حسابداری

منو



http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/ertegha.jpg


پشتیبانی با اسمس و
تلگرام
09159886819
به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید

موضوعات

ارسال لینک

پیوندهای روزانه

صفحات جانبی

امکانات جانبی

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و تلگرام : 09159886819 و آیدی : @dabiryar  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

4 - در هنگام خریداگر باخطای شماره موبایل اشتباه است مواجه شدید ، زبان گوشی یا کامپیوترخود را در هنگام وارد کردن شماره موبایل انگلیسی قرار دهید مشکل حل می شود .

http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/rahnemaonline.jpghttp://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/kart.jpg

لیست گزارش تخصصی ها   لیست اقدام پژوهی ها         تجربیات ارتقای شغلی

تلگرام

به کانال تلگرام فرهنگیان بپیوندید@dabiranyar
مطالب ما رادر زیر هر مطلب با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

55 - پایان نامه آماده بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک ملی با استفاده از مدل کانو

بازدید: 1279
55 - پایان نامه آماده بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک ملی با استفاده از مدل کانو

پایان نامه آماده بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک ملی با استفاده از مدل کانو

این پایان نامه بصورت کامل می باشد و قابل استفاده برای اکثر رشته ها در مقطع کارشناسی و ارشد می باشد . و به قیمت مناسب 15 هزار تومان که بصورت آنلاین باید پرداخت شود .برای اطمینان شما عزیزان فایل پی دی اف پایان نامه که قابلیت کپی کردن و پرینت گرفتن ندارد در زیر قرار داده شده است .در صورت پسندیدن پایان نامه می توانید بعد از پرداخت مبلغ بصورت آنلاین براحتی فایل ورد را در اختیار بگیرید .

 

فایل پی دی اف را از لینک زیر دانلود کنید .

http://s5.picofile.com/file/8117777700/payannameh.pdf.html

 

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این پایان نامه را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 15000تومان (پانزده  هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید. تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif


این مطلب در تاریخ: سه شنبه 03 آذر 1394 ساعت: 10:30 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,
نظرات()

پایان نامه تاريخچه شركت هاي چند مليتي

بازدید: 85
پایان نامه تاريخچه شركت هاي چند مليتي

پایان نامه تاريخچه شركت هاي چند مليتي  در صد  صفحه - بصورت ورد - با قیمت پنج  هزار تومان

    سابقه تاريخي شركتهاي بين المللي از اوائل قرن 15 ميلادي شروع تجارت بين‌المللي بصورت سازمان يافته پايه مي‌گيرد. كمپانيها قدرت سياسي و نظامي را نيز در قلمرو و تجارت خود به ارمغان مي‌آورند.

-         سابقه كمپانيهاي تجاري قديمي انگليس مانند كمپاني مرچنتزا دونچررزMerchats A dventurers 1505- كمپاني روس Russia Company 1553- كمپاني لوان Levant Company- 1581 از سابقه تاسيس نظام دولت ملي طولاني‌تر است-.

قديمي‌ترين سازمان تجارت خارجي انگليس «كمپاني تجارت كالاهاي عمده» كه در اوايل قرن 14 تاسيس شد. وسيله‌اي بود براي پر كردن خزانه سلطنتي- به مرور زمان مقام سلطنت سهم بيشتري از اختيارات سياسي و اقتصادي خود را به بازرگان حادثه‌جو واگذار كرد كه به خوبي با راه و رسم خريد و فروش در سرزمين‌هاي غريب و درو دست آشنا شده بودند.

فعاليت بين المللي موسسات تجاري بصورت ابزاري براي تنظيم ورابط بازرگاني درآمد و سپس وسيله‌اي شد براي گسترش بازارهاي جديد. پادشاهان و كمپاني‌ها با هم پولدار مي‌شدند.

انحصارات تجاري و بسياري از حقوق و امتيازات مخصوص دولت به كمپانيها داده شد و در عوض اينها هم براي مقام سلطنت يك امپراطوري بنا كردند.

    ·در قرن 17 و 18 قدرتهاي تجاري اروپا- به بازرگانان اجازه دادند بصورت جمعي و تحت پوشش حقوقي شركت به تجارت بپردازند و در واقع اختيارات سياسي خود را به آنها تفويض نمودند.

    ·پديد آمدن تدريجي شم تجارت يا طرز فكر بازاري در فضاي اقتصاد آزاد رابطه بين حاكميت عمومي و خصوصي را بطور بنيادي تغيير داد.

- البته شرط كافي براي تشكيل شركتهاي بزرگ چند مليتي تنها انگيزه، منفعت طلبي نبود.

پايان جنگ بين‌المللي دوم شرائط و موقعيت را براي انقلاب صنعتي دوم جهان سرمايه داري از هر نظر فراهم نمود. اختراعات و اكتشافات سيستم‌هاي ارتباطي حمل و نقل اطلاعاتي- و ساير تكنولوژيهاي مدرن قوانين مساعد و موصوبات لازم نيز براي سرمايه گذاري زمينه و موجبات انقلاب صنعتي دوم را كامل كرد و در مدت كوتاهي از سرمايه‌گذاريهاي جديد همان شركت‌هاي بزرگ و موفق قبلي، شركتهاي چند مليتي جديدي زائيده شدند.

 

در چهار دهه اخير شرائط و موقعيت لازم براي تولد و رشد غولهاي صنعتي بوجود آمد. هر چند كه عمر بازرگاني بين المللي به درازاي عمر استثمار است ولي پايان جنگ جهاني دوم آغاز مرحله جديدي را در اقتصاد- بازرگاني عمر استثمار است ولي پايان جنگ جهاني دوم آغاز مرحله جديدي را در اقتصاد- بازرگاني وصنعت بين المللي اعلام نمود. كنفرانس برتن‌وودز Bretton woods، تشكيل صندوق بين المللي پول و بانك جهاني و استقرار سيستم ثابت نرخ برابري ارزهاي معتبر جهاني باطل را در برداشت كه تضميني براي توسعه سرمايه گذاري امريكا در اروپا محسوب مي‌شد. طرح مارشال نيز كه در ژوئيه سال 1947 بوسيله جرج سي مارشال وزير امور خارجه وقت امريكا پيشنهاد و مورد تصويب قرار گرفت زمينه را براي سرمايه‌گذاري امريكا در اروپا مساعد نمود و بازار بورس اروپا را رونق بخشيد. 

برای اطمینان شما

فایل کامل این پایان نامه را بصورت پی دی اف و فقط برای مشاهده دریافت نمائید . در صورت رضایت می توانید فایل ورد ان را با قیمت پنج هزار تومان از لینک خرید دریافت نمائید .فایل پی دی اف :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

 

در صورت رضایت فایل ورد این پایان نامه را با قیمت پنج  هزار تومان از لینک خرید زیر دریافت نمائید. بعد از خرید موفق حتما دکمه بازگشت به سایت پذیرنده را بزنید تا فایل دریافت شود :لینک خرید :

 

 

 

 

 

 

 


این مطلب در تاریخ: پنجشنبه 03 ارديبهشت 1394 ساعت: 16:49 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,
نظرات()

22 - پایان نامه تاثير رفتار كاركنان بر ميزان رضايتمندي ارباب رجوع

بازدید: 255
22 - پایان نامه تاثير رفتار كاركنان  بر ميزان رضايتمندي ارباب رجوع

معرفی :

پایان نامه رشته مدیریت با عنوان  تاثير رفتار كاركنان  بر ميزان رضايتمندي ارباب رجوع در نود صفحه - بصورت ورد - قیمت : ده هزار تومان بصورت ورد و قابل ویرایش :

 

مقدمه:

در عصري كه زندگي مي‌كنيم مكانيسم لزوم يك شيوه رفتاري منسجم و واحد (نه صرفاً تئوريك) كاركنان در زمينه به كارگيري آن در محيط كار در جهت رضايت شغلي اشخاص و ارباب رجوع موردنياز است.

انساني كه در قرن حاضر به فعاليت مدير مي‌پردازد (با توجه به تنزل برخوردهاي چهره به چهره) از يك طرف ميزان ارتباطات حضوري را كاهش داده و از طرف ديگر با پيشرفت علم و تكنولوژي انتظار آن است كه اگرچه اين ارتباط كاهش پيدا كرده ولي همان اندك ارتباط به ميزان موثر و نتيجه بخش انجام گيرد.

بايد متذكر شويم كه رفتار مشخصه اصلي و رواني هر فرد مي باشد كه اگر شخص با سوءخلق و رفتار نامناسب با يك كامپيوتر (كه نه رفتار مناسب و يا نامناسب را درك مي كند يعني فاقد شعور است و نه احساس دارد) ارتباط برقرار كند، سيستم به درستي پاسخگوي اين فرد در خروجي اطلاعات نمي باشد و نتيجه رفتار نامناسب را با پاسخ نامناسب دريافت مي كند پس بايد گفت رفتار و عمل يك فرد حتي در عصر حاضر هميشه عامل دخيل و مهم در رضايت شغل ارباب رجوع است.

در ادارات هميشه مواجه با اين موضوع هستيم كه گاهي دو عامل اساسي باعث ناخشنودي ارباب رجوع مي شود كه به طور مختصر عبارتند از:

برای اطمینان شما

فایل کامل این پایان نامه را بصورت پی دی اف و فقط برای مشاهده دریافت نمائید . در صورت رضایت می توانید فایل ورد ان را با قیمت ده هزار تومان از لینک خرید دریافت نمائید .فایل پی دی اف:


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این پایان نامه را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 10000تومان (ده هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید. تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif


این مطلب در تاریخ: شنبه 08 فروردين 1394 ساعت: 16:55 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,
نظرات()

13- پایان نامه تعهد سازمانی و کاری

بازدید: 317
13- پایان نامه تعهد سازمانی و کاری

پایان نامه رشته مدیریت با عنوان  تعهد سازمانی و کاری در 61 صفحه - بصورت ورد - با قیمت بسیار عالی هفت هزار تومان بفروش می رسد .


 

فهرست مطالب

مقدمه 4

فصل اول. 5

ضرورت و اهميت مساله5

بيان مسئله5

اهداف پژوهش.. 7

سوالهاي پژوهش... 7

تعريف مفهومي و عملياتي متغيرها8

تعهد عاطفي.. 8

تعهد مستمر. 8

ويژگيهاي دموگرافيك... 8

سابقه خدمت... 8

فصل دوم9

مقدمه. 9

تعاريف تعهد. 9

انواع تعهد. 10

تمايل باطني به تعهد 18

تعاريف تعهد سازماني. 19

اهميت تعهد سازماني.. 21

ابعاد تعهد سازماني.. 22

تعهد مبتني بر حسابگري.. 24

الف : تعهد عاطفي.. 25

ج : احساس تكليف... 27

مدل سه بخشي تعهد سازماني. 27

دو ديدگاه كلي در مورد تعهد سازماني. 29

رابطه رفتار ونگرش 31

فرايندهاي تعهد. 31

مطالعات در زمينه عوامل موثر بر ابعاد تعهد سازماني. 34

مطالعه ياران و گرين برگ.. 39

مطالعه باتمن و استراسر40

مطالعه ماتيو و زاجاك (1990)46

مطالعه آلن و مي ير50

بازار كار داخلي و تعهد سازماني. 54

مطالعه ماير و اسكورمن. 55

منابع

 

برای اطمینان شما

فایل کامل این پایان نامه را بصورت پی دی اف و فقط برای مشاهده دریافت نمائید . در صورت رضایت می توانید فایل ورد ان را با قیمت هفت هزار تومان از لینک خرید دریافت نمائید .فایل پی دی اف:

http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

 

 

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این پایان نامه را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 7000تومان (هفت هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید. تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif


این مطلب در تاریخ: سه شنبه 11 آذر 1393 ساعت: 11:25 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,
نظرات()

52 - تحقیق و مقاله و روش تحقیق تأثیر مالیات بر ارزش افزوده و نقش آن بر در آمدهای کشور

بازدید: 809
52 - تحقیق و مقاله و روش تحقیق تأثیر مالیات بر ارزش افزوده و نقش آن بر در آمدهای کشور

تحقیق و مقاله و روش تحقیق تأثیر مالیات بر ارزش افزوده و نقش آن بر در آمدهای کشور، که مناسب برای درس روش تحقیق نیز می باشد .این تحقیق در پنجاه  صفحه بصورت ورد و با قیمت مناسب سه هزار تومان می باشد.

چکیده:

  مالیات بر ارزش افزوده ،مالیاتی است که کلیه عرضه کنندگان کالا ها و خدمات به عنوان مودیان نظام مالیاتی باید علاوه بر  بهای کالا یا خدمت عرضه شده،به صورت درصدی از بهای فروش کالا یا  خدمات،در زمان فروش از خریداران اخذ و به صورت دوره ای(فصلی)به سازمان امور مالیاتی کشور واریز نمایند.هر گونه مالیات بر ارزش افزوده پرداخت شده در زمان خرید توسط مودیا ن اعم از وارد کنندگان تولید کندگانتوزیع کندگان-صادر کندگان،که در این نظام مالیاتی به عنوان  عامل وصول نه پرداخت کننده مالیات محسوب می گردنند،طلب ایشان ا ز دولت محسوب به صورت فصلی با سازمان امور مالیاتی کشور تسویه می گردد.تسویهمطالباتمودیانبابت مالیات های پرداختیایشان در زمان خرید،یا تز طریق کسر از مطالبات دریافتنی ذاز خریداران و یا از طریف استرداد تئسط سازمان امور مالیاتی کشور به ایشان،صورت می پذیرد.

 

فهرست مطالب

چکیده:4

پیشگفتار:5

مقدمه:6

بيان مسئله:7

اهميت موضوع:7

اهداف تحقيق:7

فرضيه هاي تحقيق:8

روش  تحقيق:8

متغير مستقل:8

متغيروابسته:8

جامعه آماري:8

ابزاراندازه گيري:9

ادبیات تحقیق. 9

تاریخچه‌ی مالیات بر ارزش افزوده9

مالیات برارزش افزوده در ایران. 11

جایگاه مالیات بر ارزش افزوده13

جدول شماره (1،1) محایله مالیات بر ارزش افزوده در یک اقتصاد فرضی. 16

6.1. روشهای اعمال مالیات بر ارزش افزوده17

1. روش تجمعی مستقیم:17

2. روش تجمعی غیر مستقیم:18

3. روش تفریقی مستقیم:18

4- روش تفریقی غیر مستقیم:18

انواع مالیات بر ارزش افزوده19

نگرشهای مختلف در مورد نرخ مالیات و معافیتها20

اثر مالیات بر ارزش افزوده بر سطح عمومی قیمتها24

اثر مالیات بر ارزش افزوده بر قیمت نسبی کالاها و خدمات (اثر جانشینی)25

اثر بر سطح قیمتها در نتیجه انتقال بار مالیاتی. 26

اثر مالیات بر ارزش افزوده بر توزیع در آمد. 27

اثر مالیات بر ارزش افزوده بر تراز تجاری. 28

اثر مالیات بر ارزش افزوده بر سرمایه گذاری. 30

اثر مالیات بر ارزش افزوده بر مصرف و پس انداز32

اثر در آمدی وضع مالیات بر ارزش افزوده بر مصرف خانوار32

اثر مالیات بر ارزش افزوده در ایجاد ثبات اقتصادی. 35

دیدگاه ها35

1. مفهوم ارزش افزوده چیست ؟37

2. روش‌های محاسبه‌ی مالیات برارزش افزوده ؟37

3. حال باتوجه به تعریف ارزش افزوده،تعریف مالیات برارزش افزوده چیست؟38

4. انواع مالیات بر ارزش افزوده ؟38

5. اهداف دولت ازاین لایحه چیست؟39

چرا تجربه‌ی شكست خورده‌ی دیگران را تكرار میكنید؟40

د ) دفتر اجرای طرح مالیات بر ارزش افزوده42

نتيجه گيري:54

منابع:


برای اطمینان شما عزیزان فایل پی دی اف این مقاله در زیر فقط برای مشاهده آمده است .در صورت مشاهده و رضایت می توانید فایل ورد آن را از لینک خرید و به قیمت عالی سه هزار تومان دریافت نمائید . فایل پی دی اف :

http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت مشاهده و رضایت می توانید فایل ورد این مقاله را از لینک زیر و به قیمت سه هزار تومان دریافت نمائید . بعد از خرید دکمه بازگشت به سایت پذیرنده را بزنید تا فایل را دریافت نمائید.

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید. تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif


این مطلب در تاریخ: پنجشنبه 05 تير 1393 ساعت: 7:52 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,
نظرات()

تحقیق در مورد مدیریت در خدمات

بازدید: 435

تحقیق در مورد مدیریت در خدمات

نقش خدمات در اقتصاد دنيا پس از جنگ جهاني دوم به طور مستمر در حال افزايش بوده است. امروز افراد در محيطي زندگي مي كنند كه به طور روزافزون به سوي اقتصاد مبتني بر خدمات پيش مي رود. ديگر، خدمات به عنوان بخشي از فعاليتهاي پيراموني اقتصاد به شمار نمي رود ، بلكه به عنوان قلب ارزش آفريني در اقتصاد مطرح است. هر چه كشورها در طي مراحل توسعه اقتصادي از جامعه غير صنعتي به سوي جامعه صنعتي و درنهايت به سوي جامعه فراصنعتي و اطلاعاتي حركت مي‌كنند ، نقش خدمات در اقتصاد برجسته تر مي شود.

هيچ اقتصادي نمي تواند بدون زيرساخت هايي که خدمات در قالب حمل و نقل و ارتباطات ارائه مي دهد ، به وظيفه خود عمل کند.هيچ اقتصادي نمي تواند بدون خدمات دولتي عمومي نظير آموزش و بهداشت به حيات خود ادامه دهد. امروز ديگر زندگي بدون وجود خدماتي نظيربهداشت ، آموزش ، بيمه ، بانك ، حمل و نقل، ارتباطات و اطلاعات ، عمده‌فروشي و خرده فروشي، گردشگري، رستوران، مهد كودك، تلويزيون و سينما، شهربازي، خشكشويي ، مدرسه و دانشگاه‌، وكالت‌، مشاوره ، نگهداري و تعميرات ، پليس ، آتش نشاني و ... قابل تصور نيست.

دنياي غرب بيش از چند دهه است كه اقتصاد خدماتي را تجربه كرده است . در كشورهاي صنعتي ، ارزش خلق شده در بخش خدماتي از 53 درصد توليدناخالص داخلي به قيمت جاري در سال 1960 به بيش از 72 درصد در سال 2007 رسيده است. در اتحاديه اروپا اين رقم از 47 درصد به 74 درصد و در امريكا از 57 درصد به 5/78 درصد افزايش يافته است و اين سير صعودي ادامه دارد.

در همين رابطه تامل در ميزان قابل توجه اشتغال در بخش خدمات مي تواند كمك كننده باشد.در سالهاي نخستين قرن بيستم ، تنها 3 نفر از هر 10 کارگر در بخش خدمات در آمريکا مشغول به کار بوده و بقيه در بخش کشاورزي و صنعت اشتغال داشته اند .در سال 1950، ميزان اشتغال در بخش خدمات در آمريکا به 50 درصد نيروي کار بالغ شد.امروز در آمريکا ، خدمات بيش از 80 درصد نيروي کار را به اشتغال واداشته است و اين روند رو به افزايش است.اين آمار در مورد كشورهاي توسعه يافته ديگر نيز صادق است. حتي در كشورهاي در حال توسعه ، سهم خدمات در استخدام و توليد ناخالص داخلي به سرعت روبه رشد است.

امروز تمامي توليدكنندگان كالا ، به مشتريان خود چندين خدمت ارائه مي كنند. براي هر كالايي كه ما مي خريم ، چه اتومبيل باشد و چه قالي ، هزينه خالص توليد يا كارخانه اي آن به ندرت بيشتر از 20 درصد است و بقيه، هزينه مربوط به انواع مختلفي از خدمات مي باشد.

در كشور ما هم به تازگي صحبت از مديريت خدمات به شكلي جدي مطرح شده است . مطالعه آمار و ارقام و برنامه‌هاي اخير توسعه كشور و بويژه برنامه چهارم توسعه نشان مي دهد كه دولتمردان نيز به ضرورت توجه بيش از پيش به اين بخش از اقتصاد آگاهي يافته و در جهت توسعه آن ، اين مفهوم را در دل برنامه هاي توسعه كشور جاي داده اند. رفتار برخي از سازمانهاي كشورمان اعم از خصوصي و دولتي در سالهاي اخير نيز نشان از توجه به مقوله خدمات در كشورمان دارد.

اما در كشور ما توسعه بخش خدمات با چالشهاي بسياري روبروست. از فرهنگ عمومي كه خدمات را حمايت نمي‌كند. به طوري كه وقتي به خدمت اشاره مي كنيم صرفاً بخش دلالي و واسطه گري به ذهن مي آيد و يك نگرش منفي نسبت به افراد و سازمانهايي كه در اين بخش اقتصاد فعال هستند به ذهن متبادر مي كند تا ضعف زيرساخت هاي فناوري اطلاعات و ارتباطات ، بهداشت و آموزش در قياس با استانداردهاي جهان توسعه يافته ، و ضعف آموزشهاي مديريت بخش خدمات در كشور ، كه همگي از چالشهاي اين بخش از اقتصاد محسوب مي شوند.

نگاهي به مشخصات چشم انداز تعريف شده براي كشور در سال 1404 ، ما را به توجه روزافزون به نقش خدمات در اقتصاد ايران رهنمون مي سازد. براي افزايش ضريب موفقيت در تحقق چشم انداز ، بايد توجه بيشتري به توسعه زيرساخت ها اعم از فناوري اطلاعات و ارتباطات، حمل و نقل ، آموزش ، بهداشت و ... و در يك كلام مديريت بخش خدمات در كشور مبذول داشت.

در اين راستا علاوه بر دولتمردان ، جامعه مديران كشور نيز داراي نقشي موثر هستند. همه ما در نقش خود به عنوان يك مدير ، يك معلم ، يك مشاور ، يك نويسنده و يك پژوهشگر در حوزه مديريت يا در نقش عادي خود به عنوان مشتري يك سازمان خدماتي بايستي به توسعه مديريت خدمات در كشور كمك كنيم. توجه به اين نكته ضروري است؛ آنجا كه به عنوان مشتري از حق خود نمي گذريم و طلب كيفيت و ارتقاي خدمت ارائه شده به خودمان را داريم ، در حال كمك به توسعه بخش خدمات در كشور

هستيم.

سازمان مديريت صنعتي در چارچوب رسالت خود كه همانا كمك به توسعه ظرفيت مديريت در كشور است ، وظيفه خود

مي داند كه در راه توسعه بخش خدمات در اقتصاد گام بردارد. لذا در استراتژي هاي خود توجه بيشتري به سازمانهاي خدماتي در سبد محصولات مشاوره اي، پژوهشي، آموزشي و انتشاراتي خود كرده و به طراحي و برگزاري دوره هاي مرتبط با مديريت خدمات پرداخته است.

اميد است كه در چارچوب همكاري و تعامل موثر شبكه اي ، شاهد رشد و شكوفايي روزافزون بنگاهها و سازمانهاي خدماتي و در نهايت توسعه كشور عزيزمان باشيم.


این مطلب در تاریخ: چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت: 17:22 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,
نظرات()

مقاله رابطه بين حمايت سازماني ادراک شده و فرهنگ مشارکتي با تعهد سازماني در میان پرستاران

بازدید: 431

تحقیق و مقاله مقاله رابطه بين  حمايت سازماني ادراک شده و فرهنگ مشارکتي با تعهد سازماني در میان پرستاران  ، درسی صفحه بصورت ورد و با قیمت مناسب سه هزار تومان می باشد.چکیده :

در دنياي رقابتي امروز و روي آوردن سازمان‌ها به سمت خصوصي شدن، نقش مشارکت و متعهد بارآوردن كاركنان بیش از پیش ضروری بوده و در سازمان‌هاي بهداشتي، توجه به پرستاران اهميتي دو چندان مي‌يابد. از این رو پژوهش حاضر با هدف تعیین رابطه بين حمايت سازماني ادراک شده و فرهنگ مشارکتي با تعهد سازماني در بین پرستاران بيمارستان‌هاي منتخب بخش خصوصي و دولتي شهر اصفهان انجام شده است.

روش بررسی: اين پژوهش از نوع رابطه اي - مقايسه اي است. جامعه آماری شامل پرستاران بیمارستانهای دولتی و خصوصی شهر اصفهان در سال 1389 بودتد. تعداد نمونه با استفاده از فرمول حجم نمونه و روش نمونه گیری تصادفی ساده، 200نفر برآورد شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامه‌ حمايت سازماني ادراک شده، پرسشنامه فرهنگ مشارکتي و پرسشنامه تعهد سازماني استفاده گردید. روایی پرسشنامه ها با نظر صاحب نظران روانشناسی تایید شد و پایایی آن ها به کمک Cronbach’ s alpha بدست آمد که به ترتیب برای پرسشنامه حمايت سازماني ادراک شده 91درصد ، پرسشنامه فرهنگ مشارکتي 84 درصد و پرسشنامه تعهد سازماني 75درصد بود. مکان انجام پژوهش در 4 بیمارستان خصوصی  و 4 بیمارستان دولتی منتخب شهر اصفهان بود که پس از دریافت مجوز با مراجعه به بیمارستانها و توزیع پرسشنامه ها در میان پرستاران، به صورت تصادفی ساده، داده های پژوهش جمع آوری شد. سپس تحلیل داده ها در سطح توصیفی و استنباطی توسط نرم افزار SPSS صورت گرفت.

یافته ها: بين حمايت سازماني ادراک شده وفرهنگ مشارکتی با بیشتر بعدهای تعهد در هر دو بخش خصوصي و دولتي رابطه مثبت و معني دار وجود دارد(05/0p<). همچنین نتايج حاصل از مقايسه میانگین ها نشان داد که بين نمرات حمايت سازماني ادراک شده و هر سه بعد تعهد دو بخش خصوصي و دولتي تفاوت معني دار‌ي وجود دارد(01/0p<) ولي بين ميانگين‌هاي فرهنگ مشارکتي دو بخش تفاوت معني داري مشاهده نشد.

نتیجه گیری: با توجه به يافته‌هاي پژوهش، با افزايش حمايت سازماني ادراک شده و فرهنگ مشارکتي و تعهد مي توان عملکرد و کيفيت مراقبت در بخش خصوصي را ارتقا داد.

 کليد واژه‌ها:

حمايت سازماني ادراک شده، فرهنگ مشارکتي، تعهد سازماني


Abstract:

Introduction: In the today’s competitive world and because of organizations’ turn toward privatization, the role of participation and commitment of staff is more necessary and in health organizations, attention to nurses will become doubled.  Thus, the aim of this study is to investigate the relationship perceived organizational support and corporate culture with organizational commitment in public and private sector hospital nurses in Isfahan.

Methods: The present study is typically correlational-comparative. The population under study includes nurses of public and private hospitals. The sample size is calculated based on simple random sampling and it is estimated to be 200. The instruments were perceived organizational support questionnaire, corporate culture questionnaire and organizational commitment questionnaire. The questionnaires’ validity were confirmed by psychology experts and their reliability were calculated using Cronbach’ s alpha coefficient and were 0.91 for perceived organizational support questionnaire, 0.84 for corporate culture questionnaire and 0.75 for organizational commitment questionnaire. The study was carried out in 4 private and 4 public hospitals of Isfahan in 2010. Descriptive and referential analysis of data were provided using SPSS software.         

Results: The findings indicated that there were significant relationships among perceived organizational support and corporate culture with most dimensions of commitment in both public and private sectors (p<0.05). In addition, the results showed that there were significant differences among the perceived organizational support and all the dimensions of commitment between private and public sectors (p<0.01). But, there were no significant differences regarding corporate culture of these two sectors.

Conclusions: According to the findings, it is expected that by increasing perceived organizational support and corporate culture and commitment in private sector, performance and quality of care would be improved.

Keywords:Perceived organizational support, Corporate culture, Organizational commitment

Type of article: Original Article


برای اطمینان شما عزیزان فایل پی دی اف این مقاله در زیر فقط برای مشاهده آمده است .در صورت مشاهده و رضایت می توانید فایل ورد آن را از لینک خرید و به قیمت عالی سه هزار تومان دریافت نمائید . فایل پی دی اف

 

 

 

http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

   در صورت مشاهده و رضایت می توانید فایل ورد این مقاله را از لینک زیر و به قیمت سه هزار تومان دریافت نمائید . بعد از خرید دکمه بازگشت به سایت پذیرنده را بزنید تا فایل را دریافت نمائید .

راهنمای خرید : برای خرید در کادر اول زیر ،  ایمیل خود و در کادر دوم شماره موبایل خود را وارد نمائید و سپس بر روی کلمه پرداخت کلیک نمائید.بعد از پرداخت موفق توسط درگاه بانک که کاملا مطمئن می باشد . وارد صفحه دانلود فایل می شویدکه بطور مستقیم می توانید فایل را دریافت نمائید .همچنین علاوه بر دریافت مستقیم بعد از خرید ،یک لینک دانلود نیز به ایمیل شما فرستاده می شود .پرداخت آنلاین و دریافت بلافاصله :

                                                                             
مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان

این مطلب در تاریخ: چهارشنبه 14 خرداد 1393 ساعت: 19:7 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

تحقیق و مقاله بررسی وتحلیل تاثیر نفت دربازار واقتصاد کشور

بازدید: 281

تحقیق و مقاله بررسی وتحلیل تاثیر نفت دربازار واقتصاد کشور ، درچهل و یک صفحه بصورت ورد و با قیمت مناسب سه هزار تومان می باشد.

چکیده :

  از گذشته نقش نفت در اقتصاد ایران ، بحث گسترده ومهمی است . در یک سو دید غالب این است که نفت منابع مالی چشمگیری برای مصرف و سرمایه گذاری در ایران به ارمغان آورده و در مقایسه با آنچه بدون نفت ، احتمالا اتفاق می افتاد ، امکان رشد سریعتری برای در آمد ملی فراهم کرد.(2)در سوی دیگر برخی معتقدند ضعف های ساختاری و مدیریتی ایران ، موانعی بر استفاده مناسب از پتانسیل درآمد های نفتی ایجاد و بعضا رانت های نفتی ، آن را تشدید کرد. (10)

گروهی معتقدند با کوشش جهت جبران ضعف ساختاری و اتخاذ سیاست مناسب می توان اثر مثبت نفت بر اقتصاد ایران را تقویت کرد .عده ای مشکل اصلی را وجود رانت های نفتی می دانند و اینکه نفت در مجموع بلای بزرگی برای ایران است .(5) به خصوص وجود منابع نفتی قدرت های استعماری را به منطقه کشانده انگیزه آنها برای تسلط بر ایران را تقویت کرده است و درآمد های نفتی به شیوه های دیگری نیز نیروهای مولد کشور از تلاش لازم برای توسعه صنعتی بازداشته است . این درآمد ها توجه دولت و بخش خصوصی را بیش از حد از تولید دور و به واردات معطوف کرده است . (19)

کلیدواژه:

  نفت ، اقتصاد ، توسعه اقتصادی، رشد اقتصادی ، اقتصاد نفت .

The effect of oil on the economy.

Abstract :  The role of oil in the economy, an extensive discussion is important. On one hand, the prevailing view is that significant financial resources for consumption and investment in Iran's oil, brought no oil compared with what might happen, brought in the national income grow faster. A side as some say it another Iran's structural and managerial weaknesses, obstacles and sometimes make good use of the potential of the oil revenues of oil rents, it escalated.

Some of the main problems of oil rents as a total disaster and that the oil giant for Iran. Especially drawn to the region 's oil resources, colonial powers have strengthened their motivation to dominate Iran And Oil revenues to other modes of productive forces of the country has hindered efforts for industrial development .The revenues of the government and the private sector too has shifted from offshore production and imports

 

Keywords: Oil, economy, economic development, economic growth, the oil econom

برای اطمینان شما عزیزان فایل پی دی اف این مقاله در زیر فقط برای مشاهده آمده است .در صورت مشاهده و رضایت می توانید فایل ورد آن را از لینک خرید و به قیمت عالی سه هزار تومان دریافت نمائید . فایل پی دی اف :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت مشاهده و رضایت می توانید فایل ورد این مقاله را از لینک زیر و به قیمت سه هزار تومان دریافت نمائید . بعد از خرید دکمه بازگشت به سایت پذیرنده را بزنید تا فایل را دریافت نمائید.


این مطلب در تاریخ: چهارشنبه 14 خرداد 1393 ساعت: 17:46 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

7 - مقاله با ترجمه کامل تفکر نظام مند (استراتژیک): زنجیره پیوسته ای از دیدگاه ها، تفکرات و مفاهیم

بازدید: 271

در زیر مقاله انگلیسی  با عنوان انگلیسی Strategic Thinking: A Continuum of Views and Conceptualisation  و ترجمه فارسی  تفکر نظام مند (استراتژیک): زنجیره پیوسته ای از دیدگاه ها، تفکرات و مفاهیم -مقاله با ترجمه کامل   - تعداد صفحات مقاله انگلیسی سی و یک صفحه و تعداد صفحات ترجمه فارسی آن بیست صفحه - فایل  ترجمه و هم مقاله انگلیسی بصورت پی دی اف pdf  می باشد . قیمت فقط سه هزار تومان سال انتشار این مقاله 2000 میلادی

 

یک قسمت از مقاله با ترجمه در زیر آمده است :

ABSTRACT
In the 1990s a debate has evolved as to whether strategy should be practiced as art,
science or a combination of both. Leading writers in the descriptive and integrative
literature such as Ohmae (1982), Mintzberg (1994) and Stacey (1993) among others
have argued that strategy should be practiced mainly as an intuitive, creative and
divergent thought process – strategy as art. Writers in the prescriptive literature
including Andrews (1965), Ansoff (1965) and Porter (1980, 1985, 1990) have been
used to support the view that strategy is a rational, analytical, convergent thought
process – strategy as science. Several writers, particularly in the later part of the
1990s, have argued that strategy should combine both approaches to achieve the best
outcomes (Wilson, 1994, 1998; Raimond, 1996; Liedtka, 1998a, 1998b; Heracleous,
1998). Careful examination of the contributions of the various leading writers and
placing them on a strategy as art/strategy as science continuum provides an interesting
insight into the literature and the latest developments in the strategy field. These
insights are used to assist preparation of a conceptualisation and model

 

چکیده

 

در دهه 90 میلادی بحثی در گرفته بود که آیا استراتژی باید به عنوان هنر، علم و یا تلفیقی از هر دو تلقی شده و به کار رود یا خیر. در بین نویسندگان گوناگون، نویسندگان نامداری در حوزه ادبیات توصیفی و تلفیقی چون اُهمائه (1982)، مینتزبرگ (1994) و  اِستیسی (1993) به این بحث پرداختند که استراتژی عمدتاً باید به عنوان روند فکری ای مبتنی بر خلاقیت، حس و ادراک و تفکر واگرا (تفکری مبتنی بر خلاقیت) باشد و این یعنی استراتژی باید به عنوان هنر تلقی شود. نویسندگان دیگری در حوزه ادبیات تجویزی مانند اَندروز (1965)، آنسوف (1965) و پورتر (1980، 1985، 1990) از این باور حمایت کرده اند که استراتژی روند فکری ای مبتنی بر منطق، تحلیل و تفکر همگرا (تفکری مبتنی بر اینکه همیشه یک جواب درست وجود دارد) است، بنابراین استراتژی باید به عنوان علم تلقی شود. نویسندگان دیگری عمدتاً در اواخر دهه 90 اینگونه استدلال می کردند که استراتژی باید هر دو دیدگاه و رهیافت را برای رسیدن به بهترین نتایج با هم ادغام کند (ویلسون، 1994، 1998؛ ریموند، 1996؛ لییِدکا، 1998a، 1998b؛ هِراکلیوس، 1998). بررسی دقیق یافته های نویسندگان نامدار متعدد و گوناگون و قرار دادن آنها در زنجیره پیوسته استراتژی به عنوان هنر و استراتژی به عنوان علم، دیدگاه و بینش شگرفی را نسبت به ادبیات و پیشرفت های اخیر در حوزه استراتژی ایجاد کرده است. این دیدگاهها به آماده سازی تفکرات و مفاهیم و نیز مدل تفکر نظاممند (استراتژیک) کمک می کنند.

 

برای خرید مقاله انگلیسی و ترجمه آن که یادآور می شویم بصورت پی دی اف می باشند . با قیمت فقط سه هزار تومان از لینک خرید زیر اقدام نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید. تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

 

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 


این مطلب در تاریخ: یکشنبه 11 خرداد 1393 ساعت: 17:28 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,
نظرات()

4 - مقاله و ترجمه مديريت ريسک پروژه

بازدید: 285

در زیر مقاله انگلیسی  با عنوان انگلیسی Project risk management  و ترجمه فارسی مقاله با ترجمه کامل   Project risk management- تعداد صفحات مقاله انگلیسی هفت صفحه و تعداد صفحات ترجمه فارسی آن نه صفحه - فایل  ترجمه و هم مقاله انگلیسی بصورت پی دی اف pdf  می باشد . قیمت فقط سه هزار تومان سال انتشار این مقاله 2006 میلادی

 

یک قسمت از مقاله با ترجمه در زیر آمده است :

Abstract
Purpose – The aim of this article is to develop an understanding of the issues related to risk
management in digital library projects as well as techniques for mitigating risk in these projects.
Design/methodology/approach – Using evidence from other research in the area, this article
outlines the major risk issues within a project and then defines a model for mitigating risk within a
project.
Findings – The article finds that understanding the risk management entails understanding the
underlying factors that contribute to project risks. These risks are often the same, regardless of the
nature of the project. The first step in risk assessment is risk identification. Once risk identification is
complete, risk analysis is used to identify the likelihood the risks that have been identified will happen.
While there are several formal methods that can be used for risk analysis, many project managers use
some type of matrix-based decision process for analyzing and evaluating project risk. The most
successful project managers maintain open lines of communication throughout their organizations to
stay in touch with constituent’s needs.
Originality/value – This article fills a gap in the digital project management literature by helping
project managers understand the issues related to project risk and how to avoid them, thereby insuring
greater probability their project will come to a successful and satisfying conclusion.
Keywords Digital libraries, Project management, Risk management, Risk analysis
Paper type Viewpoint

 

چکیده

هدف هدف از اين مقاله،توسعه درک درستي از مسائل مربوط به مديريت ريسک پروژه هاي کتابخانه ديجيتال و همچنين روش هايي براي کاهش ريسک

طرح/روش/رويکرد با استفاده از شواهد اين مقاله با استفاده از تحقيقات ديگران در اين حوزه ،به تشريح مسائل ريسک درون يک پروژه پرداخته و سپس به تعريف مدلي براي کاهش ريسک در پروژه مي پردازد.

يافته ها: در اين مقاله در ميابيم که درک مدريت ريسک مستلزم درک عواملي است که منجربه ريسک هاي پروژه مي شود. اولين گام در ارزيابي ريسک، شناسايي ريسک ميباشد.ريسک هاي شناسايي شده براي تجزيه و تحليل و ميزان احتمال ريسک استفاده مي شود. در حالي که چندين روش براي تجريه و تحليل ريسکها وجود دارد اکثر مديران پروژه ،استفاده از انواع فرآيند تصميم گيري مبتني بر ماتريس را به ديگر روش ها ترجيح ميدهند.مديران پروژه موفق در ارتباط با احتياجات خود ،از ارتباطات بوسيله خطوط باز در سرتاسر سازمان استفاده مي کنند.

اصالت / ارزش اين مقاله شکاف مديريت پروژه هاي ديجيتال را، از طريق درک مسائل مربوط به ريسک پروژه و چگونگي اجتناب از آن پر کرده و در نتيجه احتمال بيمه بيشتر پروژه هاي خود را به يک نتيجه موفق و رضايت بخش ميرساند.

کليد واژه ها: کتابخانه ديجيتال، مديريت پروژه،مديريت ريسک ، تجزيه و تحليل ريسک نقطه نظرات استفاده شده در اين مقاله است.

 

برای خرید مقاله انگلیسی و ترجمه آن که یادآور می شویم بصورت پی دی اف می باشند . با قیمت فقط سه هزار تومان از لینک خرید زیر اقدام نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید. تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

 

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 


این مطلب در تاریخ: یکشنبه 11 خرداد 1393 ساعت: 17:17 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,
نظرات()

ليست صفحات

تعداد صفحات : 4

خبرنامه سایت

کانال تلگرام فرهنگیان

با عضویت در کانال تلگرامی ما از اخرین تحقیقات سایت باخبر شوید
http://up.asemankafinet.ir/view/1689294/44.jpg

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام و نام خانوادگی نام فایل و ایمیل خود را به شماره همراه 09159886819 ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل به ایمیل شما  فرستاده می شود .

اینستاگرام سایت

ایسنتاگرام سایت علمی و پژوهشی آسمان

نظرسنجي

چقدر از تحقیقات سایت راضی هستید و به دیگران سایت را معرفی می کنید ؟




درباره ما

آدرس مشهد قاسم اباد - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 10000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , کارآموزی