طرح درس سوم ابتدایی - 2

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

طرح درس ملی روزانه ریاضی سوم درس نهم ارزش پول

بازديد: 81
طرح درس ملی روزانه ریاضی سوم درس نهم ارزش پول

معرفی طرح درس :

2375 -   طرح درس ملی روزانه ریاضی سوم درس نهم ارزش پول

 

 نام کتاب درسی: ریاضی    مقطع تحصیلی: سوم ابتدایی  موضوع درس:   طرح درس ملی روزانه ریاضی سوم درس نهم ارزش پول

اهداف :

 

1-برای مقایسه دو عدد چند رقمی ابتدا باید تعداد ارقام اعداد مورد نظر مورد توجه قرار گیرند. تعداد ارقام هر عددی بیشتر باشد آن عدد بیشتر است. اگر تعداد ارقام در دو عدد یکسان شدند آن وقت باید عدد بزرگترین مرتبه دو عدد با همدیگر مقایسه شوند. اگر مساوی شدند، عدد مرتبه پیین تر به همین ترتیب تا آخرین مرتبه مقایسه به عمل می آید تا وضعیت دو عدد نسبت به هم مشخص گردد.

2- برای اندازه گیری طول های بزرگ تر، از واحدی به نام متر استفاده می کنیم.

3- متر انواع مختلفی دارد، کاغذی، پلاستیکی، پارچه ای و بنایی.

4- اندازه هر متر برابر است با 100 سانتی متر.

5- برای اندازه گیری طول های فضای مختلف از متر باید استفاده کرد.

6- عدد های بعضی از متر ها به لاتین نوشته می شود.

7-متر نیز مانند خط کش از صفر شروع می گردد.

8- چگونه با متر اندازه گیری کنند.

9- کیلومتر یکی از واحدهای اندازه گیری طول می باشد.

10- یک کیلومتر هزار متر می باشد.

11- فاصله های دور (مثل فاصله های شهرها) را با کیلومتر اندازه گیری می کنند.

12- از روی رابطه ی یک کیلومتر برابر است با هزار متر، اندازه ی کیلومتر های مختلف را پیدا کنند.

13- مقدار هر پولی که بیشتر است ارزش بیشتری دارد.

 

 -   فایل بصورت ورد و قابل ویرایش -  تعداد صفحات :هشت صفحه - قیمت : فقط  پنج هزار تومان  :

  برای اطمینان شما عزیزان:

  فایل پی دی اف کامل این طرح درس فقط برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش و بدون آرم این طرح درس به قیمت   پنج هزار تومان از لینک خرید دریافت نمائید .ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

 

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این طرح درس را از لینک خرید زیر و با قیمت پنج هزار تومان دریافت نمائید :

 

راهنمای خرید :   برای خرید آنلاین و دریافت بلافاصله فایل ورد ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی آسمان شوید . لینک خرید :

 http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 24 بهمن 1401 ساعت: 18:24 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

طرح درس ملی روزانه ریاضی سوم درس هشتم ارزش مکانی عدد هزار

بازديد: 77
طرح درس ملی روزانه ریاضی سوم درس هشتم ارزش مکانی عدد هزار

معرفی طرح درس :

2374 -   طرح درس ملی روزانه ریاضی سوم درس هشتم ارزش مکانی عدد هزار

 

 نام کتاب درسی: ریاضی    مقطع تحصیلی: سوم ابتدایی  موضوع درس:   طرح درس ملی روزانه ریاضی سوم درس هشتم ارزش مکانی عدد هزار

اهداف :

 

 

 

1-برای نوشتن مرتبه هزار ها در جدول ارزش مکانی باید یک مرتبه دیگر ایجاد کنند.

2- عدد هزار را به دو صورت عددی و حرفی می توان نوشت.

3- یکی از واحدهای اندازه گیری طول سانتی متر است (هر سانتی متر 10 میلی متر است)

4- یکی از واحدهای اندازه گیری طول میلی متر است (هر 10 میلی متر یک سانتی متر است)

1 - عدد هزار را به دو صورت رقمی و حروفی بنویسند.

2 - عدد هزار را در جدول ارزش مکانی بنویسد .

1 اندازه طول خط ها را بر حسب سانتی متر اندازه گیری کنند .

 2 اندازه طول خط ها را بر حسب میلی متر اندازه گیری کنند.

 -   فایل بصورت ورد و قابل ویرایش -  تعداد صفحات :هشت صفحه - قیمت : فقط  پنج هزار تومان  :

  برای اطمینان شما عزیزان:

  فایل پی دی اف کامل این طرح درس فقط برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش و بدون آرم این طرح درس به قیمت   پنج هزار تومان از لینک خرید دریافت نمائید .ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

 

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این طرح درس را از لینک خرید زیر و با قیمت پنج هزار تومان دریافت نمائید :

 

راهنمای خرید :   برای خرید آنلاین و دریافت بلافاصله فایل ورد ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی آسمان شوید . لینک خرید :

 http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 24 بهمن 1401 ساعت: 12:36 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

طرح درس ملی روزانه ریاضی سوم درس پانزدهم مقایسه کسر ها – زاویه

بازديد: 123
طرح درس ملی روزانه ریاضی سوم درس پانزدهم مقایسه کسر ها – زاویه

معرفی طرح درس :

2373 -   طرح درس ملی روزانه ریاضی سوم درس پانزدهم مقایسه کسر ها – زاویه

 

 نام کتاب درسی: ریاضی    مقطع تحصیلی: سوم ابتدایی  موضوع درس:   طرح درس ملی روزانه ریاضی سوم درس پانزدهم مقایسه کسر ها – زاویه

اهداف :

 

 

1-اگر صورت دو کسر مساوی باشد کسری بزرگ تر است که مخرج آن کوچکتر باشد.

2- اگر مخرج دو کسر مساوی باشد کسری بزرگ تر است که صورت آن بزرگتر باشد.

3- یکی از زاویه ها، زاویه راست نام دارد.

4- به وسیله گونیا زاویه راست تشخیص داده می شود.

درباره مقایسه کسرها و زاویه راست به درک درستی برسد .

خداوند را بخاطر علم ریاضی که در حال آموختن هستند شکرگزاری کنند .

1.با کسرهای روش مقایسه کسرها آشنا شود .

2.با زاویه راست آشنا شوند .

1-دو کسر که صورت های مساوی ولی مخرج های نا مساوی دارند را باهم مقایسه کرده و علامت = 0> یا < را به درستی بین آن ها قرار دهند.

2- بتوانند دو کسر که مخرج های مساوی ولی صورت های نامساوی دارند را با هم مقایسه کرده و علامت = 0> یا < را به درستی بین آنها قرار دهند.

3- زاویه راست را از میان زاویه ها شناسایی کنند و رسم کنند.

4- با گونیا زاویه های راست را مشخص کنند.

1 دانش اموزان به درس ریاضی علاقمند شوند .

 

 -   فایل بصورت ورد و قابل ویرایش -  تعداد صفحات :هشت صفحه - قیمت : فقط  پنج هزار تومان  :

  برای اطمینان شما عزیزان:

  فایل پی دی اف کامل این طرح درس فقط برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش و بدون آرم این طرح درس به قیمت   پنج هزار تومان از لینک خرید دریافت نمائید .ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

 

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این طرح درس را از لینک خرید زیر و با قیمت پنج هزار تومان دریافت نمائید :

 

راهنمای خرید :   برای خرید آنلاین و دریافت بلافاصله فایل ورد ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی آسمان شوید . لینک خرید :

 http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 24 بهمن 1401 ساعت: 12:03 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

طرح درس ملی روزانه ریاضی سوم درس کسر

بازديد: 349
طرح درس ملی روزانه ریاضی سوم درس کسر

معرفی طرح درس :

2372 -   طرح درس ملی روزانه ریاضی سوم درس کسر 

 

 نام کتاب درسی: ریاضی    مقطع تحصیلی: سوم ابتدایی  موضوع درس:   طرح درس ملی روزانه ریاضی سوم درس کسر

اهداف :

 

 

- آشنایی  با کسر به صورت تصاویر و اشکال

2ـ آشنایی با کاربرد کسرها در زندگی روزمرّه

3ـ آشنایی با تقسیمات متساوی و نامتساوی

در مورد کسر و مفاهیم کسر تفکر نماید .

خداوند را بخاطر علم ریاضی که در حال آموختن هستند شکرگزاری کنند .

مفهوم کسر را بدانند. (دانشی)

صورت و مخرج و خطّ کسر را بدانند. (دانشی)

1 توانایی به دست آوردن کسرها را از روی شکل داشته باشند .

 2 کاربرد کسرها را در زندگی خود بدانند

1 دانش اموزان به درس ریاضی علاقمند شوند .

2 نسبت به شناخت و یادگیری کسرها و اشکال آن علاقه نشان دهد.

 -   فایل بصورت ورد و قابل ویرایش -  تعداد صفحات :هشت صفحه - قیمت : فقط  پنج هزار تومان  :

  برای اطمینان شما عزیزان:

  فایل پی دی اف کامل این طرح درس فقط برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش و بدون آرم این طرح درس به قیمت   پنج هزار تومان از لینک خرید دریافت نمائید .ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

 

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این طرح درس را از لینک خرید زیر و با قیمت پنج هزار تومان دریافت نمائید :

 

راهنمای خرید :   برای خرید آنلاین و دریافت بلافاصله فایل ورد ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی آسمان شوید . لینک خرید :

 http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 24 بهمن 1401 ساعت: 11:25 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

طرح درس ملی روزانه ریاضی سوم درس سیزدهم کاربرد کسر در اندازه گیری

بازديد: 111
طرح درس ملی روزانه ریاضی سوم درس سیزدهم کاربرد کسر در اندازه گیری

معرفی طرح درس :

2371 -   طرح درس ملی روزانه ریاضی سوم درس سیزدهم کاربرد کسر در اندازه گیری 

 

 نام کتاب درسی: ریاضی    مقطع تحصیلی: سوم ابتدایی  موضوع درس:   طرح درس ملی روزانه ریاضی سوم درس سیزدهم کاربرد کسر در اندازه گیری

اهداف :

 

 

1-می توان اندازه طول اشیاء را به صورت کسری نیز نشان داد.

2- می توان ساعت را نیز با کسر نشان داد.

3- می توان محل نقطه بر روی محور اعداد را با کسر نشان داد.

4- می توان از بعضی وسایل ماند (سکه، لیوان، سنجاق، نخ، طناب) برای رسم دایره استفاده کرد.

5- بهترین وسیله برای رسم دایره پرگار است.

6- جای سوزن پرگار بر روی کاغذ مرکز دایره می باشد.

7- خطی که مرکز دایره را به محیط دایره متصل می کند شعاع نام دارد.

8- تمام شعاع های دایره باهم برابرند.

9- دایره بی شمار شعاع دارد.

10- اندازه شعاع را طول شعاع نیز می گویند.

11- به خطی که از مرکز دایره عبور می کند و آن را به دو قسمت مساوی تقسیم کند قطر دایره می گویند.

12- هر دایره بی شمار قطر دارد.

13- اندازه قطر یک دایره دو برابر شعاع آن دایره می باشد (اندازه یک شعاع نصف قطر می باشد)

 

 -   فایل بصورت ورد و قابل ویرایش -  تعداد صفحات :هشت صفحه - قیمت : فقط  پنج هزار تومان  :

  برای اطمینان شما عزیزان:

  فایل پی دی اف کامل این طرح درس فقط برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش و بدون آرم این طرح درس به قیمت   پنج هزار تومان از لینک خرید دریافت نمائید .ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

 

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این طرح درس را از لینک خرید زیر و با قیمت پنج هزار تومان دریافت نمائید :

 

راهنمای خرید :   برای خرید آنلاین و دریافت بلافاصله فایل ورد ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی آسمان شوید . لینک خرید :

 http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 24 بهمن 1401 ساعت: 10:53 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

ليست صفحات

تعداد صفحات : 39

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس