نمونه قرارداد خرید یک دستگاه نمایشگر ویدئو

نمونه قرارداد خرید یک دستگاه نمایشگر ویدئو بصورت رایگان :
فایل ورد و قابل ویرایش مربوط به قرارداد خرید یک دستگاه نمایشگر ویدئو را می توانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود نمایید.
همچنین متن قرارداد بالا در زیر قرار داده شده است :
قرارداد خرید دستگاه نمایشگر ویدئو
قرارداد زير في مابين سازمان /اداره/آقا/خانم/........................به نشانی تهران ................................یا به نمايندگي آقا /خانم ................ (یا مديركل اموركالا) كه در اين قرارداد "سازمان/اداره/ خریدار/...." ناميده ميشود به شناسه ملی ................. از يك طرف و شركت ..................... به شماره ثبت ..................... در اداره ثبت شرکتهای ......... و کد کاربری ..................... و با شناسه ملی ..................... و کد اقتصادی ......................... به نمايندگي آقاي ...................... فرزند .............. داراي کد ملی ........................... صادره از ........... که مطابق روزنامه رسمی شماره .................. مورخ .................. موضوع آگهی آخرین تغییرات و مقام صاحب امضای مجاز ذیل اسناد تعهد آور قراردادها می باشد به نشاني .......................................................... تلفن دفتر : ............. و همراه : ........................ که در این قرارداد متعهد نامیده می شود از طرف ديگر طبق مقررات و شرايط كلي كه ذيلاً ذكر ميشود منعقد گردید.
ماده 1 – موضوع قرارداد:
موضوع قرارداد عبارتست از:
خرید یک دستگاه نمایشگر ویدیو وال مطابق با اسناد که به پیوست و جزء لاینفک این قرارداد می باشد .
تبصره : در صورت نياز " سازمان/اداره/ خریدار/...." با توافق متعهد مي تواند تا مرز 25% حجم كار را در هر مقطع زمانی از مدت قرارداد، افزايش و یا کاهش دهد و به همین نسبت در مبلغ کل قرارداد تاثیر گذار خواهد بود.
ماده 2 – مدت قرارداد:
مدت قرارداد از تاريخ .../.../... لغایت .../.../... ميباشد.
تبصره : مدت قرارداد می تواند با نظر سازمان/اداره/ خریدار/.... افزایش یابد .
ماده 3 – مبلغ قرارداد :
مبلغ کل قرارداد جمعاً ........................................................ ریال و به حروف
( ................................................................. ریال ) می باشد .
ماده 4 - نظارت بر حسن انجام کار:
" سازمان/اداره/ خریدار/...." "اداره کل انفورماتیک را به عنوان ناظر خود جهت نظارت بر اجرای قرارداد تعيين ميكند
ماده 5 - نحوه پرداخت :
مبلغ قرارداد پس از تحویل تجهیزات موضوع قرارداد به شرح تبصره ذیل به انبار سازمان/اداره/ خریدار/.... و تائید اداره کل انفورماتیک قابل پرداخت می باشد .
تبصره 1 : متعهد موظف و مکلف است پس از شروع و ابلاغ قرارداد نسبت به تحویل تجهیزات با هماهنگی اداره کل امور کالا به انبار سازمان اقدام نماید .
تبصره 2 : 25 درصد مبلغ قرارداد می تواند در ازای ضمانتنامه معتبر بانکی یا ملکی به عنوان پیش پرداخت به متعهد پرداخت شود.
ماده 6 – حق واگذاری:
متعهد حق ندارد بدون تصویب " سازمان/اداره/ خریدار/...." تمام ویا قسمتی از موضوع قرارداد را به شخص یا اشخاص حقیقی و یا حقوقی واگذار نماید .
ماده 7-تضمین انجام تعهدات :
متعهد در هنگام عقد قرارداد موظف است 10% کل مبلغ قرارداد را بابت انجام تعهدات به صورت ضمانت نامه بانکی یا وثیقه ملکی تا پایان قرارداد در اختیار حسابداری مربوطه قرار دهد در صورتیکه متعهد به طور جزئی یا کلی به تعهدات خود عمل ننماید و تعلل ورزد " سازمان/اداره/ خریدار/...." حق دارد بدون تشریفات اداری یا قضائی با ابلاغ رسمی، قرارداد را فسخ نموده و ضمانت نامه را به نفع "سازمان"ضبط نماید .ضمانت نامه انجام تعهدات پس از تسلیم 5% ضمانت نامه حسن انجام کار به متعهد مسترد می¬گردد.
ماده 8 – تضمین حسن انجام کار :
5 درصد کل مبلغ قرارداد به صورت ضمانتنامه بانکی یا وثیقه ملکی معتبر و قابل تمدید بعنوان حسن انجام کار تا پایان مدت گارانتی موضوع قرارداد در اختیار سازمان/اداره/ خریدار/...." می باشد که پس از اتمام مدت گارانتی به متعهد مسترد خواهد شد.5% ضمانت نامه حسن انجام کار بعد از انجام تعهدات موضوع قرارداد از متعهد اخذ می¬گردد.
ماده 9 – تعهدات متعهد:
1- متعهد بایستی موضوع قرارداد را به نحو احسن انجام دهد.
2- متعهد بایستی كليه تجهیزات درخواستي موضوع ماده یک قرارداد را در زمان مشخص شده تهيه و به " سازمان/اداره/ خریدار/...." تحويل نمايد.
3- چنانچه در تجهیزات تحويل شده معايبي مشاهده گردد (بنا به تشخيص ناظر" سازمان/اداره/ خریدار/...." )متعهد تعهد می نماید جهت رفع عيب و تحويل تجهیزات سالم اقدام نماید.
4- متعهد بایستی از زمان شروع و تحويل كليه تجهیزات موضوع قرارداد و تا پايان آن هيچ گونه تغييري در قيمتهاي خود لحاظ ننموده و تقاضاي افزايش وجهي را ننمايد.
5- متعهد در حين عمل به موضوع ماده 1 قرارداد نميتواند راننده و يا كارگر اتباع خارجي را بكار گمارد.
6- چنانچه متعهد تحت هر شرايطي بدون هماهنگي با اداره کل انفورماتیک كليه شرایط مندرج در قرارداد را رعايت نكند متعهد مي گردد نسبت به پرداخت جريمه نقدي اقدام نمايد.
7 – کلیه تجهیزات مندرج در ماده 1 موضوع قرارداد دارای دو سال گارانتی وده سال خدمات پس از فروش از زمان نصب تجهیزات در سایت " سازمان/اداره/ خریدار/...." می باشد.
8 – هزینه حمل کلیه تجهیزات مندرج در ماده 1 موضوع قرارداد به انبار سازمان/اداره/ خریدار/.... به عهده متعهد می باشد.
9 – متعهد تعهد می نماید که کلیه تجهیزات درخواستی مندرج در ماده 1 موضوع قرارداد اورجینال بوده و چنانچه خلاف آن اثبات شود سازمان/اداره/ خریدار/.... حق دارد ضرر و زیان وارده را از محل تضمین های مندرج در متن قرارداد وصول نماید .
10-نصب تجهزات موضوع قرارداد به صورت رایگان به عهده متعهد می باشد.
تبصره : در كليه مواردي كه " سازمان/اداره/ خریدار/...." از حق فسخ مقرر در قرارداد استفاده مي نمايد، به منظور جلوگيري از تعطيلي كار " سازمان/اداره/ خریدار/...." و جايگزين نمودن طرف قرارداد، متعهد تعهد می¬نماید در صورت اعلام " سازمان/اداره/ خریدار/...." از تاريخ فسخ قرارداد به مدت يك هفته نسبت به ارائه خدمات موضوع قرارداد طبق شرايط تنظيمي اقدام نمايد و چنانچه به تعهد خود عمل ننمايد متعهد به پرداخت كليه خسارت وارده مي باشد.
ماده 10- موارد فسخ قرارداد:
در موارد زير "سازمان"ميتواند بدون رعايت تشريفات با اخطار كتبي قرارداد را فسخ نمايد.
1- در صورتيكه متعهد از طرف مقامات قضائي كشور مورد محكوميت جزائي و يا قضائي قرار گیرد .
2-چنانچه متعهد از طرف مقامات قضائي ورشكسته اعلام شود و يا خود اعلام ورشكستي نمايد.
3- هرگاه متعهد در پرداخت دستمزد كاركنان خود بيش از يك ماه تأخير نمايد.
4- در صورتيكه متعهد قرارداد را كلاً يا جزاً بدون اجازه و تصويب مقامات ذيربط "سازمان"به غير انتقال داده و يا واگذار نمايد.
5-هر گاه براي "سازمان"مشخص شود كه:
الف) متعهد درانجام وظايف محوله اهمال ورزیده و منافع "سازمان"را رعايت ننماید.
ب) تمام يا قسمتي از اين قرارداد را به مرحله اجرا نگذارد.
ج) در انجام وظايفي كه بر عهده گرفته دقت و توجه لازم را مبذول ننمايد.
در مورد بند 5 اين ماده "سازمان"مي تواند قرارداد را فسخ و يا بنا به ضرورت های سازمانی روش زير را بر گزيند.
1--خود راساً در جهت رفع نقائص و معايب بوجود آمده اقدام مقتضي را معمول داشته و كليه هزينهها به اضافه 20% آن را از متعهد دريافت و يا به حساب بدهی آن منظور نمايد.
در موارد ذيل "سازمان"حق دارد علاوه بر فسخ قرارداد نسبت به جبران خسارت اقدام قانوني به عمل آورد:
الف)در صورتيكه متعهد نتواند به تعهدات خود كلاً يا جزاء عمل نمايد يا در انجام آن تعلل ورزد.
ب)در صورتيكه متعهد ورشكسته شود.
ج)در صورتيكه شركت متعهد منحل شود .
ماده 11 – فسخ قرارداد:
درصورتيكه به تشخيص " سازمان/اداره/ خریدار/...." متعهد نتواند به تعهدات پيش بيني در قرارداد عمل نمايد و يا كار از كيفيت و سرعت لازم برخوردار نباشد، " سازمان/اداره/ خریدار/...." مي تواند با يك اعلام 24 ساعته به متعهد از طريق پست سفارشي به نشاني مذكور در متن قرارداد و بدون هيچ گونه تشريفات اداري و بدون اخذ حكم قضائي قرارداد را فسخ نمايد، در اين صورت متعهد به هيچ وجه حق ادعا و اعتراض به دين و مطالبه هزينه هاي انجام شده را ندارد و متعهد به جبران خسارت وارده خواهد بود.
ماده 12- اقدامات پس از فسخ :
"سازمان"موظف است پس از محاسبه میزان کار انجام شده در ارتباط با وظائف محوله متعهد براساس مبلغ کل تعیین شده در قرارداد و كسر خسارات "سازمان" ساير مطالبات متعهد را پرداخت نماید .
چنانچه مطالبات متعهد كمتر از ميزان خسارات وارده به "سازمان"و ساير بدهيهاي متعهد باشد "سازمان"حق خواهد داشت كه به طرق مقتضی نسبت به استيفاي مطالبات خود اقدام نمايد.
ماده 13- جبران خسارات:
1- متعهد تعهد می نماید كليه تدابير لازم براي جلوگيري از وارد شدن خسارات را اتخاذ نمايد و چنانچه در ارتباط با موضوع قرارداد خسارتي متوجه "سازمان"شود، ميزان خسارت و مبلغ آن توسط "سازمان"تعيين و به متعهد اعلام ميشود، متعهد موظف است حداكثر ظرف مدت 15 روز پس از اعلام خسارت كه مبلغ آن توسط"سازمان"تعيين ميشود،تأمين و در جهت پرداخت خسارت اقدام نمايد در صورت بروز خسارات جاني و مالي كه در حين انجام كار بطور مستقيم يا غير مستقيم به اشخاص اعم از كاركنان متعهد ، كارمند "سازمان"و يا اشخاص ثالث وارد آيد جبران آنها بعهده متعهد خواهد بود و متعهد حق هیچ گونه اعتراضی را در این خصوص ندارد .
2- "سازمان" حق خواهد داشت خسارات وارده را از هر طريق ممكن جبران نمايد.
ماده 14- تعليق قرارداد:
در شرايط خاص و استثنائي "سازمان"ميتواند با اعلام كتبي قرارداد منعقده را به حالت تعليق در آورد. تحقق شرايط خاص و استثنائی و مدت تعليق ، بنا به تشخيص "سازمان"خواهد بود
ماده 15 – ساير شرايط:
1- چنانچه متعهد به هر دليلي از عهده اجراي موضوع قرارداد برنيايد "سازمان" مجاز است بدون پرداخت هيچ گونه وجهي قرارداد را فسخ نموده و طبق مقررات مصوب" سازمان" عمل نمايد .
2- درصورتيكه متعهد بدون علت موجهي تجهیزات مندرج در ماده 1 موضوع قرارداد را بيش از ده روز با تاخير تحویل نمايد "سازمان" حق فسخ قرارداد را بدون اخطار قبلي خواهد داشت .
3- رعايت و برقراري موارد مربوط به حفاظت و ايمني محيط كار بعهده متعهد مي باشد .
ماده16- جريمه تاخیر :
زمان تعيين شده براي تحویل كليه تجهیزات موضوع قرارداد تا تاریخ ............... مي باشد. در صورت عدم موفقيت متعهد در مورد تحويل به موقع موضوع قرارداد متعهد تعهد مينماید که نسبت به پرداخت جریمه تاخیر مطابق ماده 50 شرایط عمومی پیمان اقدام نماید .
ماده 17 – حل اختلاف:
کلیه اختلافاتی که ممکن است بر اثر اجرای این قرارداد و یا تعبیر و تفسیر مندرجات آن بین طرفین رخ دهد و نتوان آن را از طریق مذاکرات و یا مکاتبات و به طور دوستانه حل و فصل نمود موضوع اختلاف مقدمتاً درکمیته ای مرکب از نمایندگان طرفین و با حضور نماینده ای از اداره کل امور حقوقی مطرح می گردد در صورت حل نشدن موضوع ، مراجع قضایی صالح به رسیدگی می باشند .
ماده 18 – منع مداخله كاركنان دولت :
متعهد معترف است كه مشمول قانون منع مداخله كاركنان دولت مصوب 22 ديماه 1337
نمي باشد و در مدت اعتبار اين قرارداد هيچيك از اشخاص را كه در اثر ممنوعيتهاي مذكور در قانون مزبور بشرح تبصره يك ماده قانون فوق ممنوع گرديده اند شركت نداده و چنانچه از مراتب فوق تخلف شود حق رفتار بر طبق قانون مزبور براي "سازمان" وجود خواهد داشت .
ماده 19- اقامتگاه قانوني متعهد :
كليه اوراق و نامههائيكه بوسيله پست به اقامتگاه قانوني متعهد كه در مقدمه قرارداد ذكر گرديده و يا به لحاظ تغيير محل متعهد بطور رسمي به"سازمان"اطلاع داده شده ارسال
ميگردد ، پس از تسليم به دفتر پست ابلاغ شده رسمي محسوب ميشود.
ماده 20- تبعيت قرارداد از قوانين كشوري:
اين قرارداد از هر حيث تابع قوانين جمهوري اسلامي ايران ميباشد.
ماده 21- اطلاع از قوانين كار و بيمههاي اجتماعي و حفاظت فني و عوارض و مالياتها:
متعهد تأييد ميكند از جميع قوانين و مقررات مربوط به كار و بيمههاي اجتماعي و حفاظت فني و همچنين قوانين مربوط به مالياتها و عوارض كاملاً مطلع بوده و مکلف است همه آنها را رعايت كند و در هر حال مسئوليت عدم اجراي قوانين و مقررات فوق الذكر متوجه "سازمان" نخواهد بود.
ماده 22- حوادث قهري:
چنانچه در انجام تعهدات موضوع قرارداد مشکلاتی بروز نماید كه ناشي از عوامل قهري خارج از حيطه اقتدار هر يك از طرفين باشد بعنوان تخلف از اجراي شرايط قرارداد محسوب نميشود بروز اين حوادث نظير آتشسوزي و پديدههاي طبيعي از قبيل سيل و زلزله و غيره حداكثر تا 10 روز بايد به اطلاع طرف قرارداد رسانيده شود در اين صورت هر كدام از طرفين مي توانند تقاضاي تجديد نظر در اجراي قرارداد را نمايند در صورت درخواست ختم قرارداد از سوي هر كدام از طرفين بدليل شرايط عوامل قهريه بايد كليه هزينهها و خسارات ناشي از آن جبران گردد.
ماده 23 – اطلاع از شرايط قرارداد:
متعهد از شرايط و مقتضيات آن اطلاع داشته و در اجراي مفاد اين قرارداد نميتواند به عذر عدم اطلاع متوسل گردد.
اين قرارداد در 23 ماده و 5 تبصره و در 4 نسخه بين طرفين امضاء و مبادله گرديده و كليه نسخ آن در حكم واحد بوده و از اعتبار يكسان برخوردار است. ق س
سازمان/اداره/ خریدار/.... سمت صاحب امضای مجاز: ..............................
سمت صاحب امضای مجاز: ..................... متعهد : ...................................
همچینن می توانید از سایر فرم های قرارداد از لینک های زیر استفاده کنید :
منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان -- صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت: 11:32 منتشر شده است
برچسب ها : نمونه قرارداد,دانلود رایگان قرارداد,نمونه قرارداد بصورت word,نمونه فرم قرارداد,دانلود رایگان فرم قرارداد,نمونه متن قرارداد,متن قرارداد فروش,نمونه قرارداد خرید و فروش,نمونه فرم قرارداد فروش دستگاه,نمونه فرم قرارداد خرید دستگاه,قرارداد خرید دستگاه,نمونه قرارداد خرید دستگاه نمایشگر,فرم قرارداد خرید دستگاه نمایشگر ویدئو,انلود رایگان قرارداد خرید و فروش,دانلود رایگان قرارداد فروش دستگاه نمایشگر ویدئو,قرارداد خرید,فرم قرارداد خرید,دانلود رایگان قرارداد خرید,نمونه قرارداد خرید,قرارداد خرید دستگاه بصورت ورد,