قرارداد نصب و راه اندازی سیستم عامل | سایت علمی پژوهشی آسمان

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

نمونه قرارداد خدمات نصب و راه اندازی سیستم عامل و برنامه های کاربردی

بازديد: 593
نمونه قرارداد خدمات نصب و راه اندازی سیستم عامل و برنامه های کاربردی

نمونه قرارداد خدمات نصب و راه اندازی سیستم عامل و برنامه های کاربردی بصورت رایگان :

 

فایل ورد و قابل ویرایش  مربوط به قرارداد خدمات نصب و راه اندازی سیستم عامل و برنامه های کاربردی را می توانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود نمایید.

 

  

http://up.asemankafinet.ir/view/2553241/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF.jpg

 

همچنین متن قرارداد بالا در زیر قرار داده شده است :

 

 

قرارداد

بخش اول: شرايط عمومي قرارداد

مقدمه

اين قرارداد بر اساس مجوز شماره ................ مورخ ................. معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در تاريخ ......................... بين دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان همدان به نمايندگي آقای ............................ با سمت ............................... از يك ســو كه در اين قرارداد كارفرما ناميده

مي شود و شرکت .............................. به شماره ثبت ............. مورخ ...................... و دارای مجوز از سازمان نظام صنفی و رایانه ای / شورای عالی انفورماتیک به شماره ............... مورخ ...................... به نمايندگي آقای/خانم ........................................... كه به موجب آگهي منتشرشده در روزنامه رسمي شماره ................. مورخ .................. اختيار امضاي اين قرارداد را دارند و از اين پس پیمانکار ناميده مي شوند ، از سوي ديگر منعقد مي گردد.

 

ماده 1: موضوع قرارداد

موضوع قرارداد عبارتست از:

1-1)    خدمات نصب و راه‌اندازي سيستم‌عامل و برنامه‌هاي كاربردي

1-2)    خدمات عيب‌يابي، تعمير، تعويض و تامين تجهيزات شبكه

1-3)    خدمات عيب‌يابي، تعمير، تعويض و تامين قطعات سخت‌افزاري برای كامپيوتر، چاپگر، اسكنر و ساير تجهيزات جانبي رايانه

1-4)    استقرار پرسنل در ساعات اداري در محلهای قرارداد.

با استفاده از استانداردها، روش ها، فراروش ها جهت انجام شرح خدمات مورد توافق در شرايط اختصاصي و پيوستهاي قرارداد. 

 

ماده 2: مدت اجراي قرارداد

مدت اجراي قرارداد از تاريخ ........................ لغایت ........................... تقويمي خورشيدي و به مدت .......... ماه است كه پیمانکار بايد كليه خدمات موضوع قرارداد را مطابق با برنامه زماني مورد توافق در شرايط اختصاصي قرارداد، انجام داده و به تاييد كارفرما برساند.

 

ماده 3: مبلغ قرارداد

مبلغ کل قرارداد (يكسال) برابر .................................... ريال (......................... ريال) است و بر اساس موارد تعيين شده در شرايط اختصاصي قرارداد و در مقابل انجام خدمات موضوع قرارداد توسط پیمانکار، مبالغ به شرح ماده 4 پس از كسر كسورات قانوني به پیمانکار پرداخت مي گردد.

 

ماده 4: نحوه تائید انجام کار و پرداخت

پیمانکار فرم صورت وضعیت ماهیانه (به پیوست) را تنظیم و پس از اخذ تائیدیه از کارفرما، جهت بررسی و هماهنگی پرداخت برای ناظر (مدیریت فناوری اطلاعات، ارتباطات و آمار دانشگاه) ارسال می نماید. پس از بررسی صورت وضعیت های واصله توسط مدیریت فناوری اطلاعات، ارتباطات و آمار دانشگاه مبالغ صورت وضعیت های تائید شده، جهت پرداخت به کارفرما ارسال خواهد شد .

4-1) زمان صدور نامه تائید انجام تعهدات، منوط به نظر مدیریت فناوری اطلاعات، ارتباطات و آمار دانشگاه و به اقتضای شرایط خواهد بود بطوریکه در صورت صلاحدید و نیاز به برگزاری جلسات کمیته راهبران، تصمیم گیری در خصوص پرداخت، پس از برگزاری جلسات مذکور خواهد بود لکن در صورت عدم نیاز به برگزاری جلسات فوق الذکر، مدیریت فناوری اطلاعات، ارتباطات و آمار دانشگاه راسا اقدام به صدور نامه تائید پرداخت خواهد نمود.

4-2) كليه پرداختهاي كارفرما به پیمانکار مشمول كسور ذيل خواهد بود :

الف- ماليات و كسور قانوني :

پرداخت هرگونه ماليات ، بيمه و عوارض كه طبق قانون به هر نحوي از انحاء به اين قرارداد تــعلق مي گيرد ، بعهده پیمانکار است.

ب- ساير كسورات قانونی :

-         کسورات مربوط به ضمانت انجام تعهدات (طبق ماده 17)

4-3) بنا به تشخیص مدیریت امورمالی دانشگاه، کلیه پرداخت ها منوط به ارائه مفاصا حساب از سازمان ها و ادارات ذیربط بیمه ای و مالیاتی خواهد بود .

 

ماده 5 : تاريخ شروع قرارداد

زمان شروع قرارداد از تاریخ پوشش قرارداد که همان تاريخ ........................... میباشد.

 

ماده 6: محدوده تعهدات

محدوده خدمات و تعهدات قرارداد شامل مواردي است كه از طرف کارفرما به پیمانکار براساس صلاحدید خود و شرايط مندرج در شرايط اختصاصي قرارداد محول

مي شود. اين محدوده خدمات ممكن است در چارچوب مواد 14 (چهارده) و 19 (نوزده) قابل تغيير باشند.

 

ماده 7: تعهدات كارفرما

7-1- كارفرما موظف به تأمين و ارائه تمام اطلاعاتي یا امکاناتی است كه در شرايط اختصاصي قرارداد مشخص گرديده است.

7-2- كارفرما ممكن است براي بهبود خدمات قرارداد در هر زمان توصيه هايي به پیمانکار نمايد.

7-3- كارفرما متعهد به پرداخت مبلغ قرارداد براساس شرايط اختصاصي قرارداد، به پیمانکار ميباشد.

7-4- كارفرما در صورت لزوم كارشناسان پیمانکار را به واحدهاي ذيربط معرفي و دستورات و توصيههاي لازم را جهت همكاري با آنان صادرخواهد كرد .

7-5- در صورت نياز یا تشخيص پیمانکار و تاييد كارفرما جهت استقرار تيم كارشناسي پیمانکار در محل ها و اماكن وابسته به كارفرما، كارفرما محل استقرار و امکانات لازم را در حداقل زمان عرف كاري در اختيار پیمانکار قرار خواهد داد.

7-6- کارفرما متعهد مي گردد که تا پايان دوره ضمانت قرارداد، از جذب و استخدام کارشناسان پیمانکار بدون اجازه کتبي وي، خودداري نمايد.

 

ماده 8: تأئيدات پیمانکار

پیمانکار اعلام كرده است :

8-1- مشمول ممنوعيت مذكور درقانون مصوب 22 دي ماه1337 ( منع مداخله وزراء و نمایندگان مجلسین و کارمندان دولت در معاملات دولتی و کشوری ) نمي باشد. پیمانکار تعهد مي نمايد كه منافع اين قرارداد را به هيچ يك از اشخاص و افرادي كه در قانون مذكور پيش بيني شده يا بشود از آن استنباط نمود ، انتقال نداده و يا ورود آنان را به شركت قبول نكند . در صورت تخلف از مراتب فوق ،كارفرما حق خواهد داشت طبق مقررات قانون مزبور با پیمانکار رفتار نمايد .

8-2- كليه اسناد و مدارك و نيازمنديها را كاملاً مطالعه نموده و از مفاد آن كلاً و جزئاً اطلاع حاصل كرده است.

8-3-  نسبت به جمع آوري اطلاعات در مورد موضوع قرارداد و ابعاد و حجم و كيفيت وظايف و خدمات آن اقدام نموده است.

8-4- نسبت به امكان تأمين نيروي كارشناسي و تخصصي با كيفيت و توان لازم به تعداد كافي براي تكميل وظايف در محدوده شرایط اختصاصی قرارداد اطمينان حاصل نموده و همچنين ميزان دستمزدها و ساير هزينه ها را در محاسبه خود از هر حيث منظور كرده است و پرداخت دستمزدها و سایر هزینه های جاری خود را به هیچ وجه منوط به دریافت وجوه قرارداد از کارفرما ننموده است.

8-5- نسبت به شرايط انجام موضوع قرارداد و مسائل مطرح در جمع آوري اطلاعات مورد نياز اجراي پروژه، مطالعات لازم را انجام و شناخت كافي از آن بدست آورده است.

8-6- از ميزان هزينه هاي ناشي از اجراي قوانين كار و تأمين اجتماعي و قوانين و آئين نامه هاي مربوط به مالياتها و عوارض اطلاع داشته و قيمت پيشنهادي خود را براي انجام كليه تعهداتي كه به موجب اين قرارداد بر عهده گرفته است كافي دانسته و سود عادلانه براي خود منظور داشته است.

8-7- در تهيه پيشنهاد خود علاوه بر هزينه هاي ناشي از مفاد بندهاي فوق ساير هزينه ها را نيز در نظر گرفته و از هيچ بابت بعداً حق درخواست اضافه پرداختي نخواهد داشت. به طور خلاصه پیمانکار تأكيد مي نمايد كه هنگام تسليم پيشنهاد خود مطالعات كافي به عمل آورده و هيچ نكته اي باقي نمانده است كه بعداً بتواند در مورد آن متعذر به عدم اطلاع خود شود.

 

ماده 9: تعهدات پیمانکار

9-1- مستقل از هر شرط صريحي در قرارداد ، پیمانکار در مقابل كارفرما به ازاي هر پي آمد ناشي از تأخير، ضعف عملكرد، نقض قرارداد و قصور انجام شده متعهد و مسئول است و خسارتهای وارده بر اساس ماده 18 قابل وصول می باشد.

9-2- پیمانکار در هر حالتي مسئول و متعهد نسبت به اعمال و كوتاهي كاركنان جزء خود در مقابل كارفرما بر طبق ماده 12 قانون مسئولیت مدنی مصوب 7/2/1339 مي باشد.

9-3- پیمانکار، كارفرما را در مقابل هر ادعایخسارت، مخارج و هزينه های متفرقه ای كه توسط كاركنان پیمانکار و يا هر شخص ثالثي در ارتباط با اجراي شرایط اختصاصی قرارداد مطرح ميگردند مصون و مبري مي سازد.

9-4- تعهدات و مسئوليتهاي پیمانکار در قرارداد تحت هيچ شرايطي براساس مدرك، اطلاعات و يا توصيه انجام شده توسط هيچ طرف ثالثي محدود نمي گردد مگر به موجب قانون و دستورات مراجع قانونی ذیصلاح و یا موارد مطرح شده در قرارداد.

9-5- پیمانکار متعهد مي شود كه از بكارگيري يا استخدام كاركنان و يا ساير افراد طرف قرارداد با كارفرما بدون اجازه كتبي كارفرما خودداري نمايد .

9-6- پیمانکار كليه اطلاعات و مدارك دريافت شده از كارفرما را محرمانه تلقي كرده و بدون اجازه كارفرما حق افشاء يا واگذاري آنها را به غير ندارد. در غیر اینصورت مشمول مقررات افشای اطلاعات دولتی و مقررات جزایی مربوطه می باشد.

9-7- پیمانکار متعهد مي گردد نسبت به ارائه گزارش کار در جلسات با زمان ها و مکانهاي تعيين شده توسط کارفرما اقدام نمايد .

9-8- پیمانکار موظف است در انجام شرایط اختصاصی قرارداد، مطابقت کار با استانداردهاي بين المللي، ملي و فناوري روز را از جنبه هاي مختلف مد نظر قرار دهد.

9-9- پیمانکار موظف است در صورت نياز به استقرار تيم کارشناسی خود در محلهای اجرای قرارداد، پيش بيني لازم را انجام داده و قبلا به اطلاع کارفرما برساند .

9-10- کليه اشخاصي که تحت هر عنوان از طرف پیمانکار به منظور انجام مفاد قرارداد به کارفرما معرفي مي شوند، جزء پرسنل پیمانکار محسوب شده و کارفرما هيچ گونه تکليف و مسئوليتي در قبال ايشان نخواهد داشت .

9-11- تهيه لوازم و وسايل مورد نياز به منظور اجراي صحيح موضوع قرارداد به عهده پیمانکار مي باشد .

9-12- پیمانکار مسئولیت اجرا و ارائه خدمات تمامی موارد ذکر شده در شرایط اختصاصی قرارداد را برعهده دارد.

 

ماده 10: كيفيت خدمات ارائه شده از طرف پیمانکار

10-1- پیمانکار وظايف و خدمات خود را دقيقاً مطابق با شرايط خواسته شده در قرارداد و در چارچوب قوانين و مقررات مملكتي انجام داده و تمام مهارت، دقت و سعي و تلاش خود را براي ارائه خدمات يادشده بكار خواهد برد.

10-2- پیمانکار در تمام موضوعات تخصصي و كاري قرارداد، بعنوان يك طرف و مشاور صادق و امين كارفرما عمل كرده و تمام تجارب و امكانات فني و تكنيكي و مهارتهايي كه بطور معمول براي ارائه بهتر خدمات موضوع قرارداد، مورد نياز مي باشد را فراهم خواهد نمود.

10-3- مديران ستادي پیمانکار، كارشناسان دائم و كارشناساني كه بطور موقت با پیمانکار همكاري ميكنند، تمام مسئوليتها و وظايف خود را با بكارگيري عاليترين استانداردهاي فني و اجرایی به انجام مي رسانند.

10-4- پیمانکار اين امكان را فراهم خواهد آورد تا در هر زمان كه كارفرما ضروري تشخيص دهد، بتواند نسبت به حضور در محل انجام فعاليتهاي موضوع قرارداد و دسترسي كامل به جزئيات آنها اقدام نمايد. كارفرما اين حق را خواهد داشت كه در هر لحظه نسبت به چگونگي انجام كار، نظارت حضوري داشته باشد.

10-5- پیمانکار، سازمان و تيم كارشناسي مناسب براي ارائه خدمات موردنياز موضوع قرارداد را كه براساس شرايط اختصاصي قرارداد مشخص گرديده است، در طول زمان قرارداد حفظ خواهد كرد و هر گونه تغييري در سازمان و تيم كارشناسي ياد شده با هماهنگي کارفرما صورت مي پذيرد.

 

ماده 11: ناظر

مدیریت فناوری اطلاعات، ارتباطات و آمار دانشگاه از طرف کارفرما بعنوان ناظر قرارداد معرفی می گردد تا برشرایط اختصاصی و عمومی قرارداد و سایر امور مربوطه نظارت نمايد. اهم شرح وظايف و اختیارات ناظر عبارتست از : 

-         ایجاد هماهنگی و برقراري ارتباط مناسب و لازم بين کاربران، مسئول کامپیوتر مراکز و مدیران دانشگاه با کارشناسان و مدیران پیمانکار و در صورت نیاز برگزاری جلسات مربوطه.

-         نظارت و بررسی صورت وضعیت های ماهیانه و ارزیابی کیفیت انجام کار و صدور تائیدیه پرداخت

-         محاسبه خسارات و تاخیرات در چارچوب قرارداد

-         ارزیابی خدمات پیمانکار

-         درخواست ارائه گزارشات دوره ای و موردی از پیمانکار مطابق فرمهای ارائه شده.

-         نظارت، هماهنگی و ارجاع سایر موارد اجرایی مطابق با شرایط اختصاصی قرارداد.

 

ماده 12: هماهنگي با ساير پیمانکاران

پیمانکار موظف است در مواردي كه قرارداد تحت مسئوليت وي نياز به ايجاد هماهنگي يا تغيير در ساير پروژه هاي کارفرما را داشته باشد، مراتب را كتباً به كارفرما اطلاع دهد و متقابلاً در صورتي كه عملیات اجرایی ساير پیمانکاران مستلزم انجام هماهنگي يا تغييراتي در موضوع اين قرارداد باشد، پیمانکار موظف به همكاري در جهت اعمال اصلاحات لازم است البته مشروط به اینکه نیازهای مزبور تغییرات اساسی و ساختاری در شرایط اختصاصی این قرارداد ایجاد ننماید لکن در غیر اینصورت مراتب با هماهنگی و تائید ناظر قرارداد و در قالب تعهدات مازاد انجام خواهد شد.

 

ماده 13: نماينده پیمانکار

13-1- پیمانکار با توافق كارفرما يك فرد با توان و تخصص و كيفيت لازم را بعنوان نماينده خود و مدير پروژه تعيين كرده و به كارفرما معرفي مي نمايد. اين فرد بعنوان نقطه ارتباط بين پیمانکار و كارفرما در اجراي پروژه عمل خواهد نمود. اين معرفي مي بايستي ظرف 2 هفته از انعقاد قرارداد صورت بگيرد. پیمانکار قبل از تعيين و انتصاب نماينده جديد خود، كارفرما را رسماً در جريان خواهد گذاشت. نماينده پیمانکار تنها پس از كسب موافقت كارفرما قابل تعويض مي باشد. كارفرما اين اختيار را خواهد داشت تا با معرفي انجام شده مخالفت نموده و ضمن ارائه دلايل به پیمانکار تكليف نمايد كه نماينده خود را تعويض نمايد. در چنين حالتي پیمانکار فرد مذكور را با شخص مناسب و ذيصلاح ديگري و بدون تحميل هزينه اضافي به كارفرما تعويض خواهد نمود.

13-2- پیمانکار موظف است كه علاوه بر معرفي مدير پروژه ، شخص ديگري را نيز به عنوان قائم مقام مدير پروژه معرفي نمايد تا در موارد اضطرار در انجام وظايف مدير پروژه خللي ايجاد نگردد. درخصوص قائم مقام مدیر نیز مقررات بند 13- 1 درخصوص تعویض حکم کارفرماست.

13-3- نماينده پیمانکار اين اختيار را خواهد داشت كه از طرف پیمانکار هر تصميمي را در چارچوب این قرارداد، براي اجراي خدمات موضوع قرارداد اتخاذ نمايد .

 

ماده 14: تغييرات در شرایط اختصاصی قرارداد

كارفرما اين اختيار را خواهد داشت كه براساس صلاحديد خود در خدماتي كه بايد از طرف پیمانکار ارائه گردند،تغييراتي بدهد. در چنين حالتي طرفين، موضوع را مشتركاً مورد بحث قرار داده تا راه حل مناسبي براي تغيير در چارچوبهاي تنظيم شده براي زمان و مبلغ قرارداد كه طرفين روي آن توافق كرده اند، بيابند. چنانچه توافقي در اين زمينه حاصل نگردد، قرارداد بدون تغيير ادامه خواهد يافت.

 

 

ماده 15: تعليق انجام خدمات

15-1- كارفرما با يك اعلام قبلي مي تواند از پیمانکار بخواهد كه انجام وظايف و ارائه خدمات خود را تعليق نمايد.

ماده 16: گواهينامه انجام كار

بعد از تكميل وظايف و انجام شرح خدمات و پس از ارائه صورت وضعیت های مربوطه توسط پیمانکار، گواهینامه انجام کار توسط ناظرقرارداد براساس ماده 4 صادر

می گردد .

 

ماده 17: ضمانت  انجام تعهدات            

پیمانکار مدعي توانمندي ايفاء تعهدات مصرحه در قرارداد حاضر ، به منظور اجراي دقيق و بدون نقص موارد قرارداد مي باشد . فلذا چنانچه به علت قصور در انجام کار، اجراي به موقع و يا عدم کارايي موارد مطروحه ، خسارتي به کارفرما وارد آيد ، پیمانکار ضامن بوده و ملزم به تامين و جبران خسارت به تشخيص کارفرما و ناظرخواهد بود  در غیر اینصورت خسارت وارده توسط ناظر  محاسبه و از مبلغ قرارداد کسر میگردد. به همین منظور مبلغ 10 درصد از هر پرداخت بعنوان حسن انجام کار و مبلغ

5 درصد از مبلغ کل قرارداد بعنوان تضمین انجام تعهدات از پیمانکار کسر و  در پایان مدت قرارداد در صورت تائید ناظر قرارداد به پیمانکار قابل پرداخت می باشد.

 

ماده 18: جريمه تأخير و قصور در انجام کار

پیمانکار موظف به انجام کار در قالب شرایط اختصاصی قرارداد مي باشد لکن در صورت قصور یا تاخیر در اجراي مناسب شرایط اختصاصی قرارداد، کارفرما میتواند به استناد مواد مربوطه در شرایط اختصاصی قرارداد نسبت به اعمال جریمه اقدام نماید. در صورت عدم وجود مواد مربوط به محاسبه جرایم در شرایط اختصاصی قرارداد، ملاک جریمه ، موارد مربوط به ضمانت انجام تعهدات (ماده 17) خواهد بود.

 

ماده 19: تغييرات در قرارداد

19-1- در صورتي كه در حين اجراي كار، پیمانکار ضرورت تغييراتي را در شرايط اختصاصي قرارداد، احساس نمايد، موظف است موضوع را كتباً به كارفرما اعلام نمايد. كارفرما موضوع درخواست شده توسط پیمانکار را در اسرع وقت بررسي و نتيجه را ظرف مدت دو هفته به پیمانکار اطلاع خواهد داد . همچنین هرگونه تغییر و اصلاحات اساسی که مورد نیاز کارفرما باشد طی بررسی های فنی برآورد خواهد شد و طبق تعرفه های عرف، مبالغ مازداد محاسبه و در قرارداد لحاظ خواهد شد. هر گونه تغيير در قرارداد طي يك الحاقيه جداگانه كه بـه تاييد طرفين مي رسـد ، صورت خواهد گـرفت .

19-2- كارفرما مي تواند در طول مدت اجراي قرارداد، با اطلاع كتبي به پیمانکار، تا ميزان 25درصد مبلغ قرارداد را از تعهدات موضوع قرارداد افزایش یا کاهش دهد. در اين صورت مدت و مبلغ قرارداد بدون تغییر در نرخهاي پايه قرارداد با توافق طرفين متناسباً اصلاح خواهد شد.

 

ماده 20: پیمانکار جزء

بكارگيري هر پیمانکار جزء براي سپردن بخشي ازاختيارات و تعهدات پیمانکار براي ارائه خدمات خود درقالب موضوع قرارداد ، درصورت دارابودن كيفيت و تخصص ها و توانمنديهاي لازم و پس از اعلام رسمي توسط پیمانکار به كارفرما و در صورت تائید کارفرما عملي مي باشد. كارفرما اين حق رابراي خود محفوظ خواهد داشت تا چنانچه نسبت به توانايي پیمانکار(هاي) جزء ياد شده مطمئن نگردد موضوع رابه پیمانکار جهت اصلاح اعلام نمايد. پیمانکار جزء هیچ نوع رابطه استخدامی و حقوقی با کارفرما نداشته و کارفرما در قبال وی هیچ مسئولیتی نخواهد داشت عليرغم انتخاب پیمانکار جز، ، پیمانکار كماكان مسئول انجام كل خدمات مشخص شده در قرارداد مي باشد.

 

ماده 21 : انتقال تعهدات به غير

پیمانکار اين حق را نخواهد داشت كه منافع و تعهدات اين قرارداد يا بخشي از آن را به طرف (هاي) ثالثي واگذار نمايد، مگر آنكه قبلاً تأئيد صريح و قطعي كارفرما را كه منحصراً براساس صلاحديد خود كارفرما صادر خواهد شد،بصورت كتبي دريافت نمايد.

 

ماده 22: حق طبع و نشر

22-1- پیمانکار بايستي براي انجام وظايف و ارائه خدمات موضوع قرارداد، با هزينه هاي خود مجوزهاي ضروري را براي دريافت حق استفاده از صاحبان ليسانس، مدلها، نامهاي تجاري، حقوق نرم افزار و ديگر حقوقي كه استفاده از آنها منوط به كسب مجوز است، را كسب كرده و كارفرما را در مقابل هرگونه ادعا، دادخواهي، غرامت،هزينه ها و مخارج (شامل و نه منحصر به هزينه هاي قانوني) براي كسب و يا نقض حقوق ياد شده مصون نگاه دارد.

22-2- چنانچه امکان دريافت مجوز حق استفاده به هر دليلي براي پیمانکار ، موجود نباشد، طرفين براي يک راهکار توافق خواهند نمود.

22-3- كليه مداركي كه درجريان ارائه خدمات موضوع قرارداد توسط پیمانکار توليد مي گردند جزء دارائيهاي كارفرما محسوب مي گردند. اين امر كليه منابع اصلي و مستندات كامل قرارداد و پروژه های وابسته را نيز شامل مي گردد.

22-4- پیمانکار بدون دريافت مجوز رسمي كارفرما حق انتشار مطالعات يا موضوعات مطرح شده در خلال انجام خدمات قرارداد و ارائه اطلاعات مربوط به هر شكل را ندارد.

 

ماده 23: امور محرمانه

پیمانکار كليه موضوعات مرتبط به قرارداد را محرمانه تلقي كرده و تحت هيچ شرايطي اطلاعات، مدارك، داده هاي تكنيكي، تجارب و

دانش فني اي كه توسط كارفرما در اختيار وي گذاشته شده است، را فاش نخواهد كرد، مگر اينكه مجوز رسمي و كتبي كارفرما را در اين رابطه اخذ كرده باشد. علاوه بر اين پیمانکار متعهد مي گردد دستيابي به اطلاعات محرمانه را محدود به آن كارشناسان، پیمانکاران و طرفهاي قرارداد خود نمايد كه براي انجام درست وظايف و ارائه خدمات، واقعاً به آنها نياز دارند. به هر حال پیمانکار بايد ماهيت محرمانه بودن اطلاعات را به اشخاص فوق اطلاع داده و نسبت به عدم افشاي موارد، كنترل و نظارت لازم را بعمل آورد. موضوع محرمانه بودن امور ياد شده براي مدت ده (10) سال از زمان دريافت گواهينامه نهايي تأئيد انجام كار قرارداد، باقي خواهد ماند. همچنین پیمانکار می بایست لیست اسامی کارکنان، مدیران، سهامداران و سایر موارد درخواستی را جهت انجام استعلام های مرتبط در اختیار کارفرما قرار دهد.

 

ماده 24: روشها و استانداردها

24-1- كارفرما استانداردهاي خود را قبل از شروع قرارداد به پیمانکار اعلام مي نمايد. پیمانکار موظف است عمليات موضوع قرارداد را در چارچوب استانداردهاي تعيين شده كارفرما (مندرج در متن قرارداد و شرایط اختصاصی و پیوست قرارداد) كه قبلاً با پیمانکار در مورد آنها توافق شده است انجام دهد .

24-2- در صورتي كه پیمانکار بخش يا بخشهايي از استانداردهاي كارفرما را در طول پروژه قابل اجرا ندانست مي تواند نظر خود را كتباً به كارفرما منعكس نموده و در صورت تاييد كتبي كارفرما، آن بخش، يا بخشي از ليست استانداردهاي كارفرما حذف و رعايت آنها از طرف پیمانکار الزامي نخواهد بود .

24-3- درصورتي كه در مرحله اي استانداردي تعريف نشده باشد ، كارفرما و پیمانکار براي تعريف آن با هم توافق مي كنند .

 

ماده 25: طرحهاي مديريتي بازدید و گزارش پيشرفت كار

ناظر قرارداد جهت پایش و ارزیابی وضعیت عملیاتی موضوع قرارداد بصورت دوره ای یا تصادفی اقدام به بازدید (بصورت حضوری یا غیر حضوری) از محل های اجرای قرارداد خواهد کرد. همچنین در صورتیکه بر اساس شرایط اختصاصی قرارداد پیمانکار ملزم به انجام بازدیدهای دوره ای گردد می بایست گزارشات پیشرفت یا بازدید مزبور جهت اطلاع کارفرما و ناظر توسط پیمانکار تهیه و ارائه گردد .

 

ماده 26: قوانين كار و تأمين اجتماعي و مالياتها

26-1- پیمانکار تأئيد مي نمايد كه از جميع قوانين و مقررات ناظر بر اين قرارداد از جمله مقررات و قوانين مربوط به كار و تأمين اجتماعي و همچنين قوانين مربوط به مالياتها و عوارض كاملاً مطلع بوده و متعهد است همه آنها را رعايت كند. در هر حال مسئوليت عدم اجراي قوانين و مقررات فوق الذكر متوجه پیمانکار خواهد بود.

26-2- پیمانکار مكلف است كليه كاركناني را كه براي اجراي اين قرارداد بكار مي گمارد طبق قوانين و مقررات بيمه نموده و حق بيمه هاي متعلق را صحيحاً و مرتبا به سازمان تأمين اجتماعي پرداخت نمايد و کارفرما هيچگونه مسئوليتي در قبال پرسنل پیمانکار ندارد.

26-3- پرداخت هرگونه ماليات و عوارض كه به موضوع اين قرارداد تعلق گيرد منحصراً بعهده پیمانکار است.

26-4- چنانچه پس از انعقاد موضوع قرارداد قوانين به گونه اي تغيير يابند كه براي پرداخت عوارض و مالياتهاي موضوع اين ماده هزينه اضافه اي به پیمانکار تحميل گردد. مبلغ قرارداد با توافق طرفين و براساس مانده موضوع خدمات تعديل خواهد گرديد.

 

ماده 27: تعذر (فورس ماژور)

هر گاه بعلت حوادث قهري و غير مترقبه هر يك از طرفين قرارداد نتوانند تعهدات خود را انجام دهند، عدم انجام تعهدات ، نقض قرارداد تلقي نخواهد شد و قرارداد بقوت خود باقي خواهد بود. جنگ اعم از اعلام شده يا نشده، انقلابات و اعتصابات عمومي، شيوع بيماريهاي واگير دار، زلزله، سيل و طغيانهاي غير عادي، خشكساليهاي بي سابقه و همچنين آتش سوزيهاي دامنه دار كه ناشي از كار پیمانکار نباشد جزو حوادث قهري محسوب شده و در مورد خسارات ناشي از آنها بترتيب ذيل عمل خواهد شد.

27-1- پیمانکار در صورت بروز شرايط فورس ماژور بايستي بلادرنگ موضوع را به اطلاع كارفرما برساند. كارفرما به تشخيص خود و همفکري با پیمانکار تدابير لازم را اتخاذ خواهد نمود. در طول مدت تعذر پیمانکار موظف است حداكثر تلاش خود را در جهت حفظ اقدامات انجام شده و مدارك توليد شده به بهترين نحو مطلوب و با كمترين تأخير بعمل آورد. کلیه این اقدامات باید به تایید ناظر برسد.

27-2- چنانچه مدت فورس ماژور بيش از سه ماه گردد، در آنصورت هر يك از طرفين چنانچه تمايل داشته باشد، اختيار فسخ قرارداد را با ارائه يادداشت كتبي دارد. در این شرایط پیمانکار محق به دریافت هزینه هایی است که به طور واقعی تا لحظه وقوع فورس ماژور در ارتباط با عملیات موضوع قرارداد انجام داده است.

 

ماده 28: قانون حاكم بر قرارداد

کلیه قوانین جمهوري اسلامي ايران که در ارتباط با موضوع قرارداد می باشد براین قرارداد حاکم خواهد بود.

 

ماده 29: رعايت قوانين

پیمانکار مكلف است كليه قوانين مملكتي و مقررات و آئين نامه هاي جاري اعم از مملكتي و شركتي را رعايت نمايد. درهيچ صورتي پیمانکار نمي تواند با عذر عدم اطلاع از قوانين و مقررات مزبور متعذر گردد.

 

ماده 30: مرجع حل اختلاف

تعبير و تفسير مفاد و مندرجات قرارداد بعهده امور حقوقي دانشگاه و ناظر قرارداد می باشد و نظر ایشان متبع است لذا اختلافات ناشی از اجرای این قرارداد و یا تفسیر آن حتی المقدور از طریق مذاکره حل و فصل خواهد گردید در غیر اینصورت مراتب از طریق کمیسیون مقرر در ماده 94 آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه حل و فصل خواهد گردید و نظر آن قطعی و لازم الاجرا می باشد.

 

ماده 31: فسخ قرارداد

در راستای اجرای اصل حاکمیت دولت و حقوق عمومی، به تشخیص کارفرما و برحسب صرفه و صلاح دانشگاه، قرارداد تا قبل از مدت یکماه مانده به خاتمه قابل فسخ  یکطرفه از سوی کارفرما و بدون نیاز مراجعه به مراجع قضایی و با ابلاغ رسمی به پیمانکار خواهد بود و در اینصورت پیمانکار حق هر گونه اعتراضی را در این خصوص را از خود سلب می نماید.

.

ماده 32: تغييرات

هر گونه تغيير و يا اضافه شدن به محتوا و مواد این قرارداد رسميت نخواهد داشت مگر آنكه به صورت مکتوب و صریح به امضاي طرفين برسد.

 

ماده 33: عدم اعتبار

چنانچه هر يك از شروط قرارداد غير مؤثر شده و يا در بخشي از آن قابل اعمال نباشد، قابليت اعمال ساير شروط خدشه دار نخواهد شد. طرفين تلاش مي كنند شرط غير قابل اعمال را با يك شرط قابل اعمال بنحوي كه نتايج حتي الامكان مشابه با نتايج حاصل از شرط اوليه باشد، جايگزين نمايند.

 

ماده 34: يكپارچگي قرارداد

قرارداد و پيوست هاي آن يك مجموعه جامع و يكپارچه اي را تشكيل مي دهند كه بين طرفين مورد توافق و تأئيد قرار گرفته است. قرارداد مذكور جايگزين كليه قراردادها، ترتيبات، مكاتبات و ارتباطات (چه شفاهي و كتبي) قبلي كه بين طرفين در ارتباط با موضوع قرارداد وجود داشته است، مي گردد.

 

ماده 35: زبان

زبان بكار گرفته شده و مورد پذيرش در اجراي قرارداد، زبان فارسي مي باشد. كليه مكاتبات و گزارشها بايستي به زبان فارسي تهيه و ارائه گردند، مگر اينکه با درخواست پیمانکار و توافق کارفرما انجام پذيرد. در مورد اصطلاحات و واژگان لازم است علاوه بر معادل فارسي اصل اصطلاحات و واژگان ياد شده نيز ارائه گردند. و درصورت استفاده از تعابیر تخصصی و فنی معانی آنها نیز به صورت صریح بیان گردد.

 

ماده 36: يادداشت ها و مكاتبات

كليه يادداشتها و مكاتباتي كه در ارتباط با انجام موضوع قرارداد از يكي از طرفين براي طرف ديگر ارسال مي گردد بايد يا مستقيما به دفتر طرف ديگر تحويل گرديده و رسيد دريافت شده و يا از طريق دورنگار، نمابر يا ديگر روشهاي انتقال اطلاعات و يا بوسيله پست سفارشي به نشاني كه در قرارداد مشخص گرديده است ارسال گردد. براي يادداشت هايي كه بوسيله دورنگار يا نمابر ارائه مي گردند، با اعلام خودكار دستگاه گيرنده، موارد تحويل شده تلقي مي گردند.

 

ماده 37: نافذ بودن

در صورت وجود تناقض يا عدم سازگاري بين شرايط عمومي و اختصاصي قرارداد، شرایط اختصاصی نافذ میباشد .

 

ماده 38: محل اجراي قرارداد

محل اجراي موضوع قرارداد ............................................................................. وابسته به کارفرما مي باشد.

 

ماده 39: نشاني طرفين

نشاني کارفرما :  همدان ، چهارراه ...........

نشاني پیمانکار : همدان، .........................

 

ماده 40: تغيير نشاني طرفين قرارداد

هرگاه يكي از طرفين قرارداد نشاني قانوني خود را در مدت قرارداد تغيير بدهد بايد ظرف مدت 48 ساعت كتباً اين تغيير را به طرف ديگر ابلاغ كند و تا وقتي كه نشاني جديد به طرف ديگر اعلام نشده است ، كليه نامه ها ، اوراق و مكاتبات به نشاني قانوني ارسال و تمام آنها ابلاغ شده تلقي خواهد شد.

 

بخش دوم: شرایط اختصاصی قرارداد

 

ماده 1) شرح خدمات قرارداد:

1-1)    خدمات نصب و راه‌اندازي سيستم‌عامل و برنامه‌هاي كاربردي مشتمل بر:

         نصب، راهاندازي و اعمال اصلاحات برروی سيستم عامل، راهاندازها، نرمافزارهاي كاربردي مانند Microsoft Office، Antivirus، بانكهاي اطلاعاتي، نرم‌افزارهای اختصاصی مانند  HIS، اتوماسیون اداری، نظام نوین مالی و ساير نرمافزارهاي ارجاع شده از طرف مسئول رایانه مرکز بر روي كامپيوترهاي Desktop و Laptop.

         نصب نرمافزاري، راهاندازي و انجام تنظيمات مربوط به ديتاپروژكتور، ويژوالايزر و ساير تجهيزات مشابه.

1-2)    خدمات عيب‌يابي، تعمير، تعويض و تامين تجهيزات شبكه مشتمل بر:

         قطعات سختافزاري بخش Passive و Active شبكه (بجز سوئيچ) و جابجايي و اجراي نود شبكه حسب مورد.

1-3)    خدمات عيب‌يابي، تعمير، تعويض و تامين قطعات سخت‌افزاري برای كامپيوتر، چاپگر، اسكنر و ساير تجهيزات جانبي رايانه

         باز و بسته كردن، جايگزيني، نصب و يا تعويض قطعات ارائه شده بر اساس درخواست مسئول رایانه هر مركز.

         نگهداري و سرویس های دوره ای شامل سرويس فنها و هواگيري تمام ركها، سوئيچها، سيستمها و سرورها (اعم از كيس، مانيتور، كيبورد، ماوس و قطعات Passive و Active شبكه، سرور)، تست اپتيكال درايو، كنترل بروز بودن آنتي ويروس، نصب و بروزرساني Windows Patch و سایر موارد ارجاع شده از طرف مسئول رایانه مرکز یا مديريت فنآوري اطلاعات، ارتباطات و آمار دانشگاه به صورت هر 4 ماه يكبار.

         در صورتيكه تعمير يا تعويض تجهيزات مورد قرارداد به هر عنوان از جمله ارجاع سختافزار معيوب به شركت گارانتي كننده، عدم مشخص بودن ايراد، نبود قطعه جايگزين و ... بيش از زمان مقرر در این بند بطول انجامد، پیمانکارموظف است در صورت نياز (بنا بر تشخيص مسئول كامپيوتر هر مركز) تجهيزات مناسبي را تا زمان رفع عيب كامل جايگزين  نمايد.

         با توجه به اينكه در بعضي قسمتها مانند پذيرش، ترخيص بیمارستانها و... (بنا بر تشخيص مسئول رایانه هر مركز) وجود سيستم و چاپگر سالم كاملاٌ ضروري ميباشد، در صورت بروز ايراد در آن قسمتها ميبايستي تا زمان رفع نقص كامل، تجهيرات مناسب از طرف پیمانکار بلافاصله جايگزين گردد. استفاده از كارتريج، تونر، ريبون و...  هاي يدكي (در صورت وجود) تا زمان شارژ يا تعويض كارتريج، تونر، ريبون و...  اصلي، با هماهنگي مسئول رایانه آن مركز بلامانع است.

         پیمانکار موظف است پشتيباني سختافزارهاي تحت گارانتي شركتهاي فروشنده را تقبل نموده و من بعد مسئوليت ارجاع به شركت فروشنده و پيگيري امور مربوطه را بر عهده بگيرد.

1-4)    استقرار پرسنل (بر حسب جداول ماده 3 قرارداد) به همراه تجهیزات ابتدایی مورد نیاز مانند پیچگوشتی، انبردست، تستر شبكه و...  به صورت ثابت در ساعات اداري در محلهای قرارداد.

         استقرار يك نفر به عنوان اپراتور و پاسخگوي تلفني در محلهای قرارداد

         در مورد قرارداد بيمارستانها با توجه به شبانهروزي بودن بيمارستان ها و لزوم سرويسدهي در ساير ساعات شبانهروز يك خط تلفن و يك نفر به عنوان آنكال به منظور سرويسدهي در موارد ضروري (به تشخيص سوپروايزر هر مركز آموزشي- درماني) در ساعات غير اداري اختصاص داده شود.

         در صورت لزوم در مواقع خاص و بنا بر تشخيص کارفرما ، در ساعت غير اداري نيز كاركنان پیمانکار ملزم بحضور و همكاري در محل اجراي قرارداد ميباشند.

         در صورت لزوم پیمانکار موظف است نيروي مورد نياز خود را افزايش دهد. (بنا به صلاحدید کارفرما و در شرایط لازم)

 

ماده 2) تسهیلات کارفرما:

2-1) در راستای ارائه تسهیلات کارفرما ، هزینه خدمات مندرج در بندهای 1-2و 1-3 (خدمات سخت افزاری و شبکه ای شرح خدمات) بصورت فاکتوری و حسب روالهای کاری دانشگاه قابل پرداخت به پیمانکار می باشد. بنابراین پيمانكار موظف است كليه خدمات فوق الذکر را با درنظر گرفتن استانداردهاي فني رايج بازار و آيين نامه ها و مقررات نظارتي مديريت فنآوري اطلاعات، ارتباطات و آمار دانشگاه انجام و گزارش انجام آن را به تائيد كاربران ذينفع و مسئولين محل قرارداد (مسئول رایانه و مدیر مرکز) رسانيده و سپس صرفاٌ در قالب جدول ذيل اقدام به صدور فاكتور خدمات نموده و در هنگام تهيه فرم صورت وضعيت پيمانكاري، جهت تائيد به مديريت فنآوري اطلاعات، ارتباطات و آمار دانشگاه تحويل نمايد.

 

موارد قابل قبول جهت صدور فاکتور انجام خدمات پیمانکار

انواع قطعات استفاده شده

هزينه شارژ انواع چاپگر

هزينه تعميرات سخت‌افزاري كامپيوتر وقطعات داخلي و جانبي آن.

هزينه تعمير سخت‌افزاري چاپگر،  اسكنر

 

تبصره1) مبالغ تعرفه خدمات مندرج در جدول فوق الذكر در مقاطع زمانی یکماه یکبار و بر اساس شرايط و مقتضيات موجود ، توسط مديريت فنآوري اطلاعات، ارتباطات و آمار دانشگاه محاسبه و اطلاع رسانی می گردد.

تبصره2) تائید انجام کار و صحت و سقم انجام بندهای 1-2 و 1-3 بعهده مسئول رایانه مرکز بوده و پیمانکار موظف است موارد موصوف را با هماهنگی کامل مسئول رایانه به انجام برساند.

تبصره3) پیمانکار موظف است در صورت تعویض یا تعمیر قطعات ، قطعه داغی مورد نظر و جزئیات تعمیرات را به انضمام فاکتور مربوطه به مسئول رایانه مرکز تحویل نماید.

تبصره4) پیمانکار در صورتیکه در هنگام اجرای مفاد قرارداد (تعمیرات، تعویض قطعات و سایر) بعلت سهل انگاری یا عدم تخصص کافی ، آسیب به سایر قطعات یا قسمتهای دیگر رساند، موظف به انجام تعمیرات و رفع معایب بوجود آمده بوده و بابت انجام آن خدمات، مجاز به صدور فاکتور نمی باشد. بدیهی است مرجع تشخیص موارد فوق الذکر مديريت فنآوري اطلاعات، ارتباطات و آمار دانشگاه می باشد.

تبصره5) کارفرما در صورت عدم توافق با پیمانکار جهت خرید قطعات و تجهیزات مورد نیاز ، الزامی در خصوص انجام خرید از پیمانکار ندارد.

 

2-2) نظر به اينكه قيمت پيشنهادي پیمانکار نسبت به ساير قيمتهاي پيشنهادي پايينتر بوده و مساعدت با پیمانکار موصوف موجب تسهيل در ارائه خدمات بهتر به واحدهاي تابعه در جهت پيشبرد اهداف دانشگاه خواهد شد لذا کارفرما در صورت امكان، تجهيزات و تسهيلاتي از قبيل مكان، يك خط تلفن و ملزومات اوليه اداري را در اختيار پیمانکار طرف قرارداد قرار خواهد داد.

 

ماده 3) نحوه محاسبه مبلغ قرارداد:

تعداد رايانه‌ها و تعرفه هاي لازم جهت محاسبه مبلغ قرارداد در جدول ذيل آمده است كه بر اساس آن مبلغ سالانه قرارداد ............................................ ريال و مبلغ ماهيانه آن ....................................... خواهد بود و در پايان هر ماه  و حداكثر هر 3 ماه يكبار وفق مواد 3 و 4 شرايط عمومي قرارداد به پيمانكار پرداخت ميگردد.

 

رديف    شرح خدمات     تعداد پرسنل مستقر       تعداد رایانه (Desktop ، Laptop.)       تعرفه ماهانه واحد (ريال)      قيمت ماهانه

كل (ريال)

1        انجام خدمات بند (1-1) بوسیله پرسنل مستقر در محلهای قرارداد                                

جمع كل قرارداد ماهانه  

 

تبصره) پیمانکارموظف به ارائه خدمات مندرج در مفاد اين قرارداد به تجهيزات جديدي كه به مرور به مجموعه اضافه مي گردند (سیستمهایی که در آمار اولیه قرارداد لحاظ نشده اند) بوده و ميبايستي ليست آنها را تهيه و هرماه به تائيد مسئول رایانه مركز برساند. بديهي است پس از پايان قرارداد و براساس ليست مذكور و همچنين بر اساس جدول ماده 3 شرایط اختصاصی قرارداد، مبلغ ارائه خدمات پشتيباني بابت تجهيزات فوق الذکر محاسبه و در قالب 25% قرارداد وفق ماده 19 بخش عمومی قرارداد به پیمانکارپرداخت خواهد شد.

 

ماده 4) شیوه انجام خدمات:

4-1) پيمانكار موظف است کلیه شرح خدمات (مندرج در ماده 1) را در اسرع وقت توسط پرسنل خود كه در محل قرارداد مستقر نموده است انجام دهد.

4-2) حداكثر مدت زمان ارائه خدمات به صورت زير ميباشد:

         مراجعه جهت رفع ايراد حداكثر تا سقف نيم ساعت پس از تماس.

         شارژ يا تعويض كارتريج، تونر، ريبون و... ، در دبيرخانه، پذيرش، ترخيص، آزمايشگاه و ساير واحدها در صورت تشخيص مسئول كامپيوتر بلافاصله و در ساير واحدها حداكثر تا 48 ساعت پس از تماس.

         نصب سيستم عامل و نرمافزارهای متعلقه در همان روز تماس.

         تعمير سيستم حداكثر تا 48 ساعت بعد از تماس.

         تعمير پرينتر و اسكنر حداكثر تا 1 هفته بعد از تماس.

         جابجايي يا كشيدن نود جديد حداكثر تا 48 ساعت بعد از تماس.

         آماده داشتن سوئيچ 24 پورت مناسب جهت جايگزيني فوري تا زمان رفع نقص.

4-3) پیمانکار موظف است كارشناسان و افراد دخيل در اجراي اين قرارداد را مطابق با فرمهاي استاندارد به کارفرما معرفي نمايد تا جهت استفاده از ايشان مجوزهاي لازم كسب گردد.

تبصره1: بجز در مواقع ضروري و با تائيد كارفرما، فرد معرفي شده نبايد تا پايان مدت قرارداد با شخص ديگري جايگزين گردد.

تبصره2: مرخصي پرسنل دخيل در اين قرارداد ميبايستي با هماهنگي مسئول كامپيوتر هر مركز صورت گرفته و در مدت مرخصي نيروي جايگزين مناسب در محل قرارداد حضور داشته باشد.

تبصره3: در صورت نارضایتی کارفرما از پرسنل پیمانکار ، پیمانکار موظف است پرسنل مذکور را با هماهنگی و تائید کارفرما جایگزین نماید.

تبصره4: پرسنل پیمانکار ملزم به ثبت ساعت ورود و خروج مطابق درخواست كارفرما ميباشند.

4-4) جهت ارائه خدمات موضوع اين قرارداد لازم است در صورت تماس کاربران ، پرسنل پیمانکار در محل کاربر مورد نظر حضور يابند.

تبصره1: در صورتيكه رفع ايراد در محل امكانپذير نباشد، جابجايي و حمل تجهيزات تا محل دفتر پیمانکار در مركز، برعهده واحد استفاده كننده ميباشد.

تبصره2: پیمانکار موظف است خدمات به واحدهاي حراستي را در صورت درخواست ايشان صرفاً در محل آن واحد ارائه نمايد و تدابیر مربوطه را رعایت نماید.

4-5) تعويض و جايگزيني هر يك از قطعات ميبايستي صرفاً با تائيد كتبي مسئول رایانه هر مركز و با هماهنگي مديريت فنآوري اطلاعات، ارتباطات و آمار دانشگاه انجام و در پايان ماه گزارش آن به مديريت فنآوري اطلاعات، ارتباطات و آمار دانشگاه ارائه گردد.

 

ماده 5: نحوه محاسبه عدم حسن انجام کار:

در صورتی که بر اساس گزارشات واصله، ارزیابی های انجام شده و سایر امور نظارتی، پیمانکار به تعهدات خود بطور کامل عمل ننماید، کارفرما یا ناظر قرارداد میتوانند تا سقف 50% از هر پرداخت را به عنوان عدم حسن انجام کار از مبلغ پرداختی به پیمانکار کسر نمایند و پیمانکار حق هرگونه اعتراضی را در این رابطه از خود سلب و ساقط مینماید.

بخش سوم : پيوست ها

 

ماده 1: تعاريف و اصطلاحات

قرارداد: مستندحقوقی است كه براي انجام تعهدات موضوع اين کار بين كارفرما و پیمانکار منعقد مي گردد.

مبلغ قرارداد: به معناي مبلغي است كه در قرارداد نهائي درج گرديده و براساس شرايط عمومي و اختصاصی قرارداد از طرف كارفرما در مقابل انجام تعهدات موضوع قرارداد به پیمانکار پرداخت مي گردد. هر گونه افزايش يا كاهش مبلغ قرارداد در چارچوب شرايط اين قرارداد صورت خواهد گرفت.

كارفرما: منظور از كارفرما در مرحله شروع تا اجراي کامل موضوع شرح خدمات قرارداد "معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان همدان" مي باشد.

ناظر: شخصي است اعم از حقيقي يا حقوقي كه براي نظارت بر اجراي تعهدات پیمانکار و کارفرما در رابطه با موضوع قرارداد و امور مربوط به آن طبق شرايط اختصاصی قرارداد از طرف کارفرما ، تعيين مي گردد.

پیمانکار: عبارتست از شخصيت حقوقي كه يكي از امضاكنندگان قرارداد بوده و اجراي عمليات موضوع قرارداد را بر عهده گرفته است. جانشينان و يا نمايندگان قانوني پیمانکار در حكم پیمانکار محسوب مي شوند.

گواهي حسن انجام كار: به معناي يك نامه رسمي است كه از طرف كارفرما در پايان ارائه خدمات موضوع قرارداد و سپري شدن دوره ضمانت و در صورت وجود رضايت از چگونگي انجام كار به پیمانکار ارائه مي گردد.

مدارك نهائي: بمعناي انجام آخرين ويرايش مورد نظر كارفرما برروي هر يك و يا همه گزارش هايي كه از طرف پیمانکار به كارفرما براساس مفاد قرارداد داده شده است، و ارائه نهائي گزارش (ها) مي باشد.

شرايط اختصاصی قرارداد: بمعناي شرايط و ويژگيهاي مشخصي است كه بين كارفرما و پیمانکار در خلال قرارداد توافق شده است.

طرف قرارداد: به معناي پیمانکار يا كارفرما و طرفين قرارداد بمعناي كارفرما و پیمانکار هر دو مي باشد.

گواهي تحويل موقت: به معناي تأييد رسمي است كه از طرف كارفرما پس از دريافت مدرك نهائي گزارش در هر مرحله از كار براساس شرايط قرارداد صادر مي شود.

خدمات: به معناي وظايف و يا اقداماتي است كه بايد توسط پیمانکار براساس شرايط قرارداد انجام گيرند.

مستندات قرارداد: عبارتند از مجموعه مدارك و مستنداتي كه در طول قرارداد ايجاد مي شوند. شامل كليه مستنداتي كه پیمانکار وكارفرما و دستگاه نظارت رد و بدل مي نمايند ، از قبيل فرآورده هاي قرارداد، صورتحسابها، ابلاغيه ها، اخطاريه ها، صورتجلسات ادواري و موردي و اظهار نظرها.

 

ماده 2: مستندات پیوست

2-1: تصویر روزنامه رسمي صاحبان امضاي مجاز شرکت پیمانکار

2-2: تصویر آگهي آخرين تغييرات شرکت پیمانکار

2-3: تصویر اساسنامه شرکت پیمانکار

2-4: نامه معرفي کتبي مدير پروژه به عنوان نماينده تام الاختيار پیمانکار  و سایر پرسنل مرتبط با قرارداد بمنظور هماهنگي امور

2-5: ............

 

 

کارفرما            پیمانکار

نام و نام خانوادگی: ..................................................

سمت: ..............................................

مهر و امضاء                 نام و نام خانوادگی: ..................................................

سمت: ..................................................

مهر و امضاء

                   

                   

امور حقوقی                 ناظر

نام و نام خانوادگی: ..................................................

سمت: مشاور حقوقی ریاست دانشگاه

مهر و امضاء                 نام و نام خانوادگی: ..................................................

سمت: مدیریت فناوری اطلاعات، ارتباطات و آمار دانشگاه

مهر و امضاء

 

همچینن می توانید از سایر فرم های قرارداد از لینک های زیر استفاده کنید :

 

عنوان پست تاریخ ارسال
 
نمونه قرارداد کار محدود شنبه 27 مرداد 1397
 
نمونه قرارداد اجاره به شرط تمليك سه شنبه 19 تیر 1397
 
نمونه قرارداد اجاره آپارتمان مسکونی یکشنبه 17 تیر 1397
 
نمونه قرارداد نگهداری خط شبکه وایرلس یکشنبه 17 تیر 1397
 
نمونه قرارداد طرح پژوهشی یکشنبه 17 تیر 1397
 
نمونه قرارداد مستخدم پاره وقت شنبه 16 تیر 1397
 
نمونه قرارداد اجاره سردخانه شنبه 16 تیر 1397
 
نمونه قرارداد خرید کالا شنبه 16 تیر 1397
 
نمونه قرارداد خرید دستگاه تابلو برق شنبه 16 تیر 1397
 
نمونه قرارداد اقاله شنبه 16 تیر 1397
 
نمونه قرارداد تعمیر و نگهداری دستگاه های کامپیوتری شنبه 16 تیر 1397
 
نمونه قرارداد تامین خودرو (پیمانکاری) شنبه 16 تیر 1397
 
نمونه قرارداد خدمات نصب و راه اندازی سیستم عامل و برنامه های کاربردی پنجشنبه 14 تیر 1397
 
نمونه قرارداد راه اندازی شبکه LAN خصوصی و دولتی پنجشنبه 14 تیر 1397
 
نمونه قرارداد مبایعه نامه قطعی خودرو پنجشنبه 14 تیر 1397
 
نمونه قرارداد مشاغل کارگران پنجشنبه 14 تیر 1397
 
نمونه قرارداد قولنامه انتقال ملك چهارشنبه 13 تیر 1397
 
نمونه قرارداد کشت و برداشت در مزارعه چهارشنبه 13 تیر 1397
 
نمونه قرارداد مزایده آپارتمان چهارشنبه 13 تیر 1397
 
نمونه قرارداد فروش املاک مزایده چهارشنبه 13 تیر 1397
 
نمونه قرارداد خرید اینترنت با پهنای باند 70mb/s چهارشنبه 13 تیر 1397
 
نمونه قرارداد پیشنهاد خرید کامپیوتر سه شنبه 12 تیر 1397
 
نمونه قرارداد تأليف و ترجمه کتاب سه شنبه 12 تیر 1397
 
نمونه قرارداد کار معین سه شنبه 12 تیر 1397
 
نمونه قرارداد پشتیبانی شبکه فروش و توزیع سه شنبه 12 تیر 1397
 
نمونه قرارداد كار موقت (كارمند) سه شنبه 12 تیر 1397
 
نمونه قرارداد خدمات پس از فروش سه شنبه 12 تیر 1397
 
نمونه قرارداد فروش و راه اندازي نرم افزار جامع بيمارستاني سه شنبه 12 تیر 1397
 
نمونه قرارداد همکاري در فروش اینترنتی سه شنبه 12 تیر 1397
 
نمونه قرارداد مربوط به ارائه خدمات اینترنتی و اختصاص وبگاه انجمن های علمی آموزشی معلمان فیزیک سه شنبه 12 تیر 1397
 
نمونه قرارداد همكاري در فعاليتهاي تحقيقاتي سه شنبه 12 تیر 1397
 
نمونه قرارداد فروش پيامك (SMS) ارزش افزوده سه شنبه 12 تیر 1397
 
نمونه قرارداد فروش سامانه ارسال پيام كوتاه(SMS) سه شنبه 12 تیر 1397
 
نمونه قرارداد اعطای عامليت فروش پيامك انبوه سه شنبه 12 تیر 1397
 
نمونه قرارداد پیمان‌کاری طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت تک زبانه فارسی دوشنبه 11 تیر 1397
 
نمونه قرارداد فروش و ارائه خدمات پیام کوتاه دوشنبه 11 تیر 1397
 
نمونه قرارداد خدماتی دوشنبه 11 تیر 1397
 
نمونه قرارداد فروش دوشنبه 11 تیر 1397
 
نمونه قرارداد آموزش مهارت هاي كسب و كار و كار آفريني دوشنبه 11 تیر 1397
 
نمونه قرارداد راهبری، سرویس، نگهداری و پشتیبانی سیستمهای نرم افزاری، سخت افزاری و شبکه ای دوشنبه 11 تیر 1397
 
نمونه قرارداد اجاره باشگاه- تالار دوشنبه 11 تیر 1397
 
نمونه قرارداد طراحی و راه اندازی نرم افزار نماتن یکشنبه 10 تیر 1397
 
نمونه قرارداد دریافت نمایندگی یکشنبه 10 تیر 1397
 
نمونه قرارداد کار دانشجویی یکشنبه 10 تیر 1397
 
نمونه قرارداد فروش نرم افزار سوله پرداز یکشنبه 10 تیر 1397
 
نمونه قرارداد نشر: حق الترجمه بصورت درصدی یکشنبه 10 تیر 1397
 
نمونه قرارداد خرید یک دستگاه نمایشگر ویدئو یکشنبه 10 تیر 1397
 
نمونه قرارداد خريد لیسانس نرم‏افزار بهبود (نظام پيشنهادها) یکشنبه 10 تیر 1397
 
نمونه قرارداد اجاره غرفه هفتگی یکشنبه 10 تیر 1397
 
نمونه قرارداد واگذاري فعاليت‌هاي پشتيباني و خدمات - قرارداد اجاره بوفه یکشنبه 10 تیر 1397
 
نمونه قرارداد ترجمه کتاب شنبه 09 تیر 1397
 
نمونه قرارداد تأليف کتاب شنبه 09 تیر 1397
 
نمونه قرارداد اعطای تسهیلات مالی شنبه 09 تیر 1397
 
نمونه قرارداد واگذاري مالكيت معنوي پنجشنبه 07 تیر 1397
 
نمونه قرارداد حروفچيني كتاب پنجشنبه 07 تیر 1397
 
نمونه قرارداد ويرايش توأم ادبي ـ فني کتاب ها پنجشنبه 07 تیر 1397
 
نمونه قرارداد فروش و نصب سیستم های انفورماتیکی اداری پنجشنبه 07 تیر 1397
 
نمونه فرم مربوط به تمدید قرارداد استخدام پیمانی پنجشنبه 07 تیر 1397
 
نمونه قرارداد خرید قطعی کالا و اجناس فروشگاهی پنجشنبه 07 تیر 1397
 
نمونه قرارداد امانی فروش کالاها بصورت نقد و اقساط در فروشگاه پنجشنبه 07 تیر 1397
 
نمونه قرارداد حق التدریسی مدرس پنجشنبه 07 تیر 1397
 
نمونه قرارداد اجاره قسمتی از فضای مازاد جهت کانکس آنتن همراه چهارشنبه 06 تیر 1397
 
نمونه قرارداد وام خرید مسکن چهارشنبه 06 تیر 1397
 
نمونه قرارداد رسمی رهن ویژه املاک چهارشنبه 06 تیر 1397
 
نمونه قرارداد اشتراک خدمات اینترنت چهارشنبه 06 تیر 1397
 
نمونه قرارداد اجاره نامه مغازه چهارشنبه 06 تیر 1397
 
نمونه قرارداد واگذاری داروخانه بصورت اجاره چهارشنبه 06 تیر 1397
 
نمونه قرارداد اشتراک خطوط پر سرعت داده‌ها (DSL) چهارشنبه 06 تیر 1397
 
فرم قرارداد با موضوع: اجاره محل تجاری بدون اخذ سرقفلی از سوی موجر چهارشنبه 06 تیر 1397
 
فرم قرارداد با موضوع: قراداد پیمانکاری پژوهشی شرکت ملی گاز چهارشنبه 06 تیر 1397
 
فرم قرارداد با موضوع: قرارداد خدمات رایانه ای چهارشنبه 06 تیر 1397
 
نمونه فرم قرارداد با موضوع: نصب و پشتیبانی فنی نرم افزار بولتن خبری سه شنبه 05 تیر 1397
 
فرم قرارداد با موضوع: قرارداد بهسازی گرافیکی پایگاه وب سه شنبه 05 تیر 1397
 
فرم قرارداد با موضوع: قرارداد کار موقت سه شنبه 05 تیر 1397
 

 

 

 

 

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان -- صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: پنجشنبه 14 تیر 1397 ساعت: 13:21 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

نظرات


کد امنیتی رفرش

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس