اقدام پژوهی مشل آموزشی دانش آموز اقدام پژوهی مشکلات رفتاری دانش آموز اقدام پژوهی مشکلات اخلاقی دانش

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

اقدام پژوهی چگونه توانستم علل فرار از مدرسه دانش آموز را شناسایی و آنها را برطرف سازم ؟

بازديد: 800
اقدام پژوهی چگونه توانستم علل فرار از مدرسه دانش آموز را شناسایی و آنها را برطرف سازم ؟

نمونه کامل اقدام پژوهی برای آموزگار و دبیر و معاون و مدیر مدرسه

معرفی :

496 - اقدام پژوهی چگونه توانستم علل فرار از مدرسه دانش آموز را شناسایی و آنها را برطرف سازم ؟ تعداد صفحات پانزده صفحه -  بصورت ورد و قابل ویرایش - قیمت 3000  تومان -

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) در زیر آمده است :

 

 

فهرست مطالب

چکیده:4

کلیدواژه ها:4

مقدمه:5

توصیف وضعیت موجودوبیان مساله:7

مساله :7

شواهد1:8

گردآوری اطلاعات ،تجزیه وتحلیل وارائه راهکارموقتی.. 8

اجرای راهکارها9

شواهد2. 10

ارزشیابی تأثیراقدام جدید وتعیین اعتبارآن.. 11

پیشنهادات:12

نتیجه گیری وگزارش نهایی:13

راهکارهایی برای حل مشکل مشابه درخانواده ها14

فهرست منابع.. 15

 

چکیده:

   دراین اقدام پژوهی که موضوع آن جلوگیری ازمدرسه گریزی علی می باشد.هدف این بودکه دانش آموزمذکوررابه حضورمنظم درمدرسه وکاهش اضطراب( تعلق به خانواده) دراوسوق دهیم ؛برای این منظورازروش تحقیق اقدام پژوهی استفاده کردیم .من که معاون اجرایی مجتمع بودم باکمک مدیرومشاورمدرسه ومعاون آموزگار بادعوت ااولیای دانش آموزوچندین جلسه بحث وگفتگووارائه رهنمود(عدم ترک خانه درموقع برگشتن فرزندش ازمدرسه واستقبال ازاو)وازهمه  مهم تردادن مسولیت وبزرگ ترجلوه دادن نقاط قوت دانش آموزتوانستیم رفتاردانش آموزرااصلاح کنیم.وبه این نتیجه رسیدیم که نیازبه تعلق به خانواده بایددرکودک تأمین شودتااو آرامش روانی داشته باشدوباخیال راحت درسرکلاس درس حاضرشود.

 کلیدواژه ها:

مدرسه گریزی،مسوولیت،تعلّق

 

شواهد1:

    دانش آموزی به نام علی ازابتدای سال گاهی به بهانه های مختلف ازرفتن به مدرسه سربازمی زد(سردرد،شکم درد)وازاواخرآبان ماه این بهانه هابیشترشد،به خصوص هنگامی که شیفت بعدازظهربودند؛رفتن به مدرسه به صورت کابوسی برای او واهل خانواده بودودرصورت رفتن هم ،کلاس رارهاکرده وبه خانه بر   می گشت.من وخانواده او وهمه ی عوامل مدرسه درپی راهکاری بودیم که این مشکل حل شود.

شواهد2

    دانش آموز علی درطول یک هفته بعدازاجرای راهکارهای پیشنهادی، حضوردرکلاسش منظم بود.به گفته پدرومادرش دیگرکمتربهانه می گرفت.حتی تنهایی ویابادوستانش به مدرسه می رفت . مدیر مدرسه  هم ازرفتاروآرامش اودرکلاس ومدرسه رضایت داشت.

پیشنهادات:

    پیشنهادمی شودابعادمختلف مدرسه گریزی وترس ازمدرسه درنوجوانان به صورت تحقیق میدانی  بررسی شودتاباارائه ی راهکارواقدامات پیشگیرانه مانع ازاین امربشویم.

مدارس سعی نمایندازطریق ارتباط بیشتربااولیامشکلات مربوط به اختلالات رفتاری دانش آموزان راحل نمایند.

راهکارهایی برای حل مشکل مشابه درخانواده ها

1-پدرومادرهابایدسعی کنندکودکان خودرامستقل به بارآورند.کودکی که همه ی امکانات زندگی به صورتی سهل وساده دراختیارش گذاشته می شود،نخواهدتوانست خودرابامحیطی سازگارکندکه هرکس ازحقوقی مساوی سهم می برد.

2-اعمال ورفتارپدرومادربایدبه نحوی باشدکه کودک آمادگی پذیرش محیط های جدیدوسازش باآنها راداشته باشد.

3-یاری ومساعدت والدین به کودک،بایدبه نحوی غیرمستقیم انجام بگیردوکودک خودراعاملی بالقوه وبالفعل دربرابرسدمشکلات ببیند.

4-بابرخورد صحیح ومشخص به کودک بقبولانیم که روابط مابااوهمیشه عادلانه ومنصفانه خواهدبود(گنج جو،1368).


برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این اقدام پژوهی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط  سه هزار تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت سه هزار تومان بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

توجه  :

  برای دیدن هزار نمونه فایل اقدام پژوهی عالی و مناسب بر روی لینک زیر کلیک کنید :

موضوعات اقدام پژوهی آماده

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: شنبه 16 فروردین 1399 ساعت: 18:22 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

چگونه توانستم مشکلات یکی از دانش آموزان بیش فعال کلاسم را حل نمایم

بازديد: 823
چگونه توانستم مشکلات یکی از دانش آموزان بیش فعال کلاسم را حل نمایم

نمونه کامل اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی  حل مشکلات دانش آموز داری بیش فعالی

معرفی :اقدام پژوهی  شماره 495

اقدام پژوهی  چگونه توانستم مشکلات یکی از دانش آموزان بیش فعال کلاسم را حل نمایم .فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش - تعداد صفحات سی صفحه -  قیمت فقط سه هزار تومان

چکیده و قسمتی از مقدمه و  فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) را در زیر ببینید:

 

چکیده

از آنجا که مسأله اخلاق و تربیت از نظر اجتماعی و آموزشی و از دیدگاه دین مبین اسلام بسیار مورد اهمیت می باشد و اینجانب نیز نسبت به این موضوع حساسیت خاص خصوصاً در زمینه ی دانش آموزان داشته ام . پس از آغاز سال تحصيلي و ورود به کلاس يكي از دانش آموزان را را از نظر نظم و انضباط  ضعیف و کم انگیزه دیدم و برخی کارهای غیر هنجار از جمله بیش فعالی ، بی انگیزگی در یادگیری و بی حوصلگی در تحمل کلاس و . . . را در مورد او مشاهده می نمودم. ، بر آن شدم تا منشأ این مشکلات را پیدا کنم. و در این راه از راه های متفاوتی استفاده کردم و اقداماتی انجام دادم گرفتن آزمون هایی در زمان وضع نامطلوب و مطلوب، گرفتن نظر همكلاسي هايش در هر دو شرایط، نظرخواهی از همکاران و مدیریت به طریقه پرسشنامه در رابطه با این موضوع، و کمک گرفتن از والدین این دانش آموز و با توجه به شواهد موجود و وقت اندکی که در این راه در اختیار داشتم شروع به کار کردم برای اعتباریابی این پروژه از وجود همکاران، دانش آموزان، اولیاء بهره بردم.

براي اينكه انسان بتواند در اجتماع زندگي كند بايد رفتار اجتماعي را بياموزد به اين معني كه رفتارش بايد مورد قبول اجتماع باشد . يكي از راههاي اجتماعي شدن و مورد قبول قرار گرفتن رعايت انضباط و مقرراتي است كه در اجتماع حكمفرماست . مقررات و قوانيني انضباطي رفتار را تحت كنترل درمي آورد و چون اين كنترل اغلب مانع انجام خواسته هاي كودكان مي شود ، گاهي موجب خشم و عصبانيت آنها مي گردد . در تعليم و تربيت كودكان انضباط هميشه مورد توجه بوده ، ولي در اينكه اين انضباط چگونه بايد باشد و چگونه مي توان آن را آموزش داد عقايد متفاوت است . «هدف از انضباط اين است كه كودك را قادر به سازش با قوانين و مقرراتي كه فرهنگ يك گروه پذيرفته است بنمايد ، به طوري كه رفتار خود را با توقعات و خواستهاي گروه اجتماعي كه در آن زندگي مي كند هماهنگ نمايد» (بدري مقدم ، 1379)

از این رو بنده تصمیم گرفتم در سال تحصیلی اخیر درباره مشکل بی انضباطی محمد و عدم توجه او به درس که احتمالا از بیش فعال و عدم توجه او سرچشمه گرفته بود به پژوهش بپردازم.

مقدمه

کودکان‌ بیش ‌فعالی‌ که‌ دچار نقص‌ توجه‌ هستند، در تحصیل‌ با مشکل‌ مواجهند. دامنهِ توجه‌ در آنها بسیار محدود است‌ و به‌ همین‌ علت‌ نمی‌ توانند تمرکز لازم‌ را حین‌ درس ‌خواندن‌ داشته‌ باشند. این‌ کودکان‌ به ‌سرعت‌ حواسشان‌ پرت‌ می ‌شود و به‌ کوچکترین‌ محرک‌ بیرونی‌ واکنش‌ نشان‌ می ‌دهند. در نتیجه‌ عملکرد تحصیلی‌ آنان‌ پایین‌ می‌ آید و در یادگیری‌ دچار مشکل‌ می ‌شوند.

توصيف وضعيت موجود

اینجانب مدت سال است كه در نهاد آموزش و پرورش مشغول به خدمت مي باشم و هم اكنون نيز در كسوت آموزگار چند پایه آموزشگاه .. شهرستان ….خدمت مي نمايم.پس از شروع سال تحصيلي زمزمه هاي از بي انضباطي ، ناهنجاري و انجام رفتار هاي مخل نظم درباره يكي از دانش آموزان به نام محمد مي شنيدم. و خود نیز شاهد این قضیه در این دانش آموز بی نظم و بیش فعال بودم. دانش آموزان هم كلاسي اش از رفتار هاي او به ستوه آمده بودند و به رفتار او اعتراض داشتند. تا اينكه تصميم گرفتم مشكل اخلاقي و انضباطي او را بر طرف نمايم.

اهداف پژوهش

اهداف کلی: شناسایی  مشکلات ناسازگاری محمد

اهداف جزئی:

1)  شناخت روشهای حل مشکل ناسازگاری محمد

2) ارائه راه حل درمورد بوجودآمدن مشکل اخلاقی در محمد

برای اطمینان شما عزیزان

  فایل پی دی اف این اقدام پژوهی  بصورت ورد در زیر فقط برای مشاهده آمده است . ابتدا فایل پی دی اف و  را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش در متن ، را از لینک خرید و به قیمت فقط سه هزار تومان دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید:


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

 

در صورت مشاهده فایل پی دی اف و رضایت ، فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی   را از لینک خرید زیر و به قیمت فقط سه هزار تومان دریافت نمائید.

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

( توجه)

برای مشاهده سایر اقدام پژوهی های مشترک و قابل استفاده برای همه دبیران و آموزگاران بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

لیست اقدام پژوهی های مشترک

لیست اقدام پژوهی های مشترک مشکلات روحی عاطفی

 

( همچنین می توانید)

 لیست کامل ودسته بندی شده بیش از 450 اقدام پژوهی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنید وبه سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )

http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: پنجشنبه 08 اسفند 1398 ساعت: 23:26 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

452 - اقدام پژوهی چگونه توانستم با برگزاری جلسات آموزش خانواده (مبتنی بر آیات و روایات) رفتارهای دانش

بازديد: 638
452 - اقدام پژوهی چگونه توانستم با برگزاری جلسات آموزش خانواده (مبتنی بر آیات و روایات) رفتارهای دانش

نمونه کامل اقدام پژوهی آموزگار و دبیر دانش اموز طلاق  : 

معرفی :

اقدام پژوهی  چگونه توانستم با برگزاری جلسات آموزش خانواده (مبتنی بر آیات و روایات) رفتارهای دانش آموز طلاق را کاهش دهم . .فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و چهار صفحه -  قیمت فقط دو هزار تومان

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) را در زیر ببینید:

 

فهرست مطالب

چكيده :3

مقدمه :4

بيان  مسأله :5

توصيف وضع موجود :6

شناسايي علّت :7

گردآوري اطلاعات ( شواهد 1 )8

گرد آوري راه حل ها :9

انتخاب راه حل :9

چگونگي كاربرد راه حل :10

گرد آوری شواهد دو11

پيشنهادات... 14

تاثیر مشکلات خانوادگی بر روی دانش آموزان.. 15

مشکلات خانوادگی.. 16

خانواده و نقش آن بر افت تحصیلی دانش آموزان.. 17

توصیه به والدین.. 20

فهرست منابع:25

چكيده :

بدون شك دانش آموزي كه در يك خانواده از هم گسيخته به سر مي برد و اختلاف و مشاجرات والدين امنيت خاطر و سلامت عاطفي او را به هم مي زند ، افت تحصيلي و كاهش علاقه به درس و مطالعه خواهد داشت .تجربه  نشان داده است كه معلمان در آگاه كردن والدين وكنترل رفتار آنان ، نقش تعيين كننده اي ايفا مي كند‌ و معلّم حافظ اسرار دانش آموز است . درگيري هاي خانوادگي و مشاجره هاي پدر و مادر در حضور فرزندان، تأثيرات روحي شديدي بر كودكان و نوجوانان ناظر بر صحنه مي گذارند و در رفتارهاي پرخاشگرانه كودكان و نوجوانان اثر مزمن بر جاي خواهد گذاشت. به طور كلي كودكان و نوجوانان مرگ پدر و مادر خود را راحت تر از طلاق آنان پذيرا هستند، در فوت پدر و مادر پيوندهاي عاطفي، شخصيتي و احساسي و رشته هاي ارتباط رواني گسسته نمي شود يا كمتر سست مي شود و افسردگي و ملال، كوتاه مدت و زودگذر است. در حالي كه آثار طويل المدت طلاق در پسران و دختران بيشتر است و مشكلات ناسازگاري در تشكيل خانواده را به وجود مي آورد.

اینجانب چند سالی است كه در آموزش و پرورش مشغول به خدمت هستم  . متأسفانه در اين مدّت  با شاگردان مشكل دار بسياري  مواجه بودم و هر سال با تجربه بيش از قبل سعي در رفع يا كاهش آن نموده ام . امسال هم مثل هر سال از بين دانش آموزم که .... نفر بودند تعدادی دانش آموزی مشکل دار وجود داشت. آنها به علت مشکلات خانوادگی مصل طلاق دانش آموزانی بي نظم و پرخاشگری بودند كه با انجام حركات ناشي باعث اذيّت و آزار ديگران و زور گویی به آنها شده بود  . آنها به درس و مدرسه علاقه ای نداشتند و از انجام تکالیفشان به بهانه های مختلف سر باز می زدند.و دچار افت تحصیلی شده بودند  من پس از مشاهده و مصاحبه با ديگران متوجّه از هم گسيختگي خانواده و محيط زندگي آنها شدم و با صحبت با مادر آنها و ديگران در پي رفع ناامني و ترس و اختلالات رفتاري و اخلاقي آنان بر آمدم . پس از مطالعه و بررسي  و همفكري باهمكاران و ديگران و درپيش گرفتن روش هاي مناسب موفّق به كاهش اختلالات رفتاري و اخلاق آنها  شدم . 

 

برای اطمینان

شما عزیزان فایل پی دی اف این اقدام پژوهی آموزگار و دبیر بصورت ورد در زیر فقط برای مشاهده آمده است . ابتدا فایل پی دی اف و دارای آرم را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش در متن و بدون هیچ آرمی ، را از لینک خرید و به قیمت فقط دو هزار تومان دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید:


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

 

در صورت مشاهده فایل پی دی اف و رضایت ، فایل ورد و قابل ویرایش و بدون آرم این اقدام پژوهی  آموزگار و دبیر را از لینک خرید زیر و به قیمت فقط دو هزار تومان دریافت نمائید.

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

( توجه)

برای مشاهده سایر اقدام پژوهی های مشترک و قابل استفاده برای همه دبیران و آموزگاران بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

لیست اقدام پژوهی های مشترک

لیست اقدام پژوهی های مشترک مشکلات روحی عاطفی

 

( همچنین می توانید)

 لیست کامل ودسته بندی شده بیش از 450 اقدام پژوهی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنید وبه سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: جمعه 06 مهر 1397 ساعت: 9:34 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

345-اقدام پژوهی چگونه توانستم سیره اخلاقی پیامبر(ص) رادردانش آموزان سوم دبستان نهادینه کنم؟

بازديد: 1897
345-اقدام پژوهی چگونه توانستم سیره اخلاقی پیامبر(ص) رادردانش آموزان سوم دبستان نهادینه کنم؟

معرفی :

اقدام پژوهی  چگونه توانستم سیره اخلاقی پیامبر(ص) را به صورت کاربردی و با زبان ساده و کودکانه در  دانش آموزان سوم دبستان نهادینه کنم؟-  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات  سی و شش صفحه ، قیمت 3000 تومان (سه هزار تومان) 

فهرست مطالب در زیر آمده است :

 

چکیده

مقدمه

بیان مساله

توصیف وضعیت موجود

گرد آوری شواهد1

راه‌حل‌های پیشنهادی

انتخاب راه جدید به طور موقت:

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن:

شیوه های عملی تربیت پیامبر

روش تشویق و تنبیه

آداب تعلیم و تربیت در اسلام از دیدگاه پیامبر

مشخصات کلی

جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی

طراحی آموزشی بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده

گرد آوری اطلاعات (شواهد 2) :

پیشنهادات

خلاصه:

منابع

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این اقدام پژوهی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط3000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 3000تومان (سه هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید. تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

 

( همچنین می توانید)

 لیست کامل ودسته بندی شده بیش از 400 اقدام پژوهی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنید وبه سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 11:14 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

اقدام پژوهی مشترک بین همه آموزگاران و دبیران مشکلات آموزشی تربیتی رفتاری دانش آموزان

بازديد: 16206

اقدام پژوهی های زیر مخصوص همه آموزگاران و دبیران و هنر آموزان می باشد که مربوط به مشکلات روحی و روانی و تربیتی و رفتاری دانش آموزان می باشد  :

 

برای مشاهده و خرید هرکدام روی آنها کلیک کنید :

 

شماره 4 : اقدام پژوهی چگونه مي توانم پرخاشگري را در محمد برطرف سازم ؟

 

شماره 6 : اقدام پژوهی چگونه توانستم با روش تدريس مبتني بر فناوری اطلاعات ( IT ) اختلالات يادگيري سمانه راحل کنم .

 

شماره 10 : اقدام پژوهی راههاي مقابله با ترس و اضطراب در دانش آموز

 

شماره 11 : اقدام پژوهی بررسی علل گستاخی برخی دانش آموزان در برابر معلم

 

شماره 12 : اقدام پژوهی چگونه توانستم اضطراب فاطمه را در کلاس از بین ببرم؟

 

شماره 13 : اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل گوشه گیری فاطمه را برطرف نمایم

 

شماره 14 : اقدام پژوهی چگونه توانستم ضعف درسی دانش آموزانم را بهبود بخشم

 

شماره 18 : اقدام پژوهی چگونه از رفتارهای نامطلوب دانش آموزان جلوگیری کردم .

 

شماره 32 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم به نرگس در مشکل عدم قانون‏پذیری کمک کنم

 

شماره 34 :  اقدام پژوهی چگونه می توانم یادگیری نماز را در دانش آموزانم تثبیت کنم؟

 

شماره 35 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم ناسازگاری دانش آموز س .م رابرطرف کنم.

 

شماره 36 :  اقدام پژوهی چگونه می توانم مشکل افسردگی دانش آموز فاطمه را حل کنم.

 

شماره 39 : اقدام پژوهی چگونه انزوا وگوشه گیری علی را برطرف کنم؟

 

 

  

شماره 47 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتارهای نادرست و ناشایست دانش آموز پایه اول ابتدایی ام را اصلاح کنم ؟

 

شماره 53 :  اقدام پژوهی چگونه خصلت احترام به شخصیت همدیگر و روابط مرسوم اجتماعی را در دانش آموزان پایه پنجم نهادینه سازم

 

شماره 62 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم با طرح سوالات جذاب و کاربردی در افزایش سطح یادگیری دانش آموزانم موثر باشم

 

شماره 63 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم اختلال بی اعتنایی مقابله ای را در یکی از دانش آموزانم رفع نمایم .

 

شماره 66 : اقدام پژوهی چگونه رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه مجید را در کلاس اصلاح کردم

  

شماره 72 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در بین دانش آموزان در جهت پیشبرد یادگیری هر چه بیشتر ترویج دهم .

 

شماره 74 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش اموزان را به نماز و فرائض دینی جذب نمایم .

 

شماره 89 :   اقدام پژوهی چگونه توانستم کلاس بانشاطی داشته باشم؟

 

شماره 94 : اقدام پژوهی چگونه می توانم لکنت زبان دانش آموزم را بر طرف نمایم.

شماره 97 :  اقدام پژوهی چگونه می توانیم ترس سامان ازآموزگار و کلاس درس را کاهش دهیم و شاید نهایتاً به طور کامل از بین ببریم

شماره 101 : اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس را در شبنم حل نمایم

شماره 102 : اقدام پژوهی چگونه توانستم در کودک بازمانده از تحصیل ایجاد انگیزه کنم .

 

شماره 103 : اقدام پژوهی چگونه توانستم وضعیت درسی دانش آموزان ضعیف کلاسم را بهبود بخشم

شماره 108 : اقدام پژوهی چگونه می توانم با طرح سوالات جذاب و کاربردی در افزایش سطح یادگیری دانش آموزانم موثر باشم

شماره 114 : اقدام پژوهی چگونه مي توانم ناهنجاريهاي رفتاري دانش آموز طلاقم را كاهش يا از بين ببرم .

 

شماره 115 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم مشكل ناخن جويدن دانش آموز كلاس چهارم را درمان نمايم.

 

شماره 116 :  چگونه توانستم حواس پرت شاهرخ را در کلاس متمرکز کنم ؟

  

 شماره 125 :  چگونه توانستم باور های مذهبی را در دانش آموزان شکوفا ساخته و از رخنه کردن تهاجم فرهنگی در دانش اموزان جلوگیری کنم؟

 

شماره 133 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم اعتماد به نفس محمد امین دانش آموز پایه اول را بالا ببرم ؟

 

شماره 138 :  چگونه توانستم رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان را با استفاده از روش هاي نوين تدريس همیاری ، رویدادی ، ساخت گرایی و ایجاد انگیزش بهبود بخشم .

 

شماره 139 : چگونه توانستم تمركز حواس را در دانش آموزان پايه سوم بهبود بخشم ؟

 

شماره 141 :  چگونه توانستم کیانا را به درس و مدرسه و ماندن در کلاس علاقه مند نمایم ؟

 

شماره 142 :  چگونه توانستم علاقه دانش آموزان مدرسه را به مطالعه و كتابخواني علاقه مند كنم؟

 

 

 

شماره 143 : اقدام پژوهی چگونه توانستم اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی را در علیرضا دانش آموز پایه از بین ببرم؟

شماره 145 :  چگونه توانستم دانش آموزان پایه سوم را به خواندن نماز علاقه مند سازم ؟

 

شماره 149 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم اعتماد به نفس مبينا دانش آموز کلاس دوم را تقويت نمايم ؟

شماره 153 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات اخلاقی رفتاری زهرا را بر طرف کنم؟


شماره 155 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموز امیر حسین را در غلبه بر مشکل لکنت زبانش یاری کنم؟

شماره 157 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل انزوا طلبی و گوشه گیری یکی از دانش آموزانم را برطرف نمایم؟

شماره 166 : اقدام پژوهی چگونه توانستم مشكل دانش آموزم را در رابطه با گوشه گيري حل كنم؟

شماره 168 : اقدام پژوهی چگونه توانستم استرس و اضطراب را در علی برطرف سازم .

شماره 189 :  اقدام پژوهی چگونه مي توانم ناهنجاريهاي رفتاري (يكتا) دانش آموز طلاقم را كاهش يا از بين ببرم؟

شماره 190 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم اضطراب و ترس دانش آموز پایه دوم را از بین برده و مصرف قرص آرامبخش را دروی متوقف سازم

شماره 230 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم کلاس درسم را با نشاط ساخته و در تحقق ایجاد مدرسه زندگی کوشا باشم؟

 

شماره 240 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل ناخن جویدن و استرس را در یکی از دانش آموزانم بهبود بخشم ؟

 

شماره 251 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل تقلب در امتحان را در دانش آموزانم کاهش دهم .

 

شماره 253 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم خواندن و نوشتن را در دانش آموز دیر آموزم تقویت کنم .

 

شماره 254 :  اقدام پژوهی چگونه توانستیم دانش آموزان بیش فعال کلاس چهارم ابتدایی را شناسایی و درمان کنیم

 

شماره 265 : چگونه توانستم با مشکل خودخواهی و غرور مینا مقابله کنم و او را با دوستان خود سازگار سازم؟

 

شماره 269 : اقدام پژوهی چگونه توانستم با تقویت حس مشارکت پذیری مشکل گوشه نشینی و انزوا طلبی امیرمحمد را بر طرف کنم

 

شماره 281 : اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک ارائه برنامه درسی قوی وهمکاری اولیاء سطح علمی دانش آموزانم را بالا ببرم

 

شماره 282 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم لجاجت اسرا را کاهش دهم ؟

 

شماره 287 : اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل گوشه گیری یکی از دانش آموزان به نام سونیا را برطرف کنم .

 

شماره 300 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم اضطراب یکی از دانش آموزان را با روش های تلفیقی کاهش و آن را برطرف سازم

 

 

( توجه)

همچنین می توانید لیست کامل ودسته بندی شده بیش از430  اقدام پژوهی  دسته بندی شده برای  دبیران وآموزگاران ومدیران ومعاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنیدوبه سایرهمکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

 

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: جمعه 06 اسفند 1395 ساعت: 10:32 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

ليست صفحات

تعداد صفحات : 4

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس