انشا در مورد درد دندان - سایت علمی آسمان

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

انشا در مورد درد دندان

بازديد: 489
انشا در مورد درد دندان

چندین انشا در زیر در مورد درد دندان می توانید مشاهده کنید تا آخر ببنید و نظر بدهید :

انشا اول : در مورد درد دندان

پایه هفتم   درس پنجم صفحه۶۳  درد دندان

انشا زیبا و جالب در مورد درد دندان

 مقدمه: آسیب رسیدن هر نقطه از اعضای بدن انسان موجب درد و مریضی می شود که دندان درد نیز یکی از همان دردهایی است که بسیار تحمل کردن آن سخت و دشوار  می باشد.

 تنه انشا: دندان عضوی از بدن برای جویدن و خوب هضم کردن غذا است که در دهان قرار گرفته و انواع و اقسام مختلف دارد. مثل دندان آسیاب و نیش و پیشین که هر کدام وظیفه ایی را برعهده دارند و این ها نیز نشانه ی تدبیر بی کران خداوند است که برای تک تک انسان ها این قابلیت را قرار داده است. ما در سن۶ ماهگی اولین دندانمان از لثه بیرون می آید  که تا سن ۹ سالگی یا حداگثر۱۰ سالگی دندان های شیری داریم و بعد از آن دندان اصلی رشد می کند. به طوری که ما از همان سن۳ سالگی درد دندان را تجربه می کنیم و تا آخرین دندانی که در دهانمان وجود دارد این درد همراه ما است. دندان روی لثه ما وجود دارد و  عصب در تمام اعضای ما رشته های آن منشعب شده و در زیر دندان ها نیز مشهود است. زمانی که دندان ما درد می کند این درد در تمام عصب پخش شده به گونه ایی که تمام اعضای بدن درد می کند و در تمام گوشت و استخوان رسوخ کرده و آدمی را سرشار از درد می کند. تحمل این درد بسیار سخت است  و صبر بسیار زیادی را می طلبد. من به شخصه درد دندان را به عنوان یکی از دردهای بسیار وحشتناک و طاقت فرسا می دانم و تحمل این درد را ندارم و همیشه بلافاصله بعد از شروع درد هر چه سریع تر به دندان پزشک مراجعه می کنم و آن را ترمیم یا می کشم.

نتیجه گیری: چو عضوی به درد آورد روزگار       دگر عضوها را نماند قرار

هر عضوی که درد بگیرد مانند تکه های پازل سایر نقاط بدن را نیز مختل می کند و موجب می شود دیگر اعضای بدن نیز درد بگیرد و به درستی وظیفه ی خود را انجام ندهند. درد دندان نیز از این قضیه مستثنی نمی باشد.

 

انشا دوم در مورد درد دندان

 

مقدمه : درد دندان یکی از سخت ترین و عاجز کننده ترین درد ها است . دردی که باعث بی حوصلگی ، عصبانیت ، تغذیه کم ، بی خوابی و هزاران مسئله دیگر می شود . این درد از آن نوع درد هایی است که باید خوب به آن توجه کرد .

بدنه : در اولین لحظه ای که درد دندان شروع می شود ، افسوس و پشیمانی غالب ترین حس ما است . لحظه هایی را که نوشابه و شکلات می خوردیم ، شب ها مسواک نمی زدیم و بی توجهی هایی که به دندان هایمان می کردیم از جلوی چشم ما یکی یک می گذرند افسوس که این ها تاثیر خوشا را گذشته غرق کده اند.در هرحال باید خودمان را از از منجلاب پشیمانی بیرون بکشیم و زیاد در آن نمانیم .

 اینجاست که شروع می کنیم به پیاده سازی این ضرب المثل که ” ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است “. بعد از هر وعده غذایی ؛ مسواک زدن ، نخ دندان ، آب نمک ، و اجتناب از نوشابه و شکلات و … نمونه هایی از فعالیت های ما هستند که انجام بدهیم تا شر این درد را کم کنیم . چه بسا خرابی دندان ها جدی است و با این کار ها می توان آن را از بین برد . به هر حال ، انسان با امید زنده است و با امید زندگی می کند. نا امیدی عین مرگ است و این امید به آینده است که انسان را زنده نگه می دارد .

 اگر همچنان درد دندان دست از سر شما برنداشته است و در رنج و عذاب هستید ، کار سختی در پیش دارید ؛ باید تاوان بدهید ، تاوان بی توجهی ها و نا مراقبتی هایی که در حق دندانتان کرده اید . دندان پزشک ، آخرین راه شماست.مبلغ زیاد ، درد و هز همه مهمتر ، دندانی که دیگر مثل روز اول نیست . آری ؛ حواستان بیاد جمع می بود و فکر این روز را باید سال ها پیش می کردید . دندانی که یا نیست و اگر هم هست ، با مواد شیمیایی پر شده و مثل قبل نیست .

 نتیجه : زندگی ما انسان ها هم دست مثل قضیه دندان درد ماست.در زندگی با مشکلات فراوان روبرو می شویم ، غفلت می کنیم ، بی توجهی می کنیم و در نهایت شکست می خوریم ولی این شکست نباید مارا از پای در بیاورد.باید از شکست ها درس بگیریم و حواسمان را جمع جمع کنیم تا دیگر شکست را تکرار نکنیم .

 

انشا سوم در مورد درد دندان

 مقدمه : درد دندان ، عبارتی که با ترس و سوز همراه است ، عبارتی که حتی فکر کردن به آن نیز تداعی کننده ی صدای وحشتناک دستگاههای غول مانند مطب های دندانپزشکی است ، عبارتی که موضوع بسیاری از مثل ها است !

 بدنه : در ابتدا گفتیم که درد دندان با سوز همراه است ، اغلب افکار به سمت موضوع کلیشه ای درد ناشی از آن و انتقال این حس به مغز توسط عصبهای فراوان زیر آن سوق پیدا میکنند ولی کیست که انسان توانگری که به فکر سوز مالی فقیران در هنگام ناخوش است و دست توانگری برای این کار دارد .

 برعکس بسیاری از مردم موضوع دندان درد برای برخی شادی بخش روان آن ها است ! ، برای برخی این عبارت رنگش سبز و عطر آن مانند رایحه ی پولهایی است که از جیب مردم شارش میکنند .

 درد دندان باعث فراموشی نیز می شود ، شاید بگویید ، چگونه ؟ ، براساس تجربه ی بسیاری از افراد در هنگام دندان درد حتی اگر غذایی با روکش طلا و به خوشمزگی غذاهای بهشتی برای خوردن وجود داشته باشد ، حتی فکر خوردن آنها نیز از ذهن آدم نمی گذرد و بسیاری غذاها فراموش شده و ابرهای سیاهی از جنس درد مغز را فرا می گیرد .

 

 دندان درد حتی نوعش نیز فرق دارد ، اگر در یکی از مطب ها نشسته باشید ، تفاوت هارا خواهید یافت ! ، بیایید دو بیماررا مقایسه کنیم ، درابتدا فردی که اتوی کت و شلوارش مانند چاقو برنده است ، از ماشین میلیاردی خود پیاده شده ، به مطب رفته و علت دندان درد خودرا که حاصل از خوردن زیاد آجیل و شکلات های وارداتی و غیره است بیان میکند ، در مقابل بیمار دیگر از تاکسی پیاده ، وارد مطب شده و بعد از پرداخت حق ویزیتی که نصف حقوق او است ، روبروی دکتر نشسته و علت دندان درد خودرا که ناشی ازوجود سنگ لابه لای نهار خود یعنی عدس پلو است بیان میکند !

 نتیجه : با بررسی تمامی موارد می توان به دو مقصود دست یافت که دندان درد نیز جنبه های مثبت و منفی خود را داراست و دیگری اینکه با دندان درد نیز می توان انسان ها و جامعه را شناخت !

انشا چهارم  در مورد درد دندان

 

مقدمه : امروز میخاهم در مورد عضوی از بدن با شما سخن بگویم . که اگر نباشد نمیتوانیم غذا بخوریم و اگر از ان مراقبت نکنیم , یکی از بدترین درد ها به سراغمان می آید .

 بند : دندان ها وظیفه جویدن غذا را دارند تا معده به راحتی بتواند غذایی که میخوریم را هضم کند . در واقع به معده کمک میکند که غذا بهتر هضم شود .

دندان درد یکی از بدترین درد ها را دارد که نتیجه مسواک نزدن , سیگار کشیدن , خوردن زیاد شیرینی , حتی خورد کردن چیز های سفت مانند استخوان و .. است .

انسان ها دارای 20 دندان شیری هستند که 10 تا در فک بالا و 10 تای دیگر هم در فک پایینی انسان است . و به مرور زمان دندان های اصلی که 32 تا هستند جایگزین این 10 دندان شیری میشوند .

زمانی که از دندان های خود مراقبت نمیکنیم باعث پوسیدگی آن ها میشویم و ابتدا دندان ها در برابر آب سرد ضعیف میشوند و سپس در هر حالتی درد میگیرد .

درد آن به قدری عذاب اور است که ممکن است شب خوابتان نبرد و بابت آن قرص مسکن بخورید . بهتر است با در اولین زمانی که متوجه خرابی دندان هایتان شدید به دندان پزشک مراجعه کنید .

زیرا اگر یک دندان خراب شود برای شما درست کردن آن ممکن است زمانبر باشد  و اینکه ممکن است هزینه سنگینی را بر دوش خودمان بیندازیم یا اگر در صورتی که مجبور شدیم آن را بکشیم باعث بد شدن وضع ظاهری خودمان میشیم .

و کاشت دندان باز هم پر هزینه تر از درست کردن آن است و مقاومت دندان اصلی را هم ندارد .

 نتیجه : ما که میدانیم مراقبت نکردن از دندان ها باعث خراب شدن آنها و سپس به درد دندان و شاید به کشیدن آن منجر شود . پس قبل از خراب شدن دندان ها فکری به حال آنها بکنیم . در واقع از آنها به خوبی مراقبت کنیم

 

 

سایر انشاها در مورد درد دندان :

انشا پنجم درمورد درد دندان

تعداد همه دندان های انسان ها ۳۲ عدد می باشد  که بعد از ۶ ماهگی ابتدا دندان های شیری شروع به درامدن و رویش می کند  تا ۱۰ سالگی همه دندان های شیری لق یا پوسیده می شوند بعد ان دندان های اصلی جایگزین دندان های شیری می شود و دندان های اصلی شروع به رویش می کند و ۲۸ دندان تا قبل از ۱۸ سالگی به طور کار می آیند  بعد این سن کم کم ۴ عدد دندان عقل به دندان ها اضاف می شود و ۳۲ عدد دندان کامل می شود .

 

مادران و پدران ما  از همان کودکی  به ما مسواک زدن را آموزش می دهند تا حد امکان مانع از پوسیدگی و خرابی دندان شود که البته نوع مسواک زدن و نوع خمیر دندان و مسواک نقش بسیار مهمی در سلامتی دندان دارد .

دندان درد یکی از درد های وحشتناک می باشد که تحمل زیادی می خواهد که گاهی این درد دندان منجر به کشیدن و یا عصب کشی و پر کردن دندان می شود.

درد دندان خیلی خطرناک است که بعضی اوقات باعث عفونت ویا تاثیر دراعصاب می شود و سردردهای شدیدی را به دنبال دارد.

درزمانهای قدیم ازروش های مختلفی برای آرام کردن درد دندان استفاده می کردند ازجمله گذاشتن قند داغ برروی دندان , گذاشتن سیروتفاله چایی که تاثیرآنچنانی داشته و در نهایت با انبرهای بزرگ دندان خود را می کشیدند اما اکنون با پیشرفت علم باعث شده است که با روش های مختلف کم تر دندان های خود را در سنین پایین بکشند.

بنابراین با استفاده از مسواک و لوازم بهداشتی دندان مانند نخ دندان یا خلال دندان از دندان خود محافظت کنیم تا درد دندان نداشته باشیم.

انشا درباره درد دندان پایه هفتم درد از هر نوعش که باشد بد است, اما درد دندان چیز دیگری است انگار هیچ دردی را نمی توان با آن مقایسه کرد در ادامه پنج انشا درباره درد دندان آورده شده است که با هم می خوانیم

انشا درباره دندان درد شماره شش

شاید باورتان نشود، اما خدا را شکر و به قول مادر بزرگم هفت تا قرآن در میان و گوش شیطان کر، من تا حالا درد دندان نداشته ام. با اینکه بیشتر دوستانم و فامیل هایمان را دیده ام که از این درد مهلک به خودشان می پیچیده اند، اما برایم قابل تصور نیست که این درد چه احساسی به ادم می دهد. درد های دیگر را تجربه کرده ام. می دانم که مثلا سردرد یا گوش درد چقدر آزاردهنده می باشند. اما همه می گویند درد دندان خیلی خیلی وحشتناک تر از این دردهاست.

خلاصه خدا را شکر که تا کنون اسیر این درد بی مثال نشده ام و امیدوارم که بقیه هم از شر آن خلاص شوند.

 

انشا درباره درد دندان شماره هفت

“د” مثل “دندان” مثل “درد”

وقتی درد به سراغ دندان های ما می آید آن موقع متوجه شده، مسواک زدن و تمیز کردن آنها را شروع می کنیم .

دندان یک عضوی از بدن ماست، که بسیار صبر دارد صبح تا شب از آن کار می کشیم، اذیتش می کنیم هرچه پیدا می کنیم با آن خُرد می کنیم و بعد هیچ تشکر و تقدیری از آن نمی کنیم. اذیت کردن مکرر ما باعث می شود صبر دندان تمام شود، و دیگر کار از کار بگذرد و نوبت دندان شود، تا با درد خودش شما رو اذیت کند …

پس بدانیم دندان هم نسبت به کارهایی که برای ما انجام می دهد انتظاراتی دارد ، مثلا بعد از خوردن شکلات و غذا آن را مرتب مسواک بزنیم و تمیزش کنیم، با این کار نه شما دندان را اذیت کردید نه دندان شما رو اذیت می کند.

وظیفه دندان، خُرد کردن و جویدن غذاهاست تا راحت بتوانیم غذا بخوریم، در عوض وظیفه ما هم مسواک زدن و تمیز کردن دندان هاست.

 

انشا درمورد درد دندان شماره هشت

دندان درد درد وحشتناکی که همه دچارش میشوند و گاه باعث سردرد هم میشود …

دندان از مهم ترین عضو های بدن است که شبانه روز از ان استفاده میکنیم

دندان مثله سایر اعضا به دقت و مراقبت نیاز دارد

و ما باید با مسواک زدن از انها مراقبت کنیم

و نگذاریم کار به جایی برسد که دچار دندان درد بشویم

همه ی مردم چه سالم و ناسالم ۳۲ عدد دندان دارند

دندان ها از سن شش ماهگی شروع به در امدن میکنند

و تا سن هجده سالگی تعداد انها به بیست و هشت عدد میرسد

و بعد از هجده سالگی چهار دندان دیگر به نام دندان های عقل شروع به در امدن میکنند

اکثر نوجوانان دندان دردی که دارند در اثر رشد و در امدن دندان های عقل است

همچنین دندان عقل مدت زمان زیادی طول میکشد تا کامل بشود و دیگر دردی نداشته باشد

دندان درد میتواند دلایل مختلفی داشته باشد

مسواک نزدن یا خوردن شیرینی بیش از حد یا خوردن سایر خوراکی هایی که بزرگترها میگویند که نخوریم

ولی عامل اصلی ان بین عموم مردم نزدن مسواک است مسواک زدن اسان و ساده ترین راه است که میتوانیم با ان از دندان درد های وحشتناک جلو گیری کنیم

پس نباید هیچوقت از مسواک زدن دریغ کرد و همیشه ان را باید انجام بدهیم .

 

انشا در مورد درد دندان شماره نه

در زندگی هر چیزی در جا و مکان خاص خود قرار دارد و همه چیز با نظم و ترتیب خاص چیده شده . و بر اساس این نظم همه کار ها ثبت است و در زمان خاص خود باید انجام شود در صورت نا هماهنگی جای خالی آن حس می شود و موجب اختلال در کار ها می شود . دندان ها نیز در دهان دارای نظم خاص و وظیفه ی معینی هستند که در صورت عدم وجود یا ناتوانی به مشکل بر می خورد. همانطور که گفته شد دندان ها هر کدام در جای مخصوص خود قرار دارند که با خالی شدن یکی از دندان ها چه از نظر انجام وظیفه و چه از نظر زیبایی به طور کامل به چشم می آید و جای خالی آن حس می شود .با خالی شدن دندان تا مدتی قسمت خالی شده قابل لمس است و با خوردن زبان به آن قسمت احساس نا خوشایندی به آدم دست پیدا می کند و یا غذا در جای خالی گیر می کند و به لثه آسییب می رساند و باعث ازار و ما می شود.

بنا براین نتیجه می گیریم حتی با خالی شدن یک دندان خیلی از کار ها اختلال پیدا می کند وای به ان روزی که در کار های بسیاری مهم تر اختلال پیدا کند.

 

انشا درباره درد دندان شماره ده

تعداد همه دندان های انسان ها ۳۲ عدد می باشد که بعد از ۶ ماهگی ابتددا دندان های شیری شروع به درامدن و رویش می کند تا ۱۰ سالگی همه دندان های شیری لق یا پوسیده می شوند بعد ان دندان های اصلی جایگذین دندان های شیری می شود و دندان های اصلی شروع به رویش می کند و ۲۸ دندان تا قبل از ۱۸ سالگی به طور کار می آیند بعد این سن کم کم ۴ عدد دندان عقل به دندان ها اضاف می شود و ۳۲ عدد دندان کامل می شود مادران و پدران ما از همان کودکی به ما مسواک زدن را آموزش می دهند تا حد امکان مانع از پوسیدگی و خرابی دندان شود که البته نوع مسواک زدن و نوع خمیر دندان و مسواک نقش بسیار مهمی در سلامتی دندان دارد .

دندان درد یکی از درد های وحشتناک می باشد که تحمل زیادی می خواهد که گاهی این درد دندان منجر به کشیدن و یا عصب کشیو پر کردن دندان می شود.

درددندان خیلی خطرناک است که بعضی اوقات باعث عفونت ویاتاثیردراعصاب می شودوسردردهای شدیدی را به دنبال دارد.درزمانهای قدیم ازروش های مختلفی برای آرام کردن درد دندان استفاده می کردندازجمله گذاشتن قندداغ برروی دندان گذاشتن سیروتفاله ی چاییکه تاثیرآنچنانی داشته و در نهایت باانبرهای بزرگ دندان خودرامی کشیدندامااکنون باپیشرفت علم باعث شده است که باروش های مختلف کم تر دندان های خودرادرسنین پایین بکشند.بنابراین بااستفاده ازمسواک ولوازم بهداشتی دندان مانندنخ دندان یا خلال دندان از دندان خودمحافظت کنیم تادرد دندان نداشته باشیم.

 

توجه :

حتما نظرات خود را زیر هر انشابنویسید تا ما نیز بیشتر برای شما انشا در سایت قرار بدهیم .باتشکر

برای دیدن سایر انشا ها بر روی هر کدام از موضوعات زیر کلیک کنید :

 

انشا در مورد ارتباط با خود

انشا پایه هشتم در مورد تصور ذهنی از عکس صفحه ۵۶

انشا به روش سنجش و مقایسه با موضوع عشق و نفرت

انشا در مورد 22 بهمن

انشا در مورد زلزله

انشا در مورد دوست

انشا درباره سنجش و مقایسه مرگ و زندگی

انشای با موضوع کشتی نفت کش سانچی

انشا در مورد دل که پاک است، زبان بی باک است پایه دهم

انشا درمورد علم و دانش

انشا ازاد و ذهنی در مورد ادم فضایی

انشا پایه دهم به روش جانشین سازی با موضوع پروانه

انشای آزاد با موضوع امام رضا(ع)

انشا در مورد صدای قارقار کلاغ

انشا با موضوع آنچه در مسیر خانه تا مدرسه می بینید

انشا با موضوع مشاهده مسابقه فوتبال از روزنه تور دروازه

انشا در مورد اهنگ سرود ملی

انشا در مورد دیدن یک شکارچی از دریچه چشم یک آهو

انشاء در مورد مشقت

انشا در مورد اذان

انشا در مورد فیل و فنجان

انشا در مورد گذر از رودخانه پایه نهم

انشا در مورد طبعیت گردی با زبان عادی و ادبی

انشا در مورد تابستان خود را چگونه گذراندید

انشا درباره ماه محرم

انشا در مورد شعر یکی برسرشاخ ،بن می برید

انشا پایه ی هفتم صفحه ۲۳ آنچه درتصویرزیرمی بینیدبنویسید

انشاء با موضوع نوجوانی

انشا انگلیسی در مورد تلفن همراه با ترجمه فارسی

انشا انگلیسی در مورد گاو به همراه ترجمه فارسی

انشا انگلیسی در مورد پول با ترجمه فارسی

انشا انگلیسی در مورد دیابت با ترجمه فارسی

موضوع انشا انگلیسی با موضوع آب با ترجمه فارسی

انشا آزاد درباره تفاوت افکار در انسان ها

انشا آزاد درباره آدم دروغگو

انشا آزاد در مورد تخیل و دنیای غیرواقعی

انشا درمورد پستچی

انشا درمورد دغدغه های زندگی در روستا

انشا درمورد عهد و پیمان

انشا درمورد زندگی دریای بی کران با رعایت مراحل نگارشی

انشا در مورد بار کج به منزل نمی رسد

انشاء در مورد صدا شر شر آب

انشاء از زبان ابر

انشا در مورد صدای زنگ آخر

انشا در مورد تیم والیبال کلاس ما

انشا در مورد ناخن

انشا در مورد درد دندان

انشا درباره محل زندگی ما

انشا در مورد اسمان شب

انشا در مورد ایران پایه هفتم

انشا با موضوع کفش

انشا ء در مورد کلاغ

انشا درباره پاییز

انشا درباره روزی را که دوست دارم تکرار شود

انشا درباره حیاط مدرسه

انشا در مورد عینک

انشاء با موضوع خانه کتاب مهارت های نوشتاری پایه هفتم

انشاپایه ی هفتم صفحه ۲۳ آنچه درتصویرزیرمی بینید بنویسید

انشا درمورد جان بخشی به اشیاء تک درخت کویر

انشا تصور ذهنی در مورد صحنه ورود یک موش به خانه

انشاء با موضوع برف با رعایت مراحل نوشتاری

انشا تصور کنید یک جنگلبان هستید

انشا پایه هشتم تصویر نویسی دو عکس صفحه ۸۴

انشا درمورد پروانه ایی هستید که در تاریکی شب شمعی روشن پیدا کرده اید

انشا در مورد قطره بارانی هستید که از ابری چکیده اید

انشای آزاد اگر معلم نگارش بودید پایه هشتم صفحه ۸۱

انشا در مورد برخاستن از خواب در صبح شهر

انشا در مورد برخاستن از خواب در صبح روستا

انشا در مورد حس و حال حمل یک قالب یخ بدون دستکش

انشا در مورد توصیف طعم بستنی یخی

انشا در مورد توصیف برداشتن یک ظرف داغ پایه هشتم صفحه ۶۲

انشا در مورد طعم لبوی داغ در یک روز برفی صفحه۶۲ پایه هشتم

انشا با موضوع طعم خورشت قورمه سبزی صفحه۶۲ پایه هشتم

انشا در مورد بوی سیر پایه هشتم صفحه۶۲

انشا در مورد بوی خاک پس از بارش باران پایه هشتم

انشا پایه هشتم صدای باران

انشا با موضوع صدای وزش شدید باد

انشا در مورد صدای لالای مادر

انشا مقایسه زندگی شهری و روستایی

انشا درباره پرواز بدون بال با رعایت قالب نوشتاری

انشا در مورد همنشین پایه نهم

انشا درمورد عاقیبت فرار از مدرسه با قالب داستان

انشا درمورد هدف زندگی در قالب نامه ی غیر رسمی

انشاء درباره صبر و شکیبایی پایه نهم

انشاء پایه نهم درباره همنشین بد

انشا در مورد درختی را با ویژگی های پا در هواست ریشه هایش در ابر فرو رفته است

انشا درباره زیبایی های جهان پایه نهم صفحه ۹۳

انشا درباره بهار پرهیاهو پایه نهم صفحه۳۱

انشا در مورد عاقبت فرار از مدرسه پایه نهم صفحه ۸۱

انشا در مورد هدف زندگی

انشا در مورد کودکی من پایه نهم صفحه ۸۱

انشا طنز وغیر طنز در مورد درد دل یک موش آزمایشگاهی

انشای طنز و غیر طنز ماهی در حوض قالی

انشا طنز و غیر طنز در مورد ربات پیشخدمت پایه نهم

انشا طنز و غیر طنز درمورد انتقال خون پایه نهم

انشا طنز و غیر طنز در مورد سایه آدم پایه نهم

انشا طنز و غیر طنز در مورد کمک به همسایه پایه نهم

انشا طنز و غیر طنز در مورد ایستادن در صف پایه نهم

انشا طنز و غیر طنز پایه نهم در مورد تلفن همراه

انشا با موضوع شانس

انشا در مورد دیدن مورچه ای که باری را می کشد

انشا در مورد هوش انسان

انشا درمورد چرا میهن را به مادر تشبیه می کنند

انشا درباره معرفی رشته برق پایه دهم

انشا درباره درخت هر چه بارش بیشتر می شود سرش فروتر می آید

انشا درباره خفته را خفته کی کند بیدار پایه دهم صفحه 83

انشاء ذهنی درباره آرزو پایه دهم درس دوم

انشاء مقایسه آدم دروغگو و راستگو در آینه

انشاء با ویژگی مقایسه آفتاب و باران پایه دهم

انشاء با موضوع با ماه نشینی ماه شوی با دیگ نشینی سیاه شوی

انشا تضاد مفاهیم با موضوع ماهی موج دریا خشکی بیابان

انشا پایه دهم در مورد سنجش و مقایسه پنجره و پرده پایه دهم

انشای در مورد مقایسه مادر و شمع

انشا با ویژگی مقایسه ی صحرا با دریا

انشای مقایسه قلم با خون شهید با اسلحه با درخت

انشا درباره چاه کن همیشه ته چاه است

انشاء غم آخرین انشای دبیرستان پایه دوازدهم

انشاء تصویر نویسی از منظره ایی از چند گلدان شمعدانی

انشاء با موضوع عاقبت فرار از زندان

انشا با موضوع ارایه های ادبی درباره انتظار کشیدن

انشا با موضوع یکی از خاطره های زندگی

انشا درباره از کوزه همان برون تراود که در اوست پایه دوازدهم

انشا درباره نامه خصوصی به معلم درس نگارشتان بنویسید و دیدگاهتان را در مورد این درس و روش تدریس ایشان با وی در میان بگذارید

انشا درباره نامه ای به وزیر علوم بنویسید و با ارائه دلایل منطقی خواستار حذف کنکور شوید

انشا درباره محبت و نفرت پایه دوازدهم

انشا درباره کامیابی و ناکامی پایه دوازدهم صفحه ۵۵

انشا درباره سوگ و سور پایه دوازدهم صفحه ۵۵

انشا درباره زمستان گذشت و بهار آمد

انشا در مورد عاقل نکند تکیه به دیوار شکسته

انشا در مورد خاطره ی یک روز در کلاس پایه دوازدهم

انشا درباره جنگل پایه دوازدهم

انشا ادبی درمورد گرانی پایه دوازدهم

گسترش ضرب المثل آب ریخته جمع شدنی نیست - انشا

انشا پایه یازدهم در مورد شخصیت نویسی درباره خدای دلم

انشاء با رعایت مراحل نوشتن متنی درباره دانشگاه

انشا درمورد عجله کار شیطان است

انشا با موضوع چرا عاقل کند کاری که بازآرد پشیمانی

انشا درباره آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم

گسترش انشا آب ریخته جمع شدنی نیست

فداکاری یعنی چه انشاء درباره فداکاری

انشاء درباره گفتگو خیالی جنگل و کویر

انشاء درباره گفتگو ابر و آسمان

انشا در مورد سفرنامه با موضوع سفر به شمال کشور

انشا با موضوع سفرنامه سفر به مناطق عملیاتی جنوب

انشا با طرح گفت و گو با موضوع مدرسه پایه یازدهم

انشا با ویژگی های گفت و گو

انشا با موضوع متنی با رعایت زمان و مکان و حال و هوا و جزییات بنویسید

چرا والدین حق دارند از فرزندانشان بپرسند به کجا می روند؟

انشاء درباره شهید سلیمانی

اقدام پژوهی انشا

انشا درباره ضرب المثل گیرم پدر تو باشد فاضل از بهر پدر تو را چه حاصل

انشا در مورد تصورات ما از گم شدن در جنگل

انشا درمورد چهار فصل(بهار،تابستان،پاییز و زمستان)

انشا درباره نامه ایی برای یک شهید بنویسید

انشا در مورد تضاد مفاهیم یا ناسازی معنایی

انشا در مورد وسط حرف دیگران پریدن

انشا درباره زندگی حیوانات وحشی

انشا با موضوع داستان نویسی

انشا در مورد جلسه امتحان پایه نهم صفحه۸۱

انشا آزاد درباره خط فقر

انشا درباره فرهنگ بومی و پیوندهای جغرافیایی

انشا درباره راه های درست مصرف کردن آب

انشا درباره یک روز از کلاس پایه نهم صفحه۸۱

انشا آزاد درباره روز معلم سال ۹۷

انشا درباره اگر نامه بودید و در زمان سفر می کردید چه پیامی را به خوانندگان خود می دادید

جواب فعالیت انشا پایه هفتم در مورد فداکاری صفحه 92

انشا از این گوش می گیرد و از آن گوش در می کند

انشا درباره عجله کار شیطان است پایه یازدهم صفحه ۱۰۲

روش آموزش انشا در پایه سوم

انشا در مورد در باران

انشا درباره کوچ پرستوها




نوشتن انشاهای خلاق

نقش والدین در علاقه مند کردن فرزندانشان به مطالعه:

انشا درباره محیط زیست

تحقیق درباره برنامه ریزی برای آموزش بهتر انشاء

علل ضعف دانش آموزان در انشاء نویسی

روش تدریس درس املا و انشاء

نگارش انشاء

نوشتن انشاهای خلاق

تدریس درس املا و انشاء

مقاله درباره چونگی برنامه ریزی برای انشا به دانش آموزان

دو انشائ درباره توصیف زمستان

انشا درباره نماز




منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان -- صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: چهارشنبه 09 بهمن 1398 ساعت: 15:20 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

مطالب مرتبط

نظرات


کد امنیتی رفرش

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس