سایت اقدام پژوهی - گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان
1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819 - صارمی
2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2 و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .
3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل را بنویسید.
در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا پیام بدهید آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet
دانلود کاملترین اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی درس علوم و دبیر علوم تجربی
معرفی :
اقدام پژوهی چگونه توانستم توجه و تمرکز دانش آموزان را در ساعت درس علوم افزایش دهم ؟ .بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست وپنج صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان
فهرست مطالب و چکیده و فایل کامل پی دی اف در زیر آمده است :
در جامعه امروزی به هر شاخهای از علوم که بنگریم به طور مستقیم یا غیر مستقیم تأثیر و دخالت علوم تجربی و فیزیک را می بینیم و کمترین تأثیری که می توان داشته باشد ایجاد نظم افراد است . این شاخه از علوم نیز همانند تعلیم احتیاج به یادگیری مفاهیم ابتدایی و پایین دارد . و این علمچه از لحاظاقتصادی و اخلاقی حق علومفراگیران می باشدپس بهنظرمی رسد با بهرهمندی از امکانات و به کار بستن شیوههای مناسب آموزش توسط آموزگاران و با روشهای متنوع و جذاب کودکان را به ارزش و اهمیت این درس علاقمند و مطلع نمود
آموزش علوم يعني هر چيزي كه مربوط به آموزش و يادگيري علوم مي شود. علوم تجربی پيش آهنگ دانش هاست هر كس كه مي خواهد درست بينديشد و بهتر فكر كند ناگزير است كه با علوم آشنا شود. علماي علم و فیزیک و دانشمندان در رشته هاي مختلف بر اين باورند كه هر علمي كه زير بناي دانش فیزیک نباشد علم نيست . بر اساس اين انديشه بزرگ باور فرهنگي مربيان ما در اين راستا حائز اهميت بسيار خواهد بودتا بتوانند بستر لازم را براي تعميق اين مؤلفه فراهم نمايند.در چنين شرايطي نظام تعليم و تربيت مي تواند مدعي و منادي احياء دانش رياضي بعنوان زيرساخت و مفروضه اصلي در تمامي دروس علوم پايه هاي تحصيلي باشد.
اینجانب …در سال تحصیلی به عنوان ................ در هنگام تدریس علوم با دانش اموزانی روبرو بودم که تمرکز لازم را در سر کلاس درس نداشتند بنابراین در اقدام پژوهی فوق تصمیم گرفتم با ارائه راهکار های دانش آموز محور توجه و تمرکز دانش آموزانم را به درس و مدرسه و بخصوص درس علوم بیشتر نمایم.
فایل پی دی اف این اقدام پژوهی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این اقدام پژوهی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف :
در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی علوم را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .
راهنمای خرید : برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید تا وارد صفحه خرید این اقدام پژوهی شوید. لینک خرید :
( توجه)
برای مشاهده سایر اقدام پژوهی های دبیر علوم تجربی و درس علوم بر روی لینک زیر کلیک نمائید.
همچنین می توانید لیست کامل ودسته بندی شده بیش از430 اقدام پژوهی دسته بندی شده برای دبیران وآموزگاران ومدیران ومعاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنیدوبه سایرهمکاران اطلاع دهید-باتشکر: (بر روی لینک زیر کلیک کنید )
اقدام پژوهی چگونه توانستم شادی و نشاط را در دانش آموزان خوابگاهی بیشتر نمایم ؟- بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات شانزده صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان-
ابتدا فهرست مطالب ، چکیده و فایل کامل پی دی اف(فقط برای مشاهده) را در زیر ببینید :
دانش آموزان مهم ترین رکن نظام آموزش و پرورش هر کشوری محسوب می شوند. شاد زیستن برای کودک به همان اندازه مهم است که تغدیه خوب، محبت کردن و حفاظت از او اهمیت دارد، زیرا سلامت روحی و روانی و فیزیکی و جسمانی او را تامین می کند. عواملی که می تواند این سرمایه ملی را برای رشد بهینه و کیفی آماده سازد، مهارت های رفتاری است که در محیط آموخته می شود نه فقط محفوظات علمی. نشاط و شادابی در مدرسه باعث رشد و تکامل همه ابعاد وجودی یک دانش آموز در بعد جسمانی، شناختی، عاطفی، اخلاقی و معنوی میشود. چنانچه یک بعد از این ابعاد دچار صدمه شود و یا مورد غفلت و فراموشی قرار گیرد، دانش آموز به توانایی ها و شایستگی های کامل دست نخواهد یافت. با توجه به اینکه ايجاد نشاط و شادابي يکي از مؤثرترين راه ها براي افزايش بهداشت رواني در جامعه است، مدرسه بعنوان يک نهاد مي تواند با بوجود آوردن زمينه ها و برنامه هايي باعث هر چه شاداب کردن جامعه شود. اگر در مدرسه شوق زندگي کردن بوجود آيد خود به خود اثرگذار بر جامعه خواهد بود. انسان هاي شاد زندگي خود را تحت کنترل دارند، مسئوليت پذيرند، هدفمند هستند، ديد مثبت به زندگي دارند. آينده نگر و اميدوارند و در مقابل مشکلات و سختي ها از پاي نمي نشينند. برای دست یابی به تحقق آرمان های مربوط به شاداب سازی مدارس باید تحولات جدی در نگرش مدیران و مسئولان نظام آموزش و پرورش ایجاد نمود. در واقع شاداب سازی مدارس را باید در ابعاد ظاهری و ابعاد معنوی جستجو کرد.دانش آموزان نخبه در ایران نقش به سزایی داند و از قبل نیز داشتند چرا که از اینافراد به عنوان نخبه یا تیزهوش یاد می شود. و این نیز امری مسلّم است که یکفرد تیزهوش یا نخبه می تواند در افکار جامعه و اهداف آن تأثیر گذار مثبت یا منفی باشد. تأثیر گذار مثبت این است که وی بدون این که تحت تأثیر عوامل داخلی یا خارجی باشد، با افکار مثبت خود در جهت بهبود اوضاع مملکت از لحاظ هایمختلف مثل سیاسی – اجتماعی – اقتصادی- فرهنگی و... گام بردارد و نتایج خوبی نیز بگیرد. ولی تأثیر گذار منفی آن است که وی تحت تأثیر عوامل یا احزابداخلی و خارجی باشد و از افکار منفی و مخرب خویش در جهت سوء استفاده از فرصتبه نفع خویش یا آنحزب و گروه قدم بردارد .
برای اطمینان شما :
فایل پی دی اف این اقدام پژوهی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این اقدام پژوهی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط 2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف :
در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .
راهنمای خرید : برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید.لینک خرید :
( توجه)
برای مشاهده سایر اقدام پژوهی های مشترک بر روی لینک زیر کلیک نمائید.
همچنین می توانید لیست کامل ودسته بندی شده بیش از430 اقدام پژوهی دسته بندی شده برای دبیران وآموزگاران ومدیران ومعاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنیدوبه سایرهمکاران اطلاع دهید-باتشکر: (بر روی لینک زیر کلیک کنید )
چگونه توانستم انگیزه دانش آموزانم را برای یادگیری درس ریاضی هشتم بالا ببرم ؟.بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات سی و نه صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان
ابتدا می توانید چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف را فقط مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد آن را با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :
در سال تحصیلی قبل به عنوان دبیر ریاضی مشغولبه تدریس بودم .چیزی که مرا از همان اوابل آزار می داد بی روح بودن دانش آموزان و نداشتن انگیزه یادگیری ریاضی در آنها بود . بنابراین تصمیم گرفتم با بررسی این موضوع و ارائه راخهکارهایی انگیزه یادگیری را در دانش آموزان بالا ببرم .
نکات کلیدی :
دانش آموزان – ریاضی – انگیزه یادگیری
مقدمه
نورویچ و راولی (به نقل از داوودی،1386) رفتـارهای یادگیـری را متـاثر از عوامـل بازدارنده خارجی مثـل فشار دوستان و خانواده ،احسـاس خودکفـایتی و.... دانستند که مستقیمـا بر نگرش و هنجـارهای ذهنی فرد نسبـت به عملکرد تحصیلی وی اثر خواهـد گذارد .به عبـارتی می توان گفت: شـاگرد هیچ رضـایتی در پیـدایش مشکل ندارد و خـود قربـانی عوامل مشکل زا از قبیـل خانواده ، دوستان، جلب توجه، سابقه تحصیلی ، عادت، سلامت جسمی وروانیورفتار و روش تدریس معلم می شود
نتایج تحقیقات کوپتیز (کریمی، 1381) وملسون و ساپ (همان منبع)در یک جمع بنـدی به این نکتـه اشاره داردکه:ارتباط معنی داری بین موفقیت کسب شـده در ریاضیات با توانائی هـای شنـاختی و ادراکی دانش آمـوز وجـود دارد. در پیشـرفت تحصیـلی عوامـل انگیـزشی ، عـاطفی و توانـائی های ادراکی و شنتاختی در تعامل یکدیگر تعیین کننده هستند ؛ به عبـارتی نگرش یکی از متغیـرهای پیش بینی کننده پیشرفت تحصیلی است.
در تحقیقـاتی که استـود ولسـکیو همکارانش(به نقل از حیدری ،1380) در مـورد نگرش دانش آموزان کلاس پنجـم به درس ریاضی و علـوم اجتمـاعی طـی دو سـال انجـام دادند ؛یکی از نتـایج بدست آمده در زمینه ریاضی بیـانگر این است که تجارب آموزشی یک عـامل مهـم در شکل یادگیری ، افکار و نگرش دانش آموزان به محتوای درسی است.
فـروگاسو همکارانش (به نقـل از رئیـس دانـا،1386) تاثیــر عـواطف مثبـت یا منـفی بر یـادگیری و حافظه و رونـد پردازش اطلاعات، را مورد بررسی قرار دادند. آنها دریافتنـد که کودکان خوشحال جزئیات بیشتری را به یاد می آورند؛ نتایج انگیـزشی و عاطفی برای کودکان مهـم است و یادگیری آنها را آسان تر و بهتر
می کنـد. این امر سبـب می شود استـراتژی مطمئن تری را برای پردازش اطلاعات به کار برند. به عبارتی جو عاطفی بر چگونگی مغز به هنگام یادگیری اثر دارد .
توصیف وضع موجود
در سال تحصیـلی 97-96 به عنوان دبیر ریاضی مدرسه .................... در پایه هشتم هشتممشغول به تدریس شدم .
روز بعد جهت تحـویل ابلاغ به مدرسه رفتم .مدرسه ای نو ساز با کلاس هائی بزرگ و روشن تمام کلاس های مجاور دفتر آموزشگاه،به جای نیمکت،صندلی داشتند و این خیلی باعث خرسندی من بود.[1] طی گفتگوئی با مدیر آموزشگاه ،آمادگی خود برای تدریس در پایه نهم را اعلام کردم؛ اما ایشـان پایه هشتم را برای تدریس من در نظر گرفته بودند.
برای اطمینان شما :
فایل پی دی اف این اقدام پژوهی دبیر ریاضی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این اقدام پژوهی دبیر ریاضی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف :
در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی دبیر ریاضی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .
راهنمای خرید : برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی آسمان شوید و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید.لینک خرید :
( توجه)
بر روی لینک زیر کلیک کنید تا بتوانید سایر اقدام پژوهی مربوط به دبیر ریاضی را نیز ببینید و از آن استفاده کنید - بر روی لینک زیر کلیک کنید :
می توانید لیست کامل ودسته بندی شده بیش از470 اقدام پژوهی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران ومعاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنیدوبه سایرهمکاران اطلاع دهید-باتشکر: (بر روی لینک زیر کلیک کنید
اقدام پژوهی معاون پرورشی با موضوع: چگونه توانستیم آثار منفی آوردن گوشی همراه به مدرسه را کاهش و به ارائه راهکار در این رابطه بپردازیم ؟ ، مخصوص مقطع ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان مربی و دبیر و معاون پرورشی .فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و دو صفحه - قیمت فقط دو هزار تومان
ابتدا فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) را در زیر ببینید:
چکیده
در هزاره سوم ویژگی بدیهی دنیای امروزی نفوذ اجتناب ناپذیر فناوری و اطلاعات توسط تکنولوژی مورد استفاده در همه جوانب زندگی انسان می باشد همه شاهد تولد و رشد روز افزون دنیای مجازی و شخصیت های سه بعدی هستیم که به طور روزمره در ارتباط با آن امور زندگی را می گذرانیم یکی از عرصه های مهم و پهناوری که میزبان فناوری و دانش نو می باشد آموزش و پرورش است .
این واقعیت به صورت امری مقبول و پذیرفته شده در اذهان والدین ، مربیان ، معلمان و مسئولین شکل گرفته که دانش آموزان ما برای رشد و ترقی می بایست با فناوری های روز دنیا همگام شده و گام های بلند و اساسی را برداشته تا بتوانند در عرصه کسب علم و پیشرفت دانش جهانی حرفی برای گفتن داشته باشند این اقدام پژوهی بدین منظور انجام گرفته که به همه ی مخاطبین این تغییر و تحول بزرگ در آموزش ، گوشزد نماید که فقط فراهم آوردن امکانات تکنولوژیکی جدید نمیتواند مسئولیت ما را در برابر فرزندانمان اتمام بخشد بلکه ما را در آغاز راهی پرفراز و نشیب قرار می دهد که دائم باید در حال یادگیری می باشیم تا بتوانیم پا به پای فرزندانمان در عرصه نوین دانش پیش رفته و آنان را از خطراتی که آرام و بی صدا بر سر راهشان قرار می گیرد آگاه سازیم و نحوه ی صحیح برخورد با دنیای مجازی را با همه ی رنگ های فریبنده اش به آنان آموزش دهیم باید بفهمیم که با وجود جذابیت های فراوان محیطی مانند گوشی های همراه چگونه فرزندانمان را مجاب کنیم که اصول اخلاقی را در همه ی مراحل ترقی و کسب دانش بکار بگیرد .
مقدمه:
در سال های اخیر کشورمان در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفت های قابل توجهی داشته است که هر یک را می توان برگ سبزی از توفیقات جمهوری اسلامی و وزارت ارتباطات دانست به نحوی که در چشم بر هم زدنی اطلاعات، خدمات و....... از جایی به جای دیگر منتقل می شو دو این رشد صنعت و شتابان بودن آن در عین مثبت بودن آفاتصدماتی هم برای جامعه می تواند در بر داشته باشد.
اصلی ترین موضوع در این راستا را می توان شتاب زدگی در نسل های جوان برای بهره گیری ار فضاهایمجازی در رسانه ها مشاهده نمود. معمولا رد هر جامعه ترقی قبل از استفاده از امکانات گسترده و جدید آموزش و حریم استفاده از تکنولوژی و نیز آفات آن باید رد جامعه خصوصا برای نسل جوان، بی تجربه و هیجان در نظر گرفته شود. اما متاسفانه در سالهای اخیر شاهد سوء استفاده و نیز هتک حرمت اففراد و حتی ویرانی خانواده های دارای فرزند بوده ایم.
لذا مدارس خصوصا در دوره اول و دوم متوسطه پسرانه و دخترانه مشکلات عدیده ای داشته و دارند. از یک طرف خرید این وسیله ارتباطی حساس و گران قیمت برای خانواده ها بعضا بسیار مشکلات مالی دارند به سختی تهیه می شود و از طرف دیگر وابستگی عاطفی و اجتماعی .... جوان که شاید تمام ساعات مفید او را پر می کند..... آفتی شده برای امر تعلیم و تربیت رسمی کشور.
اگر مسئولین مدارس بخواهند و از آوردن آن جلو گیری کنند با پنهان کاری نوجوانان رو به رو می شوند و تخلفات فراوان در این مورد مشاهده می شود و اگر بخواهند بی تفاوت باشند که حریم مدرسه و سر کلاس بودن حتی افراد حقیقی و حقوقی به مسخره گرفته می شود. در سال های اخیر شاهد انتشار تصاویر درون مدرسه بوده ایم. پس باید مشکل اساسی و قانونی و محکم و با فرهنگ سازی و تربیت افراد با این معضل اجتماعی به نحوه شایسته برخورد کنیم.
به همین دلیل در این مجموعه آموزشی دخترانه در جلوی درب مدرسه باکس های قرار داده شده است که کلید آن دست دانش آموز می باشد و با فرهنگ سازی و صمیمیت های فراوان با اولیاء و دانش آموزان این امر درونی شده و هیچ دانش آموزی در ساعات کلاس گوشی ندارد اما در عین حال قیمت بالای این ابزار برای کلیه مسئولین مدرسه باعث دغدغه ذهنی می باشد.
با امید به اینکه با فرهنگ سازی ملی حدود استفاده از هر ابزار برای کلیه افراد در هر سنیکه هستند نهادینه شود.
برای اطمینان شما عزیزان
فایل پی دی اف ایناقدام پژوهی معاون پرورشی بصورت ورد در زیر فقط برای مشاهده آمده است . ابتدا فایل پی دی اف و دارای آرم را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش در متن و بدون هیچ آرمی ، را از لینک خرید و به قیمت فقط دو هزار تومان دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید :
در صورت مشاهده فایل پی دی اف و رضایت ، فایل ورد و قابل ویرایش و بدون آرم این اقدام پژوهی معاون پرورشی را از لینک خرید زیر و به قیمت فقط دو (2000) هزار تومان دریافت نمائید.
راهنمای خرید : برای خرید آنلاین و دریافت بلافاصله فایل ورد ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی آسمان شوید .لینک خرید :
( توجه)
سایر اقدام پژوهی های معاون پرورشی را از لینک زیر مشاهده کنید (بر روی لینک زیر کلیک کنید ) :
همچنین می توانید لیست کامل ودسته بندی شده بیش از430 اقدام پژوهی دسته بندی شده برای دبیران وآموزگاران ومدیران ومعاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنیدوبه سایرهمکاران اطلاع دهید-باتشکر: (بر روی لینک زیر کلیک کنید )
سامانه خرید و امن این
سایت از همهلحاظ مطمئن می باشد . یکی از
مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می
توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت
بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم
اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه 09159886819 در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما فرستاده می شود .
آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی
سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس
مطالب پربازديد
متن شعار برای تبلیغات شورای دانش اموزی تحقیق درباره اهن زنگ نزن انشا در مورد 22 بهمن