم اختلال بی اعتنایی مقابله ای را در یکی از دانش آموزانم رفع نمایم .

 

شماره 66 : اقدام پژوهی چگونه رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه مجید را در کلاس اصلاح کردم

  

شماره 72 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در بین دانش آموزان در جهت پیشبرد یادگیری هر چه بیشتر ترویج دهم .

 

شماره 73 : اقدام پژوهی چگونه دانش آموزان کلاس ششم ابتدایی رابه کار گروهی یا همیاری درکلاس علاقه مند کنم ؟

 

شماره 74 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش اموزان را به نماز و فرائض دینی جذب نمایم .

 

شماره 75 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم خط نوشتاری مهدیه را بهبود بخشم؟

  

شماره 77 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم استعدادهای بالقوه دانش آموزانم را در زمینه انشانویسی شکوفا کنم ؟

 

شماره 83 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم مهارت نوشتن رادر دانش آموزان پایه ی دوم تقویت کنم ؟

 

شماره 87 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم با كمك درس انشا تفكر خلاق را در فراگيرانم بهبود ببخشم.

 

شماره 89 :   اقدام پژوهی چگونه توانستم کلاس بانشاطی داشته باشم؟

 

شماره 90 :  اقدام پژوهی چگونه بازیهای کامپیوتری رامدیریت وکنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شود

  

شماره 94 : اقدام پژوهی چگونه می توانم لکنت زبان دانش آموزم را بر طرف نمایم.

 

شماره 96 : اقدام پژوهی چگونه خلاقیت دانش آموزان کلاس اول را پرورش دادم ؟

 

شماره 97 :  اقدام پژوهی چگونه می توانیم ترس سامان ازآموزگار و کلاس درس را کاهش دهیم و شاید نهایتاً به طور کامل از بین ببریم

شماره 99 :  اقدام پژوهی چگونه اختلال در خواندن رضا را برطرف کنيم

 

شماره 101 : اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس را در شبنم حل نمایم

 

شماره 102 : اقدام پژوهی چگونه توانستم در کودک بازمانده از تحصیل ایجاد انگیزه کنم .

 

شماره 103 : اقدام پژوهی چگونه توانستم وضعیت درسی دانش آموزان ضعیف کلاسم را بهبود بخشم

 

شماره 105 : اقدام پژوهی راهکارهای افزایش علاقه مندی دانش آموزان مقطع ابتدایی به درس ریاضی

 

شماره 108 : اقدام پژوهی چگونه می توانم با طرح سوالات جذاب و کاربردی در افزایش سطح یادگیری دانش آموزانم موثر باشم

  

شماره 114 : اقدام پژوهی چگونه مي توانم ناهنجاريهاي رفتاري دانش آموز طلاقم را كاهش يا از بين ببرم .

 

شماره 115 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم مشكل ناخن جويدن دانش آموز كلاس چهارم را درمان نمايم.

 

شماره 116 :  چگونه توانستم حواس پرت شاهرخ را در کلاس متمرکز کنم ؟

  

 شماره 125 :  چگونه توانستم باور های مذهبی را در دانش آموزان شکوفا ساخته و از رخنه کردن تهاجم فرهنگی در دانش اموزان جلوگیری کنم؟

 

شماره 133 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم اعتماد به نفس محمد امین دانش آموز پایه اول را بالا ببرم ؟

 

شماره 138 :  چگونه توانستم رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان را با استفاده از روش هاي نوين تدريس همیاری ، رویدادی ، ساخت گرایی و ایجاد انگیزش بهبود بخشم .

 

شماره 139 : چگونه توانستم تمركز حواس را در دانش آموزان پايه سوم بهبود بخشم ؟

 

شماره 141 :  چگونه توانستم کیانا را به درس و مدرسه و ماندن در کلاس علاقه مند نمایم ؟

 

شماره 142 :  چگونه توانستم علاقه دانش آموزان مدرسه را به مطالعه و كتابخواني علاقه مند كنم؟

 

شماره 143 : اقدام پژوهی چگونه توانستم اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی را در علیرضا دانش آموز پایه از بین ببرم؟

  

شماره 145 :  چگونه توانستم دانش آموزان پایه سوم را به خواندن نماز علاقه مند سازم ؟

 

شماره 146 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات روانخوانی دانش آموز دیر آموزم را برطرف نمایم ؟

 

شماره 148 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات روانخوانی دانش آموزم با اختلالات یادگیری را برطرف نمایم ؟

 

شماره 149 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم اعتماد به نفس مبينا دانش آموز کلاس دوم را تقويت نمايم ؟

 

شماره 153 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات اخلاقی رفتاری زهرا را بر طرف کنم؟


شماره 155 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموز امیر حسین را در غلبه بر مشکل لکنت زبانش یاری کنم؟

 

شماره 157 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل انزوا طلبی و گوشه گیری یکی از دانش آموزانم را برطرف نمایم؟

 

شماره 160 :  اقدام پژوهی چگونه دانش آموزانم را به درس جمله سازي كه زمينه انشا نويسي است علاقه مند سازم ؟

  

شماره 163 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان متوسطه اول را به درس قرآن علاقه مند كنم؟

 

شماره 165 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم با تشويق دانش آموزم را به درس املاء علاقه مند كنم؟

 

شماره 166 : اقدام پژوهی چگونه توانستم مشكل دانش آموزم را در رابطه با گوشه گيري حل كنم؟

 

شماره 168 : اقدام پژوهی چگونه توانستم استرس و اضطراب را در علی برطرف سازم .

 

شماره 172 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم علاقه و انگیزه دانش آموزانم را در درس انشا تقویت نمایم.

 

شماره 186 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان کلاس را به حفظ جزء سی ام قرآن علاقه مند نمایم ؟

 

شماره 187 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از طرح همیار معلم یادگیری را در دانش اموزان افزایش دهم .

 

شماره 189 :  اقدام پژوهی چگونه مي توانم ناهنجاريهاي رفتاري (يكتا) دانش آموز طلاقم را كاهش يا از بين ببرم؟

 

شماره 190 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم اضطراب و ترس دانش آموز پایه دوم را از بین برده و مصرف قرص آرامبخش را دروی متوقف سازم

 

شماره 200 : اقدام پژوهی چگونه مشکل بی انضباطی و عدم تمرکز دانش آموز بیش فعال را برطرف نمایم ؟

 

شماره 201 : اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل نگارش (انشا) دانش آموزانم را برطرف کنم؟

 

شماره 203 :  اقدام پژوهی چگونه با ارائه راهکار های جذب توجه و تمرکز دانش آموزان را در ساعت ریاضی تقویت کنم

 

شماره 213 : اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات دانش آموز دو زبانه ام را بر طرف نمایم

 

شماره 226 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان را به خواندن قرآن تشویق نمایم ؟

 

شماره 227 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان را به درس علوم تجربی و کار گروهی تشویق نمایم؟

 

شماره 227 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان را به درس علوم تجربی و کار گروهی تشویق نمایم؟

 

شماره 230 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم کلاس درسم را با نشاط ساخته و در تحقق ایجاد مدرسه زندگی کوشا باشم؟

 

شماره 237 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم مقایسه اعداد اعشاری را به صورت عملی به دانش آموزان یاد دهم؟

 

شماره 238 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم مهارت خواندن را در علیرضا تقویت نمایم؟

 

شماره 240 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل ناخن جویدن و استرس را در یکی از دانش آموزانم بهبود بخشم ؟

 

شماره 251 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل تقلب در امتحان را در دانش آموزانم کاهش دهم .

 

شماره 253 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم خواندن و نوشتن را در دانش آموز دیر آموزم تقویت کنم .

 

شماره 254 :  اقدام پژوهی چگونه توانستیم دانش آموزان بیش فعال کلاس چهارم ابتدایی را شناسایی و درمان کنیم

 

شماره 260 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل یادگیری دروس مخصوصا درس املا دانش آموز پایه ششم ابتدایی را که سابقه بیماری صرع دارد برطرف سازم

 

شماره 265 : چگونه توانستم با مشکل خودخواهی و غرور مینا مقابله کنم و او را با دوستان خود سازگار سازم؟

 

شماره 269 : اقدام پژوهی چگونه توانستم با تقویت حس مشارکت پذیری مشکل گوشه نشینی و انزوا طلبی امیرمحمد را بر طرف کنم

 

شماره 281 : اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک ارائه برنامه درسی قوی وهمکاری اولیاء سطح علمی دانش آموزانم را بالا ببرم

 

شماره 282 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم لجاجت اسرا را کاهش دهم ؟

 

شماره 287 : اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل گوشه گیری یکی از دانش آموزان به نام سونیا را برطرف کنم .

 

شماره 300 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم اضطراب یکی از دانش آموزان را با روش های تلفیقی کاهش و آن را برطرف سازم

 

 

( همچنین می توانید)

 لیست کامل ودسته بندی شده بیش از 400 اقدام پژوهی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنید وبه سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

 


این مطلب در تاریخ: دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت: 11:58 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

405-اقدام پژوهی آموزگار اول ابتدایی: تقویت روحیه نوع دوستى ونيكوكارى در دانش آموزان

بازدید: 3
405-اقدام پژوهی آموزگار اول ابتدایی: تقویت روحیه نوع دوستى ونيكوكارى در دانش آموزان

نمونه کامل اقدام پژوهی آموزگار اول ابتدایی

معرفی :

اقدام پژوهی با موضوع: چگونه توانستم روحيه نوع دوستى ونيكوكارى  را  در دانش آموزان پايه اول  تقویت کنم ؟ بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و شش صفحه ، قیمت 2000 تومان (دو هزار تومان) 

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) را در زیر آمده است :

 

چكيده

نوعدوستی، فرهنگ دیرینه ایرانیان است .احسان و نکوکاری به هر اندازه و شیوه نمود شکوفایی درک انسان توانمند نسبت به همنوعان محتاج و درمانده در گردش زندگانی است.

بخشش در جامعه نقش شبیه کاسبرگ گل در برقراری، سلامت و رشد برگ های گل میان خود دارد.

انجام امور خیر فرایندهای مثبت دیگری هم دارد. ایجاد تحکیم روابط انسانی دارا و ندار، ساماندهی کانون های خرد افراد گرفتار از تنگدستی و رها شده در پروسه سلامت بستر زندگی عمومی، آسایش درونی نیکوکاران، تأثیر روانی، فرهنگی و توجه در جامعه نسبت به مستمندان واقعی از جمله این آثار است. اما مهمترین آن که آدم بخشنده از دوستی رزاق خالق یکتا همواره غرق لذت و سرور می شود.

عمر و زمان که چون برق و باد می گذرند، با اهمیت ترین پدیده های هستی و سرمایه و فرصت در زمین زندگی هستند. در این مجال و فرصت محدود زندگی به طوری بذر بپاشیم که مزه و طعم حاصل آن، در زندگی مستمندان هم ذوق را جاری و تجلی کند و ماندگار. امام رضا«ع» فرموده است: «نیکوکاری پس انداز جاودان است.»ارزش و جایگاه رفیع معلم اختصاص به اسلام ندارد. در گفته‌های غیر مسلمانان نیز نشانه‌هایی از مقام بلند معلم دیده می‌شود. ارسطو می‌گوید: «کسانی که کودکان را تربیت می‌کنند باید بیش از افرادی که آنان را بار می‌آورند مورد احترام قرار گیرند، زیرا اینان تنها به کودک زندگی می‌بخشند، در حالی که معلمان هنر بهتر زیستن را به او یاد می‌دهند».

اینجانب ................... ........... شهرستان ........... در اقدام پژوهی فوق الذکر تصمیم گرفتم آموزش روحيه نوع دوستى ، نيكوكارى ، مهرورزى را در دانش آموزانم تقویت نمایم.

 

فهرست مطالب

چكيده4

مقدمه. 5

بیان مساله. 6

توصيف وضعيت موجود. 7

گرد آوري شواهد1. 7

راه‌حل‌هاي پيشنهادي.. 8

انتخاب راه جدید به طور موقت:9

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن:10

1-الگو قرار دادن رفتار های خودم و دانش آموزان خوب آموزشگاه10

گرد آوری اطلاعات (شواهد 2)16

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن.. 17

نتیجه گیری.. 19

نقش معلم در آموزش روحيه نوع دوستى ، نيكوكارى ، مهرورزى.. 19

منابع :

برای اطمینان شما عزیزان

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی آموزگار اول ابتدایی بصورت ورد در زیر فقط برای مشاهده آمده است . ابتدا فایل پی دی اف و دارای آرم را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش در متن و بدون هیچ آرمی ، را از لینک خرید و به قیمت فقط دو هزار تومان دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت مشاهده فایل پی دی اف و رضایت ، فایل ورد و قابل ویرایش و بدون آرم این اقدام پژوهی  را از لینک خرید زیر و به قیمت فقط دو هزار تومان دریافت نمائید.

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.در صفحه بعد از آن بر روی پرداخت از طریق کلیه کارت های عضو شتاب کلیک نمائید تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

( توجه)

بر روی لینک زیر کلیک کنید تا بتوانید سایر اقدام پژوهی مربوط به پایه اول ابتدایی را نیز ببینید و از آن استفاده کنید - بر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

لیست اقدام پژوهی آموزگار اول ابتدایی

 

( همچنین)

می توانید لیست کامل ودسته بندی شده بیش از370  اقدام پژوهی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران ومعاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنیدوبه سایرهمکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

26

 


این مطلب در تاریخ: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1397 ساعت: 12:27 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

403- اقدام پژوهی آموزگار دوم دبستان با موضوع: چگونه توانستم حس حسادت دانش آموزان کلاس دوم فعال را به ر

بازدید: 0
403- اقدام پژوهی آموزگار دوم دبستان با موضوع: چگونه توانستم حس حسادت دانش آموزان کلاس دوم فعال را به ر

نمونه کامل اقدام پژوهی آموزگار کلاس دوم ابتدایی

معرفی :

اقدام پژوهی درس ریاضی آموزگار دوم ابتدایی با موضوع : چگونه توانستم حس حسادت دانش آموزان کلاس دوم فعال را به رقابت تبدیل کنم  ؟ .فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش - تعداد صفحات سی و نه صفحه -  قیمت فقط  دو هزار تومان

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) را در زیر ببینید:

برای اطمینان شما عزیزان

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی  آموزگار دوم ابتدایی بصورت ورد در زیر فقط برای مشاهده آمده است . ابتدا فایل پی دی اف و دارای آرم را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش در متن و بدون هیچ آرمی ، را از لینک خرید و به قیمت فقط سه هزار تومان دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید:

http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

 

 در صورت مشاهده فایل پی دی اف و رضایت ، فایل ورد و قابل ویرایش و بدون آرم این اقدام پژوهی  آموزگار دوم ابتدایی را از لینک خرید زیر و به قیمت فقط سه هزار تومان دریافت نمائید.

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.در صفحه بعد از آن بر روی پرداخت از طریق کلیه کارت های عضو شتاب کلیک نمائید تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

( توجه)

بر روی لینک زیر کلیک کنید تا بتوانید سایر اقدام پژوهی مربوط به پایه دوم ابتدایی را نیز ببینید و از آن استفاده کنید - بر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

لیست اقدام پژوهی آموزگار دوم ابتدایی

 

( همچنین)

می توانید لیست کامل ودسته بندی شده بیش از370  اقدام پژوهی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران ومعاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنیدوبه سایرهمکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

 


این مطلب در تاریخ: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1397 ساعت: 10:57 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

401- اقدام پژوهی با موضوع: چگونه توانستم با ارائه موضوع های پیشنهادی از سوی دانش آموزان ذوق نوشتن را د

بازدید: 3
401- اقدام پژوهی با موضوع: چگونه توانستم با ارائه موضوع های پیشنهادی از سوی دانش آموزان ذوق نوشتن را د

نمونه کامل اقدم پژوهی برای درس انشاء

معرفی :

اقدام پژوهی با موضوع: چگونه توانستم با ارائه موضوع های پیشنهادی از سوی دانش آموزان ذوق نوشتن را در آنها تقویت نمایم؟، مخصوص مقطع راهنمایی وابتدایی  .فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و هشت صفحه - قیمت فقط  دو هزار تومان

چکیده  :

یکی از مهم ترین ویژگی های انسان، خلاقیت است. آدمها با استعدادهای درونی خود می توانند خلاق باشند. زمانی که این استعدادها و قدرت تفکر دانش آموزان پرورش می یابد و جهت دار می شوند، خلاقیت شکل می گیرد و یکی از ابعاد خلاقیت، خلاقیت در نوشتن است. متاسفانه درس انشاء در بعضی مدارس جدی گرفته نمی شود در حالی که انشا هم یعنی خلاقیت. یکی از دغدغه های مسئولان بحث خلاقیت است. به کارگیری مهارت های آموزگار خلاق در روند یادگیری فراگیرندگان قدم موثری است که می تواند در تدریس زبان و ادبیات فارسی تحول و دگرگونی ایجاد کند.

انشا تراوشات فکری نویسنده در مورد موضوعی خاص است حال این که این تراوشات چگونه و با چه فکر و بیانی روی کاغذ جاری می شود و به قوانین احتیاج دارد و در این موارد هر آموزگار ادبیاتی راهکار و روش تدریس به خصوصی دارد که طی سالیان تدریس خود هر کدام را ارزیابی می کند و بهترین روش را در کلاس به کار می گیرد.

اکثر اوقات کلاس درس انشا و نگارش برای دانش آموزان کلاس خسته کننده تکراری و غیرقابل تحمل است، در حالی که این درس و این ساعت باید دهن را روشن، اندیشه را رها و روح و قلب را آرام سازد. دانش آموزان از عقاید بگویند، از نوشتن لذت ببرند، فکر کنند و تخیلشان را قوی سازند. کلاس درس انشا باید تمرین خوبی برای خوب نوشتن، خوب اندیشیدن و خوب سخن گفتن باشد، نه کلاس درس که فقط سوال گیج کننده «آیا می توانم بنویسم» را در ذهن دانش آموز بپروراند و غصه ی این که (این بار  انشایم را چه کسی بنویسد!؟) او را از نوشتن بیزار سازد یا موضوعات نازیبا، غیرادبی و تکراری شوق نوشتن را از او بگیرد.

فهرست مطالب

چکیده  :5

مقدمه :6

بیان مسئله. 7

توصیف وضعیت موجود. 9

مفاهیم و واژگان.. 10

گردآوری اطلاعات و شواهد(1)10

پیشینه ی تحقیق در مورد درس انشا:11

تجزیه و تحلیل اطلاعات... 12

راه کارهای خلاقانه پیرامون تقویت انشای دانش آموزان.. 17

چگونگی انجام کار18

انواع انشا:20

مراحل نوشتن انشا20

تجديدنظر در روش هاي انجام گرفته. 20

نتايج.. 21

پیشنهادات... 22

نحوه ارزش يابي.. 23

گردآوری شواهد (2)24

راهکار ها24

راهکار های دیگر :25

نتیجه گیری.. 25

فهرست منابع
برای اطمینان شما عزیزان

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی بصورت ورد در زیر فقط برای مشاهده آمده است . ابتدا فایل پی دی اف و دارای آرم را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش در متن و بدون هیچ آرمی ، را از لینک خرید و به قیمت فقط دو هزار تومان دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت مشاهده فایل پی دی اف و رضایت ، فایل ورد و قابل ویرایش و بدون آرم این اقدام پژوهی  را از لینک خرید زیر و به قیمت فقط دو هزار تومان دریافت نمائید.

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.در صفحه بعد از آن بر روی پرداخت از طریق کلیه کارت های عضو شتاب کلیک نمائید تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

 

 

( توجه)

سایر اقدام پژوهی های ابتدایی و دبیر ادبیات فارسی را از لینک زیر مشاهده کنید (بر روی لینک زیر کلیک کنید ) :

 

    لیست اقدام پژوهی های آموزگاران اول ابتدایی

   لیست اقدام پژوهی های آموزگاران دوم ابتدایی

   لیست اقدام پژوهی های آموزگاران سوم ابتدایی

    لیست اقدام پژوهی های آموزگاران چهارم ابتدایی

    لیست اقدام پژوهی های آموزگاران پنجم ابتدایی

    لیست اقدام پژوهی های آموزگاران ششم ابتدایی

لیست اقدام پژوهی های مشترک برای همه دبیران و آموزگاران و هنر آموزان

 

( همچنین )

 لیست کامل ودسته بندی شده بیش از 370 اقدام پژوهی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران ومعاونان مدرسه و هنرآموزان را از لینک زیر مشاهده کنید و به سایرهمکاران اطلاع دهید-باتشکر:

( روی لینک زیر کلیک کنید)


لیست کلیه اقدام پژوهی ها

.. 27


 


این مطلب در تاریخ: سه شنبه 04 ارديبهشت 1397 ساعت: 12:24 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

399- اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی با موضوع: چگونه توانستم صرفه جویی و بهینه سازی مصرف در مواد آموزشی ر

بازدید: 3
399- اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی با موضوع: چگونه توانستم  صرفه جویی و بهینه سازی مصرف در مواد آموزشی ر

نمونه کامل اقدام پژوهی در مورد صرفه جویی و بهینه سازی مصرف در مواد آموزشی قابل استفاده برای آموزگاران دبیران :

معرفی :

اقدام پژوهی با موضوع: چگونه توانستم  صرفه جویی و بهینه سازی مصرف در مواد آموزشی را در دانش آموزان نهادینه سازم ؟- قابل استفاده برای همه دوره های ابتدایی و راهنمایی  متوسطه  - فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن - تعداد صفحات بیست و چهار صفحه - قیمت فقط دو هزار تومان

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) را در زیر ببینید:

 

چکیده

اسراف نکردن یک موضوع بسیار جامع می باشد که تمام ابعاد جامعه را شامل می شود. از نظر جامعه شناسی کار اصلی آموزش و پرورش در بحث اسراف نکردن،فرهنگ سازی و آموزش درست مصرف کردن به معلمان ، دانش آموزان و اولیای آن ها است.

اگر ما راههای درست مصرف کردن رابدانیم و بدان ها عمل کنیم مطمئنأ هیچ گاه با کمبود مواجه نمی شویم،اگر مردم کشورمان هم کاری کنند وهمه با هم در این جهت گام بردارند حتمأ موفق می شوند .همیشه به یاد داشته باشیم که اسراف نکنیم زیراخداوند نیز در قرآن مجید فرموده است:«ان الله لا یحب المسرفین» بنابراین ما نباید درمصرف نعمت های الهی زیاده روی کنیم بلکه باید برای آن الگو داشته باشیم.در این جهان خداوند نعمت هایش را درسرتا سر گیتی گسترانیده از خاک وآب و باد وباران و برف و...گرفته تا جنگل های وسیع ودرختان سرسبز و میوه های رنگارنگ که همه در تمام جهان و در هر کشوری وجود دارند. خداوند با تمام عظمت خود همه ی این نعمت ها را بدون هیچ چشم داشتی در اختیار ما قرار داده اما آیا واقعأ ما آن طور که شایسته است از این نعمت ها استفاده می کنیم؟و قدر آنان را می دانیم؟ قدر آب را که مایه ی حیات است چیزی که اگر نباشد دیگر من وشمایی وجود نداریم،قدر هوای پاکی که هر روز صبح با کشیدن یک نفس عمیق چنان روح تازه ای در وجودمان دمیده می شود و قابل توصیف نیست را می دانیم؟ چون مبنای کار در آموزش و پرورش بر اساس فرهنگ سازی و آموزش می باشد .و با این روش می توان نگرش افراد را تغییر داد لذا وقتی نگرش افراد نسبت به مصرف کردن تغییر یافت و اصلاح شد منجر به تغییر رفتار آن ها می شود. بنا بر این اینجانب در این اقدام پژوهی تصمیم دارم به بررسی روش ها و راهکار هایی در جهت فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی بپردازم. امید است پژوهش فوق مورد قبول اصحاب علم و دانش قرار بگیرد.

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

بيان مسئله‏

توصیف وضع موجود

ارائه اطلاعات( شواهد يك):

یافته های تحقیق

نتايج و پيامدهاي مصرف گرايي

راه حل هاي پيشنهادي:

انتخاب راه جدید به طور موقت:

اجراي راه حل ها:

گرد آوری اطلاعات( شواهد دو):

پیشنهادات و راهکار ها

منابع

 

 

.. 24

 

 

برای اطمینان شما عزیزان

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی فقط برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب  2000 (دوهزار تومان )از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید زیر دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.در صفحه بعد از آن بر روی پرداخت از طریق کلیه کارت های عضو شتاب کلیک نمائید تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

( توجه)

برای مشاهده سایر اقدام پژوهی های مشترک و قابل استفاده برای آموزگاران ابتدایی و سایر دبیران بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

لیست اقدام پژوهی های مشترک

 

( همچنین می توانید)

 لیست کامل ودسته بندی شده بیش از 370 اقدام پژوهی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنید وبه سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg


این مطلب در تاریخ: سه شنبه 04 ارديبهشت 1397 ساعت: 10:58 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

397-اقدام پژوهی آموزگار ششم : چگونه توانستیم دانش آموزان خود را از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی

بازدید: 1
397-اقدام پژوهی آموزگار ششم : چگونه توانستیم دانش آموزان خود را از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی

 

نمونه کامل اقدام پژوهی آموزگار ششم ابتدایی  : 

معرفی :

اقدام پژوهی  چگونه توانستیم دانش آموزان خود را از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی سوق دهیم ؟ .فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش - تعداد صفحات چهل و دو صفحه -  قیمت فقط دو هزار تومان

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) را در زیر ببینید:

 

چکیده

محققان دریافته اند که کسانی که مهارت های خود ارزیابی را به خوبی کسب کرده اند، توانائی حل مسئله در آنها نهادینه شده است. این افراد می توانند خطاها و یا کمبودهای تفکری خویش را تشخیص دهند، فرایند تفکری خویش را به خوبی بیان کنند، و تلاش فکری خویش را مورد بازنگری قرار دهند. بزرگسالان کم و بیش از این مهارت برخوردارند و می توانند یادگیری خود را راهبرد کنند. اما دانش آموزان از این مهارت برخوردار نیستند یا نمی توانند به درستی از آن استفاده کنند. این وظیفه معلمان است که این مهارت را در دانش آموزان تقویت کنند.

مشاهده عملکرد در یادگیری هر مهارتی، ضروری است مثلا یک رقصنده باله در جلوی یک آیینه تمرین می کند تا عملکردش را مشاهده کند. اما در مورد تفکر مشکل این جاست که ندیدنی است و نمی توان آن را مستقیما مورد مشاهده قرار داد. حال سوال مهم این است که چگونه می توان دانش آموزان را نسبت به تفکر خویش حساس کرد تا متوجه چگونگی اندیشیدن خویش باشند؟ چگونه معلمان می توانند در کلاسشان آیینه معادلی برای مشاهده تفکر ایجاد کنند همانطور که در یک سالن رقص، آیینه نصب می شود؟ اگر هدف آموزش این باشد که یادگیری در سراسر عمر را فراهم کند، این مهم است که دانش آموزان آگاهی از خودشان به عنوان یادگیرنده را کسب کنند و بر فعالیت های خویش کنترل داشته باشند.دیگر ارزیابی جهتش به سمت شخص دیگر است. اما غبطه جهتش به سمت خود فرد است. مثلا ما وقتی به یک فرد زیبا دیگر ارزیابی می‌کنیم در دل می‌گوییم ای کاش زیبایی اش زایل شود اما وقتی غبطه می‌خوریم می‌گوییم من باید ورزش کنم تا تناسب اندام پیدا کنم و پوستم شاداب شود، تا ظاهرم بهتر شود. در واقع دیگر ارزیابی مثل یک زخم است که وقتی زخمی شدی دیگر زخمی‌ شده‌ای، اما می‌توانی با دسترسی به یکسری راهکارها وجودت را واکسینه کنی که کمتر زخمی شوی و طوری حرکت کنی که تیرهای دیگر ارزیابی کمتر روی تنت بنشیند. اینجانب آموزگار پایه .... ابتدایی بعد از برخود با چنین مشکلی در سال تحصیلی اخیر تصمیم گرفتم حس دیگر ارزیابی دانش آموزان را به خود ارزیابی تبدیل کنم.

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده7

مقدمه. 8

بیان مساله. 8

توصیف وضعیت موجود:11

شیوه گرد آوری اطلاعات (شواهد 1 )12

تجزیه وتحلیل داده ها13

نظرات همکاران:13

نظرات دانش آموزان :14

یافته های علمی.. 15

معنای خود ارزیابی.. 19

نکاتی برای اندیشیدن. 23

مراحل اجرای روش بحث گروهی.. 26

مزایا و محدودیتهای روش بحث گروهی.. 27

اجرای راه حل جدید :30

روش تدریس :31

ارزشیابی.. 32

اولین ازرشیابی کلاس:33

ضرورت فعالیت های گروهی در ایجاد خود ارزیابی.. 34

مزایای فعالیت های گروهی  در خود ارزیابی.. 35

گرد آوری اطلاعات (شواهد 2 )36

راههای علاقه مندی دانش آموزان کار گروهی :37

پیشنهاداتی جهت فراگیری بهتر درس:38

نتیجه گیری :40

منابع قابل استفاده :


برای اطمینان

شما عزیزان فایل پی دی اف این اقدام پژوهی آموزگار ششم ابتدایی بصورت ورد در زیر فقط برای مشاهده آمده است . ابتدا فایل پی دی اف و دارای آرم را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش در متن و بدون هیچ آرمی ، را از لینک خرید و به قیمت فقط دو هزار تومان دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید:


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

 

در صورت مشاهده فایل پی دی اف و رضایت ، فایل ورد و قابل ویرایش و بدون آرم این اقدام پژوهی  آموزگار ششم ابتدایی را از لینک خرید زیر و به قیمت فقط دو هزار تومان دریافت نمائید.

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.در صفحه بعد از آن بر روی پرداخت از طریق کلیه کارت های عضو شتاب کلیک نمائید تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

( توجه)

برای مشاهده سایر اقدام پژوهی های آموزگار ششم ابتدایی بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

لیست اقدام پژوهی های آموزگار ششم ابتدایی

 

( همچنین می توانید)

 لیست کامل ودسته بندی شده بیش از 370 اقدام پژوهی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنید وبه سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

42

 

 


این مطلب در تاریخ: دوشنبه 03 ارديبهشت 1397 ساعت: 13:37 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

391-اقدام پژوهی: راههای پاسخ دهی به نیازهای ویژه دانش آموزان تیزهوش دوره ابتدایی در مدرسه عادی

بازدید: 0
391-اقدام پژوهی: راههای پاسخ دهی به نیازهای ویژه دانش آموزان تیزهوش دوره ابتدایی در مدرسه عادی

 

نمونه کامل اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی :

معرفی :

 اقدام پژوهی راههای پاسخ دهی به نیازهای ویژه دانش آموزان تیزهوش دوره ابتدایی در مدرسه عادی  -  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات  بیست و شش صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان-

ابتدا فهرست مطالب ، چکیده و فایل کامل پی دی اف را در زیر ببینید :

 

چکیده

همه ی ما می توانیم در ذهن خود فرد یا افرادی را که هوش بالایی دارند مجسم کنیم. ما تحت تأثیر دانش و مهارت های آنها قرار می گیریم و گاه متعجب می شویم که آنها چگونه می توانند با صرف کوشش بسیار کمی مطالب زیادی را یاد بگیرند. گاهی اوقات فکر می کنیم این هوش از کجا آمده است؟ آیا این هوش فقط ناشی از عوامل ژنتیکی است و یا والدین و معلمان این دانش آموزان برای شکوفایی هوش آنها تلاش کرده اند؟ آیا افراد دیگری در جامعه وجود دارند که از هوش بالایی برخوردار باشند ولی به دلایل زیادی هوش آنها کشف نشده و یا افزایش پیدا نکرده است؟

 آنچه اهمیت دارد این است که معلمان باید با توجه به توانایی های دانش آموزان، کیفیت آموزش خود را بالاتر ببرند و راه هایی برای رشد توانایی ها و خلاقیت دانش آموزان فراهم کنند. زیرا بسیاری از این افراد در آینده دانشمندان، هنرمندان و اقتصاددانان جامعه خواهند شد. دانش آموزان تیزهوش به تنهایی نمی توانند توانایی های بالقوه ی خود را ظاهر کنند و هوش آنها به شکل ماده ی اولیه ای است که باید شکل بگیرد.کارشناسان علوم تربیتی معتقدند در صورتی که کودکان مستعد در شرایط مناسب آموزش دیده و فعالانه در جریان یادگیری شرکت داشته باشند در آینده به مبتکران و نوآورانی مبدل خواهند شد که سهم وافری در فرایند پیشرفت و توسعه علمی در ابعاد منطقه ای و ملی و بین المللی ایفا می کنند . با انجام پژوهش در مقطع  متوسطه  می توان میزان یاد گیری افراد را افزایش داد . بنابراین باید پژوهش به کودکان آموزش داده شود تا در آینده شاهد تحقیقاتی کاربردی و پر بار باشیم ..بنابراین برای ایجاد و تقویت روحیه پژوهشگری در محیط پرورشی مدرسه باید به کودکان اجازه سوال کردن داده شود و در پاسخ به سئوال آنها معلمان باید بروند یاد بگیرند و اگر پاسخش را پیدا نکردند از دیگران بپرسند ، اما هیچگاه استعداد نوجوان را کور نکنند و در تقویت فرهنگ و تحقیق کوشش و سعی وافی بنمایند. توجه به این اصل اساسی در نظام آموزشی و برنامه ریزی درسی ما را به رویکرد مهم و نوینی به نام رویکرد پژوهش محور روبرو می سازد.

 

فهرست مطالب

چکیده8

مقدمه. 9

بیان مسئله. 10

پيشينه پژوهش.... 11

توصیف وضع موجود  :12

گرد آوری شواهد یک.... 13

جمع آوری اطلاعات برای ارائه ی راه حل ها13

تجزیه و تحلیل داده ها15

انتخاب راه حل جديد به صورت موقت... 15

اجراي راه حل های جديد. 17

گرد آوری شواهد دو18

ارزشيابي و تاثير اقدام جديد. 19

عادلانه بودن ارزیابی (اعتبار بخشی)19

عوامل موثر در نهادینه کردن پژوهش و تحقیق در مدرسه و جامعه. 20

نقش نظام آموزشی در نهادینه کردن فرهنگ پژوهش و تحقیق در مدارس.... 20

نقش معلمان در نهادینه کردن فرهنگ پژوهش:21

نتیجه گیری و پیشنهادات:23

منابع و مآخذ

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این اقدام پژوهی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط دو هزار تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت دو هزار تومان بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید. تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

( توجه)

 

( همچنین می توانید)

 لیست کامل ودسته بندی شده بیش از 370 اقدام پژوهی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنید وبه سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

 

. 26



این مطلب در تاریخ: یکشنبه 02 ارديبهشت 1397 ساعت: 19:2 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

389- اقدام پژوهی: چگونه توانستم در تربیت جنسی کودکان ونوجوانان موثر باشم ؟

بازدید: 0
389- اقدام پژوهی: چگونه توانستم در تربیت جنسی کودکان ونوجوانان موثر باشم ؟

نمونه کامل اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی :

معرفی :

 اقدام پژوهی چگونه توانستم در تربیت جنسی کودکان ونوجوانان موثر باشم ؟   -  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات  بیست و چهار صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان-

ابتدا فهرست مطالب ، چکیده و فایل کامل پی دی اف را در زیر ببینید :

 چکیده

مادر ، پدر و اعضای تعیین کننده‌ی خانواده نقشی موثر در پرورش رفتارهای جنسی سالم فرزندانشان به عهده دارند . آنان باید سعی کنند با شناخت مراحل رشد جنسی کودکان و نوجوانان ، واقعیت‌های ظریف و آداب تربیتی مرسوم فرهنگ و جامعه‌ی خود را به بچه‌هایشان منتقل کنند . آموزش‌های زود هنگام و ناشیانه‌ی مسایل جنسی به کودکان و نوجوانان گاه آنان را چنان دچار دلهره و اضطراب می‌کند که اصول بهداشت روانی خانواده را خدشه‌دار می‌سازد . از طرف دیگر ، اگر این آموزش‌ها دیر هنگام ، نا کافی و غیر واقعی باشند ، نمی‌توانند مفید واقع گردند . اگر پدر و مادر بتوانند به پرسش‌ها و کنجکاوی‌های جنسی فرزندان خود پاسخ‌های مناسب و سنجیده بدهند ، می‌توانند مانع از انحراف فکری ، سرکوب جنسی و مخفی کار آنان شوند .

کودکان نیازمند شرایط و موقعیت‌هایی‌اند که بتوانند مهارت‌های اساسی زندگی را بر اساس اصل احترام گذاشتن به اخلاقیات و دیدگاه‌های خانوادگی بیاموزند و تجربه کنند . پایه‌ریزی ارزش‌های سالم اخلاقی در خانواده به بچه‌ها کمک می‌کند تا هنگام بلوغ و نوجوانی بهتر تصمیم بگیرند و مسئولیت زندگی‌شان را بپذیرند .

فهرست مطالب

مقدمه. 3

سوابق تحقیق.. 4

متن اصلی تحقیق.. 5

درک همانندی جنسی در کودک... 6

خانواده و آموزش هویت جنسی.. 7

عوامل محیطی:11

آثار بی هویتی جنسی دختر و پسر. 12

مراحل رشد جنسی کودکان و نوجوانان.. 13

راهکار ها و پیشنهادات... 20

نتیجه گیری.. 22

منابع و ماخذ. 24

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این اقدام پژوهی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط دو هزار تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت دو هزار تومان بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید. تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

( توجه)

 

( همچنین می توانید)

 لیست کامل ودسته بندی شده بیش از 370 اقدام پژوهی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنید وبه سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

 



این مطلب در تاریخ: دوشنبه 27 فروردين 1397 ساعت: 11:51 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

386-اقدام پژوهی:چگونه توانستم با تلفیق درس علوم وطرح جابر بن حیان دانش آموزان را به استفاده از فناوری

بازدید: 0
386-اقدام پژوهی:چگونه توانستم با تلفیق درس علوم وطرح جابر بن حیان دانش آموزان را به استفاده از فناوری

نمونه کامل اقدام پژوهی درس علوم تجربی و اموزگار درس علوم ابتدایی :

معرفی :

اقدام پژوهی چگونه توانستم با تلفیق درس علوم  و طرح جابر بن حیان دانش آموزان را به استفاده از فناوری و کار پژوهشی علاقه مند نمایم؟ .-  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات سی صفحه ، قیمت 2000تومان (دو هزار تومان) 

فهرست  مطالب ، چکیده و فایل پی دی اف به صورت کامل در زیر آمده است :

 

چکیده:

اگر حاصل دوره ی تحصیلات مدرسه ای ، تنها انتقال پاره ای از مفاهیم به ذهن دانش آموزان باشد ،( سواد به معنی سنتی ) با فراموش شدن آن مفاهیم ، حاصل کلیه سال های تحصیل نیز از دست می رود.. به همین سبب ، باید سعی کنیم علاوه بر مفاهیم پایه ، راهی به دانش آموزان نشان دهیم که خودشانبتوانند به دنبال معرفت و دانش مورد نیاز خود بگردند و به یک یادگیرنده ی مادام العمر تبدیل شوند .

به همین منظور علاوه برکسب دانش باید راه و روش یادگیری را هم به آنان بیاموزیم تا میل بهیادگیری در آنان تقویت گردد .پروژه ی علمی به علت ماهیت هیجانی و اکتشافی خود ، میل به یادگیری را در دانش آموز تقویتمی کند و به علّت ماهیت فرایندی خود راه و روش یادگیری را نیز به او می آموزد بنابراین می تواندابزاری بسیار قوی در خدمت تعلیم تربیت به معنای واقعی باشد که طبق تعریف یونسکو همانا درک وبه کارگیری مفاهیم ، مهارت های فرایندی ، نگرش ها و ارزش هایی می باشد که شخص را قادرمی سازد دانش و فناوری را با زندگی و فرهنگ جامعه ی خویش مرتبط سازد .در سال تحصیلی اخیر با توجه به اهمیت و نقش طرح جابر بن حیان در درس علوم تجربی بنده تصمیم گرفتم تلفیق طرح جابر بن حیان با درس علوم  دانش آموزانم را به استفاده از فناوری و کار پژوهشی علاقه مند نمایم

کلیدواژه :

تلفیق -طرح جابر بن حیان علوم-  فناوری پژوهشی دانش آموزان

 

فهرست مطالب

چکیده:9

کلیدواژه :9

تلفیق -طرح جابر بن حیان علوم-  فناوری پژوهشی دانش آموزان. 9

مقدمه. 10

بیان مسئله. 11

توصیف وضعیت موجود. 14

گردآوری شواهد 1 :14

یافته های علمی.. 15

تجزیه و تحلیل و تغییر داده ها :16

انتخاب راه حل یا راه حل های موقت:16

شیوه های اجراء:17

گرد آوری  شواهد 2:19

پیشنهاداتی جهت فراگیری بهتر درس علوم تجربی:20

پیشنهادات جهت شرکت دادن دانش آموزان در کار گروهی :22

توصیه ها24

منابع :

برای اطمینان شما:

 

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این اقدام پژوهی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط دو هزار تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی علوم  را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید. تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

( توجه)

برای مشاهده سایر اقدام پژوهی های  درس علوم و مشترک بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

 

لیست اقدام پژوهی های مشترک

لیست اقدام پژوهی دبیر علوم

 

( همچنین می توانید)

 لیست کامل ودسته بندی شده بیش از 370 اقدام پژوهی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنید وبه سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

 


30

 


این مطلب در تاریخ: دوشنبه 27 فروردين 1397 ساعت: 9:8 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

385-اقدام پژوهی: چگونه توانستم اسراف نکردن و صرفه جویی در دانش آموزان نهادینه سازم ؟

بازدید: 0
385-اقدام پژوهی: چگونه توانستم   اسراف نکردن  و صرفه جویی در دانش آموزان نهادینه سازم ؟

نمونه کامل اقدام پژوهی آموزگاران و دبیران:

معرفی :

عنوان اقدام پژوهی :چگونه توانستم   اسراف نکردن  و صرفه جویی در دانش آموزان نهادینه سازم ؟ . بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و چهار صفحه ، قیمت 2000 (دو هزار تومان) تومان


فهرست مطالب در زیر آمده است :

 

چکیده3

مقدمه. 4

بيان مسئله‏. 4

اهمیت پژوهش.... 5

توصیف وضع موجود. 6

ارائه اطلاعات( شواهد يك):6

یافته های تحقیق.. 10

نتايج و پيامدهاي مصرف گرايي.. 11

راه حل هاي پيشنهادي:12

اجراي راه حل ها:13

گرد آوری اطلاعات( شواهد دو):15

پیشنهادات و راهکار ها

 

برای اطمینان شما عزیزان

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی بصورت ورد در زیر فقط برای مشاهده آمده است . ابتدا فایل پی دی اف و دارای آرم را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش در متن و بدون هیچ آرمی ، را از لینک خرید و به قیمت فقط دو هزار تومان دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید :

http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

 

در صورت مشاهده فایل پی دی اف و رضایت ، فایل ورد و قابل ویرایش و بدون آرم این اقدام پژوهی  را از لینک خرید زیر و به قیمت فقط سه هزار تومان دریافت نمائید.

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.در صفحه بعد از آن بر روی پرداخت از طریق کلیه کارت های عضو شتاب کلیک نمائید تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

( توجه)

برای مشاهده سایر اقدام پژوهی های مشترک و قابل استفاده برای آموزگاران ابتدایی و سایر دبیران بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

لیست اقدام پژوهی های مشترک

 

( همچنین می توانید)

 لیست کامل ودسته بندی شده بیش از 370 اقدام پژوهی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنید وبه سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

 

15


این مطلب در تاریخ: یکشنبه 26 فروردين 1397 ساعت: 12:50 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

ليست صفحات

تعداد صفحات : 7

خبرنامه سایت

کانال تلگرام فرهنگیان

با عضویت در کانال تلگرامی ما از اخرین تحقیقات سایت باخبر شوید
http://up.asemankafinet.ir/view/1689294/44.jpg

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام و نام خانوادگی نام فایل و ایمیل خود را به شماره همراه 09159886819 ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل به ایمیل شما  فرستاده می شود .

اینستاگرام سایت

ایسنتاگرام سایت علمی و پژوهشی آسمان

نظرسنجي

چقدر از تحقیقات سایت راضی هستید و به دیگران سایت را معرفی می کنید ؟




درباره ما

آدرس مشهد قاسم اباد - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 10000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , کارآموزی