گزارش تخصصی پایه سوم دبستان | سایت علمی و پژوهشی آسمان - 7

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

241 - گزارش تخصصی آموزگار و دبیر : تقویت صبر و بردباری در دانش آموزان با روش های مناسب

بازديد: 481
241 - گزارش تخصصی آموزگار و دبیر : تقویت  صبر و بردباری در دانش آموزان  با روش های مناسب

نمونه کامل گزارش تخصصی همه دبیران و آموزگاران

 

معرفی :

 گزارش تخصصی آموزگار و دبیر : تقویت  صبر و بردباری در دانش آموزان  با روش های مناسب -  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و دو  صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) در زیر آمده است :

 

فهرست مطالب

چكيده4

مقدمه. 4

بیان مساله. 6

بیان وضع موجود. 6

اهداف گزارش :6

هدف اصلی :6

اهداف جزئی :6

مقایسه با شاخص.... 7

جمع آوری اطلاعات... 7

راه‌حل‌هاي پيشنهادي.. 7

انتخاب راه جدید به طور موقت:8

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن:9

1-الگو قرار دادن رفتار های خودم و دانش آموزان خوب آموزشگاه:9

2-    استفاده از آموزه های دینی و مراجعه به آیات ، احادیث و روایات :10

4-    تهیه کتابخانه کلاسی:11

5-    برگزاری جلسات مکرر با والدین دانش آموزان :12

6-    تعیین یک سری قوانین تربیتی در کلاس هاي درس:12

7- تشویق از دانش آموزانی که همکاری خوبی در اجرای پروژه داشتند:13

راهکارهای اجرایی ایجاد صبر و حوصله. 13

الگوی صبر دانش آموزنتان باشید. 13

صبر را تمرین کنید. 13

اجازه دهید دانش آموز صبر را تجربه کند. 14

از طریق بازی وارد عمل شوید. 14

مهارت های انتظار را آموزش دهید. 14

راه های بیان احساس را به او یاد دهید. 15

مفهوم زمان را توضیح دهید. 15

ارزیابی بعد از اجرای طرح.. 15

نقاط قوت انجام طرح.. 16

نقاط ضعف... 16

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن :16

نتیجه گیری:17

پیشنهادات... 18

۱. نقش معلم در شناسایی معارف دین.. 18

۲. نقش معلم در ایمان‌آفرینی.. 19

منابع :

 

چكيده

صبر و حوصله در انجام کارها لازمه موفقیت است. دانش آموزان در این دوران برای انجام هرکاری عجول و شتابزده عمل می کنند. آنها می خواهند کارها را هرچه سریع تر به پایان برسانند و همین طور می خواهند نظرات و عقاید خود را نسبت به نظرات همکلاسی ها و دوستانشان بدون هیچگونه فکر و اندیشه ای به آنان برسانند که نتیجه آن عدم موفقیت و دعوا بین دانش آموزان خواهد بود.

آنها باید بیاموزند که اگر هر کاری را با صبر و حوصله در مدت زمان کافی انجام دهند، درصد موفقیت آنها بالاتر است و ضمنا نتیجه کار نیز کیفیت بالاتری خواهد داشت. این عمل همچنین موجب جلوگیری از دعوا بین دانش آموزان، پرخاشگری و نزاع است و همچنین موجب جلوگیری از انجام چندباره کار خواهد بود.

آموزش صبر یعنی شناخت آموزه‌های دین در رابطه با صبر، تبدیل این شناخت‌ها به باورهای قلبی و به کاربستن این باورها در رفتارهای فردی و اجتماعی. در نتیجه، افراد در فرایند تعلیم و آموزش صبر، به گونه‌ای تربیت می‌شوند که در گرایش‌های‌شان نسبت به زندگی، اعمال و تصمیم‌های‌شان و در برخورد با تمام امور، همواره حاکمیت ارزش‌های الهی را احساس کنند. در چنین نظامی علاوه بر ایجاد نظم ذهنی، دانش‌آموزان به گونه‌ای تربیت می‌شوند که دانش را صرفا برای ارضای کنجکاوی‌های فکری یا منافع دنیوی کسب نمی‌کنند، بلکه منطقی و متقی بار می‌آیند و فراهم آوردن موجبات رفاه مادی، معنوی و اخلاقی خانواده، ملت، خود و دیگران را وجهه‌ی همت خویش قرار می‌دهند. در این نوع از تربیت، هدف تنها کسب معرفت نیست، بلکه رشد و شکوفایی موزون همه‌ی ابعاد وجودی انسان مورد توجه قرار دارد.

اهمیت معلم در اسلام، بیانگر نقش و کاربرد او در جامعه است. اگر نقش معلم حیاتی نبود اسلام تا این حد به او بها نمی‌داد.

اینجانب ................... ........... شهرستان ........... در پژوهش فوق الذکر تصمیم گرفتم آموزش صبر را در دانش آموزانم تقویت نمایم.

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی آموزگار و دبیر را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این گزارش تخصصی آموزگار و دبیر را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط 2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

 

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

 

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

( توجه)

سایر گزارش های تخصصی آموزگاران ابتدایی به ترتیب پایه را از لینک های زیر مشاهده کنید (بر روی هر یک از لینک ها کلیک کنید ) :

لیست گزارش های تخصصی آموزگار اول ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار دوم ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار سوم ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار چهارم ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار پنجم  ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار ششم  ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی معلم چندپایه

 

( همچنین )

 لیست کامل ودسته بندی شده گزارش های تخصصی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه و هنرآموزان را از لینک زیر مشاهده کنید و به سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر :

( روی عکس زیر کلیک کنید)

 


http://up.asemankafinet.ir/view/2267051/dastebandigozaresh.jpg

 

22

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 17:15 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

235 - گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی : برطرف سازی اختلال یادگیری دانش آموز سوم در درس ریاضی با استفاد

بازديد: 303
235 - گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی : برطرف سازی اختلال یادگیری دانش آموز سوم در درس ریاضی با استفاد

نمونه کامل گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی

 

معرفی :

 گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی با موضوع : برطرف سازی اختلال یادگیری دانش آموز سوم در درس ریاضی با استفاده از طرحهای ابتکاری  -  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و سه  صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) در زیر آمده است :

 

فهرست مطالب

چکیده4

مقدمه و بیان مسأله. 5

بیان وضع موجود. 6

اهداف گزارش :6

هدف اصلی :6

اهداف جزئی :6

مقایسه با شاخص :6

جمع آوری اطلاعات... 6

الف. شاخص‌های کیفی وضع موجود. 6

ب. شاخص‌های کمّی وضع موجود. 7

خلاصه یافته های اولیه :7

گردآوری داده‌ها8

گرد آوری داده‌ها جهت ارائه راه­حل‌ها9

الف. مصاحبه  به منظور کسب اطلاعات مفید­تر،9

ب. مشاهده9

ج. پرسش نامه­9

د. مطالعه. 10

یافته های علمی :10

راه های پیشنهادی برای تدریس ریاضی :11

اهداف آموزش ریاضی.. 11

علل مشکلات ریاضی.. 12

علایم اختلال ریاضی.. 13

تمرینات مختلف جهت تقویت مهارتهای ریاضی.. 14

تمرینات حرکتی در منزل و یا مراکز مشکلات ویژه یادگیری:14

راهکارهای آموزشی.. 15

ادبیات موضوع. 17

الف: پیشینه نظری.. 17

ب. پیشینه ی عملی:17

اهداف تحقیق.. 18

راه حل‌های پیشنهادی.. 19

1.   پرورش دقّت و تقویت حافظه دیداری و شنیداری.. 19

3.   ایجاد شادی و نشاط در زنگ ریاضی.. 19

۴. استفاده از طرح­های ابتکاری جهت پرورش خلاقیت دانش­آموزان در دروس ریاضی.. 19

چگونگی اجرای راه های جدید :20

ارزیابی بعد از اجرای طرح.. 20

نقاط قوت... 20

نقاط ضعف :20

نتیجه گیری :21

اعتبار بخشی به راه حل‌ها21

ب. شاخص‌های کمّی وضع مطلوب... 22

نتایج حاصل از انجام پژوهش حاضر. 22

منابع مآخذ

 

چکیده

آموزش درست ریاضی را چه از نظر ایجاد تفکر ریاضی به منزله «تحول فرهنگی» و چه به لحاظ تفکر منطقی به منزله «تحول سیاسی و عدم وابستگی» و چه به لحاظ بهره‌وری مناسب به منزله «تحول اقتصادی» که نتایج آن در واقع تبدیل نیروی انسانی به سرمایه‌های انسانی «بهره‌‌وری بهینه» خود نیازمند دو عامل مهم آموزش و انگیزش در راستای اهداف بهینه اجتماعی می‌باشد البته آموزش به حد کافی به جامعه در زمنیه‌های مختلف داده شده اما چون ایجاد انگیزه وجود نداشته آموزش نتوانسته کاربرد داشته باشد.برای ایجاد انگیزش در زمینه ریاضیات نیاز به رقابت و رقابت‌پذیر دانش‌آموزان می‌باشد که این رقابت شکل ناسالم به خود گرفته و آموزش از مسیر درست خود منحرف شده در این راستا برای رسیدن به اهداف صحیح می‌توان ابتدا فرهنگ‌سازی مناسب نمود تا جلوی اتلاف سرمایه‌های خانوادگی را گرفت و با دادن اطلاعات درست به دانش‌آموزان و خانواده‌ها و یک اطلاع‌رسانی درست و متحول شدن نظام آموزشی نه در حد یک حرف بلکه تحولی مبنایی و پایه‌ای به راهکارهای درست‌تر و معقول‌تری دست یابیم.  اما سؤال مهمی که مطرح می‌باشد آن است که، چرا عده­ی کمی از دانش‌آموزان به درس ریاضی علاقه­مند می باشند؟ چرا نتایج ارزش­یابی درس ریاضی اغلب فراگیران رضایت بخش نمی باشد؟ چرا بعضی از دانش‌آموزان در زنگ ریاضی دچار اضطراب و نگرانی می‌شوند؟ چرا بعضی از آموزگاران در تدریس این درس موفقیّت چندانی ندارند؟ به راستی دلیل این ناکامی‌ها چیست و عوامل آن کدامند؟ بی­شک، مهم ترین عاملی که در موفقیت یا ناکامی برخی از معلمان در تدریس ریاضی ، نقش بسزایی دارد، مربوط به روش آنان در علاقه مند کردن دانش‌آموزان به درس یاد شده و چگونگی ایجاد انگیزه و ارائه مطالب درسی به آنان می‌باشد. بر این اساس، عنوان پژوهش حاضر این است: « چگونه توانستم اختلال یاد گیری ریاضی را در دانش آموزم در پایه سوم برطرف نمایم؟» و هدف اصلی آن، ایجاد انگیزه و افزایش علاقه در دانش‌آموز  یاد شده نسبت به درس ریاضی و انجام فعالیت های عملکردی آن و پیشرفت فراگیران در آزمون های مداد-کاغذی درس مورد نظر می باشد. از سوی دیگر، این تحقیق در پی آن بود تا علاوه بر افزایش علاقه‌مندی دانش‌آموزان به درس ریاضی، میزان مهارت آنان را نیز در انجام آزمون‌های عملکردی و فعالیت‌های خارج از مدرسه، ارتقا بخشم. هم چنین سعی بر آن داشتم تا میزان کاربرد مفاهیم ریاضی را در زندگی روزمره ی فراگیران افزایش داده، و به دلیل تلفیق درس یادشده با سایر دروس، موفقیت دانش‌آموزان در یادگیری درس­های دیگر را نیز امکان پذیر سازد. پیشرفتهای سریع و همه جانبه علوم و تکنولوژی و تحولات عظیم اقتصادی و گسترش بی‌سابقه ارتباطات دیگر دانشهای بشری در قرن بیستم و به ویژه در نیمه دوم آن، مسائل جدیدی را مطرح ساخته است.

در واقع آشنایی جدی با علوم کاربردی- فنی و گاه نظری (محض) امروزی بدون داشتن درک صحیح از مباحث ریاضیات امری دشوار و در واقع محال است. دراین صورت چگونه می‌توان از خلاقیتها و رشد و باروری استعدادهای دانش‌آموزان حمایتی همه جانبه داشت چرا که بارها در سطح مدارس دیده شده است که بعضی از دانش‌آموزان به ایده‌ها و مسائل جدیدی دست می‌یابند یا در زمینه یک مسئله علمی، نظری جدید دارند اما به این نظرات توجه خاصی نمی‌شود.هر معلمی که عهده‌دار تدریس ریاضی است یکی از ضروریات کار او واقف بودن به آسیب‌های آموزشی ریاضی می‌باشد تا بتواند اهداف آموزشی و مفاهیم پیچیده ریاضی را روشن‌تر و ملموس‌تر به دانش‌آموزان انتقال دهد و آنان را فعال‌تر وارد شبکه بازی با موجودات ریاضی نماید.معلم پس از تغییر محتوای آموزشی و درک موقعیت زمان و مکان و ویژگی‌های یادگیرنده با اعتماد به نفس و اطمینان بیشتری در امر آموزشی می‌تواند بر چالشهای موجود فائق آید.

در این صورت یادگیرنده هم ضمنِ پرورش خلاقیت‌هایش با آسودگی خیال و اطمینان خاطر به فراگیری می‌پردازد و اگر کار گروهی باشد در گروه، شرکت فعال خود را نشان خواهد داد پس رسالت خطیر متخصصان تدریس ریاضی در واقع شناخت یادگیرنده، چگونگی شکل‌دهی مفاهیم ریاضی، دوباره‌سازی مفاهیم ریاضی و سرانجام از بین بردن معضلات موجود است.

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی  سوم ابتدایی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این گزارش تخصصی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط  2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی  آموزگار سوم ابتدایی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

( توجه)

سایر گزارش های تخصصی آموزگار سوم را از لینک زیر مشاهده کنید (بر روی لینک زیر کلیک کنید ) :


لیست گزارش های تخصصی آموزگار سوم ابتدایی

 

( همچنین )

 لیست کامل ودسته بندی شده گزارش های تخصصی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه و هنرآموزان را از لینک زیر مشاهده کنید و به سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر :

( روی عکس زیر کلیک کنید)

 


http://up.asemankafinet.ir/view/2267051/dastebandigozaresh.jpg

 

. 23

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت: 8:36 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

234 - گزارش تخصصی اموزگار سوم ابتدایی : کمک به پیشرفت تحصیلی دانش آموزدارای مشکل جسمی با روش های مناسب

بازديد: 189
234 - گزارش تخصصی اموزگار سوم ابتدایی : کمک به پیشرفت تحصیلی دانش آموزدارای مشکل جسمی با روش های مناسب

نمونه کامل گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی

 

معرفی :

 گزارش تخصصی آموزگارسوم ابتدایی: کمک به پیشرفت تحصیلی دانش آموز دارای مشکل جسمی با روش های مناسب -  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات نوزده  صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) در زیر آمده است :

 

چکیده3

نکات کلیدی :3

مقدمه. 4

بیان مسئله. 5

بیان وضع موجود. 6

اهداف گزارش تخصصی :7

هدف اصلی :7

اهداف جزئی :7

مقایسه با شاخص :7

جمع آوری اطلاعات... 7

مشاهده :7

مصاحبه :8

پرسشنامه :8

انتخاب راه حل هاي ممكن.. 8

یافته های علمی.. 9

انتخاب راه حل مناسب ، اعتبار بخشي و اجراي راه حل.. 12

اهم راهكار هاي ارائه شده به شرح زير مي باشد:13

ارزیابی بعد از اجرا (نقاط قوت )13

مشاهده :13

مصاحبه با پدر فربد( اردیبهشت 96)14

مصاحبه با معاون مدرسه  فربد(اردیبهشت 96)14

نقاط ضعف :15

نتيجه. 15

پيشنهادات... 18

منابع وماخذ:

 

چکیده

  بطورکلی کودکان دارای مشکلات  جسمی حرکتی به دلیل مشکلاتی که در قوام عضلانی، اختلال بینایی، اختلال شنوایی، اختلالات تکلم ، اشکالات ارتوپدي (وجود دفرمیتی ) ، ناهنجاري هاي دهانی و عدم تطابق دندانی ، اشکالات درکی و عاطفی ، اشکالات رفتاري ، رفلکس هاي غیرطبیعی ، الگوهاي غلط و وضعیت بدنی غیر عادي، اختلالات حسی، ضعف در تصور بدنی دارند، موانعی را در امر آموزش تجربه می کنند که این موضوع به نحوي عزت نفس و اعتماد به خود و رفتارهاي مناسب هیجانی و اجتماعی را در آنا ن کاهش می دهد . لذا معلمان باید با تکیه بر توانایی دانش آموزان، برنامه ریزي مدونی را در جهت به حداقل رسانیدن موانع طراحی نمایند تا بواسطه آن فرصت هاي لازم در جهت رشد توانایی هاي دانش آموزان فراهم سازند.

ناتوانی هاي جسمانی برنگرش خود فرد و دیگران مانند والدین ، خواهران و برادران، همسالان،معلمان و...نسبت به بیمار تاثیر می گذارد . تاثیر ناتوانی در برخی از جنبه هاي اجتماعی ، تحصیلی و روانی قابل ملاحظه است. براي مثال کودکان و نوجوانانی که مدت قابل توجهی را به علت استفاده از خدمات و مراقبت هاي پزشکی از خانه و مدرسه دور می مانند ، فرصت کمتري براي ایجاد دوستی ها ، حضور در رویدادهاي اجتماعی و رشد مهارت هاي اجتماعی دارند . بی توجهی به مسائل روانی و رفتاري گاه مشکلات عدیده اي را براي آنان بوجود خواهد آورد که ناتوانی هاي حرکتی او را تحت الشعاع قرار می دهد . این مسائل جایگاه خاصی را در توان بخشی یک کودك معلول بخود اختصاص می دهد . میزان خدمات و تلاش هایی که براي درمان به کار گرفته می شود به ماهیت مشکلات و توانمند ي هاي فرد یا کودك بستگی دارد . در سال تحصیلی اخیر بنده با همچین مشکلی برخورد کردم.که به خاطر مشکل جسمی دانش آموزم فربد اعتماد به نفس پایینی داشت و در فعالیت های کلاسی شرکت نمی کرد و منزوی و گوشه گیر شده بود و دچار افت تحصیلی شده بود.. بنا بر این سعی کردم مشکل اعتماد به نفس و عدم مشارکت در فعالیت های کلاسی و گوشه گیری وی را حل کنم.و باعث پیشرفت درسی وی شوم.

نکات کلیدی :

دانش آموز مشکل جسمی پیشرفت تحصیلی

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی  سوم ابتدایی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این گزارش تخصصی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط  2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی  آموزگار سوم ابتدایی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

( توجه)

سایر گزارش های تخصصی آموزگار سوم را از لینک زیر مشاهده کنید (بر روی لینک زیر کلیک کنید ) :


لیست گزارش های تخصصی آموزگار سوم ابتدایی

 

( همچنین )

 لیست کامل ودسته بندی شده گزارش های تخصصی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه و هنرآموزان را از لینک زیر مشاهده کنید و به سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر :

( روی عکس زیر کلیک کنید)

 


http://up.asemankafinet.ir/view/2267051/dastebandigozaresh.jpg

 

19

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 08 مرداد 1397 ساعت: 18:49 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

232 - گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی :بهبوداختلال یادگیری یکی ازدانش آموزان بااستفاده ازفناوری اطلاعات

بازديد: 1051
232 - گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی :بهبوداختلال یادگیری یکی ازدانش آموزان بااستفاده ازفناوری اطلاعات

نمونه کامل گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی

معرفی :

 گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی با موضوع : بهبود  اختلال یادگیری یکی از دانش آموزان با استفاده از  فناوری اطلاعات  -  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و پنج صفحه  - قیمت دو هزار تومان

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) در زیر آمده است :

 

چكيده

          در اين چند سال بعنوان معلم پایه .... ابتدایی با دانش آموزان دختر و پسر با ويژگي هاي رفتاري و اجتماعي متفاوت سر و كار داشتم. اما امسال يكي از دانش آموزان من به نام آلاله، با بقيه بچه هايي كه تا به حال ديده بودم خيلي فرق داشت. او كودكي خجالتي، مضطرب و افسرده بود. آهسته و لرزان صحبت مي كرد. با بقيه بچه ها دوست نمي شد و گوشه گير بود. حتي قادر نبود كه وسايل خود را از كيفش در آورد. كتابش را وارونه در دست مي گرفت و هنگام تصويرخواني از كتاب بخوانيم، مي گفت: چيزي نمي بينم. در نوشتن نيز مشكل داشت و ساده ترين علائم كتاب بنويسيم را نمي توانست، بنويسد. او رياضي را درك نمي كرد. به طور كلي او دچار اختلالات يادگيري يا . بود. در گوش دادن، صحبت كردن، خواندن، نوشتن، استدلال كردن و درك كردن مشكل داشت. با بررسي هايي كه انجام دادم از نظر فيزيكي و هوش كاملاً سالم و عادي بود ولي در يادگيري بسيار مشكل داشت. براي حل اختلالات يادگيري و رفتاري او نياز به روش تدريس مناسب و خاص بود.

          پس از مطالعه و بررسي فراوان، روش هاي ويژه اي را براي بهبود وضعيت او به كار بستم. راه حل هاي مختلف را آزمايش كردم. بهترين راه اين بود كه نوآوري هاي آموزشي را به كار ببرم و با استفاده از فناوري نو اختلالات يادگيري آلاله را حل كنم. بنابراين از روش IT استفاده كردم.

          با تلاش فراوان توانستم به نتيجه مطلوب برسم. به طوري كه پيشرفت آلاله بسيار چشمگير بود. او نه تنها در درس رياضي و بخوانيم پيشرفت بسيار زيادي داشت بلكه مشكلات رفتاري او نيز به كلي رفع گرديد و همانند ساير دانش آموزان در فعاليت هاي كلاسي شركت مي كرد.

          نتيجه اي كه در نهايت به دست آمد اين بود كه: توانستم اختلالات يادگيري . آلاله را با كمك تدريس مبتني بر IT حل كنم و از او دانش آموزي فعال و علاقمند بسازم. علاوه بر آن پيشرفت تحصيلي و علاقمندي ساير دانش آموزان نيز با اين روش ميسر شد و كلاسي سرشار از شادي و نشاط مهيا نمودم. موفقيت تحصيلي، علاقمندي و سرزندگي آلاله و ساير دانش آموزان نشان دهنده موفق بودن اين طرح مي باشد.

فهرست مطالب

چكيده3

مقدمه. 4

اينترنت و ساير اشکال فناوري اطلاعات و ارتباطات ICT. 4

معلم با استفاده از فناوري در كلاس درس مي تواند اين شرايط را فراهمكند:4

بیان وضع موجود5

اهداف گزارش تخصصی:6

هدف اصلی :6

اهداف جزئی :6

مقایسه با شاخص :6

جمع آوری اطلاعات.. 6

نارسايي هاي يادگيري.. 7

تعريف اختلالات ويژه در يادگيري:7

اختلال يادگيري.. 9

چگونگي تشخيص اختلالات يادگيري.. 11

روش مشاهده11

روش مصاحبه. 12

روش استفاده از آزمون هاي رواني.. 12

انواع ناتواني هاي يادگيري.. 13

راه هاي درمان اختلالات يادگيري.. 13

نقش تلويزيون در آموزش و يادگيري كودكان. 14

نقش فناوري اطلاعات و ارتباطات در فرايند ياددهي و يادگيري.. 15

پيشينه پژوهش... 17

اجراي راه حل.. 18

تمرين يك:18

تمرين دوم:18

تمرين سوم:19

نقش لپ تاب در آموزش كودكان بر اساس گزارش سازمان ملل.. 19

چگونگي اجراي راه حل جديد، استفاده از لپ تاب.. 20

ارزیابی بعد از اجرای طرح (نقاط قوت )21

تجزيه و تحليل نتايج. 21

جدول چهار: مقايسه درصد پيشرفت نمرات دانش آموزان  قبل و بعد از اقدام. 22

نمودار چهار: مقايسه درصد پيشرفت نمرات دانش آموزان  قبل و بعد از اقدام. 22

ارزش يابي تأثير اقدام جديد و تعيين اعتبار آن. 22

نقاط منفی :23

نتيجه گيري و پيشنهادات.. 23

منابع مورد استفاده:

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این گزارش تخصصی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط 2000تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000 تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

 

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی آسمان شوید و فایل ورد را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

 

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

( توجه)

سایر گزارش های تخصصی آموزگاران ابتدایی به ترتیب پایه را از لینک های زیر مشاهده کنید (بر روی هر یک از لینک ها کلیک کنید ) :

لیست گزارش های تخصصی آموزگار اول ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار دوم ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار سوم ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار چهارم ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار پنجم  ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار ششم  ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی معلم چندپایه

 

( همچنین )

 لیست کامل ودسته بندی شده گزارش های تخصصی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه و هنرآموزان را از لینک زیر مشاهده کنید و به سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر :

( روی عکس زیر کلیک کنید)


http://up.asemankafinet.ir/view/2267051/dastebandigozaresh.jpg

 

25

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 08 مرداد 1397 ساعت: 10:36 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

227- گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی آسان کردن یادگیری ضرب

بازديد: 287
227- گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی  آسان کردن  یادگیری ضرب

نمونه کامل گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی

 

معرفی :

 گزارش تخصصی آموزگارسوم ابتدایی: آسان کردن  یادگیری ضرب در یکی از دانش آموزان با رو ش های مناسب -  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات چهارده  صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) در زیر آمده است :

چکیده

انسان ها علم رياضي را به عنوان مادرعلوم نام برده اند.زبان منطقي رياضي موجب شده است تاسايرعلوم آن رادرحوزه ي مطالعاتي خود به كار بگيرندو ازاصول ومفاهيم آن استفاده بكنند.فراتر ازآن هرانساني كه روي كره ي  زمين، مشغول زندگي مي باشد،مستقيم وياغيرمستقيم ازاين علم بهره  مي گيرد.

  متاسفانه تدريس ضرب و سطح انتظار بيشتر معلمان و اولياء‌در حد حفظ جدول ضرب باقي مي‌ماند و چون قدرت حافظه‌ دانش‌آموز در اين سنين بسيار زياد است با تكرار و تمرين اكثرا موفق به حفظ جدول ضرب تا پايان سال تحصيلي مي‌شوند. بدون اينكه دانش‌آموزان به مفاهيم واقعي آن پي ببرند، اغلب دانش‌آموزان از كاربرد عمل ضرب در زندگي روزمره بي‌خبرند و چون مسايل در كلاس سوم ابتدايي پچيدگي لازم را ندارند؛ دانش‌آموز سيستم سوال را حفظ كرده و با ديدن كلمه كليدي در مساله مبادرت به انجام عمل ضرب مي‌كند.

آنچه در آموزش ضرب مهم است، مفهوم آن است كه در صورتي كه آموزگاري موفق به انجام اين كار شود، گام بزرگي در آموزش، قسمت اعظم رياضي دوره ابتدايي برداشته است. براي آموزش مفهوم ضرب بايد از مجموعه‌ها كمك گرفت.

 

 

فهرست مطالب

چکیده3

نکات کلیدی :3

مقدمه. 4

1 - توضیح کلی پیرامون مساله:4

تشخیص مساله:5

انگیزه تحقیق:5

بیان مسئله. 6

اهمیت و ضرورت تحقیق:6

توصیف وضع موجود:7

اهداف پژوهش... 7

هدف اصلی :7

اهداف جزئی :8

مقایسه با شاخص :8

جمع آوری اطلاعات.. 8

تجزیه و تحلیل و انتخاب راه حل.. 9

اعتباربخشی و اجرای راه حل.. 10

نقاط قوت بعد از اجرا12

نقاط ضعف :12

پیشنهادها12

منابع:14

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی  سوم ابتدایی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این گزارش تخصصی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط  2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی  آموزگار سوم ابتدایی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

( توجه)

سایر گزارش های تخصصی آموزگار سوم را از لینک زیر مشاهده کنید (بر روی لینک زیر کلیک کنید ) :


لیست گزارش های تخصصی آموزگار سوم ابتدایی

 

( همچنین )

 لیست کامل ودسته بندی شده گزارش های تخصصی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه و هنرآموزان را از لینک زیر مشاهده کنید و به سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر :

( روی عکس زیر کلیک کنید)

 


http://up.asemankafinet.ir/view/2267051/dastebandigozaresh.jpg

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: شنبه 16 تیر 1397 ساعت: 10:56 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

ليست صفحات

تعداد صفحات : 16

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس