مدیریت بازرگانی

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

20 - مقاله بازار یابی در ورزش بانوان

بازديد: 1143
20 - مقاله بازار یابی در ورزش بانوان

این مقاله مقاله بازار یابی در ورزش بانوان  می باشد . تعداد صفحات سی صفحه فایل بصورت ورد قیمت فقط ده  هزار تومان

 

چکیدة مقاله:

با شکل گیری بازیهای المپیک نوین فرصت های مناسبی برای پرداختن به ورزش های مدرن برای بانوان ایجاد شد. توسعه و گسترش سازمانهای ورزشی بین المللی ضرورت ایجاد جاذبه و فرصت برای پرداختن بانوان را امری ملموس و ضروری ساخت. منشور بین المللی المپیک تأکید ویژه به ایجاد فرصت های مناسب ورزشی برای خانمها و آقایان دارد.

ورزش می تواند وسیله ای مؤثر برای قدرت بخشیدن به دختران و زنانی باشد که به دلیل جنسیتشان در فرهنگهای مختلف از مشارکت و لذت بردن از ثمرات جسمانی، روانی و اجتماعی ناشی از ورزش محروم شده اند. بی شک برای توسعه و گسترش ورزش بانوان نیاز به منابع مالی می باشد.

یکی از مهمترین مهارتهای مدیران ورزشی شناسایی منابعی است که به حل مشکلات ورزش کمک می کند. این منابع شامل منابع انسانی و منابع مالی، منابع لوازم کار،‌ منابع تسهیلاتی می باشد. هر سازمان ورزشـی برای پیشبرد برنامه ها و پروژه های خودنیاز به حمایت مالی دارد؛ بخش مهم این منابع از محل منابع دولتی تأمین می گردد. درآمدهای دیگری نیز از سوی سازمان های بین المللی و درآمدهای بازاریابی،‌ حق عضویت ها، اعانات، قابل حصول است. در این مقاله به طور خلاصه مباحث اصلی تأثیرگذار بر بازاریابی را مورد بحث قرارمی دهیم.

بازاریاب‌ها برنامه‌هایی را در عرصه ورزش طراحی می‌کنند که بتوانند در مخاطبانشان اثر بگذارند و تعامل دو جانبه را برقرار کنند. از دیدگاه اجتماعی، بازاریابی ابزاری است که به وسیله افراد و گروه‌ها و از طریق تولید، عرضه و مبادله محصولات و خدمات ارزشمند می‌توان به آن چه که مورد نظر است دست پیدا کرد. باید برای ارایه تصویری دقیق و مطلوب در اذهان اقداماتی که واکنش مطلوبی را از طرف مخاطبان دارد، مورد هدف قرار داد.

در بازاریابی ورزشی هم برخی صاحب نظران برای دستیابی به هدف‌ها مواردی مثل محصول، مکان، قیمت، ترویج و تبلیغات را مطرح می‌کنند که باید مورد توجه قرار بگیرند. کسانی که می‌خواهند در این زمینه فعالیت کنند باید سیستم‌های ارتباطی هدف بخش را حتما مورد توجه قرار دهند تا مدیریت بازاریابی برای دستیابی به هدف بهترین راه حل را مورد استفاده قرار دهند. نبود مدیریت علمی، یکی از ضعف‌های بازاریابی در ایران است. بخش بازاریابی ضعیف که علت آن نبود مدیریت علمی و نداشتن تعامل جهانی و منطقه‌ای است. اسپانسرها با دریافت برنامه مدون و تقویم منظم ورزشی از سوی فدراسیون‌ها می‌توانند اقدامات خود را گسترش دهند. کار علمی و دید علمی مساله بسیار مهمی است که در دنیای امروز ورزش باید به آن توجه کرد.

نتیجه گیری:‌ در این مقاله به بررسی و تحلیل راهکارهای موفقیت در بازاریابی و درآمدزایی در ورزش پرداخته شده است. با تصویر شفافی از برنامه ریزی درآمدزایی آشنا می شوید. در مورد روش های منتخب خود برای ادامه کار، گزینش بهتری انجام خواهیدداد.

 

واژه های کلیدی:

 بازاریابی، زنان ورزشکار، درآمدزایی،منابع مالی

فهرست مطالب

عنوان مقاله : بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها4

چکیدة مقاله:4

واژه های کلیدی:5

بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها6

منبع چیست؟7

نیازها چیست و منابع آن کدام است؟7

منابع را از کجاها می توان پیدا کرد؟7

منابع مالی:8

تأثیر مستقیم عوامل جانبی در بازاریابی ورزشی چیست؟9

تفاوت بازاریابی ورزشی ازدیدگاه مدیریتی واجتماعی چیست ؟9

کمال مطلوب تلاش‌ها بازاریابی ورزشی  چیست؟10

راه‌های جذب مخاطب چیست؟10

چه عوامل و نیروهایی درکار بازاریابی ورزشی دخالت دارند؟‌10

چگونگی رابطة بازاریابی و تکنولوژی. 12

ضعف آموزش و نیروی متخصص... 12

کار علمی و دید علمی چه اهمیتی دارند؟12

نقش رویداد های ورزشی برای جذب اسپانسر چیست ؟13

بیشترین درآمد ورزشی از کدام منبع تأمین می شود؟‌13

چالش های بازاریابی ورزش بانوان چیست ؟14

ایده هایی چند و تجربیاتی از سازمان های ورزشی مختلف برای کسب در آمد. 18

عوامل دیگری که باید درهنگام جستجوی منابع درآمد لحاظ شوند عبارتند از :19

حمایت های مالی. 20

زمینه کار21

*برنامه ریزی. 21

*بودجه و نقدینگی. 22

*شناسایی نیاز های مالی. 22

اگر ازحمایت مالی بهره مند شوید چه چیزهایی به دست خواهد آمد ؟23

اگر از حمایت مالی بهره مند شوید چه چیزهایی به دست خواهد آمد ؟23

*پیشنها د ها را بنویسید.23

ارائه پیشنهاد های حمایت مالی. 24

حفظ حمایت مالی. 25

اعانات.. 26

اشارات مفید. 27

نتیجه گیری. 31

:: منابع برای مطاله بیشتر

رای اطمینان شما عزیزان فایل پی دی اف این مقاله در زیر فقط برای مشاهده آمده است .در صورت مشاهده و رضایت می توانید فایل ورد آن را از لینک خرید و به قیمت ده هزار تومان دریافت نمائید . فایل پی دی اف :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت مشاهده و رضایت می توانید فایل ورد این مقاله را از لینک زیر و به قیمت  ده هزار تومان دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید آنلاین و دریافت بلافاصله فایل ورد ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی آسمان شوید . لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: پنجشنبه 22 اردیبهشت 1401 ساعت: 10:54 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,
نظرات(0)

22 - مقاله رابطه بين عدالت سازماني ادراك شده و وجدان كاري كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي

بازديد: 1163
22 - مقاله رابطه بين عدالت سازماني ادراك شده و وجدان كاري كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي

مقاله و تحقیق رابطه بين عدالت سازماني ادراك شده و وجدان كاري كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي، در سی  صفحه بصورت ورد و با قیمت مناسب ده هزار تومان می باشد.

 

چکیده

هدف از تحقیق حاضر تعیین رابطه بین عدالت سازمانی ادراک شده و وجدان کاری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان  بود. روش پژوهش توصیفی همبستگی است که به روش میدانی انجام گرفت. جامعه آماریتحقیق، کارکنان رسمی و قراردادی دانشگاه با تعداد 310 نفر بود. تعداد نمونه از فرمول کوکران برابر 162 نفر محاسبه شد. نمونه گیری به روش تصادفی طبقه بندی شده انجام گرفت. ابزار جمع آوری اطلاعات، پرسشنامه جمعیت شناختی،  پرسشنامه عدالت سازمانی ادراک شده و پرسشنامه وجدان کاری  بود. پرسشنامه عدالت سازمانی جمعا حاوی 18 سوال بود که برای سنجش عدالت توزیعی از پرسشنامه 5 سوالی نیهوف و مورمن (1993)، برای سنجش عدالت رویه ای از پرسشنامه 7سوالی مورمن(1991) و برای سنجش عدالت ارتباطی از پرسشنامه 6 سوالی مورمن(1991) استفاده شد. برای سنجش وجدان کاری پرسشنامه محقق ساخته حاوی 33 سوال  بکار برده شد. ضریب پایایی پرسشنامه های عدالت سازمانی ادراک شده و وجدان کاری از طریق آلفای کرونباخ به ترتیب 87/.، 86/. بدست آمد. نتایج تحقیق نشان داد که بین عدالت سازمانی ادراک شده و وجدان کاری در سطح رابطه معنی دار(501/. r=) وجود دارد و همچنین بین ابعاد عدالت سازمانی شامل عدالت توزیعی، عدالت رویه ای و عدالت ارتباطی با وجدان کاری در سطح  به ترتیب رابطه معنی دار(318/. r= ، 491/. r=، 439/. r=)  بدست آمد. از بین متغیرهای جمعیت شناختی(جنسیت، سابقه کار، سطح تحصیلات، نوع استخدام و حوزه کاری)، تنها سطح تحصیلات بر رابطه بین عدالت سازمانی ادراک شده و وجدان کاری تاثیر داشت. تفاوت معناداری بین مولفه های عدالت(توزیعی،رویه ای و ارتباطی) بر حسب  جنسیت، سابقه کار، مدرک تحصیلی،نوع استخدام و حوزه کاری بدست نیامد.

واژگان کلیدی:

 عدالت سازمانی ادراک شده، عدالت توزیعی، عدالت رویه ای، عدالت ارتباطی، وجدان کاری.

فهرست مطالب

چکیده3

واژگان کلیدی:3

فرضیه های پژوهش... 10

فرضیه اهم:10

فرضیه های اخص:10

پرسش های فرعی. 10

روش پژوهش... 10

تحلیل یافته های پژوهش... 13

فرضیه 1: رابطه معنی داری بین عدالت سازمانی توزیعی و وجدان کاری وجود دارد.13

فرضیه 2: رابطه معنی داری بین عدالت سازمانی رویه ای و وجدان کاری وجود دارد.14

فرضیه3: رابطه معنی داری بین عدالت سازمانی ارتباطي و وجدان کاری وجود دارد15

تحلیل پرسش های فرعی. 16

تعيين روابط علي بين متغيرها و ارائه مدل. 24

بحث و نتیجه گیری. 26

.منابع:29

Abstract


برای اطمینان شما عزیزان فایل پی دی اف این مقاله در زیر فقط برای مشاهده آمده است .در صورت مشاهده و رضایت می توانید فایل ورد آن را از لینک خرید و به قیمت عالی ده هزار تومان دریافت نمائید . فایل پی دی اف :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت مشاهده و رضایت می توانید فایل ورد این مقاله را از لینک زیر و به قیمت ده هزار تومان دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید. تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 04 خرداد 1399 ساعت: 12:19 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,
نظرات(1)

55 - پایان نامه آماده بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک ملی با استفاده از مدل کانو

بازديد: 1753
55 - پایان نامه آماده بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک ملی با استفاده از مدل کانو

پایان نامه آماده بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک ملی با استفاده از مدل کانو

این پایان نامه بصورت کامل می باشد و قابل استفاده برای اکثر رشته ها در مقطع کارشناسی و ارشد می باشد . و به قیمت مناسب 15 هزار تومان که بصورت آنلاین باید پرداخت شود .برای اطمینان شما عزیزان فایل پی دی اف پایان نامه که قابلیت کپی کردن و پرینت گرفتن ندارد در زیر قرار داده شده است .در صورت پسندیدن پایان نامه می توانید بعد از پرداخت مبلغ بصورت آنلاین براحتی فایل ورد را در اختیار بگیرید .

 

فایل پی دی اف را از لینک زیر دانلود کنید .

http://s5.picofile.com/file/8117777700/payannameh.pdf.html

 

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این پایان نامه را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 15000تومان (پانزده  هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید. تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

 

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: سه شنبه 03 آذر 1394 ساعت: 10:30 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,
نظرات(0)

تحقیق و مقاله درباره حقوق بازرگانی

بازديد: 993

معرفی :

تحقیق  تحقیق و مقاله درباره حقوق بازرگانی در پنجاه صفحه - بصورت ورد - قیمت : سه هزار تومان بصورت ورد و قابل ویرایش :

فهرست مطالب

تعريف حقوق تجارت يا حقوق بازرگاني:3

سابقه مقررات تجاري در ايران:3

منابع حقوق تجارت:4

شرايط اشتغال به تجارت:6

عمليات تجارتي.. 7

مبحث اول: عمليات تجارتي اصلي:9

مبحث دوم: عمليات تجاري تبعي:11

مبحث سوم: معاملات غير منقول:11

انواع دفاتر تجاري:13

انواع شركتهاي تجاري.. 18

اساس شركتهاي تجاري:18

منظور از مركز اصلي شركت چيست؟. 20

شركت سهامي:22

سهم:24

مبلغ اسمي و مبلغ واقعي سهام:26

صلاحيت و وظايف واختيارات:29

حسابهاي شركت سهامي.. 42

تغيير در سرمايه. 45

قابل اعتراض بودن كاهش اختياري سرمايه:48

تبديل شركت سهامي.. 48

 

تصفيه امور شركت سهامي

برای اطمینان شما

 

فایل کامل این تحقیق را بصورت پی دی اف و فقط برای مشاهده دریافت نمائید . در صورت رضایت می توانید فایل ورد ان را با قیمت  سه هزار تومان از لینک خرید دریافت نمائید .فایل پی دی اف:

http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد این تحقیق را با قیمت سه هزار تومان از لینک خرید زیر دریافت نمائید. بعد از خرید موفق حتما دکمه با زگشت به سایت پذیرنده را بزنید تا فایل دریافت شود: لینک خرید:

.. 50

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت: 2:40 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,
نظرات(0)

24 - پایان نامه مدیریت بحران

بازديد: 471
24 - پایان نامه مدیریت بحران

معرفی :

پایان نامه پایان نامه مدیریت بحران  در چهل و چهار صفحه - بصورت ورد - قیمت : پنج هزار تومان بصورت ورد و قابل ویرایش :

 

مقدمه:

وقوع حوادث غیر قابل پیش بینی و بروز خطرات و سوانح و بحرانهای اقتصادی،اجتماعی، سیاسی، نظامی واقعیتی است که بشر در طول تاریخ با آن آشنا بوده است. در این راستا هرچه قدر بر کسب موفقیت های تکنولوژیکی و اجتماعی افزوده شده است ، میزان بروز این خطرات غیره منتظره نه تنها کاهش نیافته بلکه در بسیاری از موارد افزایش نیز یافته است. صنعتی شدن جوامع و گسترش ارتباطات ماهواره ای و نقل و انتقالات اطلاعات به طور وسیع و همچنین بزرگتر شدن سازمانهای اجتماعی، اقتصادی و بازرگانی باعث شده که بیشتر بحرانها نهادی شود در واقع جزء جدا نشدنی از ماهیت درونی سازمانها گردد. بنابراین مشاهده میشود که در بیشتر مواقع افزایش پیچیدگی و توان تولیدی این سازمانها به طور بالقوه تقویت چنین حالاتی را اجتناب نا پذیر ساخته است. در برخورد اول ممکن است این تصور به وجود آید که بحرانهای صنعتی و اجتماعی ناشی از آنها مختص کشورهای پیشرفته صنعتی بوده و سیستمهای مصون کننده تنها مورد نیاز این گونه کشورهاست، در صورتیکه باید توجه داشت که کشورهای درحال توسعه و روبه رشد نیز به واسطه اینکه در مرحله ی فراگرد و یا انتخاب قرار دارند باید در برنامه ریزی های میان مدت و بلند مدت خود نه تنها در فکر جلوگیری بلکه در صدد ارزیابی ضررهای جبران ناپذیر حوادث پیش بینی نشده باشند.

 

برای اطمینان شما

فایل کامل این پایان نامه را بصورت پی دی اف و فقط برای مشاهده دریافت نمائید . در صورت رضایت می توانید فایل ورد ان را با قیمت پنج هزار تومان از لینک خرید دریافت نمائید .فایل پی دی اف:


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این پایان نامه را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 5000تومان (پنج هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید. تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

 

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: شنبه 08 فروردین 1394 ساعت: 17:41 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,
نظرات(0)

ليست صفحات

تعداد صفحات : 8

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس