37 - مقاله رضایت یا وفاداری مشتریان

این مقاله رضایت یا وفاداری مشتریان مخصوص رشته حسابداری و مدیریت و امور مالی و اقتصاد می باشد . تعداد صفحات پانزده– فایل بصورت ورد – قیمت فقط پنج هزار تومان
چکیده:
همة مدیران از اهمیت حفظ و نگهداری مشتریان آگاهند. همانطورکه می دانیم حفظ و نگهداشتن مشتری قدیمی چهار تا شش برابر کم هزینه تر از ایجاد مشتری جدید است. (موون و مینور، 1386، 344). اخیراً شرکت ها روی وفاداری مشتریان و حفظ آنها تمرکز زیادی کرده اند. به گفتة بسیاری از محققان، یکی از عوامل مهم در وفادارکردن مشتریان، رضایت آنها است. تا آنجا که بسیاری از افراد رضایت را مساوی وفاداری می دانند. این اشتباه بزرگ (برابر دانستن رضایت و وفاداری مشتریان) سالها پیش منجر به شکست جنرال موتورز شد. هدف از این مقاله بررسی جنبه های مختلف رابطة رضایت و وفاداری و تعیین و بررسی عوامل مؤثر بر این رابطه به منظور ارائه راهکارهایی برای استفادة مؤثرتر مدیران از ایجاد رضایت در مشتریان جهت حفظ و وفادارکردن آنها، است.
واژگان کلیدی:
رضایت، وفاداری، هزینه های تغییر، رضایت کلی، اثر سازگاری، دام رضایت
فهرست مطالب
جنبه های مختلف رابطه رضایت و وفاداری:
عوامل اثرگذار بر رابطة رضایت و وفاداری:
در صورت مشاهده و رضایت می توانید فایل ورد این مقاله را از لینک زیر و به قیمت پنج هزار تومان دریافت نمائید .
راهنمای خرید : برای خرید و دریافت آنلاین فایل ورد ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید . لینک خرید :
منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان -- صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت: 10:18 منتشر شده است
برچسب ها : X الگوی رضایمتندی مشتری X تحقیق درباره الکوهای رضایت مشتری X مقاله کامل درباره الگوهای رضایت مشتری X مقاله رشته ,