اقدام پژوهی مشترک برای همه اقدام پژوهی مشترک برای آموزگاران دبیران هنر آموزان

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

اقدام پژوهی چگونه توانستم علل فرار از مدرسه دانش آموز را شناسایی و آنها را برطرف سازم ؟

بازديد: 793
اقدام پژوهی چگونه توانستم علل فرار از مدرسه دانش آموز را شناسایی و آنها را برطرف سازم ؟

نمونه کامل اقدام پژوهی برای آموزگار و دبیر و معاون و مدیر مدرسه

معرفی :

496 - اقدام پژوهی چگونه توانستم علل فرار از مدرسه دانش آموز را شناسایی و آنها را برطرف سازم ؟ تعداد صفحات پانزده صفحه -  بصورت ورد و قابل ویرایش - قیمت 3000  تومان -

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) در زیر آمده است :

 

 

فهرست مطالب

چکیده:4

کلیدواژه ها:4

مقدمه:5

توصیف وضعیت موجودوبیان مساله:7

مساله :7

شواهد1:8

گردآوری اطلاعات ،تجزیه وتحلیل وارائه راهکارموقتی.. 8

اجرای راهکارها9

شواهد2. 10

ارزشیابی تأثیراقدام جدید وتعیین اعتبارآن.. 11

پیشنهادات:12

نتیجه گیری وگزارش نهایی:13

راهکارهایی برای حل مشکل مشابه درخانواده ها14

فهرست منابع.. 15

 

چکیده:

   دراین اقدام پژوهی که موضوع آن جلوگیری ازمدرسه گریزی علی می باشد.هدف این بودکه دانش آموزمذکوررابه حضورمنظم درمدرسه وکاهش اضطراب( تعلق به خانواده) دراوسوق دهیم ؛برای این منظورازروش تحقیق اقدام پژوهی استفاده کردیم .من که معاون اجرایی مجتمع بودم باکمک مدیرومشاورمدرسه ومعاون آموزگار بادعوت ااولیای دانش آموزوچندین جلسه بحث وگفتگووارائه رهنمود(عدم ترک خانه درموقع برگشتن فرزندش ازمدرسه واستقبال ازاو)وازهمه  مهم تردادن مسولیت وبزرگ ترجلوه دادن نقاط قوت دانش آموزتوانستیم رفتاردانش آموزرااصلاح کنیم.وبه این نتیجه رسیدیم که نیازبه تعلق به خانواده بایددرکودک تأمین شودتااو آرامش روانی داشته باشدوباخیال راحت درسرکلاس درس حاضرشود.

 کلیدواژه ها:

مدرسه گریزی،مسوولیت،تعلّق

 

شواهد1:

    دانش آموزی به نام علی ازابتدای سال گاهی به بهانه های مختلف ازرفتن به مدرسه سربازمی زد(سردرد،شکم درد)وازاواخرآبان ماه این بهانه هابیشترشد،به خصوص هنگامی که شیفت بعدازظهربودند؛رفتن به مدرسه به صورت کابوسی برای او واهل خانواده بودودرصورت رفتن هم ،کلاس رارهاکرده وبه خانه بر   می گشت.من وخانواده او وهمه ی عوامل مدرسه درپی راهکاری بودیم که این مشکل حل شود.

شواهد2

    دانش آموز علی درطول یک هفته بعدازاجرای راهکارهای پیشنهادی، حضوردرکلاسش منظم بود.به گفته پدرومادرش دیگرکمتربهانه می گرفت.حتی تنهایی ویابادوستانش به مدرسه می رفت . مدیر مدرسه  هم ازرفتاروآرامش اودرکلاس ومدرسه رضایت داشت.

پیشنهادات:

    پیشنهادمی شودابعادمختلف مدرسه گریزی وترس ازمدرسه درنوجوانان به صورت تحقیق میدانی  بررسی شودتاباارائه ی راهکارواقدامات پیشگیرانه مانع ازاین امربشویم.

مدارس سعی نمایندازطریق ارتباط بیشتربااولیامشکلات مربوط به اختلالات رفتاری دانش آموزان راحل نمایند.

راهکارهایی برای حل مشکل مشابه درخانواده ها

1-پدرومادرهابایدسعی کنندکودکان خودرامستقل به بارآورند.کودکی که همه ی امکانات زندگی به صورتی سهل وساده دراختیارش گذاشته می شود،نخواهدتوانست خودرابامحیطی سازگارکندکه هرکس ازحقوقی مساوی سهم می برد.

2-اعمال ورفتارپدرومادربایدبه نحوی باشدکه کودک آمادگی پذیرش محیط های جدیدوسازش باآنها راداشته باشد.

3-یاری ومساعدت والدین به کودک،بایدبه نحوی غیرمستقیم انجام بگیردوکودک خودراعاملی بالقوه وبالفعل دربرابرسدمشکلات ببیند.

4-بابرخورد صحیح ومشخص به کودک بقبولانیم که روابط مابااوهمیشه عادلانه ومنصفانه خواهدبود(گنج جو،1368).


برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این اقدام پژوهی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط  سه هزار تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت سه هزار تومان بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

توجه  :

  برای دیدن هزار نمونه فایل اقدام پژوهی عالی و مناسب بر روی لینک زیر کلیک کنید :

موضوعات اقدام پژوهی آماده

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: شنبه 16 فروردین 1399 ساعت: 18:22 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

چگونه توانستم مشکلات یکی از دانش آموزان بیش فعال کلاسم را حل نمایم

بازديد: 817
چگونه توانستم مشکلات یکی از دانش آموزان بیش فعال کلاسم را حل نمایم

نمونه کامل اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی  حل مشکلات دانش آموز داری بیش فعالی

معرفی :اقدام پژوهی  شماره 495

اقدام پژوهی  چگونه توانستم مشکلات یکی از دانش آموزان بیش فعال کلاسم را حل نمایم .فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش - تعداد صفحات سی صفحه -  قیمت فقط سه هزار تومان

چکیده و قسمتی از مقدمه و  فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) را در زیر ببینید:

 

چکیده

از آنجا که مسأله اخلاق و تربیت از نظر اجتماعی و آموزشی و از دیدگاه دین مبین اسلام بسیار مورد اهمیت می باشد و اینجانب نیز نسبت به این موضوع حساسیت خاص خصوصاً در زمینه ی دانش آموزان داشته ام . پس از آغاز سال تحصيلي و ورود به کلاس يكي از دانش آموزان را را از نظر نظم و انضباط  ضعیف و کم انگیزه دیدم و برخی کارهای غیر هنجار از جمله بیش فعالی ، بی انگیزگی در یادگیری و بی حوصلگی در تحمل کلاس و . . . را در مورد او مشاهده می نمودم. ، بر آن شدم تا منشأ این مشکلات را پیدا کنم. و در این راه از راه های متفاوتی استفاده کردم و اقداماتی انجام دادم گرفتن آزمون هایی در زمان وضع نامطلوب و مطلوب، گرفتن نظر همكلاسي هايش در هر دو شرایط، نظرخواهی از همکاران و مدیریت به طریقه پرسشنامه در رابطه با این موضوع، و کمک گرفتن از والدین این دانش آموز و با توجه به شواهد موجود و وقت اندکی که در این راه در اختیار داشتم شروع به کار کردم برای اعتباریابی این پروژه از وجود همکاران، دانش آموزان، اولیاء بهره بردم.

براي اينكه انسان بتواند در اجتماع زندگي كند بايد رفتار اجتماعي را بياموزد به اين معني كه رفتارش بايد مورد قبول اجتماع باشد . يكي از راههاي اجتماعي شدن و مورد قبول قرار گرفتن رعايت انضباط و مقرراتي است كه در اجتماع حكمفرماست . مقررات و قوانيني انضباطي رفتار را تحت كنترل درمي آورد و چون اين كنترل اغلب مانع انجام خواسته هاي كودكان مي شود ، گاهي موجب خشم و عصبانيت آنها مي گردد . در تعليم و تربيت كودكان انضباط هميشه مورد توجه بوده ، ولي در اينكه اين انضباط چگونه بايد باشد و چگونه مي توان آن را آموزش داد عقايد متفاوت است . «هدف از انضباط اين است كه كودك را قادر به سازش با قوانين و مقرراتي كه فرهنگ يك گروه پذيرفته است بنمايد ، به طوري كه رفتار خود را با توقعات و خواستهاي گروه اجتماعي كه در آن زندگي مي كند هماهنگ نمايد» (بدري مقدم ، 1379)

از این رو بنده تصمیم گرفتم در سال تحصیلی اخیر درباره مشکل بی انضباطی محمد و عدم توجه او به درس که احتمالا از بیش فعال و عدم توجه او سرچشمه گرفته بود به پژوهش بپردازم.

مقدمه

کودکان‌ بیش ‌فعالی‌ که‌ دچار نقص‌ توجه‌ هستند، در تحصیل‌ با مشکل‌ مواجهند. دامنهِ توجه‌ در آنها بسیار محدود است‌ و به‌ همین‌ علت‌ نمی‌ توانند تمرکز لازم‌ را حین‌ درس ‌خواندن‌ داشته‌ باشند. این‌ کودکان‌ به ‌سرعت‌ حواسشان‌ پرت‌ می ‌شود و به‌ کوچکترین‌ محرک‌ بیرونی‌ واکنش‌ نشان‌ می ‌دهند. در نتیجه‌ عملکرد تحصیلی‌ آنان‌ پایین‌ می‌ آید و در یادگیری‌ دچار مشکل‌ می ‌شوند.

توصيف وضعيت موجود

اینجانب مدت سال است كه در نهاد آموزش و پرورش مشغول به خدمت مي باشم و هم اكنون نيز در كسوت آموزگار چند پایه آموزشگاه .. شهرستان ….خدمت مي نمايم.پس از شروع سال تحصيلي زمزمه هاي از بي انضباطي ، ناهنجاري و انجام رفتار هاي مخل نظم درباره يكي از دانش آموزان به نام محمد مي شنيدم. و خود نیز شاهد این قضیه در این دانش آموز بی نظم و بیش فعال بودم. دانش آموزان هم كلاسي اش از رفتار هاي او به ستوه آمده بودند و به رفتار او اعتراض داشتند. تا اينكه تصميم گرفتم مشكل اخلاقي و انضباطي او را بر طرف نمايم.

اهداف پژوهش

اهداف کلی: شناسایی  مشکلات ناسازگاری محمد

اهداف جزئی:

1)  شناخت روشهای حل مشکل ناسازگاری محمد

2) ارائه راه حل درمورد بوجودآمدن مشکل اخلاقی در محمد

برای اطمینان شما عزیزان

  فایل پی دی اف این اقدام پژوهی  بصورت ورد در زیر فقط برای مشاهده آمده است . ابتدا فایل پی دی اف و  را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش در متن ، را از لینک خرید و به قیمت فقط سه هزار تومان دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید:


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

 

در صورت مشاهده فایل پی دی اف و رضایت ، فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی   را از لینک خرید زیر و به قیمت فقط سه هزار تومان دریافت نمائید.

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

( توجه)

برای مشاهده سایر اقدام پژوهی های مشترک و قابل استفاده برای همه دبیران و آموزگاران بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

لیست اقدام پژوهی های مشترک

لیست اقدام پژوهی های مشترک مشکلات روحی عاطفی

 

( همچنین می توانید)

 لیست کامل ودسته بندی شده بیش از 450 اقدام پژوهی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنید وبه سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )

http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: پنجشنبه 08 اسفند 1398 ساعت: 23:26 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

480 - اقدام پژوهی چگونه توانستم استرس و اضطراب دانش آموز را که به صورت ناخن جویدن نمود پیدا می کرد درمان نمایم ؟

بازديد: 1089
480 - اقدام پژوهی چگونه توانستم استرس و اضطراب دانش آموز را که به صورت ناخن جویدن نمود پیدا می کرد درمان نمایم ؟

نمونه کامل اقدام پژوهی برای همه آموزگاران و دبیران و هنر آموزان

معرفی :

 اقدام پژوهی   چگونه توانستم استرس و اضطراب دانش آموز را که به صورت ناخن جویدن نمود پیدا می کرد درمان نمایم ؟-  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات  شانزده صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان-

ابتدا فهرست مطالب ، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) را در زیر ببینید :

 

 

فهرست مطالب

چكيده3

مقدمه. 4

بيان مسأله. 5

گام 1. عنوان پژوهش: چگونه توانستم مشكل ناخن جويدن علی را درمان نمايم؟. 5

گام 2. توصيف وضعيت موجود:5

گام 3: روش گردآوري اطلاعات ( شواهد شماره 1).6

گام 4 : تجزيه و تفسير داده‌ها:6

گام 5: انتخاب راه جديد.7

تعريف و تبيين كليد واژه ها:8

اضطراب :8

گام 6 : اجراي راه جديد: براي تغيير رفتار او اقدمات زير را بعمل آوردم.9

جلسه مشاوره با خانواده:9

گام 7: گردآوري اطلاعات (شواهد شماره 2)10

نتيجه گيري:11

گام 8: ارزشيابي تأثير اقدام جديد و تعيين اعتبار آن:11

محدوديت‌ها12

پيشگيري.. 12

پيشنهادات.. 14

منابع:16

 

چكيده

اينجانب  ، ................ آموزگار مدرسه‌ي ..................، داراي ............. سال سابقه تدريس در مقطع ابتدايي مي‌باشم. شاكر خداوند مهرباني هستم كه لطفش را هيچ‌وقت از بنده‌اش دريغ نمي‌ورزد و افتخار مي‌كنم كه بتوانم راهرو و ادامه دهنده راه انبيا و اولياي الهي باشم و نور دانش و توانايي را در اين دانش‌آموزان ميهن اسلامي شعله ور نمايم. در هفته‌هاي اول سال تحصيلي ................ متوجه دانش‌آموزي به نام علی شدم كه دائماً در حال جويدن ناخن بود. علی دانش‌آموزي به ظاهر ساكت، اما دروني طوفاني و متلاطم داشت. لذا مشاهده‌ي اين وضعيت برايم خوشايند نبود. به خدا توكل كردم و از او خواستم تا با كمكش مشكل بنده‌ي معصوم‌اش را برطرف نمايم. در اين زمينه در عوامل به وجود آورنده مشكل علی چند فرضيه  مطرح شد؟ براي پيدا كردن جواب‌هاي فرضيه شروع به گردآوري اطلاعات كردم كه علت اصلي اختلاف والدين و درگيري آن‌ها بود كه علی براي آرام كردن خود و ابراز آن به ناخن جويدن روي آورده است، براي اصلاح رفتار آن اقداماتي از قبيل از 1ـ جلسه مشاوره با خانواده 2ـ مسئوليت دادن و شركت دادن علی در كارها و فعاليت‌هاي گروهي 3ـ جلسه مشاوره با انجمن اولياء و شوراي دانش‌آموزي 4ـ معرفي علی به مركز مشاوره مجد شهرستان .............. انجام گرفت كه نتيجه آن باعث شد كه علی عادت بد ناخن جويدن را كنار بگذارد و خودش هم به اين مسأله پي برد كه ناخن جويدن راهي براي حل مشكل نمي‌تواند باشد بايد با فكر كردن و تلاش و كمك گرفتن از بزرگترها به حل مشكل خود بپردازد.

 

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این اقدام پژوهی   را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط 2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :


http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

( توجه)

برای مشاهده سایر اقدام پژوهی های مشترک بر روی لینک زیر کلیک نمائید.


لیست اقدام پژوهی مشترک

 

 

( توجه)

همچنین می توانید لیست کامل ودسته بندی شده بیش از430  اقدام پژوهی  دسته بندی شده برای  دبیران وآموزگاران ومدیران ومعاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنیدوبه سایرهمکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 24 دی 1397 ساعت: 15:59 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

474 - اقدام پژوهی چگونه افت تحصیلی فرشید را اصلاح و بهبود بخشیدم ؟

بازديد: 409
474 - اقدام پژوهی چگونه افت تحصیلی فرشید را اصلاح و بهبود بخشیدم ؟

نمونه کامل اقدام پژوهی برای همه آموزگاران و دبیران و هنر آموزان

معرفی :

 اقدام پژوهی   چگونه افت تحصیلی فرشید را اصلاح و بهبود بخشیدم ؟  -  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات  بیست صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان-

ابتدا فهرست مطالب ، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) را در زیر ببینید :

 

 

فهرست مطالب

چکیده4

مقدمه. 5

بیان مسئله. 6

توصیف وضعیت موجود. 7

گردآوری اطلاعات شواهد (1)7

افت تحصیلی چیست ؟. 10

عوامل بروز افت تحصیلی.. 11

علل افت تحصیلی :12

تجزیه و تحلیل شواهد (1)13

انتخاب راه حل موقتی.. 14

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن. 15

گردآوری اطلاعات شواهد (2)16

ارزشیابی تأثیر اقدام جدید. 18

نتیجه گیری.. 19

منابع و مآخذ. 20

 

 

چکیده

در سال تحصیلی کنونی، یکی از دانش آموزان مدرسه محل خدمتم با نام مستعار فرشید که علی رغم ذکاوت و خوش رویی در برخورد با معلمان دچار مشکل افت تحصیلی شده بود ، توجه مرا به خود جلب نمود . بنابراین تصمیم گرفتم با تجربه ای که در دوران کارشناسی تربیت معلم از درس اقدام پژوهی ( پژوهش در هنگام عمل ) کسب نموده بودم ، مشکل او را در حد توانم و به نحوی رفع نمایم .

با بررسی مشاهدات و گردآوری اطلاعات از وضعیت فرشید به این نتیجه رسیدم که افت تحصیلی او تنها محدود به یک مورد خاص نبوده و عوامل متعدد در طول سالیان تحصیلی گذشته ، این مشکل را برای او ایجاد نموده اند .

در این راستا ابعاد و گستردگی مشکل را با توجه به تحقیقات زیاد از روی مصاحبه و گفتگو با خود فرشید ، خانواده و کارکنان و معلمان آموزشگاه ، بررسی مدارک و پرونده تحصیلی ایشان و مشورت با صاحب نظران و متخصصان مشاوره و مطالعه ی کتب مختلف و بررسی مقالات و پایان نامه های موجود در مرکز تحقیقات آموزش و پرورش بررسی نموده و به کمک آنها به دنبال راه حل های مختلف و هماهنگ برای حل مشکل رفتم و در نهایت با اتمام مراحل کار ، شواهد حاکی از اصلاح وضعیت افت تحصیلی فرشید و بهبود او به سمت پیشرفت تحصیلی و ایجاد امید و روحیه و انگیزه نسبت به تحصیل می باشد .

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این اقدام پژوهی   را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط 2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :


http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

( توجه)

برای مشاهده سایر اقدام پژوهی های مشترک بر روی لینک زیر کلیک نمائید.


لیست اقدام پژوهی مشترک

 

 

( توجه)

همچنین می توانید لیست کامل ودسته بندی شده بیش از430  اقدام پژوهی  دسته بندی شده برای  دبیران وآموزگاران ومدیران ومعاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنیدوبه سایرهمکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: پنجشنبه 15 آذر 1397 ساعت: 8:31 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

475 - اقدام پژوهی چگونه توانستیم به دانش آموزان کلاس آداب معاشرت بیاموزیم؟

بازديد: 709
475 - اقدام پژوهی چگونه توانستیم به دانش آموزان کلاس آداب معاشرت بیاموزیم؟

نمونه کامل اقدام پژوهی برای همه آموزگاران و دبیران و هنر آموزان

معرفی :

 اقدام پژوهی   چگونه توانستیم به دانش آموزان کلاس آداب معاشرت بیاموزیم؟ -  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات  بیست و هشت صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان-

ابتدا فهرست مطالب ، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) را در زیر ببینید :

 

 

فهرست مطالب

چکیده. 7

مقدمه. 8

بیان مساله. 8

توصیف وضعیت موجود:10

شیوه گرد آوری اطلاعات (شواهد 1 )11

تجزیه وتحلیل داده ها11

نظرات همکاران:11

نظرات دانش آموزان :12

یافته های علمی.. 13

اجرای راه حل جدید :16

گرد آوری اطلاعات (شواهد 2 )21

نتیجه گیری :26

کلام آخر :27

منابع قابل استفاده :28

 

 چکیده

انسان موجودی اجتماعی است و بر همین مبنا یکی از جنبه های روانی انسان جنبه اجتماعی است که از طریق ادراکات زبان، اندیشه ها مو جبات ارتباط افراد با همد یگرفراهم می آید منظور از رشد اجتماعی رشد و توسعه آداب معاشرت است بطوریکه فرد بتواند با جامعه اش هماهنگ و سازگار باشد .به عبارت دیگر اجتماعی شدن فرایندی است که کودکان به کمک آنها ارزشها، اعتقادات، معیارهای رفتاری را که فرهنگشان ازآنها انتظار دارد می آموزند. رشد اجتماعی از خانواده آغاز می گردد و در مدرسه بعنوان یک اجتماع بزرگتر توسعه می یابد. امروزه برای علمای تربیت روشن است که مدرسه یک وظیفه اجتماعی داردکه اهمیت آن کمتر از آموزش و پرورش فردی نیست و به نظر آنان مدرسه همچون خانواده، یک واحد اجتماعی است و در ساخت شخصیت اجتماعی فرد بسیار موثر است. زیرا، بوسیله ی آن فرد راه و رسم زندگی و طرز معاشرت با دیگران را یاد می گیرد و نیز مدرسه است که کیفیت همکاری یا رقابت یابا دیگران را یاد می دهد. مدرسه بهترین مرکز برای فعالیتهای گوناگون اجتماعی است و می توان علاوه بر فعالیت های آموزشی با تشکیل اجتماعات، انجمن ها، گردشهای علمی وبه تربیت اجتماعی افراد کمک کرد. اجتماعی شدن فرایندی است که کودکان به کمک آن ارزشها، اعتقادات و معیارهای رفتاری را که فرهنگشان از آنها انتظار دارد می آموزند.مدرسه بهترین مرکز برای فعالیتهای گونان اجتماعی است و می توان علاوه بر فعالیتهای آموزشی با تشکیل اجتماعات، انجمنها،گردشهای علمی و به تربیت اجتماعی افراد کمک کرد.

علاوه بر تأثیر برنامه های آموزش رسمی و مدون بر میزان اجتماع پذیری دانش آموزان، نباید از واقعیتی همچون رد و بدل شدن اطلاعات در محیط های آموزشی در جریان تعاملات میان دانش آموزان و تأثیر آن بر جنبه های گوناگون شخصیتی آنان غافل شد.

با توجه به آنچه گفته شد در سال تحصیلی اخیر تصمیم گرفتم آداب معاشرت و جامعه پذیری مثبت را در دانش آموزانم در کلاس بوجود آورده و پرورش دهم.

 

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این اقدام پژوهی   را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط 2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :


http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

( توجه)

برای مشاهده سایر اقدام پژوهی های مشترک بر روی لینک زیر کلیک نمائید.


لیست اقدام پژوهی مشترک

 

 

( توجه)

همچنین می توانید لیست کامل ودسته بندی شده بیش از430  اقدام پژوهی  دسته بندی شده برای  دبیران وآموزگاران ومدیران ومعاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنیدوبه سایرهمکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: سه شنبه 13 آذر 1397 ساعت: 10:06 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

ليست صفحات

تعداد صفحات : 10

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس