تحقیق درباره بهينه سازي موتور جستجو

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

تحقیق درباره بهينه سازي موتور جستجو

بازديد: 225

تحقیق درباره بهينه سازي موتور جستجو

بهتر كردن رتبه بندي شما در موتور هاي جستجو:

خلاصه : اين گزارش رسمي بهينه سازي موتور جستجو را مورد بحث قرار ميدهد. با درك كردن روندهايي در فن آوري و توسعه موتور جستجو, شما ميتوانيد از اين FAQ  جهت طرح كردن يك  راهبرد فني و بازار يابي استفاده كنيد كه ميتواند رتبه- بنديتان را در موتور هاي جستجو بهتر كند. 1- بيش از 800 موتور جستجو وجود دارد اما 95 در صد از كاربران تنها از 3 موتور جستجو بازديد ميكنند. 2- موتور هاي جستجو به Yellow pages  ها تبديل ميشوند.و شما پول پرداخت ميكنيد كه جزو ليست در بياييد. 3- رابطه و كيفيت ارتباطات روش هاي اصلي هستند كه در حال حاضر به ليست در مي آيند. 4- SEO به طور ابتدايي يك راهبرد بازار يابي است و نه يك راهبرد فني .

نويسندگان :1- آندرياس راموس براي تعدادي از شركتهاي silicon valley كار كرده است. او يكي از اولين كتابها را در مورد طراحي وب نوشت و سايتهاي تجارت الكترونيك را براي سالها مديريت كرد. او نگهدارنده وب براي شركتي بود كه براي بيش ازيك سال در ماه با بيش از يك ميليون كاربر پيشرفت كرد. آندرياس با گربه اش در palo alto زنگي ميكند. 2- مشتريان stephani cota شامل تعدادي از راه انداز هايsilicon valley ميباشند. او براي ايالت نوادا يك سيستم سرمايه گذاري برمبناي وب ساخت. او از از طريق scratch يك موتور تجارت الكترونيكي كاملي را از جمله داد وستد بي خطر كارت اعتباري درون خطي , سياهه كردن , ابزار تاجرين , كنترل موجودي كالا , و تكميل حمل , نوشت. Stephanie نيز در palo alto زندگي ميكند. او را در سايت stephanie.com ملاقات كنيد. ما وب سايتهاي تجارت الكترونيك را ميسازيم و مديريت مي كنيم. اين شامل ابزار خودكار, پايگاه داده هاي متقابلاً موثر و ديگر وسايل و فن آوري ها است و بسياري از آنهايي كه خودمان توسعه داده ايم. براي كسب كردن اطلاعات بيشتر , وب سايت ما را در creativeconsultantsGroup.com مورد بازديد قرار دهيد.

به روز درآوري : در ژوئن 2004 اين سند گزارش رسمي به طور كاملي بازبيني و بسط يافته است. اين سند در حال حاضر يك كتاب با جاد كاغذي ميباشد. اين كتاب تنها ارزش $19.95 را دارد. آن شامل جزئياتي در مورد بهينه سازي موتور جستجو به علاوه فصلي در مورد Google AdWords ميباشد. براي به دست آوردن آخرين نسخه سايت www.creativeconsultantsGroup.com را مورد بازديد قرار دهيد.

مندرجات:

تذكر كپي رايت : SEO : بهينه سازي موتور جستجو, بهتر كردن رتبه بنديتان در موتور هاي جستجو به وسيله Andreas ramos –2001 . كليه حقوق محفوظ است. اين سند توسط قانون كپي رايت مورد حمايت قرار گرفته است. ممكن است اين سند تا مادامي كه آن بدون تغيير و دست نخورده باقي مانده باشد توسط هر كسي توزيع ميگردد. اين سند در سايت www.andreas.com/faq-searchengine.html وجود دارد 1- Andreas ramos و andreas@andreas.com و www.andreas.com

 علامت هاي تجاري: كليه نامهاي تجاري شركتها و محصولات استفاده شده در اين سند نشانه هاي تجاري, نشان تجارتي ثبت شده يا نامهاي تجارتي صاحبان مربوطه آنها ميباشد و تنها به روش سنتي مورد استفاده قرار گرفته اند. كه بدون تخلف عمدي از هر نوع ميباشد. و چنين استفاده هايي به قصد انتقال دادن امضاء يا ديگر ارتباطات با اين سند نميباشد.

تكنيكهاي SEO : نكات اصليك 1- نكته اصلي اين نيست كه من دقيقاً ثبت ميكنم و آن همه آنچيزي است كه من نياز به انجام دادن آن دارم. 2- موتور جستجو دقيقاً يك آيتم در راهبرد تبليغات عموميتان ميباشد. از آنجائيكه شاخص گذاري يك سايت جديد توسط Ses 3 ماه يا بيشتر طول ميكشد به زودي ممكن آنرا ارائه دهيد. در روزهاي شروع كردن يك وب سايت جديد , يك صفحه index.html  ايجاد كنيد. و كليه كلمات كليدي رادر آن قرار دهيد. و آنرا به گوگل ارائه دهيد و با ديگر سايتهايي كه كنترل ميكنيد يك اراباط متقابل برقرار نمائيد. سپس شما ميتوانيد در ماه بعد يا دو ماه بعد سايت را گسترش دهيد.

رتبه بندي مربوطه: موتور هاي جستجو ميخواهد كه مرتبط ترين نتايج را ارائه كند طوري كه كاربران بر ميگردند كه از آن استفاده كنند. گوگل پيوستگي ارتباط را معرفي كرد. اين بر اساس يك روش شاخص گذاري آكادميك مقالات ميباشد. هر چه بيشتر مقاله اي نقل قول داشته باشد , آن مهمتر است. اگر 100 سايت با cats.com ارتباط برقرار كنند ,آن بيشتر از feline.com رتبه بندي ميگردد كه تنها 20 اتصال با آن دارد.

كيفيت ارتباط: آن همچنين اهميت دارد كه چه كسي با شما ارتباط دارد . يك اتصال از يك سايت اصلي ممكن است ارزش صد امتيازي داشته باشد و اتصال از يك سايت شخصي تنها ارزش يك امتيازي دارد .اگر purina.com و friskies.com به cats.com اتصال داشته باشند , آن بهتر از يك اتصال dozen  حاصل از افراد در geocities  اهميت دارد. اين تاثير عمدهاي بر روي راهبردهاي موتور جستجو داشت. 1- قبل از ارتباط , بهينه سازي موتور جستجو براي افراد فني يك شغل بود. آنها بر چسبهاي غير نمادين و غيره را مينوشتند.2- با يوستگي اتصال , بهينه سازي موتور جستجو به بازار يابي (فروش ) تغيير كرد . آنها اتصالاتي را كه ميخواهند از آنجا متصل شوند شناسايي ميكنند. و سپس خارج ميشوند و با آن سايتها معاملات تجاري را برقرار ميكنند. آن يك موضوع علامت گذاري و بازار يابي است.

بررسي موتور هاي جستجوي اصلي : وب سايتهايي وجود دارد كه براي هر موتور جستجو  سهم بازار به روز در آمده شده را نشان ميدهند. 1- نمودار فن آوري موتور جستجو كه منبع خيلي خوبي است.

http://searchenginewatch.com/webmaseters/features.html  2- http://searchenginewatch.internet.com/links/major—search-engines/The-Major-search

 

كلمات كليدي : خوراك عنكبوت : موتورهاي جستجو وب را به بالاي وب سايتهاي شاخص ميبرند. آنها عنكبوت ناميده ميشوند( زيرا آنها در اطراف وب حركت ميكنند.) ازاينرو شما ميتوانيد يك صفحه با محتوا را ايجاد كنيد كه عنكبوت ها را جذب ميكند و به آنها جهت شاخص گذاري متنهاي زيادي ميدهد. اگر شما خوراك عنكبوت خوبي ارائه كنيد, عنكبوتها بيشتر از ديگران صفحه شما را رتبه بندي ميكنند. كلمات كليديتان پيچ بالابر شما ميباشند. 2 يا 3 جمله كوتاه كه سايت شما را توضيح ميدهند .از واژه هايي استفاده كنيد كه مادر بزرگ شما همراه با واژه هاي خاص براي صنعتتان درك خواهد كرد. رقابت كنندگانتان را موردبررسي قرار دهيد. در Yahoo براي محصولتان صفحه عمومي را پيدا كنيد و آنرا چاپ كنيد و توضيحات رقابت كنندگانتان را مورد بررسي قرار دهيد. يكي را بنويسيد كه شامل واژه هاي شما ميباشد و آنرا بهتر انجام ميدهد. 1- توضيح عمومي: ما ميزهاي تحرير اداري ارگونوميكي را به فروش ميرسانيم  2- توضيح تخصصي : توزيع عمده فروشي ميزهاي تحرير كاملاً قابل تنظيم آماده انجام , ايستگاه كاري و ميزهاي تحرير نشستني وايستادني 3- محل: اگر آن وابستگي داشته باشد شامل محل شما ميشود (شهر و ايالت ) در سياتل , واشنگتن . خواب و صبحانه در 3 منطقه درياچه اي missouri . 3- سرويس( خدمت) : ما عمده فروشي و خرده فروشي را ارائه ميكنيم. شما ميتوانيد به طور درون خطي يا از طريق تلفن سفارش بدهيد.

به كارگيري يك روش چند راهه: در ذيل, من قبول ميكنم كه شما مهارتهاي ميانه روي وب را داريد. اگر اينطور نيست, در صورتي كه او ميتواند تغيييراتي را صورت دهد از همسايه 12 ساله خود بپرسيد.

برچسب عوان دار: برچسب عنوان دار در بخش HTML HEAD است. كد آن شبيه به

<TITLE>koi and Goldfish at koi-heaven.com/ TITLE> ميباشد. عنوان درطرف چپ بالاي پنجره بررسي عمومي  نمايش داده ميشود. همچنين عنوان در متن توضيحي مورد استفاده قرار ميگيرد كه در موتور جستجو ظاهر ميگردد. محتواي بر چسب عنوان دار آنچيزي است كه كاربر در ليست نتايج موتور جستجو مشاهده ميكند. 1- يك عنوان خوبي را بنويسيد كه بازديدكنندگان را تشويق ميكند كه به وب سايت شما بيايد 2- در زمان نوشتن يك عنوان , ابتدا از كلمه كليدي و سپس از نام وب سايت استفاده كنيد . به طور مثال:  ماهي كپور و ماهي قرمز تزئيني در سايت koi-heaven. Com . 3- موتور هاي جستجو يك حدودي براي تعداد كاراكتر ها دارند كه آنها از بر چسب عنوان دار ميخوانند . اين بر طبق موتور جستجو متغير ميباشد. اما به طور كلي از بيش از 50 كاراكتر استفاده نميكند . (اين شامل فضاهايي ميگردد.)

توصيف غير نمادين :برچسب توصيف غير نمادين نيز در بخش HEAD ادامه مي يابد. در انجا مثالي ديده ميشود. موتور هاي جستجو در صفحه نتايج موتور جستجو محتواي برچسب توضيحي را براي بازديد كننده نمايش ميدهند. جهت نوشتن برچسب تشريحي 1- از 2 يا 3 كلمه كليدي مهمتان استفاده كنيد و جمله كاملي را بنويسيد. 2- در Google به ديگر توضيحات نگاه كنيد و توجه كنيد به آنچه كه از قبيل آرشيو كلمات , اخبار , مراقبت بهداشتي و مشابه آن مهم در نظر گرفته ميشود . 3- ابتدا كلمه كليدي و سپس توضيح را قرار دهيد و در نهايت نام شركت را بگنجانيد .ماهي كپور و ماهي قرمز زيبا را در درياچه تان نگه داري كنيد. ودر سايت koi-heaven.com اخبار , FAQ , اطلاعات و بيشتر وجود دارد. 4- در حدود 250 كاركتر استفاده كنيد (از جمله فضاها) متن را به كلمه بچسبانيد و از Tools  و word count  جهت شمردن تعداد كاراكتر هايتان استفاده كنيد.

توضيحتان را براي دايركتوريها ارائه دهيد : در حال حاضر كه توضيحاتي داريد آنرا به Yahoo و  دايركتوريهاي DMOZ ارائه دهيد. اين ليستها ويرايش ميشوند و توسط انسانها نگه داري ميشوند. اگر آنها فكر ميكنند كه  مقدار اطلاعات شما ارزشمند ميباشد آنها آن را به فهرستشان اضافه خواهند كرد. اين فهرستها توسط موتور هاي جستجوي ديگر مورد استفاده قرارميگيرد. فايل DMOZ منبع آشكاري است و هر موتور جستجو ميتواند آنرا به طور رايگان وابكشد و جهت ايجاد كردن ليست صفحات وبشان از آن استفاده ميكنند. از آنجائيكه ليستDMOZ ويرايش ميگرددو توسط انسانها ارزيابي ميگردد كه در آن مقوله ها متخصص ميباشند. و آن با ارزشتر از ليستهايي است كه توسط ابزار شاخص گذاري خودكار ايجاد ميشوند. 1- جهت ارائه كردن به DMOZ : http://dmoz.org/add.html   2- جهت ارائه كردن به Yahoo آنهاممكن است يك fee را هزينه كنند : 

http://search.yahoo.com/info/submit.html 

 

بر چسب Meta-keyword : بر چسب يا علامت meta-keyword احتمالاً باعث مشكلات زيادي براي بهينه سازيهاي موتور جستجو ميگردند. علامت meta-keyword به موتور جستجو اطلاع ميدهد كه كلمات كليدي اصلي صفحه وب چه ميباشند. در اينجا مثالي وجود دارد. بسياري از افراد درمورد اين علامت شنيده اند آن يكبار اهميت داشت ازاينرو آنها اصرار ميكنند كه SEOers شامل اين علامت ميباشند. هرچند1- تقريباً تمام موتورهاي جستجوي اصلي علامت meta-keyword  را مد نظر قرار نميدهند زيرا گول زدن موتور هاي جستجو جهت استفادا كردن از آن بسيار آسان است. ما اين را در مقدمه مينويسيم. مشكل ديگري با meta-keyword ديده ميشود. 1- علامت يا برچسب meta-keyword  به رقابت كنندگانتان اطلاع ميدهد كه كلمات كليديتان چيستند. هر كاري براي ايجاد كردن ليست ايده آلي از كلمات كليديتان بكنيد و آن ليست را در فيلد meta-keyword قرار دهيد.

JoesGunsandkoi.com  در طول آن عملكرد ليست شما را كپي ميكند و يك عصر كاري را save ميكند. مشتريان هميشه از ما ميپرسند كه برچسب meta –keyword را اضافه نمايند. اگر من به آنها بگويم كه آن بي استفاده است ,آنها فكر ميكنند كه بله اينطور است. من اين سفارش را در Fox News ديدم. آندرياس چيزي در مورد بهينه سازي موتور جستجو نميداند. ازاينرو زمانيكه مشتريان يك برچسب meta-keyword را ميخواهند ما يك علامت را درآن قرار ميدهيم. آن دقيقاً چند كلمه كليدي عمومي  است.و البته شما ميتوانيد به سايتهاي رقابت كنندگانتان نگاه بكنيد و بر چسب meta-keyword  را به ليست كلمات كليديتان كپي كنيد.

نامهاي فايل يا پرونده : موتور جستجو نامهاي فايلي را كه وب سايت شما را ميسازد شاخص گذاري ميكند .اگر دو فايل به نام koi-inofrmation.html و su-inf.html وجود داشته باشد,زمانيكه يك كاربر koi را جستجو ميكند شما ميتوانيد حدس بزنيد كه كدام يك پيدا خواهند شد. 1- براي نامهاي فايلتان از كلمات كليديتان استفاده كنيد. به طور مثال ,

koi-information.html و koi-fungus.html و غيره .2- براي فايلهايتان ازنامهاي اطلاع دهنده استفاده كنيد. از نامهاي رمزيو سر نام ها و غيره اجتناب كنيد.

تصوير logo : براي دستيابي به وب توسط كاربران به لحاظ ديد آسيب ديده در يك تصوير يك text=tag وجود دارد. موتورهاي جستجو متني را شاخص گذاري ميكنند كه براي يك تصوير در اطلاعات ارتباطي تو كار گذاري ميشوند. شما ميتوانيد متن را در آن علامت قرار دهيد و موتور هاي جستجو آنرا شاخص گذاري خواهند كرد. 1- در ارتباط تصويري سهم فروشتان را به alt= tag اضافه كنيد. 2- در نام فايل تصويري از كلمه كليدي استفاده كنيد. 3- به طور مثال, images/logo-koi.gif . بعضي از افراد خاطر نشان ميكنند كه Google شاخصي از تصاوير دارد .بله, اينطور است اما آنچه كه آن شاخص گذاري ميكند تشريح متني تصاوير است نه خود تصاوير. هيچ موتور جستجويي نميتواند يك تصوير را شناسايي كند .اگر آنها يك تصوير را شاخص گذاري كنند آن تعجب آور خواهد بود. آنها تمام عكس هاي كد بانوهاي مهم را شناسايي ميكنند و مانع آن صفحات ميشوند.

عنوان H1 : خوب, ما در حال حاضر به بدنه HTML ميرسيم. در اينجا شايعترين خطاي بهينه سازي موتور جستجو وجود دارد. 1- در صفحه اول از يك عنوان H1 استفاده كنيد. Google  در عنوان برروي كلمات تاكيد ميكند زيرا عناوين اطلاعات يك صفحه را در بر دارند. طراحان وب عنوانH1 را دوست ندارند زيرا آن زشت و بزرگ است. و به جاي H1 آنها از تصاوير يا بدنه متن استفاده ميكنند و آرا با SPAN, DIV,CSS تغيير ميدهند. آن خوب به نظر ميرسد اما Google  ميخواهد كه يك عنوان را مشاهده كند. با به كار گيري تصاوير يا SPAN , طراح وب به طور غير عمدي توانايي شاخص گذاري صفحه وب را تحليل ميبرد.تصاوير نميتوانند شاخص گذاري شوند ازاينرو Google  آن عناوين را نخواهد ديد. بدنه متن كه از SPAN استفاده ميكند به عنوان body text در نظر گرفته ميشود نه عنوان متن . جهت شاخص گذاري عنوان توسط Google  جهت علامت گذاري كردن عنوان از يك علامت H1  استفاده كنيد. 2-به عنوان اولين كلمه در عنوان ازقبيل متخصصان ماهي كپور شيكاگو از كلمه كليدي اصلي استفاده كنيد.

بدنه پاراگراف: بدنه متن متن صفحه اول است.اين متن بايد تشريحي ,اطلاعاتي باشد و تعداد زيادي كلمات كليدي داشته باشد. 1- در شروع بدنه متن كلمه كليدي اصلي را قرار دهيد. 2- در 25 كلمه اول چندين بار كلمه كليدي اصلي را تكرار كنيد. 3- كلمات كليدي ديگر را با بدنه متن كار كنيد. 4- در انتهاي صفحه اول كلمه اصلي را تكرار كنيد. 5- در متنتان از جملات كامل استفاده كنيد.6- از عباراتي چون // بهترين در دنيا// اجتناب كنيد. بعضي از موتور هاي جستجو اين عبارات را در نظر نميگيرند. 7- از كلماتي چون اخبار ,راهنما وخلاصه نشان دهنده اطلاعاتي هستند استفاده كنيد. 8- Google همچنين نتايج محلي را ارائه ميدهد. اگر يك كاربر يك نام شهر را به يك جستجو اضافه كند ,كاربر ليستي از تجارتها و خدمات مربوطه را در شهرش مشاهده خواهد كرد.اگر محل شما به محصول يا سرويستان ارتباط دارد به صفحه اولتان شهرتان, شماره تلفن و كد پستيتان را اضافه كنيد.

Hyperlinks يا فوق ارتباطات: از آنجائيكه براي ايجاد شدن آنها تلاش لازم ميباشد و فوق ارتباطات غالباً به اطلاعات اشاره ميكنند , موتورهاي جستجو به متن موجود در فوق ارتباطات توجه ميكنند. 1- كلمات كليدي را در فوق ارتباط قرار دهيد.به طور مثال بخوانيد:

<a href=http://www.koi-heaven.com/koi-fungus .html> how to cure fungus in koi</a>

2- در اولين صفحه , اارتباطاتي را اضافه كنيد كه به صفحات اطلاعاتي شما اشاره ميكنند. 3- توجه كنيد كه فايل يك نام فايل اطلاع دهنده و مربوطه دارد.

طرح هاي سايت: بعضي از وب سايتها براي راهنمايي كردن از javascript   يا  منوهاي roll –down استفاده ميكنند . هرچند بعضي از موتور هاي جستجو جاوا اسكريپت را مد نظر قرار نميدهند و ازاينرو در سايت شما ارتباطات را دنبال نميكنند. با طرح هاي سايت كه از تصاوير استفاده ميكنند مشكلي وجود دارد. 1- يك طرح سايت متن ساده وجود دارد كه تمام صفحات وب را به ليست در مي آورد. در صفحه شاخص يك ارتباط متن ساده را با طرح سايت برقرار كنيد.

معتبر كردن HTML : بعضي از موتور هاي جستجو به كيفيت HTML شماتوجه ميكنند. يكي از اختلافات بين وب سايتهاي حرفه اي و غير حرفه اي اين است كه HTML به درستي نوشته ميشود. 2- رمز HTML بي عيب را بنويسيد. 3- جهت مطمئن شدن اينكه رمز شما مطابق با استاندارد هاي فعلي ميباشد از نرم افزار اعتبار HTML استفاده كنيد.

راهبردهاي ارتباط و كيفيت : به علت گوگل همچنين آن مهم است كه چگونه سايت شما در سايتهاي ديگر نمايش داده ميشود. 1- چه كسي با شما ارتباط برقرار كرده است؟ شما ميتواند با استفاده كردن از Altavista يا Google   ميبينيد كه چه كسي با سايت شما ارتباط بر قرار كرده است. در يك سايت ارتباطdomain.com  خود را تايپ كنيد .(به طور مثال, لينك cats.com ) شما همچنين ميتوانيد از

http://www.marketposition.com/linkpopularity استفاده كنيد. 2- مبادله ارتباط: ما در بالا ميبينيم كه تنها 7درصد از كاربران ازطريق موتورهاي جستجو به سايت شما دسترسي مي يابند اما 46 درصد جهت دسترسي يافتن به سايت شما از لينك ها استفاده ميكنند. هر چه قدر ارتباطات بيشتري با سايت شما برقرار گردد, شما بيشتر در گوگل رتبه بندي مي شويد. يك يا دو سرويس مبادله لينك را شناسايي كرده و از آنها استفاده كنيد. از رقابت كنندگانتان بازديد به عمل آوريد و آنچه كه آنها استفاده ميكنند را مشاهده كنيد. انواع تجارت مربوطه را تشخيص دهيد و با آنها ارتباط برقرار كنيد و لينكها را عوض كنيد. اگر گلها را ميفروشيد با سرويسهاي متعلق به عروسي ,آيين دفن و غيره لينكها را معاوضه كنيد. به نوع مشتريانتان فكر كنيد و اتصالات را با نوع رستورانها  كتاب فروشيهايي كه آنها همچنين بازديد ميكنند تعويض كنيد.

به روز در آوري: هر ماه سايتتان را به روز در آوريد. و تغييراتي را صورت دهيد. والاّ موتور هاي جستجو ممكن است مشاهده كنند كه سايت شما تغيير نكرده است و شما امتيازات را از دست خواهيد داد. بسياري از سايتها در سال 1998-1997 ايجاد شده اند و از آن زمان تغييري نكرده اند . در بسياري از موارد , صاحبان اسم هاي رمز را فراموش كرده اند.

راهبردهاي ديگر: خبرنامه ها: 47 درصد از كاربران اتصالات مستقيم را دنبال كردند. (7درصد از موتور هاي جستجو استفاده ميكنند.) ازاينرو يك e-mail ماهانه يا سه ماهه را بفرستيد. يك text box  را تكميل كنيد ازاينرو كاربران ميتوانند آدرس پست الكترونيكيشان را ارسال نمايند. يك e-mail  مختصر و پر حرف و دوستانه را ارسال كنيد.

متن نشان دار: يك خط نشان دار خط متن خودتان است كه به طور خودكار به پايان هر e-mail كه شما ميفرستيد ضميمه كنيد. شما بايد آدرس و URL پست الكترونيكيتان را به خط نشان دارتان اضافه كنيد. به طور مثال willy katzenjammer درMendecino در سايت

اينترنتي www.willy.com جهت طراحي رايگان Bed & breakfast ما را بازديد ميكنند.

تبليغات: اكثر كاربران لينك عا را دنبال ميكنند. ازاينرو URL خود را درتبليغات رسانه ايتان قرار دهيد. :چاپ, تلويزيون , راديو و كالاي مجاني و غيره.

نام URL حساّس : از نامهاي طولاني  يا مشكل استفاده نكنيد. از نامهاي اشتباه هجي شده چون cingular.com و scient.com و غيره استفاده نكنيد. مردم هجي ناجور را به خاطر نمي آورندو آن را مد نظر قرار نميدهند.

Dotcom : از.com به عنوان سايت اصليتان استفاده نكنيد نه به عنوان انتخابهايي ديگر . از org, net و ديگر پسوند ها اجتناب كنيد. مردم به dotcom عادت كرده اند.

عنكبوتهاي بر حذر شده : در موقعيتهايي خاص , شما ممكن نيست عنكبوت هايي را بخواهيد كه تمام سايتتان را شاخص گذاري ميكنند. شايد شما صفحاتي داريد كه به عموم ارتباط ندارند.اگر شما سايت كوچكي در يك سرور كند عمل كننده داريد , 10 تا 15 عنكبوت هر روز از سايت شما بازديد ميكنند. و هر اتصال تكي را راهنمايي ميكنند كه از سرعت سايتتان مي كاهد. شما شايد اجازه دهيد كه صفحه اصلي شاخص گذاري گرددو ازاينرو مانع شاخص گذاري بقيه سايتتان ميباشد. دو روش وجود دارد كه عنكبوت ها را دور از سايتتان نگه داريم: فايل robots.txt و robots meta tag . فايل robots.txt يك فايل با ليستي از فايلهايي است كه نبايد توسط يك عنكبوت بازديد كننده شاخص گذاري شود. به آساني يك فايل متني را ايجاد كنيد و ليستي از فايلها را اضافه كنيد و آنرا در فهرست HTML اصلي قرار دهيد در جايي كه فايل index.html شما مقيم ميباشد. فايل robots.txt مورد احترام بسياري از موتور هاي جستجو قرار گرفته است. همچنين robots meta tag وجود دارد. اين يك بر چسبي است كه در سر بر چسب هر صفحه وب حذف شده گذاشته ميشود. Noidex به اين معني است كه آن نبايد صفحه را شاخص گذاري كند. Nofollow به اين معني است كه آن نبايد هر اتصالي از اين صفحه را دنبال كرد. هر چند اين علامت به طور جهاني مورد احترام قرار نمي گيرد.

حقه هاي spam : در اينجا حقه هاي مختلف spammer وجود دارد. از اينها استفاده نكنيد. شما در موتورهاي جستجو جريمه ميشويد. من اينها را به ليست در مي آورم ازاينرو شما ميتوانيد از آنها اجتناب كنيد.

1-      موضوع توجه ميكنند و اين صفحات را در نظر نميگيرند.

2-Keyword stuffing : در بر چسب هاي غير نمادينتان كلمات را دو نسخه اي يا سه نسخه اي متن غير محسوس : black text  را در يك پس زمينه مشكي قرار دهيد. اين براي كاربر نامحسوس است اما براي عنكبوت محسوس ميباشد. موتورهاي جستجو به اين كنيد. 3- كلمات كليدي گمراه كننده : از كلمات گمراه كننده اي چون mp3, napster, sex و غيره براي يك سايت گل استفاده كنيد. موتور هاي جستجو در جستجوي اين امر ميباشند و اگر عنكبوت آنها ميبيند كه شما كلمات دو نسخه اي يا نامربوطي داريد آنها شما را مد نظر قرار نميدهند. حقه گمراه كننده ديگر اضافه كردن نامهاي رقابت كنندگانتان  است طوري كه زماني كه مردم در جستجوي آنها ميباشند, سايت شما ظاهر ميگردد. رقابت كنندگانتان ميتوانند به موتور هاي جستجو اشاره كنند و شما حذف خواهيد شد.

3- Meta refresh tags : شما به صفحه اي ميرسيد , امّا آن شما را به يك صفحه نامربوط مي برد.اولين صفحه از يك كلمه كليدي گمراه كننده استفاده ميكند

(mp3,napster,cars,etc)

و صفحه دوم يك تعيين جهت براي صفحه sex ميباشد.

تحليل ترافيك وب: سايت وب شما هر كليكي كه اتفاق مي افتد را پيگيري ميكند . تمام اين اطلاعات در ثبت هاي وقايع ترافيك وب ثبت شده اند. برنامه هاي تحليل ثبت وقايع ترافيك وب اين اطلاعات را در نمودار ها و جداول نمايش ميدهند. اين اطلاعات فوق العاده ارزشمندي است. به طور مثال : 1- تحليل ترافيك نشان ميدهد كه كه كدام صفحات عمومي هستند و كدام ها عمومي نيستند. اين امر به شما مبنا يي جهت بازنويسي يا حذف مطالب ميدهد. 2- تحليل ترافيك به شما نشان ميدهد كه چگونه كاربران به سايت شما مي آيند . آن ديگر سايت ها را از جايي كه آنها مي آيند به ليست در مي آورد. شما ميتوانيد با آن سايتها ارتباط برقرار كنيد و اتصالات متقابل يا تبليغات عنوان سازي را جهت بهتركردن ترافيك پيشنهاد ميكند .3- حليل ترافيك سايت بعدي را نشان ميدهد كه بازديد كنندگانتان به آن اميدوارند. شما ميتوانيد با آن سايتها ارتباط برقرار كنيد و مبادلات اتصالي را پيشنهاد كنيد.

4- تحليل ترافيك به شما نشان ميدهد كه موتورهاي جستجو ترافيك را به طرف شما ميفرستند. شما ميتوانيد در آن موتورهاي جستجو بي حفاظيتان را افزايش دهيد و در موتورهاي جستجوي بي اثر هزينه ها را كاهش دهيد. 5- تحليل ترافيك به شما كلمات كليدي را نشان ميدهد كه كاربران در زماني كه آنها براي سايتتان جستجو ميكنند استفاده ميكنند. شما ميتوانيد آن كلمات را به بر چسب هاي غير نمادينتان و صفحه اول اضافه كنيد و مطالب اضافي را گسترش دهيد. شما ميتوانيد كلمات بي اثررا حذف كنيد. به طور مختصر

تحليل ترافيك وب براي تنظيم كردن وب سايتتان يك وسيله تشخيصي اصلي است. جهت استفاده موثر كردن از اين كسي را استخدام كنيد كه درك ميكند چطور ازاين وسيله ها استفاده كند.

Paid placement : روش ديگري وجود دارد كه در موتورهاي جستجو كاملاً رتبه بندي شوند. اين ميتواند تقريباً به طور آني شما را در راس موتور جستجو قرار دهد.

Pay per click كه همچنين Paid placement  ناميده ميشوند يك سرويس تبليغاتي مزد بگير است كه در يك موتور جستجو تبليغات شما را قرار ميدهند. 1- در بهينه سازي موتور جستجو , شما HTML را بالا ميبرد و اميدوار است كه موتور جستجو صفحات وب شما را شاخص گذاري ميكند . شما همچنين اميدواريد كه موتور جستجو از سهم فروش حرفه اي دقيقتان استفاده خواهد كرد. اما كنترل كمي بر روي نتايج دارد. 2- در ppc , شما پول ميپردازيد كه نقشي را ايفا نمائيد. شما كنترل كاملي بر روي متن نمايش داده شده داريد. تعيين شغل بر اين اساس است كه چه مقدار شما پرداخت كنيد. هر چه بيشتر پرداخت كنيد ,تبليغات شما بيشتر موقعيت پيدا ميكند.  Ppc به طور كلي به معناي به كار گيري سرويس هاي Google Adwords و تعييين تبليغات مقدماتي ميباشد. در هر دوي اين خدمات ,شما پيشنهادي ميكنيد و تبليغاتتان بر طبق ديگر پيشنهادات در همان مقوله به نمايش در مي آيند.

مشكلاتي كه بايد از آنها حذر كرد: ارائه اي رايگان جهت دوباره به ليست در آوردن: crawler هاي اصلي به رابطه اتصالي وابسته ميباشندو نه به ارائه هاي URL . اكثر وسيعي از submission ها جهت اضافه شدن به URL شما spam ميباشند. اگر آنها ارائه شوند , تعدادي از موتور هاي جستجو صفحات را جريمه ميكنند. Free Add URL مغناطيسي براي spam و صفحات كم كيفيت است. ازاينرو ما عمدا بنا به گفته مايكل پالمررئيس فني بخش خدمات تحقيقي inktomi به آن صفحات يك رتبه بندي پايينتري ميدهيم. Altavista تاييد دستي را به صفحه Add URL اضافه كرد. اين امر ارائه خودكار را متوقف ميكند. Altavista تخمين ميزند كه 90 درصد از ارائه ها spam حاصل از submit robots ميباشند.

آيا آن براي بهينه سازي موتور جستجو صدق ميكند؟ : آنچه كه ما در بالا به ليست در آورده ايم SEO اساسي است. اين آنچيزي است كه اكثر شركت هاي بهينه سازي موتور جستجو براي شما انجام ميدهند. جهت بهينه سازي موتور جستجو داد وستد زيادي وجود دارد. روشهاي منطقي تري براي بهينه سازي موتور جستجو وجود دارد. بيش از 3 سال اخير, ما در مورد بهينه سازي موتور جستجو مطالب بيشتري آموخته ايم. آندرياس براي مدت زماني به عنوان يك مدير بهينه سازي موتور جستجودر سان فرانسيسكو كار كرده است. ما دوباره گزارش رسمي اصلي را از طريق scratch باز نويسي ميكنيم. و به طور جزئي توضيح ميدهيم كه چگونه موتور هاي جستجو كار ميكنند و چطور آنها وب را شاخص گذاري ميكنند و اينكه وب چطور كار ميكند و اينكه چرا بعضي از وب سايتها در بالا هستند و تعداد زيادي روش خاص براي بهينه سازي موتور جستجو و جود دارد (از جمله تصاوير و مثالها) و فصلي طولاني در مورد خدمات ppc  وجود دارد. Ppc  شايد در حال حاضر مهمترين روش بهينه سازي موتور جستجو باشد , زيرا آن به بهترين نحوي كار ميكند و با اين وجود به درستي تشريح نشده است. چون شركت هاي بيهنه سازي موتور جستجو آنرا سري نگه ميدارند. خوب ما تمام آن مطالب را ميگوييم. همه آن در كتاب است.  وتنها ارزش $19.95 دلاري دارد. جهت اطلاعات بيشتر سايت در ذيل آمده را مشاهده كنيد:

www.creativeconsultantsGroup.com/seo .

outsourcing بهينه سازي موتور جستجو: اگر نميخواهيد كه روزهايي را در زمينه بهينه سازي سايت  براي موتورهاي جستجو صرف كنيد , شما ميتوانيد جهت سرويس هاي بهينه سازي موتور جستجو كل پروژه را به كار بگيريد . آنها تغييرات موتور جستجو را پيگيري ميكنند و صفحه شمارا تغيير ميدهند و رقابت كنندگانتان را مورد مطالعه قرار ميدهند و غيره.

پيدا كردن يك سرويس بهينه سازي موتور جستجو : جهت پيدا كردن يك سرويس بهينه سازي موتور جستجو , در شركتهاي ديگر با رئيس فروش صحبت كنيد و يك نفر را پيدا كنيد كه مورد اطمينان ميباشد. خارج از آنجا بسياري از شركتهاي غير معتبر وجوددارد. هر كس ميتواند خودش را يك سرويس بهينه سازي بنامد. مطمئن گرديد كه آنها موضوعات زير را مورد خطاب قرار ميدهند : 1- از بخش فروشتان كلمات كليدي را به دست آوريد. به خاطر داشته باشيد كه شما به بهترين نحوي مشتريتان را ميشناسيد , اما آنها ميتوانند عباراتي را بر مبناي عموميت عبارت كلمه كليدي ,رتبه بندي هاي رقابت كننده / كاربرد كلمه كليدي , نگاه كردن به ثبت هاي ترافيكتان پيشنهاد ميكنند. به طور نزديكي با آنها كار كنيد زيرا يك شركت خوب بهينه سازي موتور جستجو موقعيت شما را مورد بررسي قرار ميدهد و ادراكاتي دارد كه به طور زيادي به نفع شما ميباشد. 2- محتواي سايت: با سايت فعلي كلمات كليدي را تكميل كنيد . بهينه سازي موتور جستجو سايت شما را بررسي و بازبيني ميكند و مورد پيشنهاد قرار ميدهد. شمابايد يك نويسنده محتوا داشته باشيد كه با آنها كار ميكند .3- رمز شما: آنها بايد بتوانند كه جنبه هاي فني سايتتان را برحسب بهينه سازي موتور جستجو مورد بحث قرار دهند. و آنها را وادار كنند كه با كارمند فني شما صحبت بكند. 4- عموميت ارتباط: آنها بايد آگاه باشند كه اتصال به سايتهاي مربوطه بخش ضروري بهينه سازي موتور جستجو ميباشد و جهت يك راهبرد پيشنهادات واقعي را ارائه ميكند. اگر آنها به سادگي ميگويند كه آنها به شما 500 موتور جستجو را ارائه ميدهند , بيك سو گام برداريد. 5- تلاش هاي در جريان رتبه بندي جستجو: آنها بايد با شما بحث كنند كه بهينه سازي موتور جستجو يك تلاش در جريان است. (از جمله روندي به سوي عمميت ارتباط) و آنها بايد يك برنامه نگهداري و گزارش را برنامه ريزي نمايند. اين شامل ترافيك ثبتي و گزارش هايي در مورد رتبه بندي براي شما و رقابت كنندگانتان ميباشد. آنها بايد آشكار باشند كه بهينه سازي موتور جستجو يك زمينه اي است كه به طور ثابتي تغيير ميكند و راهبردها و رتبه بنديها و نتايج تصريح كردني يا ثابت نيستند.

پرچم هاي قرمز: دراينجا چگونگي تشخيص دادن يك بهينه سازي موتور جستجوي بي اعتبار مشخص شده است. 1- هر تكنيك spamming . ارائه خودكار در موتورهاي جستجو شما را درليست سياه قرار ميدهد. 2- به ثبت هاي ترافيك شما نيازي ندارد. اين عدم صلاحيت فني را نشان ميدهد. 3- در مورد وب سايتهاي رقابت كننده تان نمي پرسد. فقدان برنامه ريزي راهبردي. 4- به طور دستي براي موتورهاي جستجوي اصلي يا دايركتوريها ارائه نميگردد. ارائه خودكار در موتورهاي جستجو شما را در ليست سياه قرارميدهد. 5- به جاي عبارات كلمه كليدي درجستجوي كلمات كليدي ميباشد. 6- با افراد فروشتان مشورت نمي كند. 7- به شما اطلاع نميدهد كه بهينه سازي در جريان مورد نياز ميباشد و نشان ميدهد كه بهينه سازي يك معامله تمام شده است.

چه مقدار جهت بهينه سازي پرداخت ميگردد؟ يك بودجه ميانگين درسال :1- سايت تجارتي كوچك$1,500- $10,000  2- سايت تجارتي بزرگ $20,000- $60,000  3- سايت خيلي بزرگ(از قبيل Dell با هزاران توليد) $60,000-$200,000 .

آيا واقعا نياز دارم كه يك شركت بهينه سازي موتور جستجو را كرايه نمايم؟ : اگر شركت شما بتواند براي كسي به عنوان يك شغل quarter-time وظيفه بهينه سازي موتور جستجو را تعيين بكند , (آن در حدود يك چهارم كار كلي او را هفته به هفته در بر ميگيرد. ) كه مهارتهاي HTML ميانه رو دارد. ازاينرو شما ميتواند اين را داخلي نگه داريد. اين بهترين راه حل ميباشد. شما و كارمندانتان بيشترين نقش را در موفقيت شركتتان داريد. كتاب ما را در مورد بهينه سازي موتور جستجو خريداري كنيد. سايت زير را مشاهده كنيد. ببينيد:

www.creativeconsultantsGroup.com/seo  . اگر كسي را نداريد كه بتواند بهينه سازي موتور جستجو را انجام دهد اراينرو شما مجبوريد كه يك سرويس بهينه سازي موتور جستجو را كرايه كنيد.مطمئن شويد كه شركتي را پيدا ميكنيد كه منافع شما را به نمايش خواهد گذاشت. چندين مسئله به وجود مي آيد : 1- بسياري از شركتهاي بهينه سازي موتور جستجو به طور اصولي چند نفري هستند كهHTML را ميشناسند , اما آنها فروشنده نيستند و كلمات كليدي را درك نميكنند كه چگونه يك سهم فروش حرفه اي را بنويسند و چگونه راهبردهاي تبليغاتي را توسعه دهند و غيره. 2- شما با افراد مهم ملاقات خواهيد كرد كه ميگويند كار خواهند كرد. هرچند, كار معمولاً براي كارمندان كم مزد ,كارگران پاره وقت و كارورزهاي بي مواجب تعيين ميشود. آن حتي ممكن است خارج از هندوستان باشد. كارگران با پروژه هاي چند گانه به منجلاب مي افتند(20 تا 30 پروژه در ماه ) عليرغم اطمينان ها , شركت شما به طور بدي اداره ميگردد. جهت اجتناب كردن از اين مسئله , به طور خصوصي با شخصي ملاقات كنيد كه در واقع كار بهينه سازي موتور جستجو را انجام ميدهد. ازاو بپرسيد كه چند پروژه را او اداره ميكند . اگر اداره كردن او خوب باشد استخدام كردن او را به عنوان فرد SEO داخلي در نظر بگيريد. 3- تدادي از شركتهاي بهينه سازي موتور جستجو به طور اصولي شركتهاي فروشي هستند كه وارد  زمينه بهينه سازي موتور جستجو ميشوند. فروش سنتي تا حدودي به علت بهينه سازي موتور جستجو و فروش فني يك مشكل جدي است. بهينه سازي موتور جستجو ميتواند نسبتاً فني باشد. هرچند فروشنده به طور كلي ايده اي در مورد موضوعات فني در بيهنه سازي موتور جستجو ندارند. اگر سايت شما از جاوا , پايگاه داده ها ونرم افزار پرداخت معامله  , ssi و غيره استفاده كند , فروشنده نميتواند با اين كار كند و آنها اشتباهات جدي ميكنند فردي كه كار بهينه سازي موتور جستجوي شما را انجام ميدهد بايد در زمينه HTML صلاحيت داشته باشد. 4- پايه فني بهينه سازي موتور جستجو فوق العاده پيچيده است.موتورهاي جستجو بر مبناي لوگاريتم ها و فن آوريهاي اطلاعات گروهي ميباشند. ادامه دهيد و به ليستهاي گفتگوي همزمان روي اينترنت با بهينه سازي مهم نگاه كنيد و در جستجوي لوگاريتم ها باشيد. شما خواهيد ديد كه از 600000بحث,شايد دو يا سه بحث كوتاه در مورد لوگاريتم ها وجود داشته باشد. اكثريت وسيعي از كاركنان بهينه سازي موتور جستجو ايده اي ندارند كه حتي لوگاريتم ها وجود داشته باشند. و كمتر با بهينه سازي موتور جستجو ارتباط دارند . زمانيكه شما كرايه كردن يك شركت بهينه سازي موتور جستجو را در نظر ميگيريد از آنها بپرسيد كه لوگاريتم ها را براي شما توضيح دهند و ببينيد چه اتفاقي افتاده است.همچنين نظريه شبكه اي وجود دارد كه زمينه رياضي و فيزيك انتزاعي ميباشد. وب ر اساس نظريه شبكه است. با اين وجود مجدداً, اكثريت زيادي از شركت هاي بهينه سازي موتور جستجو هرگز در اين مورد چيزي نشنيده اند. من اينرا شخصاً ميدانم, زيرا من با بسياري از كاركنان بهينه سازي موتور جستجو , مديران بهينه سازي موتور جستجو و رئيس شركت هاي بهينه سازي موتور جستجو صحبت كرده ام. ما به عنوان بخش اصلي تجارتمان بهينه سازي موتور جستجو را انجام نميدهيم. ما براي شركتها خدمات تجارت الكترونيك را ايجاد ميكنيم و مديريت ميكنيم. جهت بالابردن درآمد هاي تجارت الكترونيك , ما براي مشتريانمان بهينه سازي موتور جستجو را انجام ميدهيم. به اين علت است كه ما در اين مورد اطلاع داريم و مهچنين ما به آشكارشدن روشهاي داخلي بهينه سازي موتور جستجو در كتابمان اهميت نميدهيم. جهت اطلاعات بيشتر سايت اينترنتي زير را مشاهده كنيد: www.creativeConsultantsGroup.com/seo . اين كتاب تنها $19.95 است.

نتيجه گيريها: آيا اين عمل موثر ميباشد؟ من براي 20 سايت پروژه هاي بهينه سازي موتور جستجو را مديريت كردهام كه براي راه اندازي هاي 200 ميليون دلاري از سايتهاي خيلي كوچك تا سايتهاي شركتي بزرگ تغيير حدود دارد. در اينجا آنچيزي كه من آموخته ام وجود دارد. 1- اگر مفاهيم اصلي سايت مبهم باشد , بهينه سازي موتور جستجو با شكست مواجه ميشود. اگر افراد ندانند كه شركت چه چيزي را ارائه ميدهد آنها نميتوانند آن را پيدا كنند . اين يك مسئله براي محصولات يا خدمات جديد است. به طور مثال ايده بهينه سازي موتور جستجو به عنوان يك سرويس در حدود 3 يا 4 سال بوده است, با اين وجود در اوايل سال 2004, بسياري از افراد كاملاً فني در silicon valley هنوز نميدانند كه بهينه سازي موتور جستجو چيست. 2- اگر شركت در يك موقعيت فروشي است كه در حال افت كردن است بهينه سازي موتور جستجو با شكست مواجه ميشود. من براي يك شركت كه خدمات اجاره ماشين را انجام ميدهد بهينه سازي موتور جستجو را انجام داده ام. شركت براي مدت بيست سال در زمينه تجارت فعاليت داشته است. هرچند تا سال 2002, بازار اجاره ماشين به طور وسيعي به پايان رسيده است. زيرا شركتهاي ماشين سرمايه گذاري با بهره صفر را ارائه ميكنند . 3- اگر سايت شما صد ها محصول را پيشنهاد كند , ايستادن در مقابل رقابت كندگان متمركزتر جزء تر ممكن است امر مشكلي باشد. يك راهبرد احتمالي ايجاد كردن يك سري از سايتهاي كوچكتر براي گروههاي مختلت محصولات است( به عبارت ديگر , شركتهاي فرعي) 4- اگر يك سايت به طور كاملي بر روي سرويس يا محصول تمركز نمايد بهينه سازي موتور جستجو موفق ميباشد. و نسبتاً چند رقابت كننده وجود دارد و محصول منحصر به فرد است. و براي چندين مشتري اين به طور خيلي خوبي موثر بوده است. 5- يكي از مشتريان ما شركت كوچكي با يك محصول 65000دلاري است. آنها 30000 دلار تبليغات چاپي در مجلات تجارتي را مورد امتحان قرار دادند و پاسخ صفر را به دست آوردند. ما بهينه سازي موتور جستجو را انجام داديم و در عرض 60 روز اول 12 سرب قوي را توليد كرديم. 6- مشتري ديگري كفش هاي ويژه اي را دروب به فروش ميرساند . او بزرگترين توزيع كننده در ايالات متحده آمريكا جهت فروشش به صورت درون خطي و برون خطي ميباشد. اكثر فروشش به طور درون خطي ميباشد. بهينه سازي موتور جستجو براي او كار ميكند زيرا او 7 مارك معروف دارد. ما براي هر مارك معروفي راهبردهاي بهينه سازي موتور جستجو را ايجاد ميكنيمو در اكثر موارد , او پيش توليد كننده به خاطر آن مارك نامساوي با يك رتبه بندي شده است. آيا ميتواند يك عيب كلي وجود داشته باشد؟ : اعضاي انجمن ملي معاملات ملكي از نامي استفاده ميكنند كه سخت ميتوان آنرا به خاطر آورد. آيا آن realtor است يا realty؟( دارايي غير منقول) آيا آن سانفرانسيسكو است يا SF ؟ آيا آن انجمن است يا سازمان؟ آنها از org  استفاده ميكنند نه از com. سايت تنها از گرافيك استفاده ميكند .

منابع : به روز در آوري شده در ژوئن 2004, - اين گزارش رسمي كاملاً بازبيني و بسط داده شده است. آن در حال حاضر يك كتاب با جلد كاغذي است. آن شامل جزئيات بيشترياست

1- ارتباطات, منابع و بيشتر در سايت اينترنتي

www/CreativeConsultantsGroup.com/seo/se0-links.html .

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان -- صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت: 9:35 منتشر شده است
برچسب ها : ,,
نظرات(0)

نظرات


کد امنیتی رفرش

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس