حسابداری - 2

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

25 - تحقیق و مقاله فساد اداري و شيوه‌هاي كنترل آن

بازديد: 1195
25 - تحقیق و مقاله فساد اداري و شيوه‌هاي كنترل آن

تحقیق و مقاله فساد اداري و شيوه‌هاي كنترل آن   ، در بیست و نه صفحه بصورت ورد و با قیمت مناسب ده هزار تومان می باشد.

 

چكيده مقاله

در اين تحقيق، فساد اداري در مفهوم كلان خود به مجموعة رفتارهاي آن دسته از كاركنان بخش عمومي اطلاق مي‌شود كه در جهت تامين خواسته‌هاي فردي خود، عرف و قوانين پذيرفته شده را ناديده مي‌گيرند. بنابراين فساد اداري طيف گسترده‌اي از رفتارها را شامل مي‌شود. بدنة اصلي اين تحقيق حاصل بررسي گستردة منابع موجود در اين زمينه بوده و نيز نتايج تحقيقات ميداني نگارنده كه در سال جاري انجام پذيرفته در زمينة مهم‌ترين علل و مؤثرترين روشهاي كنترل فساد اداري ارائه شده است. در پايان نيز براساس مدل عرضه و تقاضاي فساد، روشهايي به منظور كنترل اين پديده ارائه شده است.

فهرست مطالب :

چكيده مقاله. 3

واژه‌هاي كليدي.. 3

مقدمه:3

آناتومي فساد:4

انواع فساد اداري:6

علل ظهور و گسترش فساد اداري:7

يافته‌هاي يك بررسي ميداني:13

پيامدهاي فساد اداري:15

نقد آثار مثبت فساد:17

روش‌هاي كنترل فساد اداري:17

اقداماتي كه تقاضاي شهروندان رابراي خدمات آميخته با فساد اداري كاهش مي‌دهد:18

اقداماتي كه عرضه فساد اداري را از سوي كاركنان كاهش مي‌دهد:19

روشهايي كه عرضه و تقاضاي فساد را باهم كاهش مي‌دهد:20

نتايج يك بررسي ميداني:21

جغرافياي فساد(يك بررسي تطبيقي)22

منابع و مأخد. 25

منابع لاتين:


برای اطمینان شما عزیزان فایل پی دی اف این مقاله در زیر فقط برای مشاهده آمده است .در صورت مشاهده و رضایت می توانید فایل ورد آن را از لینک خرید و به قیمت ده هزار تومان دریافت نمائید . فایل پی دی اف :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت مشاهده و رضایت می توانید فایل ورد این مقاله را از لینک زیر و به قیمت ده هزار تومان دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید و دریافت آنلاین فایل ورد ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید . لینک خرید :

 

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت: 19:10 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

10 - گزارش کارآموزی حسابدرای در اداره تربیت بدنی

بازديد: 1047

این پروژه گزارش کارآموزی حسابدرای در اداره تربیت بدنی می باشد.

 

فایل بصورت ورد تعداد صفحات 40 قیمت فقط سه هزار تومان

 

مقدمه

امروزه با توجه به تحولاتي كه در عرصه هاي مديريتي رخ داده و با توجه به اين تحولات و پيشرفت هاي مديريتي ادارات و نهادهاي دولتي و غير دولتي نيز درصدد تطابق سيستم مديريتي خود از روش دستي به روش ماشيني برآمده اند.

با گستردگي اين تحولات در سطح حسابداري و حسابرسي تمامي ادارات تا ادارة تربيت بدني نيز درصدد برقراري يك قسمت ويژه در مكان ادارة خود به عنوان امور مالي برآمده كه بتواند سيستم صورت هاي مالي خود را تجزيه و تحليل نمايد كه از اين طريق با استخدام حسابداران حرفه اي در تسهيل اين امر تلاش مي كنند.

فهرست مطالب

مقدمه. 4

فصل اول.. 5

آشنايي با اداره تربيت بدني شهرستان x. 5

1-1- ورزش... 6

2-1- تاريخچه. 8

3-1- جايگاه ورزش در ايران باستان.. 10

فصل دوم. 12

آشنايي با سيستم حسابداري تربيت بدني شهرستان x. 12

1-2- قسمت حسابداري انبارها :13

2-2- برگ درخواست خريد كالا :13

3-2- برگ درخواست كالا :14

4-2- برگ رسيد انبار :14

5-2- نامه ي كارپرداز15

6-2- ليست سياهه. 15

7-2- حواله :15

8-2- سند حسابداري (سند رسمي)16

9-2- فاكتور فروش :17

10-2- صورت دستمزد / حقوق و مزايا :18

11-2- حكم مأموريت... 19

13-2- ليست خريد كالا و خدمات :20

14-2- ليست دريافت حقوق كاركنان رسمي :21

15-2- دفتر بانكي.. 23

16-2- تنظيم سند حسابداري :23

صورت ريز فاكتور :23

17-2- صورت مجلس تحويل كالا :23

18-2- گواهي انجام كار :24

19-2- فرم نماينده اسناد :24

20-2- كارت حقوق كارگري :25

نحوه محاسبه :25

21-2- حواله انبار :26

فصل سوم. 27

آزمون آموخته ها و پيشنهادات و انتقادات.. 27

1-3- نتيجه گيري.. 28

2-3- پيشنهاد


برای اطمینان شما عزیزان فایل پی دی اف این گزارش کارآموزی را فقط برای مشاهده در زیر قرار داده شده است . در صورت مشاهده و رضایت فایل ورد این گزارش را از لینک خرید و به قیمت سه هزار تومان دریافت نمائید .فایل ورد :

http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/edtarbiatbadani11.PDF


در صورت مشاهده و رضایت فایل ورد این گزارش را بصورت ورد و با قیمت بسیار مناسب سه هزار تومان از لینک زیر دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید. تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت: 16:52 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

38 - پایان نامه بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و رضایت مشتریان آن

بازديد: 1443
38 - پایان نامه بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و رضایت مشتریان آن

پایان نامه بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و رضایت مشتریان آن‎‎ در سی صفحه - بصورت ورد - با قیمت بسیار عالی پنج هزار تومان بفروش می رسد .

 

چکیده

در پژوهش حاضر، رابطه بین ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و رضایت مشتریان آن مورد مداقه قرار گرفت. در این پژوهش سوال اصلی، بدين گونه بيان مي گردد كه چه رابطه ای بین ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و رضایت مشتریان آن وجود دارد؟ لذا در اين خصوص ، تعداد 385 پرسشنامه به روش نمونه‌گیری تصادفی بين شاغلین و خانواده‌های آنان در یکی از یگان‌های شهر تهران توزيع گرديد. که در نهایت تعداد 358 پرسشنامه، توسط SPSS آناليز گرديد. نتایج نشان داد که میزان همبستگی بین این دو متغیر اصلی پژوهش، در سطح معناداری 01/0 ، برابر با 646/0می‌باشد. با توجه به مثبت بودن آن، لذا فرضیه اصلی پژوهش مورد تایید قرار گرفته شد. لذا می‌توان نتیجه گرفت که بین دو متغیر اصلی پژوهش ، رابطه مستقیم و معناداری وجود دارد. به عبارتی در صورت افزایش ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا، میزان رضایت مشتریان آن نیز افزایش خواهد یافت. آماره‌های توصیفی پژوهش، بیانگر آن است که اولویت بندی ابعاد رضایت مشتری،به ترتیب شامل، معیار‌های حمایت از مشتری،اخلاق و روابط، كيفيت واقعي محصول، محیط و هزینه می‌باشد. همچنین اولویت بندی ابعاد ارزش ویژه برند  نیز، به ترتیب شامل، معیار‌های آگاهی از برند، کیفیت ادراک شده، وفاداری به برند و تداعی برند می‌باشد. ضمناً تمامی فرضیه‌های فرعی پژوهش، با اتکا به نتایج حاصله، مورد تایید قرار گرفتند. یافته‌های حاصل از ویژگی‌های جمعیت شناختی پژوهش با ابعاد رضایت مشتری و ارزش ویژه برند نیز قابل تامل و ملاحظه می‌باشد. نتایج حاصل از جداول رگرسیون، مقدار R2 را برابر 380/0 گزارش می‌نمایند، این بدان معنی است که رگرسیون خطی تداعی برند، وفاداری به برند، آگاهی از برند و کیفیت ادراک شده، به تنهایی حدود 38% از کل تغییرات رضایت مشتری را توجیه می‌کنند و مابقی، سهم سایر متغیر‌هاست.

واژگان كليدي

ارزش ویژه برند ، اتکا، رضایت مشتری، وفاداری به برند، تداعی برند، کیفیت ادراک شده، آگاهی از برند

فهرست

چکیده3

واژگان كليدي.. 3

مقدمه. 4

ادبیات موضوعی پژوهش.. 5

ارزش ویژه برند:9

آگاهی از برند:10

کیفیت ادراک شده خدمات:10

هدف پژوهش.. 11

متغیر‌های پژوهش.. 12

فرضیه های پژوهش.. 12

روش اجرای پژوهش.. 13

یافته‌های پژوهش.. 14

جدول شماره 1. ویژگی‌ها و خصوصیات نمونه‌های آماری.. 14

جدول شماره 2. آماره‌های توصیفی  متغیر‌های پژوهش.. 16

جدول شمارة 6. خلاصه آماره‌های مربوط به برازش مدل. 21

جدول شماره 7 . نتایج تحلیل واریانس.. 21

جدول شماره8 .نتایج مربوط به  ضرایب تاثیر رگرسیونی. 22

نتیجه‌گیری.. 25

پیشنهادات.. 28

منابع و مآخذ29

فایل کامل این پایان نامه را بصورت پی دی اف و فقط برای مشاهده دریافت نمائید . در صورت رضایت می توانید فایل ورد ان را با قیمت پنج هزار تومان از لینک خرید دریافت نمائید .فایل پی دی اف :

http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/eteka11.PDF

 در صورت رضایت فایل ورد این پایان نامه را با قیمت پنج هزار تومان از لینک خرید زیر دریافت نمائید.

راهنمای خرید : برای خرید در کادر اول زیر ،  ایمیل خود و در کادر دوم شماره موبایل خود را وارد نمائید و سپس بر روی کلمه پرداخت کلیک نمائید.بعد از پرداخت موفق توسط درگاه بانک که کاملا مطمئن می باشد . وارد صفحه دانلود فایل می شویدکه بطور مستقیم می توانید فایل را دریافت نمائید .همچنین علاوه بر دریافت مستقیم بعد از خرید ،یک لینک دانلود نیز به ایمیل شما فرستاده می شود .پرداخت آنلاین و دریافت بلافاصله :

                                                                       
مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان
منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت: 16:40 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

37 - مقاله رضایت یا وفاداری مشتریان

بازديد: 693
37 - مقاله رضایت یا وفاداری مشتریان

این مقاله رضایت یا وفاداری مشتریان مخصوص رشته حسابداری  و مدیریت و امور مالی و اقتصاد می باشد . تعداد صفحات پانزده فایل بصورت ورد قیمت فقط پنج هزار تومان

 

چکیده:

همة مدیران از اهمیت حفظ و نگهداری مشتریان آگاهند. همانطورکه می دانیم حفظ و نگهداشتن مشتری قدیمی چهار تا شش برابر کم هزینه تر از ایجاد مشتری جدید است. (موون و مینور، 1386، 344). اخیراً شرکت ها روی وفاداری مشتریان و حفظ آنها تمرکز زیادی کرده اند. به گفتة بسیاری از محققان، یکی از عوامل مهم در وفادارکردن مشتریان، رضایت آنها است. تا آنجا که بسیاری از افراد رضایت را مساوی وفاداری می دانند. این اشتباه بزرگ (برابر دانستن رضایت و وفاداری مشتریان) سالها پیش منجر به شکست جنرال موتورز شد. هدف از این مقاله بررسی جنبه های مختلف رابطة رضایت و وفاداری و تعیین و بررسی عوامل مؤثر بر این رابطه به منظور ارائه راهکارهایی برای استفادة مؤثرتر مدیران از ایجاد رضایت در مشتریان جهت حفظ و وفادارکردن آنها، است.

واژگان کلیدی:

رضایت، وفاداری،  هزینه های تغییر، رضایت کلی، اثر سازگاری، دام رضایت

فهرست مطالب

چکیده:2

واژگان کلیدی:2

مقدمه:3

رضایت و وفاداری:4

جنبه های مختلف رابطه رضایت و وفاداری:5

عوامل اثرگذار بر رابطة رضایت و وفاداری:9

نتیجه گیری:13

منابع مقاله

برای اطمینان شما عزیزان فایل پی دی اف این مقاله در زیر فقط برای مشاهده آمده است .در صورت مشاهده و رضایت می توانید فایل ورد آن را از لینک خرید و به قیمت  پنج هزار تومان دریافت نمائید . فایل پی دی اف :

 

http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت مشاهده و رضایت می توانید فایل ورد این مقاله را از لینک زیر و به قیمت پنج هزار تومان دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید و دریافت آنلاین فایل ورد ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید . لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت: 10:18 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

14 - پروژه مالی سیستم حسابداری شهرداری ها

بازديد: 1621

این پروژه مالی سیستم حسابداری شهرداری ها مخصوص رشته حسابداری  و مدیریت و امور مالی و اقتصاد می باشد . تعداد صفحات سی و یک فایل بصورت ورد قیمت فقط ده هزار تومان

 

مقدمه:

حسـابداري شهـرداريها در مقام مقايسـه با حسـابداري بازرگاني جزئي از حسابداري دولتي ميبـاشد وكلـيه خصوصيـات قائل شده در كتـب و منابـع مخـتلف حسـابـداري دولتي در مورد حسابداري شهـرداريها نيز صـادق است ولي حسـابداري شهرداريهـا در مقايسـه با حسـابداري دولتـي داراي ويژگي خاص ميباشد . دستگاه هاي اجرائي دولتي كه اعتبار بودجه برنامه اي آنان از محـل اعتبار كل كشور تأمين و پرداخت ميگردد ايجاد كننده تعهدات و پرداخت كنندة هزينـه هاي انجـام شـده خـواهنـد بود و هزينـه هاي انجـام شده را در دفاتر خود ثبت مينمايد و درآمد دولت در دستـگاه ديگـري متمـركـز ميگـردد. در صورتيكـه در شهـرداريها حسابداري درآمـد و هزينـه در يك واحد مالـي مجتـمع و در دفـاتر منعـكس خواهـد شد و ميتـوان حسـاب هاي درآمد شهـرداري را توأم يـا غيـرمتمـركز و به طور جداگانه عمل نمـود.

فهرست مطالب

مقدمه:3

1- روش حسـابداري.. 4

1- روش نگهـداري حسـاب... 5

2- حسـاب اختصـاصـي.. 5

بـودجـه :6

تهيـه و تنظيـم بودجه :6

تصويب بودجه :6

اجـراي بودجـه :7

تفــريغ بودجـه :8

طبقـه بندي بودجـه:9

فصـل دوم. 10

تعــاريف :10

حسابهاي عمومي ( با مانده بدهكــار):11

بانك :11

تنخواه گردان :11

مطالبـات از حسـاب مخصـوص :11

درآمـدهاي پيش بيني شـده:11

پيش پرداختهـا :11

مازادبودجه :12

ذخيره مطالبات قابل وصـول :12

درآمدها :12

پيش دريافتها :12

ذخيرة مطالبات مشـكوك الوصـول :12

حسابهاي انتظامي دارايي هاي ثابت:13

بانك :13

صنـدوق :14

پيش پرداخت و علي الحسـاب :15

تعريف تنخواه گــردان :16

انواع تنخواه گــردان :17

تنخواه گـردان حسابداري :17

واگذاري تنخواه گردان حسابداري.. 17

پرداخت هزينه هااز محل تنخواه گردان حسابداري.. 18

پرداخت حقوق و دستمزد كارمندان شهرداري.. 18

فصـل سـوم. 25

وام دريافتي و ساير منابع اعتبــار:29

طريقه ثبت عمليات وام هاي پرداختني در دفتر حسابداري:

برای اطمینان شما عزیزان فایل پی دی اف این پروژه بصورت ورد در زیر فقط برای مشاهده آمده است . ابتدا فایل پی دی اف و دارای آرم را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش در متن و بدون هیچ آرمی ، را از لینک خرید و به قیمت فقط ده هزار تومان دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید:


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

 

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این پروژه را با قیمت مناسب ده هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

 

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت: 8:02 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

45 - پایان نامه مديريت و رهبري با هوش هيجاني

بازديد: 1023
45 - پایان نامه مديريت و رهبري با هوش هيجاني

این پایان نامه با عنوان  مدیریت و رهبری با هوش هیجانی صد و بیست  صفحه - بصورت ورد - با قیمت  پنج هزار تومان

 

مقدمه

 امروزه روانشناسان علاوه بر توجهی که به تفاوت افراد از لحاظ هوش علمی دارند، هوش عاطفی را نیز به عنوان یک تفاوت عمده بین شخصیت‌های مختلف قلمداد می‌کنند. بطوری که افراد مختلف ممکن است از لحاظ میزان بهره هوشی عاطفی متفاوت از یکدیگر باشند و این تفاوت به شیوه‌های گوناگون در زندگی آنها نمود پیدا کند. کارکردها و عملکردهای افراد به دلیل داشتن درجه هوش عاطفی متفاوت بوده و کل زندگی آنها را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهد طی دو دهه اخیر، مبحث هوش عاطفی که به عنوان هوش هیجانی نیز ترجمه شده، یکی از مهمترین مباحث علوم اجتماعی و علوم انسانی، از جمله حوزه مدیریتی و سازمانی، مورد توجه قرار گرفته است و همواره کاربردها و توانایی های آن، در مقایسه با هوش منطقی، مورد بحث بوده است. به طور کلی، دو مکتب مجزا در مورد هوش عاطفی مطرح است: نخستین مکتب؛ بیشتر در حوزه روانشناسی و دانشگاهی مطرح است، که هوش عاطفی را یک توانمندی می داند و دومین مکتب؛ به رویکرد آمیخته معروف است، که رویکر مبحث هوش عاطفی را، از حوزه اختصاصی روانشناسی خارج کرده و وارد حوزه های دیگر علوم اجتماعی و سازمانی می کند. با توجه به اینکه رویکرد اخیر معروف تر است و در اجرا، به خصوص در حوزه های مدیریت و سازمانی نیز، موفق تر بوده است، متخصصان سازمانی و منابع انسانی، تمایل بیشتری به استفاده از آن دارند تاکنون تعریف مشخص و واحدی در مورد هوش عاطفی نشده است. اصطلاحات هوش عاطفی- قابلیت عاطفی- سواد عاطفی و ضریب عاطفی تاکنون معرفی شده اند. هوش عاطفی در بحث مدل خالص و قابلیت در مدل آمیخته، مطرح شده است.واژه هوش عاطفی یک واژه مرکب و متضاد است، که به دو واژه احساس و هوش و یا به عبارت دیگر، احساس و منطق تقسیم می شود. ارسطو؛ اولین کسی بود که دو واژه احساس و منطق را درکنار هم قرار داد. او مثال می زند: »عصبانی شدن آسان است، اما عصبانی شدن نسبت به فردی به صورت درست، تا حد معقول و درست در زمان درست و به دلیل درست، کاری ساده نیست.«بحث علمی در مورد هوش عاطفی، طی دو دهه اخیر، شکل گرفته است. پیتر سالوی؛ اولین کسی است که در مورد هوش عاطفی، تعریف مشخصی ارایه کرده است : هوش عاطفی؛ نوعی از پردازش اطلاعات عاطفی (هیجانی) است، که شامل ارزیابی درست هیجان و احساس در خود و دیگران بوده و بیان صحیح احساس و تنظیم انطباقی احساسات است، به شیوه ای که سطح زندگی بهبود یابد.

 

فهرست مطالب

 

مقدمه

فصل اول:هوش عاطفی چیست؟

هوش عاطفی چیست؟

تفاوت رویکرد خالص و آمیخته

هوش عاطفی و هوش علمی یا (IR)

هوش عاطفی و کنترل احساسات

هوش عاطفی و شناخت احساس دیگران

هوش عاطفی و روابط اجتماعی

تاریخچه

شاخصه ها و ابعاد هوش عاطفی

عاطفـه خوب ـــ تفکر خوب

فصل دوم:روانشناسی یادگیری هوش عاطفی

روانشناسی یادگیری چیست

فصل سوم

روانشناسی هوش عاطفی (هیجانی)

سازگاری اجتماعی و هوش هیجانی:

ده توصیه برای بهبود هوش هیجانی

مهارت های اجتماعی

تاثیر  هوش هیجانی بر بیماری های روانی:

هوش هیجانی و اعتماد به نفس:

مدیریت هیجانی:

جایگاه هوش هیجانی:

مؤلفه‌های هوش هیجانی

شایستگی‌های شخصی:

تفکر مثبت و رابطه آن با هوش عاطفی

نقش هوش عاطفی در سلامت روان

هوش هیجانی EI و تفاوت آن با IQ

روانشناسی ادراکی :

نگاه کلی

ارتباط احساس با ادراک

ثبات ادراک

ارتباط با ادراک

فیزیولوژیکی ادراک

ویژگی‌های یادگیری

حافظه و یادگیری

فیزیولوژی یادگیری و حافظه

گستره روانشناسی یادگیری

چشم انداز این علم

هوش

اهمیت هوش عاطفی چیست:

فصل چهارم

هوش و عوامل موثر بر آن

عوامل قطعی مؤثر در رشد هوش

پرخاشگری

ذهن پویا :

خلاقیت و عوامل موثر آن بر هوش عاطفی:

طبقات هوش

فصل پنجم

هوش واستعداد تحصیلی

کاربرد هوش و استعداد

رابطه هوش و استعداد

سنجش هوش و استعداد

سه عامل موفقیت تحصیلی

فصل ششم

هوش عاطفی و روابط اجتماعی

فصل هفتم

هوش هیجانی و تجارت

فصل هشتم

مدیریت و رهبری با استفاده از هوش هیجانی:

فصل نهم

هوش هیجانی و ابزار مدیریت بازار

فصل دهم

توانایی هوش هیجانی چیست؟

IQ بهتر است یا EQ

هوش هیجانی و محیط

مولفه های هوش هیجانی:

پنج گام اساسی برای استفاده از قدرت و توسعه رهبری

رابطه هوش هیجانی با بهداشت روانی

کاربردهای هوش هیجانی در محیط کار

مزایای هوش هیجانی بالا در محیط کار

ویژگی­های فرد دارای هوش هیجانی بالا

روش­های صحیح اجرای برنامه آموزش هوش هیجانی

فصل دهم

مسائل مرتبط با سازگاری اجتماعی و هوش هیجانی

استرس شغلى

اصول پیشگیری از رفتارهای پرخطر

تاثیر هوش هیجانی (هوش عاطفی) بر موفقیت انسان :

نمودهای هوش عاطفی در محیط کاری

ویژگی های رهبری با شعور عاطفی بالا

ویژگی های رهبری با هوش عاطفی بالا

هوش هیجانی وعملکرد اثر بخش

نمودهای هوش عاطفی در محیط کاری

کاربردهای هوش عاطفی در سازمان ها

هوش هیجانی وعملکرد اثر بخش

تاثیر هوش هیجانی(هوش عاطفی) بر موفقیت انسان

هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار

هوش هیجانی و بازار یابی

تحقیقات انجام شده در باره هوش هیجانی

برنامه درمانی - آموزشی اجرا شده در این تحقیق :

پرورش رهبران:

عملکرد گروهی:

فصل یازدهم

پزشکی وهوش هیجانی

سواد آموزی هیجانی

ارتباط افسردگی و هوش هیجانی

فصل دوازدهم

اهمیت هوش عاطفی در حفظ پیوندهای زناشویی

ادراک هیجانی و روابط زوجین

نقش هوش عاطفی در روابط زوج‌های جوان

هوش منطقی هوش هیجانی بین زنان ومردان

نقش هوش هیجانی در زندگی

رهبری عاطفی

فصل سیزدهم

هوش هیجانی و اندازه گیری آن

فصل چهاردهم

رابطه هوش عاطفی مدیران سازمان ها وتاثیر آن بر پیاده ازی فرهنگ سازمانی و رابطه آن با هوش عقلی:

هوش هیجانی در سازمان چگونه عمل می کند

آموزش و یادگیری هوش هیجانی در سازمان

پرورش رهبران:

عملکرد گروهی:

انگیزش / قدرت بخشی:

افراد و مراجعین مشکل آفرین:

رضایت مراجعه کننده:

خلاقیت و نوآوری:

مدیریت زمان:

استعداد ذاتی:

تعادل کار / زندگی:

کاهش استرس:

تاثیر منفی بر کار و تجارت:

اثرات سودمند بر شخص:

فصل چهاردهم

تحقیقات انجام شده در ایران درباره هوش هیجانی به زبان افراد مهم :

 

برای اطمینان شما عزیزان فایل کامل این پایان نامه را بصورت پی دی اف و فقط برای مشاهده دریافت نمائید . در صورت رضایت می توانید فایل ورد ان را با قیمت پنج هزار تومان از لینک خرید دریافت نمائید .فایل پی دی اف :

 

 

http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/hooshhaiejani.PDF

 

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این پایان نامه را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 5000تومان (پنج هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید. تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

 

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت: 16:33 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

54 - پایان نامه بررسي تاثيراتوماسيون اداري بر بهبود تصميم گيري مديران رشته مدیریت بازرگانی

بازديد: 1371
54 - پایان نامه بررسي تاثيراتوماسيون اداري بر بهبود تصميم گيري مديران رشته مدیریت بازرگانی

این پایان نامه پایان نامه بررسی تاثیراتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران رشته مدیریت بازرگانی  در صد و هشت صفحه - بصورت ورد - با قیمت بسیار عالی پنج هزار تومان

 

چکیده:

مادرعصری زندگی می کنیم که عصرشگفت انگیز دانش و اطلاعات ، عصرشتاب غیرقابل باور فناوری و خلاقیت است .با عمومیت یافتن سریع دسترسی به کامپیوتر ها و تکنولوژی اطلاعاتی و رسانه های پیشرفته هیچ کشوری نمی تواند اقتصاد قرن بیست و یکمی را بدون زیرساخت الکترونیکی قرن بیست و یکمی اداره کند.یکی از فاکتورهای مهم در تصمیم گیری مدیران اطلاعات است .داشتن اطلاعات دقیق ، صحیح ،‌بهنگام باعث بالا رفتن سرعت تصمیم گیری شده و جلوی اتخاذ بسیاری از تصمیمات نادرست را خواهد گرفت.

طی سالیان اخیر موج استفاده و بهره گیری از سیستمهای اتوماسیون اداری کشور مارافراگرفته است وبسیاری از سازمانها ، تمایل زیادی برای بهره گیری و استفاده از این سیستمها از خود نشان می دهند و حاضرند مبالغ کلانی را جهت استقرار و بکارگیری این سیستمها صرف نمایند اما باید بررسی نمود که چنین سیستمها ی اطلاعاتی تاچه اندازه توانسته به مدیران سازمانها در  بهبود تصمیم گیری  کمک نماید وآیا توانسته چنین سیستمهایی انتظارات مدیران را در تصمیم گیری ها براورده نماید .  هدف اصلی ازاین تحقیق بررسی اثرات سیستم اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران (استانداری گیلان و حوزه ستادی) می باشد و شامل اهداف فرعی مانند شناسایی یک سیستم اتوماسیون جامع اداری مناسب جهت اطلاع رسانی به مدیران، بررسی و تجزیه و تحلیل آثارونتایج حاصل از سیستم اتوماسیون اداری برتصمیم گیری مدیران، بررسی و شناسایی عوامل موثر بر موفقیت سیستم اتوماسیون اداری از نظر تامین اطلاعات مناسب نظیر صحت،دقت،بهنگام بودن و اقتصادی بودن، بررسی اثرات اتوماسیون اداری بربهبود فرآیند تصمیم گیری مدیران، ارائه راهکار برای بهبود عملکرد سیستم اتوماسیون جهت بهره برداری می باشد. سیستم اتوماسیون اداری که با مشخصه هایی مانند تعدادنامه ها ی صادره ، تعداد نامه ها ی وارده ،ادراک ، ساعات استفاده  به عنوان متغیرمستقل و بهبود تصمیم گیری مدیران با مشخصه هایی مانند صحت،دقت،اقتصادی بودن،به هنگام بودن به عنوان متغیروابسته مطرح می باشد.

روش تحقیق علی مقایسه ای می باشد .ونتایج حاصل از تحقیق نشان داد که سیستم اتوماسیون بر افزایش صحت تصمیم گیری مدیران تاثیر مثبت دارد . سیستم اتوماسیون بر افزایش دقت تصمیم گیری مدیران تاثیر مثبت دارد . سیستم اتوماسیون بر بهنگام بودن تصمیم گیری مدیران تاثیر مثبت دارد . سیستم اتوماسیون بر اقتصادی بودن تصمیم گیری مدیران تاثیر دارد.و شواهدی بررد فرضیهای چهارگانه  مذکور وجودنداشت

پیشنهاد می گردد مبانی مفهومی اتوماسیون اداری ، در فراگیر ترین شکل خود در ادارات دولتی و در یک قالب مبتنی بر توسعه فرهنگ سازمانی ، به کارکنان آموزش داده شود .و با توجه به سیاستهای کلی دولت در زمینه ایجاد دولت الکترونیک و اتوماسیون اداری که به آن پرداخته شده است برای تحقیق وسیع در سطح ملی در این زمینه ، آماتور از تیم محقق متخصص دارای امکانات تحققاتی وسیع و اساتید مجرب دانشگاه یا همکاری شرکت های متخصص اتوماسیون اداری استفاده شود.

 

عنوان                                                                                                                                 صفحه

چکیده .......................................................................................................................................1 

فصل اول : کلیات تحقیق

1-1مقدمه ..................................................................................................................................3

2-1   تبیین موضوع تحقیق.............................................................................................................4

3-1   اهمیت و ضرورت تحقیق ....................................................................................................6

4-1 اهداف تحقیق ......................................................................................................................7

1-4-1اهداف اصلی تحقیق..........................................................................................................7

2-4-1اهداف فرعی تحقیق..........................................................................................................8

5-1 سوالات تحقیق .....................................................................................................................8

1-5-1سوالات اصلی ..................................................................................................................8

2-5-1سوالات فرعی ..................................................................................................................8

6-1 تبیین فرضیه های تحقیق .......................................................................................................8

7-1 متغیر های تحقیق .................................................................................................................8

8-1 تعریف عملیاتی متغیرها........................................................................................................9

      خلاصه فصل .......................................................................................................................12

فصل دوم : ادبیات ، مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مقدمه ........................................................................................................................................14

1-2تصمیم گیری در سازمانها...................................................................................................14

2-2   مدیریت در قرن 21............................................................................................................16

3-2 نقش استراتژیک اطلاعات...................................................................................................19

4-2 روش سیستمها و دیدگاه سیستمی.........................................................................................20

5-2 چرخه حیات سیستم.................................................................................... ........................22

6-2 اطلاعات ......................................................................................................... .................. 22

7-2 اهمیت اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی .. ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... .. ... ... ... ... ... .......24

8-2 سیستم های اطلاعاتی...........................................................................................................24

9-2 طرح ریزی سیستم های اطلاعاتی..........................................................................................25

10-2 سیستم های اطلاعاتی عمودی...............................................................................................26

11-2 تکنولوژی پیشرفته اطلاعاتی ............................................................................................. 25

12-2 کاربردتکنولوژی پیشرفته اطلاعاتی ....................................................................................27

13-2 طرح ریزی سازمان............................................................................................................28

14-2 سیستم های اطلاعاتی و رایانه ها ........................................................................................29

15-2 کاربرد سیستم های اطلاعاتی رایانه محور.......................................................................... 33

16-2 مقایسه انواع سیستم های اطلاعاتی......................................................................................36

17- 2سیستم های اطلاعاتی مدیریت ...........................................................................................37

18- 2سیستم اطلاعات مدیریت ...................................................................................................37

19-2 سیستم های اطلاعاتی سازمانی............................................................................................37

20-2 سیستم های میان سازمانی ...................................................................................................38

21-2 سیستم های پشتیبانی تصمیم ...............................................................................................38

22-2 سیستم های پشتیبانی تصمیم گیری......................................................................................38

23-2 سیستم های پشتیبانی  تصمیمات گروهی.............................................................................39

24-2 سیستم پردازش معاملات ...................................................................................................40

25-2 هوش مصنوعی .................................................................................................................40

26-2 سیستمهای اطلاعاتی ارتباطات الکترونیکی ........................................................................43

27-2 سیستم کارکنان دانشی.......................................................................................................44

28-2 سیستم های پشتیبانی مدیران ارشد .....................................................................................45

29-2 سیستم های پشتیبانی عملیاتی.............................................................................................45

30-2 سیستم گزارشات مدیریت ................................................................................................46

31-2 ویژگیهای سیستم گزارشات مدیریت ................................................................................47

32-2 نقش فناوری اطلاعات در سازمان .................................................................................... 47

33-2 طبقه بندی سیستم های اطلاعاتی ..................................................................................... 48

34-2اتوماسیون  اداری...............................................................................................................49

35-2 مزایا و معایب اتوماسیون اداری............................................................................. ...........49

36-2ارگونومی در مکانیزاسیون اداری ......................................................................................50

37-2 بار گیری تکنولوژی در اتوماسیون اداری..........................................................................51

38-2 مجموعه نرم افزار های اتوماسیون ....................................................................................52

39-2 دستیابی به تعریفی بنیادین ...............................................................................................52

40-2 سیستم های اطلاعاتی اتوماسیون اداری ............................................................................54

41-2 نمونه کربرد های سیستم اتوماسیون اداری .......................................................................55

42-2 سیستم های طلاعاتی اتوماسیون اداری ............................................................................56

 

43-2 نکات برجسته درباره اتوماسیون و بهسازی روشهای کار ..................................................59

44-2 خود کار سازی ..............................................................................................................60

45-2 ضرورت تفکر برای آینده ...............................................................................................61

46-2 بهبود کار و اتوماسیون ....................................................................................................61

47-2 تحقق دولت الکترونیک در ایران ....................................................................................63

48-2 اتوماسیون فعالیتهایاختصاصی........................................................................................64

49-2 اتوماسیون فعالیتهای عمومی .............................................................................................64

50-2 مزایای دولت الکترونیکی ................................................................................................65

51-2 نقد و بررسی تحقیقات انجام شده ....................................................................................65

خلاصه فصل ........................................................................................... ..................................71

فصل سوم: روش اجرایی تحقیق

 1-3 مقدمه ..............................................................................................................................73

2-3 روش تحقیق .....................................................................................................................73

3-3 جامعه آمار و حجم نمونه مورد تحقیق ...............................................................................74

4-3 نمونه و نمونه گیری...........................................................................................................75

5-3 برآورد حجم نمونه ...........................................................................................................75

6-3 معرفی ابزار های جمع آوری اطلاعات ..............................................................................75

      1-6-3 مصاحبه .................................................................................................................75

     2-6-3  پرسشنامه ................................................................................................................75

7-3 روایی و پایایی پرسشنامه ...................................................................................................77

8-3 خلاصه فصل ....................................................................................................................79

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آمار داده های تحقیق

  1-4 مقدمه ...........................................................................................................................81

2-4  داده .............................................................................................................................81

3-4  اطلاعات ......................................................................................................................81

4-4 سیستم های پردازش ......................................................................................................83

5-4 تجزیه و تحلیل داده ها ...................................................................................................83

6-4 جامعه آماری تحقیق ......................................................................................................84

تجزیه و تحلیل اطلاعات .................................................................................................94-84

فصل پنجم : نتیجه گیری ، پیشنهاد ها و محدودیت ها

مقدمه ....................................................................................................................................96

2-5 نتایج تحقیق ...................................................................................................................97

3-5 پیشنهادات .....................................................................................................................97

محدودیت  ها ......................................................................................... ..............................98

فهرست منابع و ماخذ

منابع فارسی ..........................................................................................................................99

 منابع انگلیسی.....................................................................................................................102

پرسشنامه ............................................................................................................................103.

 

فایل کامل این پایان نامه را بصورت پی دی اف و فقط برای مشاهده دریافت نمائید . در صورت رضایت می توانید فایل ورد ان را با قیمت پنج هزار تومان از لینک خرید دریافت نمائید .فایل پی دی اف :

http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/otomasionedari11.PDF

 

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این پایان نامه را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 5000تومان (پنج هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید. تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

 

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت: 17:55 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(1)

ليست صفحات

تعداد صفحات : 2

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس