تحقیق و پروژه رایگان - 578

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

پرسشنامه مشاوره ای

بازديد: 67

پرسشنامه مشاوره ای


 الف – حرکات چهره و نحوة نگاه:

1- حرکات سر مناسب است. بلی □ خیر □
2- قیافه گرفته و غمگین است. بلی □ خیر □
3 – حرکات چهره مناسب است. بلی □ خیر □
4 – نگاه خیره کننده است. بلی □ خیر □
5 – نگاه‌های مشاور، مراجع را می‌رنجاند. بلی □ خیر □
6 – نگاه درست و به موقع است. بلی □ خیر □
7 – نگاه وجود ندارد.بلی □ خیر □
ب – حرکات دست: 
1 – از حرکات دست زیاد استفاده می‌شود. بلی □ خیر □
2- از حرکات دست اصلاً استفاده نمی‌شود.بلی □ خیر □
3 – از حرکات دست، برای تأکید گفتار به درستی استفاده می‌شود.
بلی □ خیر □
4 – از حرکات دست، به طور نادرست استفاده می‌شود.
بلی □ خیر □
5 – با مراجع دست می‌دهد. 
بلی □ خیر □
ج – حرکات بدن:
1- زیاد تکان می‌خورد. بلی □ خیر □
2- کاملاً بی حرکت است. بلی □ خیر □
3 – گاهگاهی به طرف مراجع متمایل می‌شود.بلی □ خیر □
4 – از مراجع فاصله می‌گیرد. بلی □ خیر □
5 – خیلی نزدیک مراجع می‌نشیند.بلی □ خیر □
6 – روبه‌روی مراجع نمی‌نشیند. بلی □ خیر □
7 – کیفیت گفتار:
1- صدا لرزان است. بلی □ خیر □
2 – گفتار با لکنت همراه است. بلی □ خیر □
3 – گفتار اثر و نفوذ ندارد.بلی □ خیر □
4 – گفتار اثر نامناسب دارد. بلی □ خیر □
5 – خیلی بلند صحبت می‌کند.بلی □ خیر □
6 – خیلی آرام حرف می‌زند. بلی □ خیر □
7 – از کلمات غیر مصطلح به وفور استفاده می‌کند.
بلی □ خیر □
8 – خیلی سریع صحبت می‌کند. بلی □ خیر □
9- خیلی شمرده حرف می‌زند. بلی □ خیر □
منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 10:17 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

پرسشنامه رضایت شغلی

بازديد: 63

پرسشنامه رضایت شغلی


 پرسشنامه: همکارگرامی، ضمن عرض خسته نباشید، پرسشنامه ای که مشاهده می فرمائید در مورد یک کار تحقیقی مبنی بر رضایت شغلی می باشد. ضمن تشکر از وقتی که اختصاص می دهید. لطفاً پاسخ های خود را با صراحت و صداقت مرقوم فرمائید. به شما اطمینان می دهیم اطلاعت مربوط به شما محفوظ می‌ماند. 

مدرک تحصیلی ......................            جنسیت:..............        سابقه خدمت:...................
سؤالات پرسش نامهخیلی زیادزیادمتوسطکمخیلی کم
1. تا چه میزان از حقوق و مزایای ماهیانه خود رضایت دارید؟
2. تا چه حد از زمان فراغت شغلی خود ( نوروز، تابستان، ایام امتحانات) رضایت دارید؟
3. خدمات رفاهی آموزشی و پرورشی از نظر شما چگونه است؟
4. آیا بیمه درمان آموزش و پرورش جوابگوی نیاز معلمان می باشد؟
5. آیا امکان ادامه تحصیل در آموزش و پرورش برای دبیران حرفه و فن وجود دارد؟
6. به نظر شما آموزش و پرورش تا چه اندازه به ورزش کارکنان اهمیت می دهد؟
7. تراکم بالای 20 نفر کلاسها برای انجام فعالیت‌های علمی درسی حرفه و فن تا چه حد مناسب است؟
8. تا چه حد از محتوای کتاب درسی حرفه و فن رضایت دارید؟
9. شرایط فیزیکی کلاسی تا چه اندازه در تدریس درس حرفه و فن تأثیر دارد؟
10. میزان حقوق و مزایای شما جوابگوی مخارج زندگی شما می باشد؟
11. تا چه حد اوقات فراغت خود را به مطالعه کتب و مطالعات اینترنتی اختصاص می دهید؟
12. آیا شما در محیط کار زمان و فضایی برای انجام کارها و فعالیت ورزشی مناسب دارید؟
13. تا چه حد از میزان ارائه اضافه کار در آموزش و پرورش رضایت دارید؟
14. آیا از نحوه تشویق معلمان در آموزش و پرورش رضایت دارید؟
15. تا چه حد محل خدمت در رضایت شغلی شما تأثیر دارد؟
16. آیا از نظم و انضباط دانش آموزان مدرسه محل تدریس رضایت دارید؟
17. تا چه اندازه از تدریس درس حرفه و فن رضایت دارید؟
18. آیا از ارائه خدمات بیمه تکمیلی رضایت دارید؟
19. آیا شرایط فیزیکی کلاس مانند میز و صندلی و نور در یادگیری دانش آموزان تأثیر دارد؟
20. فعالیت های عملی کتاب حرفه و فن با توانایی دانش آموزان تناسب دارد؟
21. محتوای کتاب حرفه و فن تا چه حد خدمات رفاهی لازم به شما ارائه می شود؟
22. در مسافرت ها تا چه حد خدمات رفاهی لازم به شما ارائه می شود؟
23. تا چه اندازه به تدریس درس حرفه و فن نسبت به دروس دیگر علاقه دارید؟
24. آیا محتوای کتاب حرفه و فن در کیفیت تدریس تاثیر دارد؟
25. در آخر بفرمائید تا چه حد از شغل شریف خود رضایت دارید؟
منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 10:15 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

پرسشنامه داستان گویی و تخیل

بازديد: 111

پرسشنامه داستان گویی و تخیل


همکارگرامی، جهت انجام یک پژوهش دانشجویی نیاز به پاسخگویی شما در این پرسش نامه می باشد .لذا خواهشمند است با توجه به تجارب ارزنده خود ،با همکاری صمیمانه ، ما را در اجرای دقیق این تحقیق یاری نمائید. لطفاً در مورد هر سؤال گزینه مورد نظر را با علامت (×) مشخص نمایید.

نام و نام خانوادگی :                  میزان تحصیلات:                سن :            رشته تحصیلی:
  پایه :              دخترانه  پسرانه    نوع مدرسه :                  میزان سابقه کار (به سال):

1). آیا برای مربی گری دوره خاصی را دیده اید؟   بله              خیر
2). علاقه دانش آموز به داستان در دوره دبستان چقدر است؟
 خیلی زیاد            زیاد           متوسط            کم            خیلی کم 
3). قصّه ها تا چه حد در رشد اجتماعی دانش آموزتأثیر دارند؟
 خیلی زیاد            زیاد           متوسط            کم            خیلی کم 
4). قصّه ها تا چه حد در رشد شخصیّت دینی و مذهبی دانش آموز مؤثر می باشند؟
 خیلی زیاد            زیاد           متوسط            کم            خیلی کم 
5). قصّه ها تا چه اندازه در رشد و پرورش عقلانی مؤثرند؟
 خیلی زیاد            زیاد            متوسط            کم            خیلی کم 

6). قصّه ها تا چه اندازه در رشد و پرورش اخلاقی دانش آموز مؤثرند؟
 خیلی زیاد            زیاد            متوسط            کم            خیلی کم 
7). قصّه ها تا چه اندازه در هدایت قدرت تخیّل دانش آموز نقش دارند؟
 خیلی زیاد            زیاد            متوسط            کم            خیلی کم 
8). دانش آموزان تا چه اندازه به الگو پذیری از قهرمانان داستان می پردازند؟
 خیلی زیاد            زیاد            متوسط            کم            خیلی کم 
9). نقش داستان ها در ایجاد برداشت های مردانه و زنانه در قالب پدر و مادر و .. در  دانش آموزان تا چه اندازه است؟
 خیلی زیاد            زیاد            متوسط            کم            خیلی کم 
10). قصّه های کنونی تا چه حد بر نکات اخلاقی تکیه دارند؟
 خیلی زیاد            زیاد            متوسط            کم            خیلی کم 
11). قصّه های کنونی چقدر بر لغات، واژه ها و جمله بندی ها در جهت زبان آموزی  دانش آموز تکیه دارند؟
 خیلی زیاد            زیاد            متوسط            کم            خیلی کم 
12). نقش قصّه در ایجاد ابتکار و خلاقیّت ذهنی در دانش آموز چقدر است؟
 خیلی زیاد            زیاد            متوسط            کم            خیلی کم 

13). داستان ها تا چه حد می توانند در شناساندن ارزش ها و هنجارهای جامعه به        دانش آموز مفید باشند؟
 خیلی زیاد            زیاد            متوسط            کم            خیلی کم 
14).نحوه قصّه گویی (با آواز، موسیقی یا به صورت ساده) تا چه حد در تأثیر گذاری بر دانش آموز نقش دارد؟
 خیلی زیاد            زیاد            متوسط            کم            خیلی کم 
15). مصوّر سازی کتاب تا چه اندازه در تفهیم و تسهیل موضوع داستان می تواند به   دانش آموز کمک کند؟
 خیلی زیاد            زیاد            متوسط            کم            خیلی کم 
16). تا چه حد لازم است در داستان های کودکان به واقعیت گرایی پرداخته شود؟
 خیلی زیاد            زیاد            متوسط            کم            خیلی کم 
17). قصه هایی که درسنین دبستان برای شما نقل یا خوانده می شد تا چه حد بر شما تأثیر داشت؟
 خیلی زیاد            زیاد            متوسط            کم            خیلی کم 
18). قصه های سنین دبستان در چه زمینه ای بر روی شما تأثیر گذاشته اند؟
 عقلانی            اجتماعی            عاطفی            اخلاقی            مذهبی
منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 10:14 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

پرسشنامه مازلو

بازديد: 79

پرسشنامه مازلو


 جملات زير را بدقت بخوانيد در صوريتكه يكي از آنها با واقعيت فعلي شما مطابقت دارد در ستون بلي و چنانچه به هيچ شكلي با وضعيت شما مطابقت ندارد در ستون خير علامت بزنيد.

شبها راحت مي‌خوابم.
من فكر مي‌كنم امروزدنياتا حدي يك محيط امن است.
فكر مي‌كنم خانواده‌ام در هر شرايطي از من حمايت مي‌كنند.
من بيشتراوقات از خودم ناراحتم.
براي زندگي خود برنامه‌هاي مناسبي دارم.
براي تأمين زندگي خود پول كافي دارم .
من به تنهايي نمي‌توانم درهنگام شب درهمسايگي قدم بزنم.
 من درگير روابط عاشقانه با ديگري هستم.
من احساس مي‌كنم كه دوستانم به من احترام مي‌گذارند
10- زندگي من معني‌دار است.
11- به اندازه كافي استراحت مي‌كنم.
12- اضطرابم زياد است.
13- من احساس بيهودگي مي‌كنم.
14- كاري را كه درست بدانم انجام مي‌دهم براي من مهم نيست كه ديگران درباره من چه فكر مي‌كنند.
15- من در مورد هدفهايم در زندگي مطمئن نيستم.
16- من از جنسيتم راضي هستم.
17- از مقدار پولي كه دارم راضي هستم.
18- دوستاني دارم كه در صورت نياز به كمك آنها كارهايم را انجام مي‌دهم.
19- در زندگي مي‌توانم روي پاي خودم بايستم.
20- احساس مي‌كنم مطابق با توانائيهاي خودم از خودم انتظار دارم.
21-بطور كلي سالم هستم.
22-در زندگي احساس امنيت مي‌كنم.
23- احساس مي‌كنم تا حدودي در  جامعه منزوي هستم.
24- براي كارهايي كه مي‌خواهم انجام دهم احساس مي‌كنم اعتماد به نفس دارم.
25- من در جستجوي كمال هستم.
26- زمستانها وسائل كافي براي سردكردن خودم ندارم.
27- در شب مي‌ترسم تنهادرخانه بمانم.
28- من تعدادي دوست صميمي دارم كه مي‌توانم روي آنها حساب كنم.
29- خودم را يك شخص داراي اعتماد مي‌دانم.
30- موفق شدن در زمينه كاري كه من مشغول آن هستم محتاج تلاش فراوان است.
31- معمولاَ به اندازه سير شدن غذا مي‌خورم.
32-زندگي من داراي روال مشخصي است.
33- احساس مي‌كنم با نزديكانم گرم و صميمي هستم.
34- ديگران به من احترام مي‌گذارند.
35- من به توانائيهاو ضعفهايم آگاهي دارم.
36- به اندازه كافي ورزش مي‌كنم.
37- اطرافيانم اغلب قابل اعتماد هستند.
38- به همشهريهاي خودم علاقه دارم.
39- در مورد اينكه ديگران در مورد من چگونه فكر مي‌كنم چندان اهميتي نمي‌دهم.
40- احساس مي‌كنم در كارها از استعداد خود به نحو شايسته استفاده مي‌كنم.
41- در بعضي از قسمتهاي بدنم احساس درد و ناراحتي مي‌كنم.
42- من اغلب در مورد سلامتي جسمانيم نگران هستم.
43- من مذهبي هستم و خود را عضو يك گروه مذهبي مي‌دانم.
44- من احساس مي‌كنم آدم با ارزشي هستم.
45- احساس مي‌كنم در زندگي به خوبي رشد و پيشرفت ميكنم.
46- تابستانها آنقدرگرم هست كه اصلاَ احساس راحتي نمي‌كنم.
47- زندگي من يك روال خوب و عادي دارد.
48- من مي‌توانم افكار و احساسات خود را لااقل با بعضي از دوستان صميمي‌ام در ميان بگذارم.
49- در جمع فكر مي‌كنم نظراتم پايين‌تر از نظرات ديگران است.
50- موفقيتهاي تحصيلي‌ام متناسب با توانائيهايم هستند.
قبلاَ از همكاري شما متشكرم. موفق باشيد.
منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 10:13 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

پرسشنامه تاثیر آموزش پیش دبستانی

بازديد: 73

پرسشنامه تاثیر آموزش پیش دبستانی

 

نام مدرسه:نام کلاس:تاريخ اجرا:

شغل پدر:سطح تحصيلات پدر:
شغل مادر:سطح تحصيلات مادر:
آموزش ديده:آموزش نديده:


مادر گرامي در ذيل نحوه تکميل اين پرسشنامه توضيح داده شده است ضمن سپاسگزاري از همکاري شما استدعا مي شود که در تکميل آن نهايت دقت را مبذول فرمائيد.

نمونه اي از ماده هاي اين قسمت در ذيل ذکر شده:
2- به اموال ديگران ضرر مي زند.گاهي‏اوقاتمکرراًهيچکدام
الف) لباسهاي ديگران را مي درد، پاره مي کند يا مي جود.
ب) مجله، کتاب يا متعلقات ديگران را پاره مي کند
ج) مجله، کتاب يا متعلقات ديگر خود را پاره مي کند.
د) موارد ديگر (مشخص کنيد.)




گاهي اوقات، نشان مي دهد که رفتار هر چند وقت يکبار يا گاه گاهي اتفاق مي افتد در اين صورت در قسمت گاهي اوقات مانند مورد اول در مثال بالا علامت بزنيد.
مکرراً، نشان مي دهد که رفتار مورد نظر اغلب يا به صورت عادت وجود دارد در اين صورت در قسمت مکرراً، مانند مورد دوم در مثال بالا علامت بزنيد.
اگر هيچ يک از موارد بيان شده در آن فرد مشاهده نمي‏شود، فقط در مربع هيچ کدام علامت بگذاريد.
در پايان از دقت شما و همکاري در اين خصوص کمال تشکر را داريم.
 

I رفتار خشونت آميز و مخربگاهي اوقاتمکرراً
1- تهديد مي کند يا آزار جسمي مي رساند
الف) ايماء و اشارات تهديدآميز به کار مي برد.
ب) ديگران را هل مي دهد، ناخن مي زند يا نيشگون مي گيرد.
ج) مو، گوش و يا قسمتهاي ديگر بدن افراد مي کشد.
د) به ديگران را لگد، مشت يا سيلي مي زند.
ح) اشياء را به طرف ديگران پرت مي کند.
ط) موارد ديگر (مشخص کنيد)
ی) هيچ کدام از موارد بالا
2- به اموال ديگران ضرر مي زند.گاهي اوقاتمکرراً
الف) لباسهاي ديگران را مي درد، پاره مي کند يا مي جود.
ب) مجله، کتاب يا متعلقات ديگران را پاره مي کند
ج) موارد ديگر (مشخص کنيد)
د) ) هيچ کدام از موارد بالا
3- به اموال عمومي ضرر مي زند.گاهي اوقاتمکرراً
الف) مجله، کتاب يا اموال عمومي ديگران را پاره مي کند.
ب) نسبت به وسايل کلاس با خشونت رفتار مي کند. (آنها را مي زند، خراب مي کند يا به زمين مي اندازد)
ج) شيشه پنجره ها را مي شکند.
د) موارد ديگر (مشخص کنيد)
ه) هيچ کدام از موارد بالا
4- تندخوست يا کنترل خود را از دست مي دهد.گاهي اوقاتمکرراً
الف) گريه مي کند و جيغ مي زند.
ب) پا به زمين مي کوبد و جيغ و فرياد مي کشد.
ج) موارد ديگر (مشخص کنيد)
د) هيچ کدام از موارد بالا
II رفتار ضد اجتماعي
5- سر به سر ديگران مي گذارد يا درباره آنها غيبت مي کند.گاهي اوقاتمکررا
الف) درباره ديگران غيبت مي کند.
ب) سربه سر ديگران مي گذارد.
ج) ديگران را مسخره مي کند.
د) موارد ديگر (مشخص کنيد)
ه) هيچ کدام از موارد بالا
6- به ديگران حکم مي راند و آنها را بازي مي دهد.گاهي اوقاتمکرراً
الف) براي ديگران تعيين وظيفه مي کند.
ب) از ديگران توقع خدمت دارد.
ج) ديگران را بازي مي دهد و آنها را به دردسر مي اندازد.
د) موارد ديگر (مشخص کنيد)
ه) هيچ کدام از موارد بالا
7- ملاحظه ديگران را نمي کند.گاهي اوقاتمکرراً
الف) وقتي ديگران مشغول خواندن هستند، سر و صدا راه مي اندازد.
ب) روي نيمکت يا محلي که مورد نياز ديگران است به صورت فراخ مي‏نشيند.
ج) موارد ديگر (مشخص کنيد)
د) هيچ کدام از موارد بالا
8- به اموال ديگران بي حرمتي مي کند.گاهي اوقاتمکرراً
الف) چيزهايي را که قرض گرفته، برنمي گرداند.
ب) از اموال ديگران بدون اجازه آنها استفاده مي کند.
ج) فرق بين اموال خود و ديگران را تشخيص نمي دهد.
د) موارد ديگر (مشخص کنيد)
ه) هيچ کدام از موارد بالا
9- کلمات خشم آلود به کار مي برد.گاهي اوقاتمکرراً
الف) کلمات خصمانه، براي مثال «احمق» ، «نادان» ، «بي شعور» به کار مي‏برد.
ب) ديگران را با زبان طوري تهديد مي‏کند که گوياي آسيب رساندن جسمي است.
ج) موارد ديگر (مشخص کنيد)
د) هيچ کدام از موارد بالا
III رفتار طغياني
10- قوانين يا کارهاي عادي معين را ناديده مي گيرد.گاهي اوقاتمکرراً
الف) نسبت به قوانين گرايش منفي دارد، منتهي معمولاً سازش مي کند.
ب) از شرکت در فعاليتهاي مقرر، از قبيل کار، مدرسه و غيره امتناع مي‏کند.
ج) موارد ديگر (مشخص کنيد)
د) هيچ کدام از موارد بالا
11- تن به تبعيت از راهنمايي، تقاضا يا فرمان نمي دهد:گاهي اوقاتمکرراً
الف) اگر فرمان مستقيمي به او بدهند، آشفته مي شود.
ب) خود را به کري مي زند و به راهنمايي عمل نمي کند.
ج) قبل از انجام وظايف محوله براي مدت طولاني ترديد مي کند.
د) خلاف آنچه از او خواسته شده عمل مي کند.
ه) موارد ديگر (مشخص کنيد)
و) هيچ کدام از موارد بالا
12- نگرش گستاخانه يا طغياني به اولياي امور دارد.گاهي اوقاتمکرراً
الف) از اولياي امور، به عنوان مثال آموزگاران و رهبران گروه، بيزار است.
ب) اولياي امور را مسخره مي کند.
ج) موارد ديگر (مشخص کنيد)
د) هيچ کدام از موارد بالا
13- براي حاضر شدن در وعده گاه يا انجام تکاليف به خصوص تاخير يا غيبت مي‏کند.گاهي اوقاتمکرراً
الف) در انجام کارها يا حاضر شدن در جاي مقرر تاخير مي کند.
ب) محل فعاليت محوله را از قبيل کار، کلاس و غيره بدون اجازه ترک مي‏کند.
ج) از فعاليتهاي روزمره، از کار، کلاس و غيره غيبت مي کند.
د) موارد ديگر (مشخص کنيد)
ه) هيچ کدام از موارد بالا
14- در اجتماعات بدرفتاري مي کند.گاهي اوقاتمکرراً
الف) بدون توجه به مقررات بازيها را به هم مي زند.
ب) فعاليتهاي گروهي را با داد و فرياد يا مرتکب عملي شدن به هم مي زند.
ج) موارد ديگر (مشخص کنيد)
د) هيچ کدام از موارد بالا
VI رفتار غيرقابل اعتماد
15- اموال ديگران را بدون اجازه برمي دارد.گاهي اوقاتمکرراً
الف) متعلقات ديگران را از جيب، کيف، کشو و غيره برمي دارد.
ب) متعلقات ديگران را با باز کردن و شکستن قفل برمي دارد.
ج) موارد ديگر (مشخص کنيد)
د) هيچ کدام از موارد بالا
16- دروغ مي گويد و تقلب مي کند.گاهي اوقاتمکرراً
الف) واقعيت ها را به نفع خود تغيير مي دهد.
ب) در بازي، امتحان، انجام تکاليف وغيره تقلب مي کند.
ج) موارد ديگر (مشخص کنيد)
د) هيچ کدام از موارد بالا
V کناره گيري
17- فعال نيست.گاهي اوقاتمکرراً
الف) کاري به جز نشستن و ديگران را تماشا کردن انجام نمي دهد.
ب) روي صندلي به خواب مي رود.
ج) به نظر نمي رسد به چيزي عکس العمل نشان دهد.
د) موارد ديگر (مشخص کنيد)
ه) هيچ کدام از موارد بالا
18- کناره گير است.گاهي اوقاتمکرراً
الف) به نظر مي رسد از محيط اطراف خود آگاهي ندارد.
ب) بي احساس و بي تفاوت است.
ج) بيان يکنواختي دارد.
ه) موارد ديگر (مشخص کنيد)
د) هيچ کدام از موارد بالا
VI رفتار قالبي (ثابت) و اطوار عجيب
19- رفتار قالبي دارد.گاهي اوقاتمکرراً
الف) با انگشت روي چيزي ضربه ميزند.
ب) دستهايش را مرتب حرکت مي دهد.
ج) مدام خودش را مي زند، ناخن مي زند يا مي مالد.
د) سرش را به جلو و عقب حرکت مي دهد يا مي چرخاند.
ه) موارد ديگر (مشخص کنيد)
و) هيچ کدام از موارد بالا
20- ژست خاص يا اطوار عجيبي دارد.گاهي اوقاتمکرراً
الف) سر را خم مي کند.
ب) زانو در بغل مي گيرد.
ج) با نوک پا راه مي رود.
د) موارد ديگر (مشخص کنيد)
ه) هيچ کدام از موارد بالا
VII رفتارهاي اجتماعي نامناسب
21- رفتارهاي اجتماعي ناجوري دارد.گاهي اوقاتمکرراً
الف) هنگام صحبت کردن به ديگران خيلي نزديک مي شود.
ب) جلو ديگران آروغ مي زند.
ج) ديگران را بغل مي کند يا در بغل فشار مي دهد.
د) به ديگران مي چسبد و مانع حرکت آنها مي شود.
ه) موارد ديگر (مشخص کنيد)
و) هيچ کدام از موارد بالا
VIII عادات صوتي ناپسند
22- عادات صوتي يا گويايي آشفته اي دارد.گاهي اوقاتمکرراً
الف) بلند حرف مي زند يا سر ديگران فرياد مي کشد.
ب) با خودش بلند صحبت مي کند.
ج) بي مورد مي خندد.
د) صداي ديگران را تقليد مي کند.
ه) موارد ديگر (مشخص کنيد)
و) هيچ کدام از موارد بالا
IX عادات ناپسند يا عجيب
23- عادات عجيب و ناپسندي دارد.گاهي اوقاتمکرراً
الف) اشياء را بي مورد درجيب پيراهن لباس يا کفش جمع مي کند.
ب) با لباس و چيزهاي ديگر از قبيل بند کفش، دکمه و کفش خود بازي مي‏کند.
ج) چيزهاي غيرعادي، از قبيل سنجاق قفلي، درب بطري و غيره را جمع مي کند و به خود آويزان ميکند.
د) چيزها را ذخيره ميکند (از جمله غذا)
ه) موارد ديگر (مشخص کنيد)
و) هيچ کدام از موارد بالا
24- لباسهاي خود را درمي آورد يا پاره مي کند.گاهي اوقاتمکرراً
الف) دکمه يا زيپ لباسش را مي کند.
ب) بي جهت کفش يا جوراب خود را درمي آورد.
ج) موارد ديگر (مشخص کنيد)
د) هيچ کدام از موارد بالا
X گرايش بيش فعالي
25- گرايش بيش فعالي دارد.گاهي اوقاتمکرراً
الف) بي اندازه حرف مي زند.
ب) لحظه اي آرام نمي نشيند.
ج) مرتباً حرکت مي کند يا وول مي خورد.
د) موارد ديگر (مشخص کنيد)
ه) هيچ کدام از موارد بالا
XI آشفتگيهاي رواني
26- معمولاً تواناييهاي خود را بيشتر از آن چه که هست تخمين مي‏زند.گاهي اوقاتمکرراً
الف) ناتوانيهاي خود را تشخيص نمي دهد.
ب) از برنامه هاي غيرواقع بينانه آينده حرف مي زند.
ج) موارد ديگر (مشخص کنيد)
د) هيچ کدام از موارد بالا
27- در پاسخ به انتقاد واکنش نادرست نشان مي دهد.گاهي اوقاتمکرراً
الف) وقتي مورد انتقاد قرار مي گيرد عصباني مي شود.
ب) وقتي اشتباه او را تصحيح مي کنند جيغ مي زند و گريه مي کند.
ج) موارد ديگر (مشخص کنيد)
د) هيچ کدام از موارد بالا
28- در پاسخ به ناکامي واکنش نادرست نشان مي دهد.گاهي اوقاتمکرراً
الف) اشتباهات خود را به گردن ديگران مي اندازد.
ب) هنگامي که با او مخالفت مي شود عصباني مي شود.
ج) موارد ديگر (مشخص کنيد)
د) هيچ کدام از موارد بالا
منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 10:12 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

ليست صفحات

تعداد صفحات : 1652

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس