سایت اقدام پژوهی - گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان
1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819 - صارمی
2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2 و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .
3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل را بنویسید.
در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا پیام بدهید آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet
قیمت فایل ها ورد و قابل ویرایش این پکیج : 20 هزار تومان (بیست هزار ) می باشد .
پکیج دانلودی حاضر تحت عنوان فرم ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲ مجموعه ای کامل شامل فرم ارزیابی عملکرد سالانه1402-1401 برای همه مقاطع وپست های سازمانی مدارس اععم از مدیران – آموزگارانو معاونین بصورت تکمیل شده و خام در یک پکیج میباشد.
– و در هر مدرسه یکی از همکاران این پکیج را تهیه کنند میتوانند فرم ها مربوطه را با سایر همکاران شان به اشتراک بگذارند این بسته دانلودی فرم های ارزیابی سالانه معلمان , مدیران و معاونین مدارس بصورت زیپ شده خدمتتان ارائه میشود.
نمونه های خام و تکمیل شده فرم ارزشیابی عملکرد 1400-1402 مدیران – معاونین و آموزگاران , خدمتگزاران و.. مدارس ابتدایی , متوسطه اول و دوم موجود است .
نمونه های خام و تکمیل شده فرم ارزشیابی عملکرد 1401-1402 مدیران – معاونین و آموزگاران , خدمتگزاران و.. مدارس ابتدایی , متوسطه اول و دوم موجود است .
پرسنل شاغل در آموزش و پرورش هر سالت حصیلی نیاز به تکمیل و بارگذاری فرم های ارزشیابی عملکرد مدیران مدارس ۱۴۰۲, معاونین , کادرهای اداری و آموزشی , فرم های ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲ و دبیران دارند و در حال حاضر میتوانید با تهیه این پکیج فرم های ارزیابی سالانه معلمان فایل های قابل ویرایش و آماده تایپ فرم ارزیابی عملکرد سالانه فرهنگیان را دانلود نمایید.
مجموعه کامل دانلودی فرم های ارزشیابی عملکرد معلمان سالتحصیلی 1402-1401و … میباشد و از آنجا که گاها بعضی از همکاران آشنایی چندانی با طراحی فرم ها و جداول مربوطه ندارند
لیست فرم های موجود را در عکس زیر مشاهده کنید :
راهنمای خرید : برای خرید آنلاین و دریافت بلافاصله فایل های ورد این فرم های ارزشیابی با قیمت بیست هزار تومان ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی آسمان شوید .لینک خرید : ( بعد از خرید فایل دانلودی که به صورت پوشه زیپ می باشد روی کامپیوتر بریزید و از حالت زیپ خارج کنید )
انجام فارغ التحصیلی برای پایه دوازدهم در سایت امین
پس از دریافت نمرات دروس نهایی از سامانه امتحانات نهایی (final) در دریافت و اعمال در دانا برای کسب اطمینان از این که کلیه نمرات همه پایه ها در دانا تکمیل شده است ابتدا در دانا برای این که هیچ کارنامه های ناتمام نباشد از قسمت چاپ کارنامه، کارنامه همه دانش آموزان را تا مرحله چاپ پیش می بریم با این کار عملیات محاسبه نمرات و معدل گیری انجام می پذیرد. هم چنین از قسمت ورود نمرات گزینه نمرات ثبت نشده دانش آموزان را انجام داده تا در صورت وجود موردی نسبت به ثبت آن اقدام نماییم.
مرحله اوّل:
بعد از این کار وارد قسمت عملیات ضمن سال / نقل و انتقال سروری شده و گزینه ارسال سوابق به سامانه امین را انتخاب نمایید به پیامی که داده خواهد جواب مثبت دهید و هم چنین برای پیام بعدی نیز عنوان تایید را لمس نمایید. در این قسمت سیستم به بررسی و پردازش اطلاعات دانش آموزان می پردازد. پس از پایان این بخش محل ذخیره فایل خروجی را انتخاب نمایید. برای این کار ابتدا عنوان انتخاب مسیر را لمس نمایید و محل ذخیره قایل را تعیین کنید و در نهایت بر روی کلمه شروع کلیک نمایید.
با این کار فایل مورد نظر آماده است که در سامانه امین دریافت شود.
الف) از قسمت انتخاب دوره دوره مربوطه مثلا (خرداد ۹۸-۹۷) را انتخاب و از دو گزینه پایین عنوان ( عملیات مدرسه متوسطه دوم) را تیک زده و ذخیره نمایید.
ب) عملیات اصلی بر روی گزینه دریافت اطلاعات از دانا کلیک نمایید.
ج) در این صفحه جدید می بایست فایل خروجی از دانا را دوبار دریافت نمایید: بار اول برای: ارسال کلیه اطلاعات دانش آموزان و بار دوم برای: ارسال تصاویر دانش آموزان
نکته اول: با زدن دکمه ذخیره برای دریافت اطلاعات دانش آموزان می بایست صبر نماییم تا مرحله دریافت تکمیل شده و اسامی دانش آموزان را مشاهده نماییم.
نکته دوم: بعد از دریافت تصاویر نیز می بایست با پیغام ( عملیات با موفقیت انجام شد) روبرو شویم.
د) در این مرحله از کار بر روی عنوان عملیات اصلی سپس وضعیت مدرسه کلیک می نماییم و از بخش شروع محاسبه کارنامه بر روی بخش مربوطه کلیک نمایید و عنوان شروع عملیات محاسبه کارنامه را لمس نمایید. با این کار ابتدا تاریخ و زمان شروع محاسبه ثبت می شود. صبر می نماییم تا تاریخ و زمان پایان محاسبه نیز ثبت شود.
ه) بعد از پایان محاسبه تیک تایید نهایی مدرسه را فعال نموده و بر روی ذخیره کلیک می نماییم. با پیامی مبنی بر اطمینان از این کار مواجه خواهیم شد دکمه ok را کلیک کرده و تایید می نماییم. در صورت انجام کار با پیام ( عملیات با موفقیت انجام شد) مواجه خواهیم شد.
نکته۱: بهتر است قبل از این کار مسولین مدرسه را معرفی نمایید زیرا در صورت ثبت نکردن مسولین آموزشگاه با پیام خطای ( امکان تایید وجود ندارد، زیرا نام مسئولین مدرسه وارد نشده است) روبرو خواهید شد.
نکته۲: برای بر طرف نمودن این مشکل از قسمت عملیات مدرسه متوسطه دوم>>عملیات اصلی>>مسئولین مدرسه را انتخاب نمایید، سپس نام مسئولین مدرسه در ماه جاری را وارد نمایید.
و) از بخش عملیات اصلی / عملیات کارنامه کلی را انتخاب نمایید و سپس از بخش شروع محاسبه کارنامه کلی بر روی گزینه مربوطه کلیک نمایید. در پنجره جدید باز شده شروع عملیات محاسبه کارنامه کلی را لمس نمایید. ابتدا تاریخ و زمان شروع ثبت می شود اما باید تا ثبت تاریخ و زمان پایان محاسبه صبر نمود.
توجه ویژه و مهم: قبل از انجام مرحله بعد که در حقیقت عملیات فارغ التحصیلی است می بایست شروع محاسبه کارنامه کلی برای همه دوره ها انجام شده باشد. پس بهتر است قبل از انجام عملیات ارسال فارغ التحصیلان مورد فوق در نظر گرفته شده و اگر نقصی هست برطرف شود.
ز) از قسمت عملیات اصلی گزینه عملیات ارسال فارغ التحصیلان به امین را لمس نمایید. در قسمت مربوطه شروع ارسال به امین را کلیک کرده و عنوان ارسال فارغ التحصیلان به امین را لمس نمایید.
چون این نوع از فارغ التحصیلی اولین بار است که از طریق سامانه امین انجام می گیرید ممکن مواردی بیان نشده و یا مواردی اضافه باشد. لذا با انجام قطعی کار حتما تغییرات بیان خواهد شد.
از مدیریت کاربران کاربرجدید ویرایش گرفتن رمز عبور برای معلم معلم با کد ملی و این رمز عبور وارد سایت همگام شود از پنل خود داشبورد اصلی ماژول بانک سوالات سوالات خود را برای دانش اموزان بصورت چهارگزینه ای بارگزاری کنند فعال نمودن این ماژول کار معلم است
مدیران محترم این پیام را برای معلمان خود فوروارد کنید تا این ماژول رافعال کنند هم برای سایت امتیاز دارد و هم دانش آموزان مشارکت می کنند.
گاهی پیش می آید که با وجود دریافت آخرین نگارش از طریق هلپر باز هم با خطای دریافت نگارش جدید مواجه می شوید.
احتمالا شما یک نسخه نگارش قبلی شامل (rahnemaee app و rahnemaee helper) را روی دسکتاپ گذاشته اید. اگر چنین باشد هر تعداد نگارش بالاتر ( از طریق هلپر) بگیرید، چون دارید عملا از طریق همان فایل نگارش قبلی که روی دسکتاپ قرار داده اید وارد برنامه می شوید روی همان نگارش ذخیره شده روی دسکتاپ متوقف شده و ارتقا پیدا نمی کند.
آموزش اسکن گروهی و جداسازی سریع عکس دانش آموزان
با استفاده از نرم افزار فوق العاده سریع، کم حجم و کاربردی GreenShot
در این ویدیوی کوتاه با نحوه وارد کردن نمرات تعیین رشته دانش آموزانی که در امتحانات خرداد موفق به کسب نمره حد نصاب برای رشته مورد علاقه شان نشده اند آشنا می شوید.
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به هر دلیلی از جمله عدم دسترسی مستقیم سیستم دانا به اینترنت یا مشکل هلپر برنامه دانش آموزی نتوانسته اید نگارش جدید را دریافت کنید. در این فایل ویدیویی قصد دارم همکاران محترم را با نحوه دریافت نگارش آفلاین و از طریق منابع خارجی غیر از هلپر برنامه آشنا کنم. این فایل آموزشی برای سیستم متوسطه اول آموزش داده شده اما در واقع اساس کار در هر سه مقطع به همین شیوه است.
همکارانی که فاقد کارت شناسایی هستند و یا اینکه اعتبار کارت شناسایی آن ها منقضی و یا کارت شناسایی ایشان مفقود شده است می توانند جهت دریافت کارت به سامانه مراجعه و ثبت نام فرمایند.
جهت ورود به سایت ثبت نام کارت شناسایی بر روی لینک زیر کلیک کنید.
اطلاعیه درباره کارت شناسایی فرهنگیان ( مرحله دوم ) :
به اطلاع همکاران عزیز می رساند مرحله اول صدور کارت شناسایی انجام و به حراست استان/منطقه تحویل شده است. همکاران قبل از مراجعه به حراست می توانند از آخرین وضعیت درخواست خود در سامانه به آدرس https://card.medu.ir مطلع شوند. همچنین همکارانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند می توانند تا ۳۰ بهمن اقدام به ثبت درخواست نمایند.
بنا بر اطلاعیه ثبت شده در سامانه ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان، مهلت ثبت نام مرحله اول به پایان رسیده است . لذا آن دسته از همکارانی که نتوانسته اند در این مرحله درخواست کارت شناسایی خود را ثبت کنند می توانند درخواست خود را در مرحله دوم ثبت کنند . متن این اطلاعیه به شرح زیر است :
مرحله ی اول ثبت درخواست کارت پرسنلی تا ۳۰ مهر است ، تاریخ مرحله ی دوم اعلام میشود
همکاران متقاضی انتقال ، لطفا در خواست خود را به تعویق بندازید و پس از اول مهرماه اقدام کنید تا وضعیت انتقال شما مشخص شود.
همکاران محترم در این فاز فقط برای شاغلین رسمی ، پیمانی و قراردادی امکان ثبت نام وجود دارد
پاسخ به سوالات متداول در باره کارت شناسایی فرهنگیان برگرفته از سایت وزارت
سوال۱:آیا امکان ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان برای افراد بازنشسته و حق التدریس و سرباز معلم وجود دارد؟
در این فاز وجود ندارد
سوال ۲: در صورت مغایرت در اطلاعات ثبت شده کارت شناسایی فرهنگیان چه باید کرد؟
دکمه اصلاح اطلاعات را زده ، اطلاعات دارای مشکل را انتخاب کرده و سپس دکمه ی درخواست صدور کارت را زده ، پس از اصلاح اطلاعات توسط کارگزینی ، کارت با اطلاعات اصلاح شده صادر میشود
سوال ۳: آیا با زدن دکمه اصلاح اطلاعات درخواست کارت فرهنگیان و اصلاح اطلاعات ثبت میشود؟
خیر ، در صورتی که درخواست کارت زده نشود نه ثبت نام شما تکمیل شده و نه درخواست اصلاح به کارگزین اعلام میشود.
سوال ۴ : در صورتی که در فرم ثبت نام کارت شناساییفرهنگیان ، ورود اطلاعات شناسنامه ای خطای اطلاعات ورودی را داد چه باید کرد؟
همکار گرامی لطفا اطلاعات کد ملی ، شناسنامه و تاریخ تولد خود را براساس آخرین حکم وارد کرده و در صورتی که با خطا رو به رو شدید با پشتیبانی شرکت تماس گرفته و این موضوع را اعلام نمایید تا با پیگیری شرکت در اسرع وقت اطلاعات اصلاح شود و درخواست کارت برای شما امکان پذیر باشد.
سوال ۵: در صورت رد شدن درخواست کارت شناسایی فرهنگیان چه باید کرد؟
در صروتی که درخواست شما توسط حراست منطقه رد شده باشد ، در صفحه ی نمایش اطلاعات در پایین صفحه دکمه درخواست مجدد وجود دارد ، دکمه درخواست مجدد را زده و دوباره عکس خود را بارگذاری کرده و دکمه درخواست را بزنید تا فرآیند درخواست کارت شما دوباره آغاز شود.
آدرس های جدید سامانه سناد و ثبت نام دانش آموزان سناد توجه کنید که در سال تحصیلی ۹۷/۹۸ هر مقطع آدرس جداگانه ای برای ثبت نام دارد دوره ابتدایی لینک ریر کلیک کنید schsnd.medu.ir دوره پیش دبستانی ریر کلیک کنید p.snd.medu.ir دوره متوسطه اول ریر کلیک کنید
آدرس های جدید سامانه سناد و ثبت نام دانش آموزان سناد توجه کنید که در سال تحصیلی ۹۷/۹۸ هر مقطع آدرس جداگانه ای برای ثبت نام دارد
قبل از هر مطلبي به ياد داشته باشيم كه در اين روش كدهاي ملي كه در سناد به عنوان كاربر فعال معرفي گرديده اند با اين روش امكان پذير مي باشد و معرفي كاربر فعال به عنوان((مدير)) توسط مسئول سناد منطقه صورت مي گيرد. اگر به عنوان مدير جديد در مدرسه مشغول گشته ايد يا تا حالا در سناد به عنوان مدير براي مدرسه خود معرفي نگشته ايد بامسئول سناد منطقه خود تماس گرفته تا شما را به عنوان كاربر فعال با پست مدير معرفي نمايد .در خود سناد مدرسه بجز مدير امكان معرفي همكاران به عنوان فرد فعال در سناد وجود دارد كه براي اين كار در سناد در سمت چپ جايي كه نام و كد مدرسه وجود دارد كليك كرده و روي ((مديريت كاربران مدرسه)) كليك مي كنيد
در صفحه بعدي كد ملي همكار را وارد مي كنيد در سناد مدرسه امكان معرفي پستهاي زير وجود دارد
در حال حاضر امكان تغيير رمز سناد در خود سناد امكان پذير نمي باشد اگر رمز سناد خود را فراموش كرده ايد و يا اينكه قصد تغيير رمز فعلي سناد را داريد مي توانيد به روش زير اينكار را انجام دهيد
براي اينكار بايد با آدرس (( http://snd.medu.ir)) وارد سناد شويد و از آنجا به منوي ((ورود به بخش مدارس )) بشويد
يك نكته:اگر از آدرس سناد متوسطه دوم و اول وارد شويد منوي((فراموشي رمز عبور)) مشاهده نخواهد شد.
جهت ورود به صفحه مورد نظر روي عبارت رنگي كليك كنيد(( ورود به صفحه سناد)) با اين كار در پايين عبارت((فراموشي رمز عبور)) كليك كنيد تا به صفحه بعدي هدايت شويد
در مرحله بعدي كد ملي و كد امنيتي را وارد كرده و ((ثبت و ادامه)) را خواهيد زد
در مرحله بعدي در صفحه اي كه خواهد آمد شماره همراه را نوشته و ثبت و ادامه را خواهيد زد با اين كار كد چهار رقمي برايتان ارسال خواهد گشت در صفحه بعد اين كد را نوشته و رمز جديد مورد نظر را نوشته ذخيره را خواهيد زد
راهنمای تصویری سامانه (شاد) shad.medu.ir شبکه اجتماعی دانش آموزان
سامانه شبکه اجتماعی دانش آموزان (شا)- معلمان، دانشآموزان و همه اعضای مدرسه میتوانند صرفا با یکی از پیام رسانهای داخلی (سروش، آی گپ، بله، روبیکا و گپ) یا با مراجعه به سامانه shad.medu.ir فرآیند آموزش مجازی را پیگیری کنند.
شبکه اجتماعی دانش آموزان«شاد»به منظور ساماندهی آموزش مجازی معلمان که بنابر مسئولیت اجتماعی خود درمدت زمان تعطیلی مدارس انجام دادهاند، در وزارت آموزش و پرورش طراحی و پیاده سازی شده است.
معلمان، دانشآموزان و همه اعضای مدرسه میتوانند صرفا با یکی از پیام رسانهای داخلی (سروش، آی گپ، بله، روبیکا و گپ) یا با مراجعه به سامانه shad.medu.ir فرآیند آموزش مجازی را پیگیری کنند.
زیرساخت اجرای این طرح، استفاده از پیام رسانهای داخلی است که با طراحی یک رابط کاربری ساده جهت اتصال به پیام رسان و احراز هویت مدیر، معلم و دانشآموز، امکان برگزاری کلاسهای آنلاین (برخط) مبتنی بر تبادل پیام و محتوا را فراهم ساخته است.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان افزود: والدین دانشآموز یا شخص دانشآموز پس از اطلاع از پیام رسان منتخب مدرسه از طریق مدیر یا معلم باید نسخه جدید پیام رسان را نصب کند و از طریق گزینه «بات شاد» با انتخاب نقش «دانشآموز» به لینک shad.medu.ir متصل شده و پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده مطابق کلاس خود در مدرسه وصل شود.
وی در زمینه نحوه سازماندهی کلاسها خاطرنشان کرد: این برنامه برای مدیران مدارس ابتدایی و دوره متوسطه از ۱۶ فروردین کلید میخورد.
جهانآرای افزود: کلاسهای پیش دبستانی، پایههای اول تا سوم ابتدایی و دورههای اول و دوم متوسطه از ۱۷ فروردین آغاز میشود. همچنین آموزگاران پایههای چهارم تا ششم، دبیران و هنرآموزان هنرستانهای فنی و حرفهای موظفند در تاریخ ۱۸ فروردین به شبکه شاد متصل شوند که البته کلاسهای فنی و حرفهای و کاردانش از ۱۹ فروردین آغاز به کار میکند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان اضافه کرد: دانشآموزان بدون پیام رسان نیز از طریق سامانه shad.medu.ir میتوانند وارد کلاسهای مدرسه خود شوند.
جهان آرای خاطرنشان کرد: ضروری است مدیران، سوابق تدریس و محتواهای بارگذاری شده را تا پایان شهریور ذخیره و نگهداری کنند. حضور دانشآموزان در طول ساعت برگزاری کلاسهای درس ضروری است و ترک کلاس بدون اجازه قبلی، غیبت محسوب میشود.
سامانه شاد shad.medu.ir
سامانه شاد مخفف کلمات (شبکه اجتماعی دانش آموزان) جهت برگزاری کلاس های مجازی دانش آموزان ایجاد شده است، این شبکه اجتماعی از طرف مرکز برنامهریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش به گونه ای طراحی شده که پاسخگو حضور دانش آموزان و معلمان باشد.
برای ورود به سایت شاد آموزش و پروش روی دکمه زیر کلیک کنید.
توجه:دانش آموزان عزیز زیر ساخت شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) در برنامه های پیام رسان سروش+، بله، گپ، آیگپ، روبیکا قرار گرفته تا راحتتر و سریع به وسیله این پیام رسانهای داخلی به گروه کلاس درسی خود متصل شده تا از آموزشهای درسی بهرمند شوید.
هدف از ایجاد این سامانه در جهت آموزش در بستر اینترنت با استفاده از اپراتورهای موجود است، در شبکه اجتماعی دانشآموزان (شاد) معلمان میتوانند دروس را با دانشآموزان به اشتراک گذاشته و طرح سوال و آزمون کنند.
راهنمای شبکه اجتماعی دانش آموزان برای آموزش (شاد)
به گزارش مرکز اطلاعرسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، فرایند ورود به شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) طی سه مرحله از سوی مدیرمدرسه، معلمان و دانش آموزان باید صورت گیرد.
بر اساس این گزارش؛ همه اعضای مدرسه و دانش آموزان جهت استفاده از سامانه باید یکی از نرمافزارهای سروش، آی گپ، بله، گپ و روبیکا را که توسط مدیر انتخاب میشود در تلفن همراه یا رایانه نصب کنند.
گام اول: راه اندازی توسط مدیر مدرسه:
انتخاب پیام رسان از سامانه سناد
نصب پیام رسان در گوشی همراه یا رایانه
ورود به بات(شاد) و ثبت کد ملی
تایید اطلاعات کلاسها و معلمان
گام دوم : راه اندازی توسط معلمان
نصب پیام رسان انتخابی مدیر مدرسه
انتخاب گزینه معلم ( مشاهده کد ملی و گروههای کلاس)
تایید صحت اطلاعات
گام سوم: راه اندازی توسط دانش آموزان
نصب پیام رسان انتخابی مدیر مدرسه
ورود به بات(شاد) و انتخاب گزینه دانش آموز
کلیک بر روی لینک (shad.medu.ir ) در پیام رسان و ورود به صفحه اصلی شاد
ثبت اطلاعات درخواستی و با تایید آن ورود به لینک کلاس
راهاندازی سامانه shad.media.ir (شبکه اجتماعی دانشآموزان) به تعویق افتاد
مرکز برنامهریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیهای از به تعویق افتادن راهاندازی شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) به دلیل صیانت از حقوق آموزشی و تربیتی دانشآموزان و حصول اطمینان از امن بودن بستر ارتباطی این شبکه خبر داد.
در این اطلاعیه با اشاره راهاندازی آزمایشی شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) در هفتههای گذشته آمده است: به دلیل تأکید وزارت آموزش و پرورش بر صیانت از حقوق آموزشی و تربیتی دانشآموزان و امن بودن بستر ارتباطی بین معلمان و دانشآموزان در شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد)، این کار نیاز به زمان بیشتر برای بررسی فنی و کسب اطمینان لازم را دارد؛ بنابراین وزارت آموزش و پرورش ضمن تأکید بر اهمیت راهاندازی چنین بستری برای برقراری ارتباط مجازی بین دانشآموزان و معلمان، زمان راهاندازی این شبکه تا حصول اطمینان از
شروط بالا به تعویق میافتد.
تمام دستورالعملهای ارسالی از سوی معاونتهای آموزشی در مورد این شبکه پابرجاست و زمان ورود مدیران، معلمان و دانشآموزان به این بستر ارتباطی در روزهای آینده اعلام میشود.
1- برای استفاده از پیام رسان های داخلی مورد تایید مدرسه چه اقداماتی باید انجام شود ؟
برای این کار باید در سایت شاد دانش آموزی اهراز هویت انجام شود که راهنمای کامل آن در این مقاله ارایه شده است .
2- مدیران مدارس از سایت شاد به چه منظوری استفاده می کنند ؟
مدیران باید از این سامانه برای تعیین پیام رسان داخلی استفاده کنند که نحوه مشخص کردن آن در متن مقاله توضیح داده شده است .
3- معلمان برای تدریس از طریق شبکه های مجازی چه مراحلی را باید طی کنند ؟
همان طوری که در متن مقاله به صورت تصویری توضیح داده شده با مراجعه به سایت شاد باید احراز هویت خود را تکمیل نموده و سپس مطالب آموزشی را در گروه های مخصوص به کلاس خود ارایه دهند .
سامانه خرید و امن این
سایت از همهلحاظ مطمئن می باشد . یکی از
مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می
توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت
بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم
اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه 09159886819 در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما فرستاده می شود .
آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی
سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس
مطالب پربازديد
متن شعار برای تبلیغات شورای دانش اموزی تحقیق درباره اهن زنگ نزن انشا در مورد 22 بهمن