تحقیق دانشجویی - 306

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

اهداف مقطع آموزش پيش دبستاني

بازديد: 163

اهداف مقطع آموزش پيش دبستاني

از جمله مهمتريناهداف مقطع آموزش پيش دبستانيميتوان به موارد ذيل اشاره نمود:

1-رشد جسماني ، ذهني ، عاطفي و اجتماعي كودكان بر پاية اصولاخلاقي و مذهبي

2-افزايش سطح توانائيها و استعدادهاي كودكان

3- آماده سازي و تربيت كودكان جهت درك مفاهيم علمي و ذهني

4- رشد و پويش زبان فارسي همسطح با زبانهاي محلي

5- آماده سازي و تربيت كودكان جهت برقراري همكاريها و معاشرتهاياجتماعي

6- حمايت از خانواده هاي كم درآمد در روند تربيتي و تحصيليفرزندان

از جمله مهمترين اهداف مقطع آموزش پيش دبستاني ميتوان به مواردذيل اشاره نمود:

1. تربيت كودكان درجهت اجراي اصول اسلامي در زندگي شخصي و اجتماعي

2. تقويت احساس همكاري و مشاركت كودكان در فعاليت هاي اجتماعي وحس مسئوليت پذيري آنان

3. افزايش قدرت جسمي و ذهني، برقراري تعادل جسمي و افزايش مهارتهاي پايه كودكان

4. آموزش زبان فارسي درجهت تقويت ارتباطات وابزارهاي آموزشيكودكان اعم از خواندن ، نوشتن ، شنيدن و حرف زدن

از سال 1989 نظر به مشكلات زباني كودكان مناطق دو زبانه كشور حينورود به مقطع آموزش ابتدايي ، نرخ بالاي تجديد كودكان طي سالهاي اوليه آموزشابتدايي ،عدم تسلط كافي دربرقراري ارتباطات به زبان فارسي و در دسترس نبودن تعدادكافي از مراكز پيش دبستاني ، هر ساله كلاس هاي آمادگي يك ماهه قبل از شروع سالتحصيلي در مناطق مذكور تشكيل مي گردد. گفتني است كه وزارت آموزش و پرورش به فراهمنمودن زمينه هايي جهت آمادگي كودكان ساكن مناطق مذكور جهت ورود به مقطع آموزشابتدايي از طريق تعيين برنامه هاي مورد نياز و صدور بخشنامه هاي مربوطه اقدام مينمايد.

استراتژي هاي آموزشي

ازجمله مهمترين راهبردهاي آموزشي مقطع آموزش پيش دبستاني مي توانبه موارد ذيل اشاره نمود:

1. ترغيب اولياي امور وزارت آموزش و پرورش به توجه هر چه بيشتر بهسطح آموزش پيش دبستاني

2. كسب اطمينان از برقراري حداكثر هماهنگي ممكن ميان نهادهاياداره كننده مراكز آموزش پيش دبستاني در وزارت آموزش و پرورش

3. اختصاص بيشتر وجوه غير مستقيم از سوي وزارت آموزش و پرورش بهمراكز آموزش پيش دبستاني

4. آموزش و تربيت نيروي انساني ماهر از طريق تمركز بر آموزشهايدوره پيش دبستاني

5. گسترش فضاهاي مستقل آموزش پيش دبستاني

 

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: پنجشنبه 28 اسفند 1393 ساعت: 14:48 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

طرح درس تصعید چگالی علوم راهنمایی

بازديد: 295

طرح درس تصعید چگالی علوم راهنمایی

مشخصات کلی

نام درس : علوم راهنمایی          موضوع درس : تصعید چگاللش        مدت جلسه : 45دقیقه

شماره طرح درس : 3                       کلاس ومقطع تحصیلی : علوم اول راهنمایی

هدفهای کلی درسی ورفتاری :

دانش آموزان درپایان این درس :

1- با حالت ها و تغییرات مواد آشنا می شوند.

2-با حالت تصعید و تعاریف آن آشنا می شوند.

3- با حالت چگالش و تعاریف آن آشنا می شوند.

4- با همه خصوصیات و حالات مواد را درک می کنند.

5- با حالتچگالش بوز- انیشتن آشنا می شوند.

6- حالت ششم ماده یعنی چگالش نرمیدن را درک می کنند.

وسایل:

کتاب درسی، استفاده ازاشکال کتاب، تصاویری از تصعید نفتالین، گچ رنگی

قبل از شروع درس:

سلام و احوال ÷رسی از دانش آموزان، دقت در وضع جسمی و روانی آنان، حضور و غیاب, جمع آوری تکالیف

ارزشیابی تشخیص:

÷رسش از چند دانش آموز در مورد مشخصات مواد و حالات آن

رئوس مطالب:

تصعید، چگالش, ÷لاسما, چگال فرمیون، چگال بوزانیشتن

ارائه درس جدید:

در بعضی از مواقع بعضی از مواد می توانند مستقیماً از حالت جدید به حالت بخار درآیند. مثلاً قرص نفتالین را مدتی در یک ظرف در باز بگذارید مشاهده می کنیئ که قرصها روز به روز کوچکتر می شوند. نفتالین بدون ذوب شدن مستقیماً به بخار تبدیل می شود. به تبدیل مستقیم جامد به بخار تصعید یا فرازش می گویند/. نفتالین یا بوگیر توالت دو مثال خوب برای تصعید هستند که در دمای اتاق از حالت جامد به گاز تبدیل می شوند. تصعید در مورد بعضی از مواد دیگر هم اتفاق می افتد. مثلاً یخ گرچه معمولاً اول از حالت جامد به مایع و بعد از حالت مایع به بخار تبدیل می شود، اما  مستقیماً هم می تواند به بخار تبدیل شود. مثلاً اگر در یک روز بسیار سرد زمستانی لباسهایی شسته و خیس را روی بند رخت آویزان کنیم، ابتدا آب موجود در لباس ها یخ می زند و سپس به آرامی تصعید می گردد.یا وقتی گاز دی اکسید کربن فشرده یا سرد می شود جامد شده و به آن یخ خشک می گویند.

یخ خشک در شرایط عادی مستقیماً از حالت جامد به گاز تبدیل می شود.

از طرف دیگر برفکی که روی گیاهان یا شیشه یا ÷نجره ماشین ها در فصل زمستان می نشیند را در نظر بگیرید در این ÷دیده بخار آب مستقیماً به بلور یخ تبدیل می شود که اصطلاحاً این ÷دیده را چگالش می گویند. چگالش تبدیل مستقیم بخار به جامد را می گویند.

همه ما خصوصیات  حالاتمعمول ماده را می دونند، مواد جامد در برابر تغییر شکل مقاومت می کنند و آنها سفت و شکننده اند، مایع ها جاری می باشند به سختی متراکم می شوندو شکل ظرف خودشان می گیرند. گازها کم چگالترند و ساده تر متراکم می شوند و تنها شکل ظرف خودشان می

گیرند بلکه منبسط می شوند و کاملاً آن را پر می کنند.

حالت چهارم مادوپلاسما می باشد که بیه گاز می باشد و از اتم های تشکیل شده است که تماماً یا تعدادی از الکترونهای خود از دست داده اند. بیشتر ماده جهان در حالت پلاسماست مثل خورشید.

حالت پنجم ماده به نام چگال بوز-انیشتن که در اثر سرد شدن ذراتی به نام بوژونها تا دماهایی بسیار پایین پدید می آیند. چگال بوزانیشتن شکننده اند و سرعت عبور نور در آن بسیار کم می باشد.

حالت جدید هم چگال فرمیونی است این ماده بسیار شبیه ماده چگال بوزانیشتن می باشد. آنها این ماده را با سرد کردن ابری از پانصد هزار اتم پتاسیم یخ تا دمایی کمتر از یک میلیومنم درجه بالاتر سدر بعضی مطلق پدید می آید.

هر دو از فرورفتن اتم ها در دماهای بسیار پایین ساخته می شوند.

به طور کلی اگر تعداد الکترونها+پروتونها+ نوترونهااتمی عددی زوج باشد آن یک بوزون است مثل اتمهای سیم و هر اتمی که تعداد الکترونها+ پروتونها+ نوترون هایش عددی فرد باشد مثل پتاسیم یخ یک فرمیون است.

فعالیت های تکوینی:

نوشتن چند س<ال در مورد درس امروز روی تابلو و نوشتن پاسخ انها توسط دانش آموزان و جمع آوری پاسخ آن ها.

دقت در رفتارهایی که نشانه علاقه مندی و یا عدم علاقه دانش موزان نسبت به درس می باشد

 

 

 توجه :

شما فرهنگیان گرامی می توانید تحقیقات اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی ، درس پژوهی ، تجربیات ارتقای شغلی ، طرح جابر  و مقالات پرسش مهر مورد نیاز خود را از لینک های زیر تهیه نمائید :( سایت علمی و پژوهشی آسمان ) بر روی هر لینک کلیک نمائید :


 
 
 
 
 
 

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: پنجشنبه 28 اسفند 1393 ساعت: 14:43 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

طرح درس روزانه تقطیر شیمی

بازديد: 109

‹‹ طرح درس روزانه تقطیر شیمی››


مشخصات كلي:

  نام درس: شيمي                        موضوع درس: تقطير    مدت جلسه: 30 دقيقه

 شماره طرح درس 1                                                                    تعداد دانش آموزان: 45 نفر        

مقطع تحصيلي: اول راهنمايي                                                نام معلم: ندا نظري

هدف هاي كلي درسي ورفتاري:

دانش آموزان در پايان اين درس:

1- مفهوم كلي تقطير را مي دانند.         2- انواع تقطير را تشخيص مي دهند.

3- خواص تقطير را مي شناسند.            4- به يادگيري بيشتر درس علاقه مند مي شوند.

5- مراحل مختلف تقطير را مي شناسند.

وسايل كمك آموزشي :

كتاب سال اول راهنمايي، گچ و تخته، دستگاه تقطير

قبل ازشروع درس:

سلام واحوالپرسي، حضور وغياب، و جويا شدن احوال غايبين كلاس.

ارزشيابي تشخيص:

پرسش ازچند دانش آموزدرباره درس جلسه قبل.

 

رئوس مطالب:

تقطير و انواع آن

- فعاليت هاي مربوط به روش ها:

سؤال از بچه ها: بخاري كه روي شيشه است چگونه به وجود آمده؟

آوردن دانش آموزان پاي تخته و خواستن از آنها كه مراحل تقطير را يك به يك بگويند و تعريف كنند.

ارزشيابي تكويني:

دادن چند سؤال به دانش آموزان و بازبيني جواب دانش آموزان.

دقت در رفتار دانش آموزان و سنجش علاقه مندي آنها.

 

 

 توجه :

شما فرهنگیان گرامی می توانید تحقیقات اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی ، درس پژوهی ، تجربیات ارتقای شغلی ، طرح جابر  و مقالات پرسش مهر مورد نیاز خود را از لینک های زیر تهیه نمائید :( سایت علمی و پژوهشی آسمان ) بر روی هر لینک کلیک نمائید :


 
 
 
 
 
 

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: پنجشنبه 28 اسفند 1393 ساعت: 14:41 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

طرح درس اندازه اتم شیمی

بازديد: 93


طرح درس اندازه اتم شیمی

مشخصات كلي:

  نام درس: شيمي                        موضوع درس: اندازه اتم               مدت جلسه: 30 دقيقه

  تعداد دانش آموزان: 45 نفر        مقطع تحصيلي: اول راهنمايي          نام معلم: سميه طالبي

هدف هاي كلي درسي ورفتاري:

دانش آموزان در پايان اين درس:

1- اتم را تعريف كنيد.                              2- اندازه گيري اتم را تعريف كنيد.

3- اجزاي تشكيل دهنده هسته را نام ببريد.               4- انواع اشعه را نام ببريد.

وسايل لازم :

تحقيق اينترنتي، گچ و تخته، كتاب اول راهنمايي

قبل ازشروع درس:

سلام واحوالپرسي،  معرفي معلم،  حضور وغياب، دقت دروضع جسمي ورواني آنان

ارزشيابي تشخيص:

در مورد درسي كه قرار است تدريس شود چند  سؤال از دانش آموزان پرسيده مي شود تا بفهيم دانش آموزان چه وقدار اطلاعات دارند.

آماده سازي:

اندازه گيري اتم، نام بردن اجزاء تشكيل دهنده اتم و هسته

ارائه درس جديد:

بعد از ارزيابي شروع به تدريس مي كنيم. و اجزاء اتم و اندازه گيري اتم را تعريف مي كنيم و چگونگي واكنش يك اتم را نام مي بريم و طريقه اندازه گيري اتم را توضيح مي دهيم و بارمؤثر هسته را بررسي مي كنيم و به چه علتي در يك گروه با افزايش  اندازه اتم  مواجه مي شويم و بررسي مي كنيم روند عمومي تغيير شعاع اتمي در گروه و دوره را بررسي مي كنيم و شعاع اتمي در فلزات و نافلزات را توضيح مي دهيم. ساختمان و اجزاء تشكيل دهنده هسته را بررسي مي كنيم و  پرتوزايي مواد راديواكتيو را توضيح مي دهيم و به انواع اشعه ها پي مي بريم به بررسي اشعه الفا و بتا و گاما مي پردازيم و اندازه هسته را تعريف مي كنيم.

و در آخر ارزشيابي تشخيصي:

بعد از ارائه درس جديد از دانش آموزان چند سؤال به صورت تشريحي و يا كتبي مي كنيم تا بفهيم درس را ياد گرفتند.

ارزشيابي تكويني:

 

از دانش آموزان مي خواهيم كه تكاليف جلسه قبل را آماده كنند. دقت در رفتارهايي كه نشانه علاقه مندي و يا عدم علاقه دانش آموزان نسبت به درس مي باشد.

 

 

 

 توجه :

شما فرهنگیان گرامی می توانید تحقیقات اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی ، درس پژوهی ، تجربیات ارتقای شغلی ، طرح جابر  و مقالات پرسش مهر مورد نیاز خود را از لینک های زیر تهیه نمائید :( سایت علمی و پژوهشی آسمان ) بر روی هر لینک کلیک نمائید :


 
 
 
 
 
 

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: پنجشنبه 28 اسفند 1393 ساعت: 14:39 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

طرح درس ترکیب های یونی درس شیمی

بازديد: 235


طرح درس ترکیب های یونی درس شیمی

مشخصات كلي:

  نام درس: شيمي                موضوع درس: تركيب هاي يوني            مدت جلسه: 30 دقيقه

  شماره طرح درس: 1                                                                   مقطع تحصيلي: سوم راهنمايي

  تعداد دانش آموزان: 45 نفر                                                              نام معلم: زهرا سقا نصرتي

هدف هاي كلي درسي ورفتاري:

دانش آموزان در پايان اين درس:

1- تركيب هاي يوني را مي شناسند.               2- ويژگي هاي تركيبات يوني را مي شناسند.

3- پيوندهاي يوني را تعريف مي كنند.      4- چند پيوند يوني را نام مي برند.

وسايل لازم :

تحقيق اينترنتيع گچ، كتاب سال سوم

قبل ازشروع درس:

سلام واحوالپرسي،  معرفي معلم،  حضور وغياب، دقت دروضع جسمي ورواني آنان

ارزشيابي تشخيص:

در مورد درسي كه قرار است تدريس شود چند  سؤال از دانش آموزان پرسيده مي شود تا بفهيم دانش آموزان چه مقدار اطلاعات دارند.

 

آماده سازي:

تعريف تركيب يوني. نام بردن ويژگي هاي تركيبات يوني

ارائه درس جديد:

بعد از ارزيابي شروع به تدريس مي كنيم. تركيب يوني را تعريف مي كنيم. پيوند يوني جاذبه اي است كه بين يون هاي مثبت و منفي وجود دارد و آنها را در يك ساختار بلورين به هم نگه           مي دارد. در مورد رساناي الكتريكي مواد مركب يوني توضيح مي دهيم. علت سختي ونقطه جوش بالا را در تركيبات يوني توضيح مي دهيم. ساختار بلوري Naol را تشريح مي كنيم. زمان تشكيل يون هاي مثبت را در تركيبات يوني شرح مي دهيم. ويژگي هاي هم تركيبات يوني را شرح             مي دهيم.

در آخر ارزشيابي تشخيصي:

بعد از ارائه درس جديد از دانش آموزان چند سؤال به صورت تشريحي و يا كتبي مي كنيم تا بفهيم درس را ياد گرفتند.

ارزشيابي تكويني:

 

از دانش آموزان مي خواهيم كه تكاليف جلسه قبل را آماده كنند. دقت در رفتارهايي كه نشانه علاقه مندي و يا عدم علاقه دانش آموزان نسبت به درس مي باشد.

 

 

 

 توجه :

شما فرهنگیان گرامی می توانید تحقیقات اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی ، درس پژوهی ، تجربیات ارتقای شغلی ، طرح جابر  و مقالات پرسش مهر مورد نیاز خود را از لینک های زیر تهیه نمائید :( سایت علمی و پژوهشی آسمان ) بر روی هر لینک کلیک نمائید :


 
 
 
 
 
 

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: پنجشنبه 28 اسفند 1393 ساعت: 14:37 منتشر شده است
برچسب ها : ,,
نظرات(0)

ليست صفحات

تعداد صفحات : 792

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس