جواب سوالات هفتم

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و تلگرام : 09159886819 و آیدی : @dabiryar  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .فایل بعد از خرید هم مستقیم دانلود می شود هم به ایمیل شما فرستاده می شود (پوشه inbox یا s pam )

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید یا راهنمای خریدبه شماره 09159886819 با واتساپ یا تلگرام یا اسمس پیام بدهید.
با عضویت در کانال ما در تلگرام از آخرین تحقیقات سایت باخبر شوید آدرس کانال : @dabiranyar

قضاوت های ما دربارهٔ افراد، وقایع، امور و پدیده ها تحت تأثیر چه چیزهایی قرار می گیرد

بازديد: 81
قضاوت های ما دربارهٔ افراد، وقایع، امور و پدیده ها تحت تأثیر چه چیزهایی قرار می گیرد

قضاوت های ما دربارهٔ افراد، وقایع، امور و پدیده ها تحت تأثیر چه چیزهایی قرار می گیرد

در واقع پیش داوری بر اساس منطق و واقعیت نیست بلکه بر پایه مجموعه ای از فرضیات، مفاهیم نیمه درست و گمانه زنی ها شکل می گیرد و مبتنی بر تعمیم غلط و انعطاف ناپذیر است.

بخش عمده ای از پیش داوری بصورت ناآگاهانه انجام می شودو در فرضیات قالبی روزمره در مورد سایرین نمود پیدا می کند. این تعمیم ها رفتار ما را تحت تاثیر قرار می دهند و موجب می شود که در مورد بخش های مختلف اجتماع تبعیض قائل شویم. غالبا یاد گرفتیم که حقایق را به غلط تعمیم می دهیم. نه به دلیل بد خواهی یا تنفر، بلکه به این دلیل که در اغلب موارد این کار آسانتر از درک تفاوت ها و پیچیدگی های واقعی دنیای اطرافمان است. در ابتدا ممکن است فکر کنیم که زنان عاطفی تر از مردان اند. یا قوم خاصی را خسیس یا ساده لوح فرض کنیم. این فرض ها و بیانات مبتنی براطلاعات ناقص و ناکافی است که به تدریج از انها برای طبقه بندی و در نهایت قرار دادن اعضای این گروه ها در قالب های سفت و سخت و تغییر ناپذیر استفاده می کنیم.

روانشناسان معتقدند که پیش داوری حاصل تمایل طبیعی ما برای قالب بندی جهان به منظور معنا دادن به آن است. این قالب ها مبتنی بر واقعیت نیستند بلکه بر اساس تجارب قبلی محدود ما که آن را درست و قطعی تلقی می کنیم، شکل می گیرد.

ریشه‌ها و عوامل پیش داوری

اساسی‌ترین عوامل پیش داوری موارد زیر می‌باشند:

الف) عوامل شناختی پیش داوری

۱٫ تصورات قالبی ،به معنای نسبت دادن خصوصیات یکسان به همه افراد یک گروه است بدون اینکه تفاوت‌های واقعی میان اعضای آن گروه در نظر گرفته شود.
۲٫ عواطف؛ احساسات و عواطف مبتنی‌بر تصورات قالبی غالبا بر داوری‌های اجتماعی ما درباره دیگران تاثیر می‌گذارند.
۳٫ طبقه‌بندی اجتماعی؛ تقسیم دنیا به دو مقوله “ما” و “آنان” از لحاظ نژاد، قومیت، مذهب، جنس و غیره که منجر به ایجاد باورها و احساسات خوب درباره “ما” و احساسات منفی درباره گروه بیگانه یعنی “آنان” می‌شود.
۴٫ تجانس برون‌گروهی و درون‌گروهی؛ افرادی که پیشی‌داوری شدیدی نسبت به برخی گروه‌های اجتماعی دارند، اغلب چنین عباراتی را بیان می‌کنند: همه آنان مثل همند، مشت نمونه خروار است. مدلول این جملات آن است که اعضای گروه‌های دیگر بیش از اعضای گروه خودی باهم شباهت دارند. گرایش به مشابه دانستن اعضای گروه خودی را “توهم تجانس برون‌گروهی” و میل به متفاوت دانستن اعضای گروه خودی را “تمایز درون‌گروهی” می‌نامند.

ب) عوامل اجتماعی پیش داوری

۱٫ رقابت؛ این پدیده پایه‌ای برای قدیمی‌ترین تبیین پیش داوری یعنی تعارض واقعی محسوب می‌شود. رقابت میان گروه‌های اجتماعی درباره کالاها و فرصت‌های ارزشمند باعث پیش داوری گروه‌ها نسبت به یکدیگر شده و مادامی که چنین رقابتی ادامه داشته باشد، پیش داوری منفی گروه‌ها نسبت به یکدیگر ادامه خواهد داشت
۲٫ سپر بلا کردن؛ پیش داوری در رسیدن به یک هدف که با انگیزه اقتصادی مربوط است ولی با آن یکسان نیست، استفاده می‌شود. هدف اخیر این است که کسی (یا گروهی) را پیدا کرد تا بتوان تقصیر همه بدبختی‌ها و بلاها را به گردن او انداخت
۳٫ منافع اقتصادی؛ بنابر این نظریه و با در نظر گرفتن محدودیت منابع، گروه مسلط ممکن است بکوشد تا یک گروه اقلیت و ضعیف را استثمار و خفیف کند تا بتواند به کسب مزایای مادی نایل آید؛ مانند تحقیر ملل مستعمره و جهان سوم توسط استثمارگران و ملل غرب و ارجحیت قایل شدن برای خود جهت نیل به منافع اقتصادی و سیاسی.
۴٫ همرنگی؛ همرنگی کورکورانه با هنجارهای موجود جامعه از عوامل اساسی تداوم تعصب و پیش داوری است. افراد همرنگ معمولا این تعصبات و پیش داوری‌ها را به‌عنوان هنجارهای مورد قبول جامعه می‌پذیرند و انجام می‌دهند.

ج)عوامل انگیزشی و روان‌شناختی پیش داوری

۱٫ توجیه رفتار خود؛ یکی از علل پیش داوری در شخص، نیاز وی به توجیه رفتار خویش است. مثلا اگر کسی نسبت به فردی بی‌رحمی کرده باشد سعی می‌کند او را تحقیر کند تا بی‌رحمی خود را توجیه کند و اگر بتواند خود را متقاعد سازد که او به یک گروه بی‌ارزش و غیرانسانی ‌تعلق دارد
۲٫ شخصیت اقتدارطلب یا استبدادی؛ برخی اشخاص آمادگی و تمایل بیشتری به پیش داوری دارند. نه‌تنها به‌علت تأثیرات بیرونی مستقیم بلکه به‌علت نوع شخصیت آن‌ها. تئودور آدورنو و همکارانش این نوع افراد را شخصیت‌های استبدادی می‌نامند که اساسا دارای این مشخصات هستند: در اعتقادات خود خشک و متحجرند، پایبند ارزش‌های سنتی هستند، نسبت به ضعف و ناتوانی چه در خود و چه در دیگران بردباری ندارند، بسیار کیفر دهنده و مجازات کننده‌اند، سوء ظن دارند و برای صاحبان قدرت احترام فراوانی قائلند.

روش‌های کاهش پیش داوری

اگرچه محو کامل پیش داوری و تعصب امری بعید به نظر می‌رسد اما روان‌شناسان اجتماعی روش‌هایی را برای کاهش آن پیشنهاد داده‌اند که عبارت‌اند از:

۱٫ تغییر تصورات قالبی؛ این امر به‌وسیله دادن اطلاعات واقعی در برابر اطلاعات نادرست به افرادی که دچار پیش داوری هستند امکان‌پذیر است.

۲٫ تماس بین گروه‌ها؛ تعصب و پیش داوری چنانچه به‌طور عمیق مربوط به ساختار شخصیتی افراد نباشد، به‌وسیله برقراری موقعیت‌های مساوی بین گروه اقلیت و اکثریت، کاهش می‌یابد، خصوصا اگر از طرف نهادها و سازمان‌ها حمایت شود.

۳٫ کوشش‌ها و اهداف مشترک؛ دو گروهی که در ابتدای کار با یکدیگر دشمنی دارند اگر همکاری در پروژه مشترک را یاد بگیرند شانس یکپارچگی آن‌ها افزایش خواهد یافت.

۴٫ گذاشتن ادراک خوب به‌جای ادراک بد؛ طبقه‌بندی و تمایز بین دو گروه اغلب منبع اسناد تصورات قالبی است که به شکل‌گیری تعصب و تبعیض منجر می‌شود. می‌توان شکل طبقه‌بندی را به سه روش تغییر داد:

– طبقه‌بندی مجدد؛ اعضای دو گروه متقابل بفهمند که به نفع آن‌هاست که خود را متعلق به یک گروه بدانند.

– انفرادی کردن؛ عدم تاکید بر تفاوت‌های گروهی و تاکید بر تفاوت افراد تا مانع اسناد خصوصیات یکسان، تصورات قالبی و در نتیجه پیش داوری درباره افراد یک گروه شود.

– طبقه‌بندی متقاطع؛ اگر فردی به چند طبقه اجتماعی مختلف (شغلی، قومی و …) تعلق داشته باشد می‌توان با خارج کردن وی (در ذهن و تصور خودمان) از آن طبقه‌ای که مورد تبعیض است پیش داوری را از بین برد، مثلا در پیش داوری قومی راجع به کسی، وی را به‌عنوان عضوی در یک طبقه دیگر مثلا شغلی، در نظر بگیریم.

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: چهارشنبه 07 اسفند 1398 ساعت: 22:39 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,
نظرات()

داستانی از ادبیات فارسی یا زندگی واقعی افراد بنویسید که در آن یک فرد موجب تغییر جامعه یا جامعه موجب تغییر افراد شده است.

بازديد: 72
داستانی از ادبیات فارسی یا زندگی واقعی افراد بنویسید که در آن یک فرد موجب تغییر جامعه یا جامعه موجب تغییر افراد شده است.

داستانی از ادبیات فارسی یا زندگی واقعی افراد بنویسید که در آن یک فرد موجب تغییر جامعه یا جامعه موجب تغییر افراد شده است.

پاسخ ها :

- داستانی فردی که موجب تغییر جامعه شده:

الف- حضرت محمد صلی الله علیه و آله موجب تغییر در جامعه شدند؛ ایشان در شرایطی مبعوث شد که اعراب جاهلیت بت می پرستیدند؛ دختران خود را زنده به گور می کردند و دائما سر مسایل مختلف با هم در جنگ و خونریزی بودند. ایشان با اخلاق خوب خود الگوی درستی برای جامعه شدند و به کلی فرهنگ جامعه را تغییر دادند. و باعث شدند که قبیله های اعراب مثل اوس و خرزج که مدت ها بود با هم در نبرد بودند دست از خونریزی بردارند و با یکدیگر احساس برادری کنند. همچنین دیگر دست از پرستش بت ها و زنده به گور کردن دختران بردارند.

ب- لویی پاستور ( Louis Pasteur : میلادی 1822-1895 )

۵ دانشمندی که جهان را متحول کردند

لویی پاستور کمک شایانی را در زمینه فناوری و پزشکی نموده‌ است. این نابغه در سال 1822 متولد شد و بیشتر عمر خود را صرف آزمایشات شیمی و میکروبیولوژیکی کرد.

پاستور اولین دانشمندی بود که به مطالعه در مورد تخمیر عناصر مواد غذایی پرداخت که منجر به کشف میکروب شد. او همچنین در مورد پیدایش حیات ارایه‌هایی را انجام داد و نظریه‌ای را به نام “نظریه میکروب” منتشر کرد. او فرآیند پیچیده‌ای را برای تصفیه خالص شیر از میکروب‌ها بوجود آورد که به اسم “پاستوریزاسیون” شناخته می‌شود.

علاوه بر این، پاستور نخستین دانشمندی بود که اقدام به کشف واکسن هاری و سیاه‌زخم و همچنین درمان تب نفاسی (puerperal) نمود. او همچنین نظریه‌ای را درمورد عدم تقارن کریستال‌های مولکولی ارایه کرد.

ج – اسحاق نیوتون ( Sir Isaac Newton: میلادی 1643-1727 )

۵ دانشمندی که جهان را متحول کردند

نیوتون در سال 1643 در شهر ولستروپ انگلستان چشم به جهان گشود. مهترین شناختی که از او وجود دارد، کشف قانون جاذبه زمین است. او دانش‌آموز ضعیفی بود و وضعیت خانوادگی سختی داشت. با این حال، علاقه زیادیبه ساخت اسباب‌بازی‌های مکانیکی و مدل‌های آسیاب بادی از خود نشان می‌داد.

نیوتون نظریه گرانش و جاذبه را با ابداع حساب دیفرانسیل و انتگرال به شکل غیر قابل وصفی انجام داد. با انقلاب نوین در ریاضیات، حساب دیفرانسیل از قضیه دوجمله‌ای تا سری‌های بی‌نهایت مشتق می‌شود که می‌تواند با دقت زیاد ناحیه داخلی منحنی یا نرخ تغییر آن را اندازه‌گیری نماید.

او همچنین نظریه جزر و مد را که به سبب نیروی گرانشی خورشید، ماه و زمین اتفاق می‌افتد، اثبات نمود.

د- آلبرت اینشتن ( Albert Einstein: میلادی 1879-1955)

۵ دانشمندی که جهان را متحول کردند

وی در سال 1879 در اولم آلمان به دنیا آمد، که به‌ عنوان یکی از بزرگترین دانشمندان متحول‌کننده جهان تاکنون شناخته شده‌ است. “مرد قرن” برخی از آثار جذاب در فیزیک را از خود برجای گذاشته‌ است که باعث شده تا او را به نام پدر فیزیک مدرن برای کمکی که در توسعه نظریه نسبیت عام انجام داد، بشناسند. معروف‌ترین معادله جهان موسوم به E = mc 2، بر اساس این تئوری بدست می‌آید.

 

2- داستان جامعه که موجب تغییر فرد شده است:

جامعه می تواند یک فرد را تغییر دهد. و از این موضوع نمونه های بسیاری وجود دارد.

مثلاً در بسیاری از کشورها جامعه و مردم توانسته است یک فرد دیکتاتور را که مدت طولانی بر آنها حکومت می کرده است به زیر کشاند. به عنوان مثال معمر قذافی در لیبی، حسنی مبارک در مصر و …. توسط مردم و جامعه سرنگون شدند و به این ترتیب حکومت ظالمانه و طولانی مدت آنها خاتمه یافت.

 

نمونه افراد دیگر :

امام حسین (ع)

امام خمینی (ره)

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: چهارشنبه 07 اسفند 1398 ساعت: 22:29 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,
نظرات()

درک خود از معنای واژ ههای عقل، دانش و تجربه را بر اساس گف توگوهای کلاس بنویسید

بازديد: 7
درک خود از معنای واژ ههای عقل، دانش و تجربه را بر اساس گف توگوهای کلاس بنویسید

درک خود از معنای واژ ههای عقل، دانش و تجربه را بر اساس گفت وگوهای کلاس بنویسید

معنای واژه های عقل دانش و تجربه را بنویسید. -
عقل: یا خرد به نیروی درونی انسان گفته میشود که کنترل و مهار کننده امیال اوست
دانش: عبارتست ازمجموعه دانستنی هایی که بشر برای زندگی خود از آنها بهره می گیرد
تجربه: عبارتست از بررسی و آزمایش چیزی برای کشف مجهول یا مجهولاتی که در آن چیز وجود دارد

 

پاسخ دوم  :

 عقل: 

1-عقل انتخاب بهترین راه با توجه به تفکری که از قبل داشته ایم.

2-چیزیی که خدا به ما داده تا بتوانیم فکر کنیم و دانش کسب کنیم.

3-عقل چیزی است که به وسیله آن میتوانیم درست را از نادرست تشخیص داده تا بهترین و عاقلانه تصمیم را بگیریم.

دانش:

1-علمی است که ما یاد می گیریم و در زندگی به کار می بریم.

2-دانسته های انسانی که ما برای انجام کارهایمان استفاده م یکنیم، دانش نام دارد.

3-دانش یعنی مطالبی که ما می آموزیم واین مطلب میتواند در زندگی نیز به ما کمک کند. معلومات ما را افزایشدهد.

تجربه:

1-اتفاقات یاچیزی که برایمان پیش آمده و ما باید از آن عبرت بگیریم.

2-دانش های انسانی در طولیان سال دراز از دیگران به ما منتقل م یشود تجربه می گویند.

3-چیزی که در گذشته برای ما و یا دیگران اتفاق افتاده و ما به وسیله آن میتوانیم برای زمان حال یا آینده خود تصمیم بگیریم.




 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: چهارشنبه 07 اسفند 1398 ساعت: 20:3 منتشر شده است
نظرات()

پاسخ فعالیت های درس اول تفکر و سبک زندگی هفتم درس تفکر درباره تفکر

بازديد: 38
پاسخ فعالیت های درس اول تفکر و سبک زندگی هفتم درس تفکر درباره تفکر

پاسخ فعالیت های درس اول تفکر و سبک زندگی هفتم درس تفکر درباره تفکربخش اول گفت و گو کنید.

*چه فکری به ذهن کلاغ رسید؟کوزه را کج کند وآب را بنوشد.

*چگونه این فکر به ذهن کلاغ رسید؟شاید قبلا کاروانی را دیده بود که اینگونه آب می نوشد.

*به نظر شما کدام از لاین سه مورد در زندگی اهمیت بیشتری دارند؟عقل،دانش یا تجربه؟عقل

*آیا همه ی انسان های با تجربه عاقل اند؟خیر

*آیا همه یانسان های عاقل حتما با تجربه اند؟خیر

*آیا دانشمند بودن به معنای عاقل بودن است؟خیر

*آیا همه ی کسانی که دانش بیشتری دارند،عاقل ترند؟خیر

*میزان عقل ،دانش و تجربه انسان ها را چگونه می توان فهمید؟آیا راه هر سه مورد یکی است؟عقل:از روی کارهایی که انسان انجام می دهد.

دانش :با توجه کردن به دانا و خردمند بودن فرد

تجربه:شبیه بودن کارهایش به کارهای دیگران یا انجام کاری که همیشه انجام میدهد.

فعالیت تکمیلی درکلاس)

*به نظر شما تفکر یعنی چه؟یعنی فکر کردن.تفکر درباره ی یه موضوع چگونه شروع می شود؟با پرسیدن سوال

*آیا هر کس که فکر می کند،عاقلانه عمل می کند؟خیر

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: چهارشنبه 07 اسفند 1398 ساعت: 19:58 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,
نظرات()

انشا در مورد شعر یکی برسرشاخ ،بن می برید

بازديد: 15
انشا در مورد شعر یکی برسرشاخ ،بن می برید

انشا در مورد شعر یکی برسرشاخ ،بن می برید

انشاء با موضوع حکایت یا شعر یکی برسرشاخ ،بن می بریدخداوندبستان نگه کردو دید

یکی برسرشاخ ،بن می برید                  خداوندبستان نگه کردو دید

بگفتاگراین مردبد می کند                     نه بامن،که با نفس خودمی کند

مقدمه:

خداوند مسیر درست و غلط را به ما نشان داده و ابزار رسیدن به این مسیر ها را نیز در وجود ما قرار داده است و قدرت اختیار هم به ما داده است و این ما هستیم که انتخاب میکنیم باید به سمت کدام مسیر برویم

 

مفهوم این مسئله این است که اول از همه نشان دادن مسیر درست و غلط :

راه درست و غلط به ما نشان داده شده است توسط پیامبران و معصومین و هم چنین قران  که خداوند از این طریق موارد راه درست را به ما نشان داده شده است و این مسئله یعنی نشان دادن راه و چراغی که راه را روشن نموده است . پس زمانی که مسیر درست نشان داده شده باشد فرد نمیتواند اعتراضی داشته باشد

 

مسئله دوم  ابزار های رسیدن به این راه و مسیر درست :

اینکه مسیر درست را بدانیم کافی نیست بلکه باید پتانسیل هایی در وجود ما باشد که به وسیله ان بتوانیم مسیر درست را بهتر تشخیص بدهیم و بتوانیم به سمت مسیر درست برویم از جمله قدرت اختیار و عقل که در وجود ادمی است و او را به سمت مسیر درست میبرند

 

مسئله سوم قدرت اختیار : قدرت اختیار باعث میشود که فرد خودش بتواند تصمیم بگیرد که به سمت راه درست برود و یا نرود و این قدرت اختیار هم چنین امکانی را به او داده است .

 

نکته بعدی در شعر این را میخواهد به ما نشان بدهد که مسیر های زندگی را ما خودمان انتخاب میکنیم پس از این جهت این ما هستیم که مسئول سرنوشت خودمان هستیم اینکه ما دچار هر مشکلی بشویم نتیجه اشتباهاتی است که در مسیر انجام داده ایم و هم چنین پیروزی ها و موفقیت های ما و روز های خوب نیز نتیجه تصمیم های درست و انتخاب مسیر های درست و رفتار های درست ما است که ما به انها عمل کرده و نتیجه مثبت ان را میبینیم .

متن انشاء:

درسویی از زمین خاکی درکناردرختی تنومندوپرشاخ و برگ ،مردی تبربه دست درحال قطع و ریشه کن کردن درخت بود.خداوندکه همیشه ناظروحاکم بر این جهان است و هیچ چیزی ازچشم ان پوشیده نیست،به ان مردتبربه دست نظری افکندوبسیارمحزون و دلگیرشدازبنده ی خویش که چنان ظالمانه به درختی که نه زبانی داردبرای حمایت از خودونه سلاحی ،گفت که مردبسیار کاری ناپسندمی کند،نه بامن،بلکه به خودونفس خودزیان می رساند و با بی رحمی به درختی که جز برکت و رحمت من چیزی نصیبش نمی شودنیز رحم نمی کندزیرا که درخت فوایدبسیار زیادی دارندماننداکسیژنی راکه تولیدمی کنندو هوای ماراپاک می کند.ازسایه اش خنکای بادو دوری از افتاب سوزان عایدمان می شود.باشاخ و برگش و ریشه ی تنومندش مانع از سیل و طوفان می شودودرفرسودگی نیز دفترومداد و کاغذماراتامین می کنندو همچنان جز سودهیچ ضرری برای ما ندارد.

نتیجه گیری:این خودماانسان هاهستیم که کورکورانه همه ی نعمت ها راازبین می بریم ونفس خودراسیاه می کنیم وباناشکری می کنیم وازقدیم هم گفته اند:هرچه کنی به خودکنی گرچه که نیک و بدکنی

 

توجه :

حتما نظرات خود را زیر هر انشابنویسید تا ما نیز بیشتر برای شما انشا در سایت قرار بدهیم .باتشکر

برای دیدن سایر انشا ها بر روی هر کدام از موضوعات زیر کلیک کنید :

 

انشا در مورد ارتباط با خود

انشا پایه هشتم در مورد تصور ذهنی از عکس صفحه ۵۶

انشا به روش سنجش و مقایسه با موضوع عشق و نفرت

انشا در مورد 22 بهمن

انشا در مورد زلزله

انشا در مورد دوست

انشا درباره سنجش و مقایسه مرگ و زندگی

انشای با موضوع کشتی نفت کش سانچی

انشا در مورد دل که پاک است، زبان بی باک است پایه دهم

انشا درمورد علم و دانش

انشا ازاد و ذهنی در مورد ادم فضایی

انشا پایه دهم به روش جانشین سازی با موضوع پروانه

انشای آزاد با موضوع امام رضا(ع)

انشا در مورد صدای قارقار کلاغ

انشا با موضوع آنچه در مسیر خانه تا مدرسه می بینید

انشا با موضوع مشاهده مسابقه فوتبال از روزنه تور دروازه

انشا در مورد اهنگ سرود ملی

انشا در مورد دیدن یک شکارچی از دریچه چشم یک آهو

انشاء در مورد مشقت

انشا در مورد اذان

انشا در مورد فیل و فنجان

انشا در مورد گذر از رودخانه پایه نهم

انشا در مورد طبعیت گردی با زبان عادی و ادبی

انشا در مورد تابستان خود را چگونه گذراندید

انشا درباره ماه محرم

انشا در مورد شعر یکی برسرشاخ ،بن می برید

انشا پایه ی هفتم صفحه ۲۳ آنچه درتصویرزیرمی بینیدبنویسید

انشاء با موضوع نوجوانی

انشا انگلیسی در مورد تلفن همراه با ترجمه فارسی

انشا انگلیسی در مورد گاو به همراه ترجمه فارسی

انشا انگلیسی در مورد پول با ترجمه فارسی

انشا انگلیسی در مورد دیابت با ترجمه فارسی

موضوع انشا انگلیسی با موضوع آب با ترجمه فارسی

انشا آزاد درباره تفاوت افکار در انسان ها

انشا آزاد درباره آدم دروغگو

انشا آزاد در مورد تخیل و دنیای غیرواقعی

انشا درمورد پستچی

انشا درمورد دغدغه های زندگی در روستا

انشا درمورد عهد و پیمان

انشا درمورد زندگی دریای بی کران با رعایت مراحل نگارشی

انشا در مورد بار کج به منزل نمی رسد

انشاء در مورد صدا شر شر آب

انشاء از زبان ابر

انشا در مورد صدای زنگ آخر

انشا در مورد تیم والیبال کلاس ما

انشا در مورد ناخن

انشا در مورد درد دندان

انشا درباره محل زندگی ما

انشا در مورد اسمان شب

انشا در مورد ایران پایه هفتم

انشا با موضوع کفش

انشا ء در مورد کلاغ

انشا درباره پاییز

انشا درباره روزی را که دوست دارم تکرار شود

انشا درباره حیاط مدرسه

انشا در مورد عینک

انشاء با موضوع خانه کتاب مهارت های نوشتاری پایه هفتم

انشاپایه ی هفتم صفحه ۲۳ آنچه درتصویرزیرمی بینید بنویسید

انشا درمورد جان بخشی به اشیاء تک درخت کویر

انشا تصور ذهنی در مورد صحنه ورود یک موش به خانه

انشاء با موضوع برف با رعایت مراحل نوشتاری

انشا تصور کنید یک جنگلبان هستید

انشا پایه هشتم تصویر نویسی دو عکس صفحه ۸۴

انشا درمورد پروانه ایی هستید که در تاریکی شب شمعی روشن پیدا کرده اید

انشا در مورد قطره بارانی هستید که از ابری چکیده اید

انشای آزاد اگر معلم نگارش بودید پایه هشتم صفحه ۸۱

انشا در مورد برخاستن از خواب در صبح شهر

انشا در مورد برخاستن از خواب در صبح روستا

انشا در مورد حس و حال حمل یک قالب یخ بدون دستکش

انشا در مورد توصیف طعم بستنی یخی

انشا در مورد توصیف برداشتن یک ظرف داغ پایه هشتم صفحه ۶۲

انشا در مورد طعم لبوی داغ در یک روز برفی صفحه۶۲ پایه هشتم

انشا با موضوع طعم خورشت قورمه سبزی صفحه۶۲ پایه هشتم

انشا در مورد بوی سیر پایه هشتم صفحه۶۲

انشا در مورد بوی خاک پس از بارش باران پایه هشتم

انشا پایه هشتم صدای باران

انشا با موضوع صدای وزش شدید باد

انشا در مورد صدای لالای مادر

انشا مقایسه زندگی شهری و روستایی

انشا درباره پرواز بدون بال با رعایت قالب نوشتاری

انشا در مورد همنشین پایه نهم

انشا درمورد عاقیبت فرار از مدرسه با قالب داستان

انشا درمورد هدف زندگی در قالب نامه ی غیر رسمی

انشاء درباره صبر و شکیبایی پایه نهم

انشاء پایه نهم درباره همنشین بد

انشا در مورد درختی را با ویژگی های پا در هواست ریشه هایش در ابر فرو رفته است

انشا درباره زیبایی های جهان پایه نهم صفحه ۹۳

انشا درباره بهار پرهیاهو پایه نهم صفحه۳۱

انشا در مورد عاقبت فرار از مدرسه پایه نهم صفحه ۸۱

انشا در مورد هدف زندگی

انشا در مورد کودکی من پایه نهم صفحه ۸۱

انشا طنز وغیر طنز در مورد درد دل یک موش آزمایشگاهی

انشای طنز و غیر طنز ماهی در حوض قالی

انشا طنز و غیر طنز در مورد ربات پیشخدمت پایه نهم

انشا طنز و غیر طنز درمورد انتقال خون پایه نهم

انشا طنز و غیر طنز در مورد سایه آدم پایه نهم

انشا طنز و غیر طنز در مورد کمک به همسایه پایه نهم

انشا طنز و غیر طنز در مورد ایستادن در صف پایه نهم

انشا طنز و غیر طنز پایه نهم در مورد تلفن همراه

انشا با موضوع شانس

انشا در مورد دیدن مورچه ای که باری را می کشد

انشا در مورد هوش انسان

انشا درمورد چرا میهن را به مادر تشبیه می کنند

انشا درباره معرفی رشته برق پایه دهم

انشا درباره درخت هر چه بارش بیشتر می شود سرش فروتر می آید

انشا درباره خفته را خفته کی کند بیدار پایه دهم صفحه 83

انشاء ذهنی درباره آرزو پایه دهم درس دوم

انشاء مقایسه آدم دروغگو و راستگو در آینه

انشاء با ویژگی مقایسه آفتاب و باران پایه دهم

انشاء با موضوع با ماه نشینی ماه شوی با دیگ نشینی سیاه شوی

انشا تضاد مفاهیم با موضوع ماهی موج دریا خشکی بیابان

انشا پایه دهم در مورد سنجش و مقایسه پنجره و پرده پایه دهم

انشای در مورد مقایسه مادر و شمع

انشا با ویژگی مقایسه ی صحرا با دریا

انشای مقایسه قلم با خون شهید با اسلحه با درخت

انشا درباره چاه کن همیشه ته چاه است

انشاء غم آخرین انشای دبیرستان پایه دوازدهم

انشاء تصویر نویسی از منظره ایی از چند گلدان شمعدانی

انشاء با موضوع عاقبت فرار از زندان

انشا با موضوع ارایه های ادبی درباره انتظار کشیدن

انشا با موضوع یکی از خاطره های زندگی

انشا درباره از کوزه همان برون تراود که در اوست پایه دوازدهم

انشا درباره نامه خصوصی به معلم درس نگارشتان بنویسید و دیدگاهتان را در مورد این درس و روش تدریس ایشان با وی در میان بگذارید

انشا درباره نامه ای به وزیر علوم بنویسید و با ارائه دلایل منطقی خواستار حذف کنکور شوید

انشا درباره محبت و نفرت پایه دوازدهم

انشا درباره کامیابی و ناکامی پایه دوازدهم صفحه ۵۵

انشا درباره سوگ و سور پایه دوازدهم صفحه ۵۵

انشا درباره زمستان گذشت و بهار آمد

انشا در مورد عاقل نکند تکیه به دیوار شکسته

انشا در مورد خاطره ی یک روز در کلاس پایه دوازدهم

انشا درباره جنگل پایه دوازدهم

انشا ادبی درمورد گرانی پایه دوازدهم

گسترش ضرب المثل آب ریخته جمع شدنی نیست - انشا

انشا پایه یازدهم در مورد شخصیت نویسی درباره خدای دلم

انشاء با رعایت مراحل نوشتن متنی درباره دانشگاه

انشا درمورد عجله کار شیطان است

انشا با موضوع چرا عاقل کند کاری که بازآرد پشیمانی

انشا درباره آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم

گسترش انشا آب ریخته جمع شدنی نیست

فداکاری یعنی چه انشاء درباره فداکاری

انشاء درباره گفتگو خیالی جنگل و کویر

انشاء درباره گفتگو ابر و آسمان

انشا در مورد سفرنامه با موضوع سفر به شمال کشور

انشا با موضوع سفرنامه سفر به مناطق عملیاتی جنوب

انشا با طرح گفت و گو با موضوع مدرسه پایه یازدهم

انشا با ویژگی های گفت و گو

انشا با موضوع متنی با رعایت زمان و مکان و حال و هوا و جزییات بنویسید

چرا والدین حق دارند از فرزندانشان بپرسند به کجا می روند؟

انشاء درباره شهید سلیمانی

اقدام پژوهی انشا

انشا درباره ضرب المثل گیرم پدر تو باشد فاضل از بهر پدر تو را چه حاصل

انشا در مورد تصورات ما از گم شدن در جنگل

انشا درمورد چهار فصل(بهار،تابستان،پاییز و زمستان)

انشا درباره نامه ایی برای یک شهید بنویسید

انشا در مورد تضاد مفاهیم یا ناسازی معنایی

انشا در مورد وسط حرف دیگران پریدن

انشا درباره زندگی حیوانات وحشی

انشا با موضوع داستان نویسی

انشا در مورد جلسه امتحان پایه نهم صفحه۸۱

انشا آزاد درباره خط فقر

انشا درباره فرهنگ بومی و پیوندهای جغرافیایی

انشا درباره راه های درست مصرف کردن آب

انشا درباره یک روز از کلاس پایه نهم صفحه۸۱

انشا آزاد درباره روز معلم سال ۹۷

انشا درباره اگر نامه بودید و در زمان سفر می کردید چه پیامی را به خوانندگان خود می دادید

جواب فعالیت انشا پایه هفتم در مورد فداکاری صفحه 92

انشا از این گوش می گیرد و از آن گوش در می کند

انشا درباره عجله کار شیطان است پایه یازدهم صفحه ۱۰۲

روش آموزش انشا در پایه سوم

انشا در مورد در باران

انشا درباره کوچ پرستوها




نوشتن انشاهای خلاق

نقش والدین در علاقه مند کردن فرزندانشان به مطالعه:

انشا درباره محیط زیست

تحقیق درباره برنامه ریزی برای آموزش بهتر انشاء

علل ضعف دانش آموزان در انشاء نویسی

روش تدریس درس املا و انشاء

نگارش انشاء

نوشتن انشاهای خلاق

تدریس درس املا و انشاء

مقاله درباره چونگی برنامه ریزی برای انشا به دانش آموزان

دو انشائ درباره توصیف زمستان

انشا درباره نماز




منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 16:35 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

ليست صفحات

تعداد صفحات : 46

شبکه اجتماعی ما

    
      

موضوعات

پيوندهاي روزانه

امکانات جانبي

تبلیغات در سایت

برای تبلیغ محصول یا سایت خود در سایت ما به شماره 09159886819 در واتساپ یا تلگرام پیام بدهید .

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام و نام خانوادگی نام فایل و ایمیل خود را به شماره همراه 09159886819 ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل به ایمیل شما  فرستاده می شود .

لینک های تبلیغاتی

درباره ما

آدرس مشهد قاسم اباد - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس