تحقیقات دانش آموزی و دانشجویی

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

4 - تأثير آموزش سبك حل مسئله بر ميزان حرمت خود نوجوانان سنين 12 تا 13 ساله داراي مشكلات رفتاري ارتباطي

بازديد: 429
4 - تأثير آموزش سبك حل مسئله بر ميزان حرمت خود نوجوانان سنين 12 تا 13 ساله داراي مشكلات رفتاري ارتباطي

معرفی مقاله :

مقاله و تحقیق تأثير آموزش سبك حل مسئله بر ميزان حرمت خود نوجوانان سنين 12 تا 13 ساله داراي مشكلات رفتاري ارتباطي - بصورت ورد - تعداد صفحات سی و سه - قیمت : ده هزار تومان - پرداخت آنلاین و دریافت بلافاصله فایل

 

فهرست مطالب

چكيده:3

واژه هاي كليدي:3

بيان مسأله:4

روش.... 10

نمونه پژوهشي و شيوه نمونه گيري.. 10

ابزار اندازه گيري.. 10

الف) پرسشنامه حرمت خود كوپراسميت:10

ب) مقياس راتر (1967):11

شيوة اجرا12

يافته ها:14

فرضيه اول:15

فرضيه دوم:17

فرضية سوم:18

فرضيه پنجم:20

فرضيه ششم:20

فرضيه هفتم:20

بحث، نتيجه گيري و تفسير. 22

منابع:28

 

برای اطمینان شما :

 

فایل کامل این تحقیق و مقاله بصورت پی دی اف و کامل فقط برای مشاهده دز زیر گذاشته شده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت از مقاله ، فایل ورد و قابل ویرایش و بدن آرم مقاله را با قیمت فقط ده هزار تومان از لینک خرید دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

 

در صورت مشاهده ورضایت فایل ورد وقابل ویرایش این تحقیق را از لینک خرید زیر و به قیمت ده هزار تومان دریافت نمائید.بعد از خرید فایل مستقیم دانلود و به ایمیل شما نیز فرستاده می شود .

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 06 آذر 1401 ساعت: 11:26 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,
نظرات(0)

16 - تحقیق و مقاله بررسی تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر سلامت روان و عزت نفس دانش آموزان

بازديد: 2225
16 - تحقیق و مقاله بررسی تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر سلامت روان و عزت نفس دانش آموزان

تحقیق و مقاله بررسی تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر سلامت روان و عزت نفس دانش آموزان ، در سی و یک صفحه بصورت ورد و با قیمت ده هزار تومان می باشد.


چکیده:

    هدف ا صلی این پژوهش بررسی تاثیر آموزش مهارتهای زندگی بر سلامت روان و عزت نفس دانش آموزان دختر پایه پنجم مقطع ابتدایی بود. جامعه آماری کلیه دانش آموزان دختر پایه پنجم مقطع ابتدایی شهرستان رشتخوار در سال تحصیلی 89-88 بود. که تعداد 60 دانش آموز دختر به شیوه تصادفی ساده انتخاب شدند و در دو گروه آزمایش و کنترل ( هر گروه 30 نفر ) قرار گرفتند پژوهش حاضر ، نیمه آزمایشی با طرح پیش آزمون پس آزمون با گروه کنترل بود. ابزارهای پژوهش مشتمل بود بر آزمون سلامت روان کلدبرگ ، آزمون عزت نفس کوپر اسمیت  و راهنمای عملی آموزش مهارت های زندگی. ضريب پایایی پرسشنامه سلامت عمومی گلدبرگ 91 % محاسبه شده است . تحقیقات متعدد ضریب پايايي مقیاس عزت نفس کوپراسمیت را تایید کرده اند، علامه ( 1384) نیز با اجرای این مقیاس بر روی یک نمونه دانش آموز پایایی این مقیاس را با روش تنصیف 83 % و با روش آلفای کرونباخ 84 % بر آورد کرده است .

 در روش تجزیه و تحلیل داده ها ، ازآزمون آماری t گروههای مستقل، استفاده شد و این نتایج حاصل شد.

1-آموزش مهارتهای زندگی ، سلامت روان دانش آموزان را بهبود می بخشد.

2-آموزش مهارتهای زندگی، عزت نفس دانش آموزان را بهبود می بخشد.

3- تاثیرآموزش مهارتهای زندگی بر نشانه های جسمانی واضطراب و بی خوابی معنا دار بوده است ،اما بر نارسا کنش وری اجتماعی و افسردگی معنا دار نبوده است.

4- تاثیرآموزش مهارتهای زندگی بر عزت نفس کلی،عزت نفس اجتماعی،عزت نفس تحصیلی معنا دار بوده است.اما بر عزت نفس خانوادگی معنا دار نبوده است.

کلید واژه ها :

آموزش مهارتهای زندگی ، سلامت روان ، عزت نفس.


برای اطمینان شما عزیزان فایل پی دی اف این مقاله در زیر فقط برای مشاهده آمده است .در صورت مشاهده و رضایت می توانید فایل ورد آن را از لینک خرید و به قیمت عالی ده هزار تومان دریافت نمائید . فایل پی دی اف :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت مشاهده و رضایت می توانید فایل ورد این مقاله را از لینک زیر و به قیمت ده هزار تومان دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید. تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: جمعه 06 خرداد 1401 ساعت: 10:28 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

20 - مقاله بازار یابی در ورزش بانوان

بازديد: 1139
20 - مقاله بازار یابی در ورزش بانوان

این مقاله مقاله بازار یابی در ورزش بانوان  می باشد . تعداد صفحات سی صفحه فایل بصورت ورد قیمت فقط ده  هزار تومان

 

چکیدة مقاله:

با شکل گیری بازیهای المپیک نوین فرصت های مناسبی برای پرداختن به ورزش های مدرن برای بانوان ایجاد شد. توسعه و گسترش سازمانهای ورزشی بین المللی ضرورت ایجاد جاذبه و فرصت برای پرداختن بانوان را امری ملموس و ضروری ساخت. منشور بین المللی المپیک تأکید ویژه به ایجاد فرصت های مناسب ورزشی برای خانمها و آقایان دارد.

ورزش می تواند وسیله ای مؤثر برای قدرت بخشیدن به دختران و زنانی باشد که به دلیل جنسیتشان در فرهنگهای مختلف از مشارکت و لذت بردن از ثمرات جسمانی، روانی و اجتماعی ناشی از ورزش محروم شده اند. بی شک برای توسعه و گسترش ورزش بانوان نیاز به منابع مالی می باشد.

یکی از مهمترین مهارتهای مدیران ورزشی شناسایی منابعی است که به حل مشکلات ورزش کمک می کند. این منابع شامل منابع انسانی و منابع مالی، منابع لوازم کار،‌ منابع تسهیلاتی می باشد. هر سازمان ورزشـی برای پیشبرد برنامه ها و پروژه های خودنیاز به حمایت مالی دارد؛ بخش مهم این منابع از محل منابع دولتی تأمین می گردد. درآمدهای دیگری نیز از سوی سازمان های بین المللی و درآمدهای بازاریابی،‌ حق عضویت ها، اعانات، قابل حصول است. در این مقاله به طور خلاصه مباحث اصلی تأثیرگذار بر بازاریابی را مورد بحث قرارمی دهیم.

بازاریاب‌ها برنامه‌هایی را در عرصه ورزش طراحی می‌کنند که بتوانند در مخاطبانشان اثر بگذارند و تعامل دو جانبه را برقرار کنند. از دیدگاه اجتماعی، بازاریابی ابزاری است که به وسیله افراد و گروه‌ها و از طریق تولید، عرضه و مبادله محصولات و خدمات ارزشمند می‌توان به آن چه که مورد نظر است دست پیدا کرد. باید برای ارایه تصویری دقیق و مطلوب در اذهان اقداماتی که واکنش مطلوبی را از طرف مخاطبان دارد، مورد هدف قرار داد.

در بازاریابی ورزشی هم برخی صاحب نظران برای دستیابی به هدف‌ها مواردی مثل محصول، مکان، قیمت، ترویج و تبلیغات را مطرح می‌کنند که باید مورد توجه قرار بگیرند. کسانی که می‌خواهند در این زمینه فعالیت کنند باید سیستم‌های ارتباطی هدف بخش را حتما مورد توجه قرار دهند تا مدیریت بازاریابی برای دستیابی به هدف بهترین راه حل را مورد استفاده قرار دهند. نبود مدیریت علمی، یکی از ضعف‌های بازاریابی در ایران است. بخش بازاریابی ضعیف که علت آن نبود مدیریت علمی و نداشتن تعامل جهانی و منطقه‌ای است. اسپانسرها با دریافت برنامه مدون و تقویم منظم ورزشی از سوی فدراسیون‌ها می‌توانند اقدامات خود را گسترش دهند. کار علمی و دید علمی مساله بسیار مهمی است که در دنیای امروز ورزش باید به آن توجه کرد.

نتیجه گیری:‌ در این مقاله به بررسی و تحلیل راهکارهای موفقیت در بازاریابی و درآمدزایی در ورزش پرداخته شده است. با تصویر شفافی از برنامه ریزی درآمدزایی آشنا می شوید. در مورد روش های منتخب خود برای ادامه کار، گزینش بهتری انجام خواهیدداد.

 

واژه های کلیدی:

 بازاریابی، زنان ورزشکار، درآمدزایی،منابع مالی

فهرست مطالب

عنوان مقاله : بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها4

چکیدة مقاله:4

واژه های کلیدی:5

بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها6

منبع چیست؟7

نیازها چیست و منابع آن کدام است؟7

منابع را از کجاها می توان پیدا کرد؟7

منابع مالی:8

تأثیر مستقیم عوامل جانبی در بازاریابی ورزشی چیست؟9

تفاوت بازاریابی ورزشی ازدیدگاه مدیریتی واجتماعی چیست ؟9

کمال مطلوب تلاش‌ها بازاریابی ورزشی  چیست؟10

راه‌های جذب مخاطب چیست؟10

چه عوامل و نیروهایی درکار بازاریابی ورزشی دخالت دارند؟‌10

چگونگی رابطة بازاریابی و تکنولوژی. 12

ضعف آموزش و نیروی متخصص... 12

کار علمی و دید علمی چه اهمیتی دارند؟12

نقش رویداد های ورزشی برای جذب اسپانسر چیست ؟13

بیشترین درآمد ورزشی از کدام منبع تأمین می شود؟‌13

چالش های بازاریابی ورزش بانوان چیست ؟14

ایده هایی چند و تجربیاتی از سازمان های ورزشی مختلف برای کسب در آمد. 18

عوامل دیگری که باید درهنگام جستجوی منابع درآمد لحاظ شوند عبارتند از :19

حمایت های مالی. 20

زمینه کار21

*برنامه ریزی. 21

*بودجه و نقدینگی. 22

*شناسایی نیاز های مالی. 22

اگر ازحمایت مالی بهره مند شوید چه چیزهایی به دست خواهد آمد ؟23

اگر از حمایت مالی بهره مند شوید چه چیزهایی به دست خواهد آمد ؟23

*پیشنها د ها را بنویسید.23

ارائه پیشنهاد های حمایت مالی. 24

حفظ حمایت مالی. 25

اعانات.. 26

اشارات مفید. 27

نتیجه گیری. 31

:: منابع برای مطاله بیشتر

رای اطمینان شما عزیزان فایل پی دی اف این مقاله در زیر فقط برای مشاهده آمده است .در صورت مشاهده و رضایت می توانید فایل ورد آن را از لینک خرید و به قیمت ده هزار تومان دریافت نمائید . فایل پی دی اف :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت مشاهده و رضایت می توانید فایل ورد این مقاله را از لینک زیر و به قیمت  ده هزار تومان دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید آنلاین و دریافت بلافاصله فایل ورد ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی آسمان شوید . لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: پنجشنبه 22 اردیبهشت 1401 ساعت: 10:54 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,
نظرات(0)

14 - تحقیق و مقاله درباره مشاركت سياسي در جهان سوم

بازديد: 561
14 - تحقیق و مقاله درباره مشاركت سياسي در جهان سوم

معرفی :

تحقیق  تحقیق و مقاله درباره مشاركت سياسي در جهان سوم در نوزده صفحه - بصورت ورد - قیمت : ده هزار تومان بصورت ورد و قابل ویرایش :


فهرست مطالب

 

مشاركت سياسي در جهان سوم. 3

مقدمه. 3

ابعاد مشاركت سياسي:4

انتخابات در سياست جهان سوم. 5

فليپين- يك مطالعه موردي از انتخابات در جهان سوم:9

خشونت در زندگي سياسي كشورهاي جهان سوم:10

افزايش مشاركت: بعد نهادي.. 11

احزاب سياسي:12

گروه هاي ذينفوذ:13

سياست حامي- پيرو: ناتواني در ايجاد نهادها:15

نتيجه گيري: مشاركت سياسي و منزلت انساني.. 17

منابع :

برای اطمینان شما

فایل کامل این تحقیق را بصورت پی دی اف و فقط برای مشاهده دریافت نمائید . در صورت رضایت می توانید فایل ورد ان را با قیمت  ده هزار تومان از لینک خرید دریافت نمائید .فایل پی دی اف:

 

 

http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد این تحقیق را با قیمت ده هزار تومان از لینک خرید زیر دریافت نمائید

راهنمای خرید :   برای خرید آنلاین و دریافت بلافاصله فایل ورد ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی آسمان شوید . لینک خرید :

 

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 08 فروردین 1401 ساعت: 19:07 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,
نظرات(0)

7 - تحقیق و مقاله لکنت زبان تونیک

بازديد: 555
7 - تحقیق و مقاله لکنت زبان تونیک

معرفی مقاله :

 تحقیق و مقاله لکنت زبان تونیک - بصورت ورد - تعداد صفحات سی و پنج صفحه - قیمت ده هزار تومان - پرداخت آنلاین و دریافت بلافاصله فایل


فهرست مطالب

مقدمه. 3

انواع لکنت زبان. 6

لکنت زبان با منشاء رشد اولیه. 6

لکنت زبان با منشاء عصبی  (ثانویه):6

لکنت زبان با منشاء روانی.. 7

انواع لکنت زبان از نظر حالات.. 7

نوع اول: لکنت زبان انقباضی7

نوع دوم: لکنت زبان تشنجی8

علل لکنت زبان تونیک... 8

علل و عوامل لکنت زبان تونیک... 8

رشد و تکامل سریع زبان. 8

عدم هماهنگی اندام هاي گویایی.. 9

ژنتیک... 9

روش تربیت فرزند و لکنت زبان تونیک... 9

اضطراب و استرس... 9

ویژگیها و علائم مشاهده شده در لکنت زبان تونیک... 10

ویژگی ها و علائم نورولوژیک مشاهده شده در لکنت زبان تونیک... 10

پدیده هاي کاهش دهنده یا افزایش دهنده لکنت زبان تونیک... 11

درمان لکنت زبان تونیک... 12

بررسی مقالات انجام شده برای درمان لکنت زبان:14

عوامل مؤثر بر لکنت زبان تونیک... 25

درمان و کنترل لکنت زبان تونیک... 26

استفاده از تجهیزات الکترونیکی در درمان لکنت زبان تونیک :27

استفاده از داروها در درمان لکنت زبان تونیک... 29

نقش والدین در درمان لکنت زبان کودک چیست و اطرافیان فرد مبتلا چه باید بکنند؟30

شخصی که دچار لکنت  تونیک است چه باید بکند؟31

خود درمانی در لکنت زبان تونیک... 32

نتیجه گیری.. 33

منابع:

برای اطمینان شما :

فایل کامل این تحقیق و مقاله بصورت پی دی اف و کامل فقط برای مشاهده دز زیر گذاشته شده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت از مقاله ، فایل ورد و قابل ویرایش و بدن آرم مقاله را با قیمت ده هزار تومان از لینک خرید دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت مشاهده و رضایت فایل ورد این مقاله را از لینک خرید زیر و به قیمت ده هزار تومان و

بصورت انلاین بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید آنلاین و دریافت بلافاصله فایل ورد ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی آسمان شوید . لینک خرید :

 

 

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: جمعه 26 آذر 1400 ساعت: 10:44 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

ليست صفحات

تعداد صفحات : 17

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس