
معرفی طرح درس :
طرح درس روزانه اقتصاد دهم فصل سوم بازار
اهداف :
- نقش
قیمت، تبلیغات، درآمد، سلیقه در رفتار مصرف-کنندگان را شناسایی کند.
- تأثیر قیمت و هزینهها و درآمدها بر رفتار تولیدکنندگان را شناسایی کند.
- چگونه قیمتها به تعادل میرسند؟
- چگونه مقدار تولید و مقدار تقاضا به تعادل میرسند؟
چگونه میتواند در تعادل قیمتها نقش داشته باشد؟
چگونه میتواند در رفتار تولیدکنندگان مؤثر باشد؟
- انواع بازار را بشناسد؟
- بازار رقابتی و انحصاری را مقایسه کند.
انواع بازارهای حراجی را بشناسد.
بازار انحصاری را بشناسد.
مزایده را بشناسد.
مناقصه را بشناسد
- فایل بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات :سه صفحه - قیمت : فقط دو هزار تومان :
برای اطمینان شما عزیزان:
فایل پی دی اف کامل این طرح درس فقط برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش و بدون آرم این طرح درس به قیمت دو هزار تومان از لینک خرید دریافت نمائید .ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید :
در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این طرح درس را از لینک خرید زیر و با قیمت دو هزار تومان دریافت نمائید :
راهنمای خرید : برای خرید آنلاین و دریافت بلافاصله فایل ورد ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی آسمان شوید . لینک خرید :
منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان -- صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 ساعت: 10:06 منتشر شده است
برچسب ها : طرح درس اقتصاد دهم,طرح درس روزانه اقتصاد دهم,طرح درس ملی اقتصاد دهم,طرح درس اقتصاد دهم انسانی,نمونه طرح درس اقتصاد,دانلود طرح درس اقتصاد دهم,طرح درس اقتصاد 1,طرح درس روزانه اقتصاد براساس مدل بلوم,دانلود طرح درس روزانه اقتصاد دهم,طرح درس روزانه اقتصاد دهم 96,طرح درس روزانه اقتصاد دهم 97,نمونه طرح درس اقتصاد دهم,طرح درس ملی اقتصاد دهم انسانی,طرح درس اقتصاد پایه دهم انسانی,طراحی اموزشی اقتصاد دهم,طرح درس بازار اقتصاد دهم,