
تحقیق رابطه تفکر انتقادی با انگیزه پیشرفت دانشجویان کارشناسی ارشد ، در بیست و هفت صفحه بصورت ورد و با قیمت مناسب پنج هزار تومان می باشد
چکیده
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه تفکر انتقادی با انگیزه پیشرفت در بین دانشجویان دورهی کارشناسی ارشد دانشگاه بیرجند انجام گرفته است. پژوهش، توصیفی از نوع همبستگی میباشد و جامعه آماری 1093 نفر از دانشجویان دورهی کارشناسی ارشد دانشگاه بیرجند میباشد که تعداد 288 نفر از این جامعه با روش نمونهگیری طبقهای با نسبتهای مساوی بهعنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار جمعآوری دادهها دو پرسشنامه تفکر انتقادی کالیفرنیا (فرم ب) و انگیزه پیشرفت هرمنس میباشد. پایایی آزمون تفکر انتقادی با استفاده از آلفای کرونباخ 74% و پایایی پرسشنامه انگیزه پیشرفت هرمنس، 78% بهدست آمد. نتایج تجزیه و تحلیل دادهها نشان داد که تفکر انتقادی با انگیزه پیشرفت رابطه مثبت معنیدار دارد و هر پنج مؤّلفهی تفکر انتقادی، قادر به پیشبینی انگیزه پیشرفت میباشند
واژگان کلیدی:
تفکر، تفکر انتقادی، انگیزه، انگیزه پیشرفت، دانشجویان کارشناسی ارشد.
فهرست مطالب
برای اطمینان شما عزیزان فایل پی دی اف این مقاله در زیر فقط برای مشاهده آمده است .در صورت مشاهده و رضایت می توانید فایل ورد آن را از لینک خرید و به قیمت پنج هزار تومان دریافت نمائید . فایل پی دی اف :
در صورت مشاهده و رضایت می توانید فایل ورد این مقاله را از لینک زیر و به قیمت پنج هزار تومان دریافت نمائید .
راهنمای خرید : برای خرید و دریافت آنلاین فایل ورد ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید . لینک خرید :
منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان -- صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت: 9:33 منتشر شده است
برچسب ها : تحقیق اماده,مقاله کامل,تحقیق کامل درباره تاثیرات شبکه های اجتماعی,پایان نامه کامل درباره تاثیر شبکه اجتماعی بر سلامت روانی,تحقیق کامل رشته علوم اجتماعی بصورت ورد,مقاله کامل رشته علوم اجتاماعی,پایان نامه کامل ورد,روش تحقیق رشته علوم اجتماعی علوم تربتی مشاوره روان شناسی,تحقیق کامل درس جمعیت,مقاله کامل درس جمعیت,تحقیق کامل رشته عمران,تحقیق کامل رشته معماری,تحقیق درباره بادبندها,انواع زیبان های برنامه نویسی,پروزه انواع زبان های برنامه نویسی,تفکر انتقادی پیشرفت تحصیلی,رابطه تفکر انتقادی با پیشرفت تحصیلی,